whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

نامشخص بودن تعداد بیت کوین در سنتیمنت (Santiment)

1402/03/26 ساعت 23:34


پلتفرم تحلیلی Santiment اعلام کرده است که مقدار بیت کوینی که به صورت خود نگهداری شده، تا کنون قابل اندازه‌گیری نبوده است. یکی از نتایج قابل توجه نگهداری خودکار در کریپتوکارنسی، کاهش چرخش پول است که به تبع آن باعث کاهش سرمایه بازار می‌شود.

به گفته یک مسئول صنعت، تا کنون هیچ راهی برای اندازه‌گیری مقدار بیت‌کوین (BTC) ارسال شده به کیف‌های خودنگهداری وجود ندارد. در حالی که شک و تردید درباره دعاوی علیه صرافی‌های بزرگ کریپتوکارنسی همچنان وجود دارد، سرمایه‌گذاران بیت‌کوین خود را از پلتفرم‌های معاملاتی کریپتوکارنسی خارج کرده‌اند.

بر اساس داده‌های صنعت شناسی کریپتو Santiment، تا نیمه ماه ژوئن، عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها به کمترین سطح خود از فوریه 2018 رسیده است. بروز جریان خروجی عظیم از صرافی‌ها به دلیل رشد خود نگهداری، به وجود آمده است که توسط Santiment به ناشی از عدم قطعیت در مورد بایننس و کوین‌بیس توضیح داده شده است.

سرپرست بازاریابی Santiment، برایان کوینلیوان، در 15 ژوئن به Cointelegraph گفت که رشد روند خود نگهداری، تأثیر عظیمی بر بازارهای کریپتوکارنسی دارد.

یکی از نتایج قابل توجه نگهداری خودکار، کاهش چرخش پول است و این باعث کاهش سرمایه بازار شده که توسط وب‌سایت‌هایی مانند CoinGecko و CoinMarketCap پیگیری می‌شود.

کوینلیوان گفت: "همانطور که سکه‌ها از صرافی‌ها حذف می‌شوند، چرخش پول کم می‌شود" و اضافه کرد که روند رو به افزایش خود نگهداری نقش منفی ای را به همراه دارد که به صورت سکه‌های رکود کننده مشهود است. این اجرایی افزود: "این رکود می‌تواند باعث کاهش سرمایه بازار شود، به دلیل کاهش کارایی شبکه به صورت کلی".

نقل قول از کوینلیوان: "با این حال، طالما میزان فعالیت صرافی‌ها به حد کافی سالم باشد، همانطور که هست، این به طور کلی باید کافی باشد تا تأثیر منفی این پدیده کنونی را تعدیل کند."

کوینلیوان به این نکته اشاره کرد که حرکت سکه‌ها از صرافی‌ها تأثیر بیشتری در بازارها بر جای می‌گذارد. وی گفت: "معامله‌گران گاهی فرض می‌کنند که اگر یک مقدار عظیمی از توکن‌ها توسط وال‌ها به طور ناگهانی از صرافی‌ها خارج شود، قیمت به طور فوری افزایش خواهد یافت." او اضافه کرد که شرکت Santiment  دیده است که این افزایش قیمت به طور عمومی بسیار کندتر اتفاق می‌افتد.

مسئول اجرایی Santiment اشاره کرد که عرضه بیت‌کوین در صرافی‌ها از 16٪ در روز پنجشنبه سیاه در مارس 2020 به 9.8٪ امروز کاهش یافته است. کوینلیوان افزود: "قیمت‌ها هنوز در طی این بازه زمانی 283٪ افزایش یافته‌اند."

کوینلیوان گفت که در حالی که روند خودنگهداری ادامه دارد، به نظر نمی‌رسد که مقدار بیت‌کوینی که در کیف‌های سرد نشسته است، قابل شناسایی باشد. همچنین او افزود:

"اگر فرض کنیم که تمام آدرس‌های صرافی موجود را داریم، که هیچ‌کس ندارد، آنگاه با کم کردن تمام این آدرس‌های شناخته شده، به طور دقیق می‌توانیم مقدار بیت‌کوینی را که در حال حاضر به کیف‌های سرد منتقل می‌شود، اندازه‌گیری کنیم."

همچنین افزود که در حال حاضر، تحلیلگران بلاکچین تنها می‌توانند بهترین برآورد خود را ارائه دهند.

" این همان دلیلی است که تعداد دقیق ما 9.8٪ از بیت کوین در صرافی‌ها ممکن است در مقایسه با داده‌های دیگر کمی متفاوت باشد. با گذشت زمان، ما توانایی دسترسی به داده‌های دقیق‌تر را داریم."

اظهارات کوینلیوان را به شکل یادداشت پایانی برداشت می‌کنیم. با توجه به داده‌های CoinGecko، این خبر در حالی منتشر شده است که سرمایه بازار بیت‌کوین همچنان در حال کاهش است.

از اواسط آوریل، ارزش بازار بیت کوین بیش از 15 درصد کاهش یافته است که در زمان نگارش این مقاله به 494 میلیارد دلار رسیده است. همانطور که قبلا توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، ارزش بازار بیت کوین در نوامبر سال 2021 به بالاترین حد خود یعنی 1.28 تریلیون دلار رسید، زمانی که قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود در 68000 دلار رسید.

در پرشین الیت می‌توانید با پرداخت مبلغ ناچیزی در بزرگ‌ترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی در ایران عضو شوید. یا دریافت انواع سیگتال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و اسپات و سیگنال فارکس می‌توانید با سرعت بیشتر و در زمان کم‌تری خواسته‌های معاملاتی خود را متحقق سازید. به علاوه در صورت نیاز می‌توانید از خدماتی چون خرید اندیکاتور حرفه‌ای و یا احراز هویت بایننس برخوردار شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.