whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تأیید پرومتیوم به دلیل مشکوک بودن

1402/03/26 ساعت 22:47


انجمن بلاکچین اطلاعاتی را درباره تأیید "پرومتیوم" به دلیل "مشکوک بودن" آن درخواست کرده است. یک درخواست FOIA قانون آزادی اطلاعات درباره پرومتیوم به دفتر کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC) ارسال شده است، در حالی که برخی افراد از کارکنان سابق FINRA و SEC در بین کارکنان این شرکت یافت شده‌اند.


 
گروه لابی بلاکچین "انجمن بلاکچین" در ایالات متحده آمریکا، درخواستی را به کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) ارائه کرده است، درخواستی که اطلاعاتی درباره شرکت کریپتویی پرومتیوم را درخواست می‌کند.

این شرکت در این هفته مرکز توجه صنعت کریپتو را به خود جلب کرد، زمانی که مدیرعامل آن، آرون کاپلان، در یک جلسه کنگره حاضر شد و حمایت خود را از تنظیمات کریپتو بر اساس قوانین اوراق بهادار و SEC اعلام کرد، که در تضاد کامل با دیگر دفاع‌کنندگان برجسته این صنعت قرار دارد.

در تاریخ 15 ژوئن، ماریسا کوپل، مشاور انجمن بلاکچین، اعلام کرد که گروه یک درخواست بر اساس قانون آزادی اطلاعات (FOIA) به SEC ارسال کرده است تا اسناد و ارتباطات مرتبط با پرومتیوم را درخواست کند.

در یک سری توییت، کوپل اعلام کرد که او "مشکوک" است که پرومتیوم در طی اقدامات قوی SEC به عنوان یک کارگزار ویژه هدفمند (SPBD) برای دارایی‌های دیجیتال تأیید شده است.

کوپل همچنین شکاک است که چگونه کاپلان قادر بود در یک جلسه کنگره درباره تنظیمات صنعت حضور داشته باشد. مدیرعامل به چه شکلی توانست جایگاهی در مقابل کنگره بدست آورده و دفاع می‌کند که پرومتیوم مسیری مطیع برای دارایی‌های دیجیتال را نمایندگی می‌کند و آنها بیش از 1.5 میلیون دلار کمیسیون فروش را به یک شرکت متصل به چین پرداخت کرده‌اند که رکورد تنظیمات قوانینی متعددی دارد.

درخواست‌های FOIA ارسالی از سوی اعضای عموم به نهادهای فدرال آمریکا هستند که می‌توانند اسنادی را درباره هر موضوعی درخواست کنند. در این مورد، درخواست FOIA برای دریافت اطلاعات SEC درباره پرومتیوم صورت گرفته است.

کارکنان سابق SEC و FINRA

در جلسه مجلسی که در تاریخ 13 ژوئن برگزار شد، کاپلان در پاسخ به سوال نماینده مایک فلود اعلام کرد که شرکت او هیچگونه "تسهیلات معافیت اضافی از سوی SEC" دریافت نکرده است.

در همین حال، برخی از افراد بر سوالاتی درباره پیش‌زمینه تیم پرومتیوم تأکید کرده‌اند و توجه دیگران را به این نکته جلب کرده‌اند که برخی از اعضای تیم پرومتیوم سابقه کارکنان SEC و FINRA را داشته‌اند.

مسئول تطابق با مقررات پرومتیوم، جوزف زنگری، در دهه 1990 میلادی به عنوان وکیل اجرایی در SEC فعالیت می‌کرده است. به علاوه، مسئول تنظیمات پرومتیوم، رزماری فانلی، پس از بیست و چهار سال فعالیت در سمت‌های مدیریتی در FINRA (سازمان خودنظمی صنعت اوراق بهادار آمریکا)، در ماه مه سال 2021 به این شرکت پیوسته است.

همچنین، همراهان و هم‌مدیران پرومتیوم، آرون و بنجامین کاپلان، نیز ارتباطی کوچک با کارکنان سابق SEC دارند. کاپلان‌ها وکیلانی در شرکت حقوقی گوسری کاپلان هستند که ادعا می‌کند توسط "یکی از وکلای رئیسی اداره اجرایی SEC" تأسیس شده است.

مارتین اچ. کاپلان، یکی از موسسان گوسری کاپلان، همچنین به عنوان یکی از مدیران ارشد پرومتیوم فعالیت می‌کند. استخدام کارکنان سابق نهادهای نظارتی توسط شرکت‌های کریپتو همچنان از جمله موارد عادی است.

پس از دادخواستی از سوی SEC، Binance.US، گمرک آمریکا، استخدام جرج کانلوس، همکار سابق SEC در اجرای قانون به عنوان وکیل کرده است. همچنین، مدیرعامل حقوقی جدیداً منصوب شده از اراضی استبیبل کوین (صادرکننده استبیلکوین)، سوابقی دارد که شامل نقش‌های مختلف در دولت ایالات متحده مانند خزانه‌داری و کمیسیون معاملات آتی سرمایه است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.