whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Reef

1400/11/07 ساعت 19:43


بازار ارز های دیجیتال و پلتفرم های این بستر به دنبال رفع نیاز های تمامی کاربران و همچنین تمامی اقشار جامعه هستند. از این رو می توان پروژه های دیفای را بخش بسیار مهم و با ارزشی از این بستر دانست. یکی از جدید ترین پلتفرم ها با هدف ارتقا بازار های مالی در بستر بلاک چین، پلتفرم و همچنین توکن Reef است. اگر تاکنون برای خرید و فروش ارز های دیجیتال خود به سراغ کانال های سیگنال خارجی می رفتید و هزینه های بسیار گزافی را برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال کانال خارجی می پرداختید، بهتر است بدانید ما سیگنال کانال های خارجی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

image

Reef

 

ارز دیجیتال Reef Finance چیست؟

ریف پلتفرمی قدرتمند با هدف تجمیع نقدینگی است و سعی بر آن دارد که موتوری قدرتمند و چند زنجیره ای برای اتصال پروتکل های مختلف دیفای باشد. این پروتکل توانسته بر بستر قدرتمند پولکادات فعالیت خود را آغاز نماید. اگر علاقه دارید که با بستر پلکادات آشنا شوید، با ما تا پایان همراه باشید.

نام ریف به دلیل شباهت این پروتکل به کلنی مرجان ها در دریا انتخاب شده است. این کلنی زیبای مرجانی، اکوسیستمی با مدیریت و همچنین هماهنگی دقیق است که بر پایه همکاری و همچنین تقسیم کار بنا شده است.

تقسیم وظایف و همکاری همزمان باعث می شود که کارها بسیار آسان تر، دقیق تر و همچنین با نتیجه ای بهتر انجام شوند.

پروتکل Reef با طراحی زنجیره های به هم پیوسته و مستحکم، سعی بر حل مسائل مالی به صورت متوالی و بدون خطا دارد. این اکوسیستم پیوسته و پیچیده می تواند به خوبی ایراد دیگر پروژه های دیفای که تعامل ناپذیر بودن، است را رفع نماید.

در این پلتفرم، به کاربر امکان انجام تمامی معاملات و همچنین مدیریت دارایی ها از طریق یک پلتفرم واحد داده می شود.

کاربر با استفاده از این پلتفرم دیگر نیازی به کنترل خروجی ها ندارد و می تواند حساب و کتاب های مالی و همچنین معاملات خود را بسیار سریع و امن به ثمر برساند.

نکته جالب توجه در رابطه با پروتکل Reef Finance، پشتیبانی از چند بلاک چین مختلف به منظور ایجاد سطح دسترسی گسترده و همچنین پشتیبانی دقیق تر از تمامی کاربران است.

پروژه هوش مصنوعی در این پلتفرم به کاربر امکان بررسی دارایی های رمز ارزی خود را در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل می دهد. جالب است بدانید که این امکان می تواند سفارشی سازی نیز بشود.

 

image

Reef

 

تاریخچه و تیم توسعه دهنده ریف فایننس

اکنون که با این پروژه و ویژگی های بارز آن آشنا شدید، شناخت گذشته و همچنین تیم توسعه دهنده آن می تواند تصمیم گیری در رابطه با این ارز دیجیتال را بسیار آسان تر کند.

پلتفرم Reef به وسیله شخصی به نام دنکو مانچسکی ایجاد شد. این شخص که هم اکنون مدیر عامل ریف نیز هست، به دنبال راه حلی صحیح و حساب شده برای از بین بردن موانع در معاملات ارز دیجیتال بود و سعی داشت راه حلی منطقی برای رفع ایرادات پروژه های دیفای طرح ریزی نماید.

گستردگی پروژه های دیفای و همچنین انجام چندین کار به طور همزمان می تواند باعث بروز مشکل در این پلتفرم ها شود و همین ایراد می تواند مانع حضور افراد تازه وارد در این بازار شود.

از همین رو مانچسکی تصمیم به رفع این ایراد و ساخت پروتکلی جامع برای انجام تمامی پروتکل ها در دنیای کریپتوکارنسی گرفت که منجر به تولید Reef گردید.

این پروژه به کاربران تازه وارد، مسیری ساده و مطمئن برای انجام معاملات را می دهد و کاربر می تواند به بهترین شکل از مزایای این بازار استفاده کند و معامله گری قدرتمند شود.

همانطور که اشاره کردیم، ای پروژه برگرفته از کلنی مرجان ها طرح ریزی شد و این طرح ریزی توانست زنجیره ای ساده و در عین حال امن و مطمئن را ایجاد کند.

 

image

Reef

نقش پولکادات در پلتفرم ریف

شاید این سوال در ذهن شما نیز شکل گرفته باشد که با وجود بلاک چین قدرتمند اتریوم، چرا پلتفرم Reef بر روی بلاک چین و پلتفرم پلکادات راه اندازی شده است؟

شاید بتوان مهم ترین دلیل ایجاد این پلتفرم بر روی بلاک چین پلکادات را، فی تراکنش پایین، سرعت بسیار بالای بلاک چین پلکادات و همچنین امنیت بالا آن دانست.

بلاک چین پلکادات با توجه به میزان شلوغی شبکه، فی تراکنش خود را بالا نمی برد و تراکنش ها در کم ترین زمان ممکن تایید می شوند.

از آنجایی که مانچسکی مهمترین اصول را برای خود، ایجاد مسیری آسان و امن برای کاربر تعریف کرده بود، پلتفرم پلکادات می توانست بهترین انتخاب باشد.

