whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب در آمد از بازی legacy

1401/10/24 ساعت 03:22


اگر شما هم به بازی علاقمند هستید دلتان میخواهد که در فضای مجازی با استفاده از بازی به کسب درآمد بپردازید بازی legacy برای شما ساخته شده است. با کمک بازی Legacy می توانید منابع را تولید کنید و در بازار باز به فروش برسانید و به در آمد برسید. این بازی محدودیتی ندارد و شما میتوانید در بخش عای مختلف ساختمان هایی که میسازید را با توجه به علاقه خود طراحی کنید. در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم نحوه کسب در آمد از بازی Legacy و آموزش بازی در این بازی را شرح دهیم، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. 

برای بهرمندی از بهترین سیگنال ارز دیجیتال شما میتوانید به کانال تلگرامی پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

استودیوی پیتر مولینوکس 22cans و شرکت بازی‌های بلاک چین Gala Games اولین فروش محدود زمین در Legacy را اعلام کرد، یک بازی مبتنی بر NFT که به عنوان «رویای یک کارآفرین خلاق به حقیقت پیوست» فروخته می‌شود. کمتر از یک هفته بعد، بازیکنان و سرمایه گذاران اولیه در حال حاضر بیش از 54 میلیون دلار به توکن های غیرقابل تعویض زمین مجازی که بازی را تشکیل می دهند، ریخته اند.

بازی  Legacy چگونه کار می کند؟    

Legacy که به‌عنوان «اولین سیم‌کارت تجاری بلاک چین» توصیف می‌شود، به بازیکنان اجازه می‌دهد محصولات و ساختمان‌های درون بازی را طراحی کنند که توسط کارگران مجازی در کارخانه‌های درون بازی تولید می‌شوند. بازیکنان می‌توانند آن آیتم‌ها را با دیگر بازیکنان در یک «بازار آزاد» معامله کنند و در رقابت‌های درون‌بازی برای «موقعیت‌های برتر و جوایز بزرگ» (که در ارز رمزنگاری LegacyCoin خود بازی هستند) رقابت کنند.

با این حال، برای شرکت در اقتصاد درون‌بازی، باید مالک زمین قدیمی باشید. در حال حاضر، این به معنای خرید یکی از 4661 قطعه زمین موجود در یک تفریح مجازی در لندن با استفاده از بازار بازی‌های گالا است (معلوم نیست که در نهایت چند قطعه دیگر از زمین Legacy ساخته می‌شود).

طبق فهرست‌های عمومی در سایت Gala Games، تا زمان نگارش این مقاله، بیش از 4500 قطعه از این قطعه‌ها قبلاً با قیمت ترکیبی حدود 13365 Eth (بیش از 54 میلیون دلار به قیمت‌های امروزی) پیش فروش شده‌اند. این شامل یک طرح منحصر به فرد "قلب لندن" است که به قیمت 220.607 اتریوم (بیش از 900000 دلار) و 2000 سند "متداول" استارت آپی به قیمت حدود 0.8 Eth (3266 دلار) فروخته شد. فقط 140 قطعه ، با قیمت پیشنهادی 527.04 اتریوم (2.148 میلیون دلار) باقی مانده است.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت جدیدترین اندیکاتور Vip را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید. همچنین اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند.

چگونه در بازی legacy  بازی کنیم؟

  1. Legacy Games Launcher را دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه Games Launcher را روی دسکتاپ خود باز کنید.
  3. به حساب بازی های قدیمی خود وارد شوید.
  4. روی «کتابخانه بازی» کلیک کنید
  5. روی "نصب" کلیک کنید
  6. بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  7. دانلود کنید و بازی کنید!

شما میتوانید برای معاملات بهتر در بازار ارز دیجیتال در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید و از متخصصان ما برای معاملات بهتر کمک بگیرد.

Legacy 2

کسب درآمد از بازی Legacy

شما از راه های مختلفی میتوانید در این بازی به کسب در آمد بپردازید از جمله این راه ها میتوان به کلیدهای قدیمی، تولید و فروش منابع مختلف و همکاری و انجام پروژه های مختلف میتوانید شما را در کسب در آمد از بازی Legacy  کمک کند . همانطور که تا به اینجا متوجه شدید  Legacyیک بازی تجاری است که که در ازای بازی کردن در آن میتوانید با استفاده از رشد و توسعه ی منابع و ساختن کسب و کار به کسب در آمد بپردازید.در آمد حاصل از این بازی به صورت سکه یا ارث میباشد و تنها شرط کسب این درآمد ها داشتن زمین یا کسب و کار در بازی Legacy میباشد.  

  1. برای این که وارد بازی شوید لازم است  که وارد سایت https://app.gala.games/games/legacy/ شوید و در صورت نداشتن اکانت، یک اکانت برای خود بسازید. اگر اکانت دارید کافی است وارد صفحه ی کاربری خود شوید.
  2. با اتصال به کیف پول متامسک شما میتوانید به خرید زمین های موجود در بازی بپردازید. البته لازم به ذکر است که بعضی از زمین های به صورت مزایده وجود دارد و شما میتوانید شانس خود را در خرید این زمین ها امتحان کنید.
  3. برای ورود به سایت اصلی بازی بر روی Legacy (playlegacy.game)  باید کلیک کنید و پس از آن با کلیک بر گزینه ی Visit Website میتوانید وارد سایت شوید و با استفاده از گزینه ی  visit land نقشه ی کلی بازی را مشاهده کنید و پس از بررسی زمین ها زمین مورد نظر خود را خریداری کنید.
  4. پس از خرید زمین دوباره به سایت گالا گیم هدایت خواهید شد و پس از آن میتوانید خرید زمین خود را نهایی کنید.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال ما نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس اقدام کنید.

Legacy 3

مزایای بازی Legacy

یکی از مزایای بازی  legacy این است که نیاز به NFT ها ندارد  و از طرف دیگر ککسب در آمد در این بازی بدون محدودیت است و شما میتوانید به هر روشی به کسب در آمد بپردازید. بازی  Legacy به شما کمک میکند در عین بازی و لذت به کسب در آمد بپردازید.

سخن پایانی 

Legacy  بازی است که به شما این امکان را میدهد که با استفاده از همکاری با دیگران و خلق محصولات جدید به کسب در آمد از بازی Legacy  بپردازید. این درحالی است که شما هربار با خرید زمین در این زمین میتوانید یک شهرک شرکتی خلق کنید و از شهروندان خود که در کارخانه های این شهرک کار میکنند مراقبت میکنید . طراحی این بازی براساس  NFT ها و ارز دیجیتال legacy coin  میباشد و شما میتوانید با استفاده از این ارز دیجیتال به خرید زمین و خرید محصولات و حتی فروش محصولات و زمین ها اقدام کنید. همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید فعالیت در این بازی اصلاً سخت نیست و کافی است با دانلود آن و خرید زمین شروع به فعالیت کنید.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز های دیجیتال و جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و حتی خرید تتر از متخصصان پرشین الیت کمک بگیرید. شما میتوانید برای اطلاع از جدیدترین سیگنال ها و اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال عضو VIP تلگرام پرشین الیت باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.