whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با پلتفرم Alpha Venture DAO

1402/01/03 ساعت 03:41


Alpha Venture DAO ، پروتکلی برای استفاده از موقعیت شما در کشت محصول و استخرهای تامین نقدینگی است. در V2، وام دهندگان می توانند نرخ بهره وام بالا در دارایی های متعدد کسب کنند. کشاورزان محصول می‌توانند APY کشاورزی حتی بالاتری دریافت کنند و ارائه‌دهندگان نقدینگی می‌توانند کارمزدهای معاملاتی بالاتری را برای APY از پذیرش موقعیت‌های اهرمی کشاورزی/ارائه نقدینگی دریافت کنند.

آلفا هومورا دارایی‌ها را قرض می‌کند تا مزرعه را به ارمغان بیاورد یا نقدینگی را بر اساس اهرم از طرف کاربران فراهم کند. انحلال می تواند زمانی انجام شود که نسبت بدهی به 100٪ برسد. در ادامه ی این مقاله به آشنایی با پلتفرم Alpha Venture DAO میپردازیم. پرشین الیت با ارائه ی جدیدترین سیگنال فیوچرز به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین سود را کسب کنید.

Alpha Venture DAO چیست؟

Alpha Venture DAO جامعه ای متشکل از افراد جسور است که آینده Web3 را با اختراع مجدد، نحوه ساخت، مشارکت و مالکیت برنامه های غیرمتمرکز (dApps) شکل می دهند. پلتفرم Alpha Venture DAO همراه با شبکه رهبران صنعت Web3 و جامعه خود، نوآوری Web3 را ایجاد و پرورش خواهد داد تا به اکوسیستم عظیمی از dApps تبدیل شود که صرف نظر از اینکه کدام زنجیره یا بخش در آینده بر Web3 تسلط داشته باشد، ارزش را به دست می آورد. Alpha Venture DAO از 2 قسمت تشکیل شده است:

  • ساخت 
  • انکوبه کردن

Alpha Venture DAO به‌عنوان سازنده خود، به «ساخت» محصولات پیشرفته در زنجیره‌های متعدد و عمودی ادامه داده است این به به پلتفرم Alpha Venture DAOاین امکان را می‌دهد که با چشم‌اندازهای خود در ارتباط بماند، با افراد مناسب در ارتباط باشد و دقیقاً بدانند که سازندگان دیگر برای راه‌اندازی و رشد موفقیت‌آمیز با وجود تغییر مستمر در چشم‌انداز Web3 دقیقاً به چه چیزی نیاز دارند.

Alpha Venture DAO همچنین نوآوری‌های جدید را در فضای کریپتو انکوبه میکند و به سازندگان Web3 کمک می‌کند تا پروژه‌های خود را از 0 به 1 و 1 به 100 با حمایت جامعه خود و شبکه آلفا، گروهی از رهبران با تجربه Web3، رشد دهند. Alpha Venture DAO  اعلام کرده است که ما از سازندگان و کاربران Web3 استقبال می کنیم که به ما بپیوندند.Alpha Venture DAO یک ایستگاه یک مرحله ای برای سازندگان Web3 خواهد بود تا پروژه های خود را شروع کنند و دروازه ای برای کاربران Web3 برای مشارکت معنادار و "واقعی" پروژه های Web3 با کیفیت بالا خواهد بود.

اگر به نوآوری Web3 اعتقاد دارید، Alpha Venture DAO مکان مناسبی برای شماست. توکن ALPHA دیگر نشانه یک محصول یا پروژه نیست، بلکه یک پروکسی برای نوآوری Web3 است. استفاده از اندیکاتور VIP برای تخمین قیمت ارز دیجیتال بسیار مهم است. 

بنیانگذاران Alpha Venture DAO چه کسانی هستند؟

Alpha Venture DAO (ALPHA) در سال 2020 به عنوان Alpha Finance Lab، پس از فروش توکن عمومی در لانچ پد بایننس راه اندازی شد. از سال 2020، Alpha Finance Lab با هدف ایجاد اکوسیستمی از محصولات DeFi تأسیس شد که برای به حداکثر رساندن بازده و در عین حال به حداقل رساندن خطرات برای کاربران، با یکدیگر همکاری می کنند. محصولات آلفا بر روی دریافت تقاضاهای پاسخ داده ‌نشده در DeFi به روشی نوآورانه و کاربرپسند تمرکز می‌کنند و محصول Homora، اولین پلت‌فرم کشاورزی با عملکرد اهرمی در جهان، به این شکل متولد شد.

هدف آلفا تبدیل شدن به یک آزمایشگاه نوآوری است که محصولات پیشگامانه ای را که بازدهی را برای دارندگان کریپتو به حداکثر می رساند، به پیش می راند، که امروزه در آن، نوآوری ها به اکوسیستم گسترده ای از محصولات گسترش یافته است. Tascha Punyaneramitdee، سرپرست پروژه Alpha Venture DAO، رئیس سابق استراتژی در Band Protocol بود. تاشا قبل از سمت خود در Alpha Venture DAO، تجربه گسترده ای در کار با شرکت های مالی جهانی به دست آورد اخیراً به عنوان تحلیلگر بانکداری سرمایه گذاری در Jefferies از سال 2017-2018 در ایالات متحده و بریتانیا و مدیر محصول در غول فناوری Tencent از سال 2018 تا 2020 بوده است.