اگر بخواهیم سه مولفه و هدف اصلی پلتفرم ریف را نام ببریم، می توان به سه مورد زیر اشاره کرد.

1.    تجمیع کل نقدینگی موجود در جهان

2.    امکان مدیریت هوشمند و امن دارایی ها

3.    تجمیع هوشمند ییلد فارمینگ

 

image

Reef

 

مهم ترین ویژگی های توکن Reef

شناخت پلتفرم Reef به افراد تازه کار کمک می کند که دنیای کریپتوکارنسی و همچنین پروژه های دیفای را بهترین شکل درک نمایند. پلتفرم ریف برای انجام آسان و سریع عملیات ها، اقدام به ارائه توکن مخصوصی با نام Reef کرده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد و بهترین ابزار برای انجام معاملات در پلتفرم ریف می باشد.

4 کاربرد مهم و اساسی توکن ریف عبارتست از:

1.    این توکن امکان مشارکت در رای گیری ها و همچنین ارائه پیشنهاد های مختلف را به دارنده خود می دهد.

2.    با استفاده از توکن ریف می توان تمامی هزینه های عملیاتی، نظیر ورود و خروج دارایی ها، برقراری تعادل و توازن میان سبد های مالی و همچنین پردازش تراکنش هایی که در دست انجام است را پوشش داد.

3.    استیکینگ این توکن باعث سود های کلانی می شود. پس اگر به معامله در این پلتفرم نیازی ندارید، می توانید با استیک کردن توکن Reef سود های قابل قبولی کسب کنید.

4.    این توکن به عنوان پاداش استخراج نیز می باشد و سود های حاصل از استخراج از طریق این توکن پرداخت می شود.

این 4 کاربرد توکن ریف و همچنین قدرت بسیار بالای این پلتفرم باعث شده است که بعد از زمانی کوتاهی از شروع فعالیت، این پلتفرم رشد های بزرگی را شاهد باشد.

 

image

Reef

چه ارتباطی میان پلتفرم ریف و صرافی بایننس وجود دارد؟

همانطور که اطلاع دارید، یکی از مهم ترین فاکتور ها برای موفقیت پروژه های تازه کار، شرکا و همچنین سرمایه گذاران پروژه هستند.

پلتفرم ریف سرمایه گذاران بسیار بزرگی دارد. اما می توان برترین و بزرگترین سرمایه گذار این پلتفرم را صرافی بایننس دانست.

همکاری پلتفرم ریف با بایننس باعث شده است که کاربر بتواند به آسانی ارز های فیات خود را تبدیل به رمز ارز نماید و همچنین بدون نیاز به تبدیل ارز فیات به ارز های دیجیتال، امکان خرید و همچنین معامله در این فضا را داشته باشد.

شاید بتوان دلیل موفقیت و همچنین سر و صدای پلتفرم Reef را همکاری این پروژه با بزرگترین صرافی دنیا، یعنی بایننس دانست.

همانطور که اطلاع دارید، معامله در بایننس برای ایرانی ها ممکن نیست. اما اگر به هر دلیل تمایل به معامله در این صرافی بزرگ و قدرتمند دارید و یا نیاز است که حساب کاربری خود را در این صرافی بازیابی کنید، ما احراز هویت بایننس را به بهترین و مطمئن ترین روش برای شما انجام خواهیم داد. پس فقط کافیست برای احراز هویت بایننس و انجام معامله در این صرافی با ما در ارتباط باشید.

image

Reef

ارز دیجیتال Reef را از کجا می توان تهیه کرد؟

شاید با شناخت این پلتفرم و بررسی تیم توسعه دهنده و همچنین نقاط ضعف و قدرت این پروژه، تصمیم به سرمایه گذاری در آن گرفته اید. برای سرمایه گذاری در این پروژه می توانید از صرافی های زیر استفاده کنید.

  • بایننس
  • هوبی گلوبال
  •  یونی سواپ
  • پولونیکس
  •  اف تی ایکس
  •  Gate.io

همانطور که اشاره کردیم، نیازی نیست که نگران احراز هویت بایننس باشید، ما از بهترین و مطمئن ترین روش این کار را برای شما انجام خواهیم داد.

بهترین کیف پول های برای نگهداری از توکن Reef عبارتند از:

  • ترست والت
  • بایننس چین والت
  • متامسک
  • و دیگر کیف پول های بستر اتریوم

لازم است بدانید که آینده یک پلتفرم همان اندازه که وابسته به گذشته و تیم توسعه دهنده آن است، به تحلیل های تکنیکال، وضعیت بازار و همچنین تحقق اهداف نیز وابسته است. پس برای تصمیم گیری بهتر است که تمامی مولفه ها را در نظر داشته باشید.

کلام آخر

اکنون که با این پلتفرم قدرتمند و کارآمد آشنا شدید و دانستید که مسیر قدرت گرفتن آن چگونه بوده است، می توانید با استفاده از بهترین اندیکاتور ها مسیر آینده این ارز دیجیتال را نیز پیش بینی نمایید.

ما با فروش اندیکاتور، تحلیل ها را برای شما آسان خواهیم نمود و بهترین سیگنال ارز دیجیتال و همچنین سیگنال فیوچرز را برای انجام معاملات دقیق و کم ریسک در اختیارتان قرار می دهیم.

لازم به ذکر است که ما بهترین سیگنال کانال های خارجی را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهیم تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سرسام آور برای دریافت سیگنال کانال خارجی نداشته باشید.

پس برای کسب آخرین اطلاعات و همچنین بهترین سیگنال ارز دیجیتال، با ما در ارتباط باشید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.