Tascha فارغ التحصیل اقتصاد از UC Berkeley است. علاوه بر Tascha، تیم اصلی Alpha Venture DAO همچنین شامل Nipun Pitimanaaree، سرپرست فناوری و Arin Trongsantipong، رهبر محصول است. نیپون فارغ التحصیل ریاضیات و علوم کامپیوتر از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) است که با کسب 4 مدال طلا و 1 مدال نقره رتبه سوم جهانی ریاضیات را در المپیاد بین المللی ریاضی کسب کرد. آرین یک مهندس نرم افزار در SCB10X و Cleverse بود. احراز هویت بایننس باید ب درستی انجام شود چرا که از اساسی ترین اقدامات در شروع فعالیت در دنیای دیجیتال است. 

ویژگی های منحصر به فرد  Alpha Venture DAO 

به‌عنوان سازنده محصولات Web3، با سابقه ساخت اولین پلتفرم کشاورزی اهرمی در جهان، Homora، و همچنین سابقه انکوباتور پروژه‌های میلیارد دلاری، مانند Beta Finance، pStake، و GuildFi، به سازندگان خدمات تاکتیکی ارائه می‌کند. و مشاوره استراتژیک و یک جامعه فعال و رو به رشد متشکل از بیش از 100 هزار کاربر Web3 برای سازندگان، مانند شما، در اختیار شما قرار داده خواهد شد. 

چندین چیز برای ایجاد در این پلتفرم از توکنومیک گرفته تا جامعه سازی منحصر به فرد هستند و این صنعت با سرعتی سرسام آور در حال تکامل است و تجربه را منسوخ می کند. با ادامه ساختن محصولات در کنار شما، پلتفرم Alpha Venture DAO اطمینان حاصل می کند که مشاوره و انجمن آنها در شرایط مختلف با شما در ارتباط باقی می ماند. از این رو، Alpha Venture DAO گفته است “ما می‌توانیم از روز اول، پروژه‌هایی را با یک کتاب بازی قابل تکرار برای ساخت و راه‌اندازی پروژه‌ها و جامعه واقعی کاربران Web3 ارائه کنیم”.

به طور کلی Alpha Venture DAO  معتقد است که از سازندگان حمایت کنید تا بتوانند پروژه های Web 3 خود را بسازند و راه اندازی کنند. سازندگان نوآور میتوانند دانش را از سازندگان با تجربه، رهبران عاقل و سرمایه گذاران کهنه کار دریافت کنند.
برای کاربران Web3 با تخصص در هر زمینه‌ای مانند UX/UI، fullstack، ایجاد محتوا، ایجاد جامعه، بازاریابی و غیره میتوانید به پلتفرم Alpha Venture DAO  دسترسی داشته باشید تا در پروژه‌های Web3 مشارکت کنید. با مهارت و استعداد خود، می توانید به مشارکت کنندگان Alpha Venture DAO تبدیل شوید و پروژه های با کیفیت بالا را پیش از هر کس دیگری دریافت و به اتمام برسانید.کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت روزانه جدیدترین سیگنال فیوچرز و نوسانات قیمت ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار خواهد داد.

امنیت پلتفرم Alpha Venture DAO به چه صورت تامین میشود؟

به عنوان یک توکن ERC-20، توکن ALPHA توسط یکی از قوی‌ترین و ایمن‌ترین شبکه‌های بلاک چین در استفاده رایج  اتریوم پشتیبانی می‌شود. با شبکه گسترده استخراج اثبات کار (POW) که از ارتشی از ماینرهای اختصاصی برای حفظ یکپارچگی شبکه استفاده می کند، ایمن نگه داشته می شود. اگرچه Alpha Venture DAO دارای توسعه دهندگان و محققان اختصاصی است، اما برای اطمینان از ایمن بودن قراردادهای هوشمند خود به حسابرسی های خارجی نیز متکی است. به عنوان مثال، Alpha Venture DAO Trail of Bits، Consensys، OpenZeppelin، PeckShield و Quantstamp را برای بررسی کد قرارداد هوشمند Homora V2 به خدمت گرفته است.

فراموش نکنید که کسب سود در دنیای دیجیتال منوط به استفاده ی درست از ابزارها است. سیگنال ارز دیجیتال از جمله سیگنال فیوچرز از مهمترین سیگنال ها برای استفاده در دنیای دیجیتال است.

دارندگان توکن Alpha Venture DAO (ALPHA) چه کاری می توانند انجام دهند؟

توکن ALPHA توکنی برای یک محصول یا پروژه نیست، بلکه پروکسی برای نوآوری Web3 است. دارندگان توکن می‌توانند توکن‌های ALPHA را به اشتراک بگذارند تا واجد شرایط دریافت هزینه پروتکل از محصولات داخلی آلفا و توکن‌های پروژه‌های انکوباتور شوند. در نتیجه، توکن‌های این پروژه‌های امیدوارکننده Web3 دارای چندین کاربرد از حقوق حاکمیت تا استفاده از این محصولات جدید قبل از هر کس دیگری هستند. در آینده، شما همچنین می توانید از طریق توکن ALPHA به محصولات آلفا کمک کنید و به حاکمیت DAO رأی دهید. 

کلام آخر

 همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید جامعه ای متشکل از افراد جسور است که آرزوی شکل دادن به آینده Web3 را دارند. این دروازه ای برای برنامه های کاربردی غیرمتمرکز پیشرفته و نوآوری Web3 است. سازندگان یک اکوسیستم کامل برای بوت استرپ پروژه های Web3 خود دارند. اگر به عنوان کاربر Web3 به دنبال جایی برای مشارکت معنی‌دار در پروژه‌های پیشرفته هستید پلتفرم Alpha Venture DAO برای شما ساخته شده است. وب سایت پرشین الیت، وب سایتی متخصص در عرضه ی انواع سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال است. روزانه در وب سایت ما شما با جدیدترین اخبار مرتبط با قیمت ارز دیجیتال مواجه خواهید شد. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.