whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Algorand

1400/09/21 ساعت 20:13


الگورند (Algorand) یک پلتفرم بسیار پیشرفته و قدرتمند می باشد که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد. این پلتفرم دارای یکسری هدف ‌های بسیار عالی می باشد که در ادامه به بررسی آنها می ‌پردازیم. همچنین نکته‌ای که باید در رابطه با پلتفرم الگورند بگوییم این می باشد که این پلتفرم یک ارز دیجیتال نیز به همین نام دارد که این ارز دیجیتال توانسته در چند ماه گذشته بسیار موفق واقع شود و نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. اگر شما علاقه مند هستید تا در رابطه با این ارز دیجیتال و پلتفرم آن اطلاعاتی را به دست آورید می‌توانید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

 

image

پلتفرم ارز دیجیتال الگورند

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال الگورند و پلتفرم آن

همانطور که گفتیم پلتفرم الگورند در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و در همان سال ارز دیجیتال این پلتفرم نیز عرضه شد. در رابطه با بنیانگذار این پلتفرم و ارز دیجیتال باید بگوییم که بنیانگذار پلتفرم الگورند شخصی به نام سیلویو میکالی می باشد که این شخص یکی از استادان بسیار مطرح در زمینه علوم کامپیوتر در یکی از بهترین دانشگاه های ماساچوست می باشد. همچنین این شخص در سال ۲۰۱۲ به دلیل فعالیت های زیادی که در زمینه ارز های دیجیتال داشت توانست جایزه تورینگ را به دست بیاورد. نکته دیگری که باید در رابطه با سیلویو میکالی بگوییم این می باشد که این شخص نقش بسیار مهمی در قدرتمند شدن رمزنگاری ها و پروتکل ‌های بلاک چین دارد و به همین دلیل امروزه این شخص را به عنوان یکی از برجسته ترین و مهم ترین اشخاص در زمینه امنیت شبکه ارز های دیجیتال می ‌شناسند.

بررسی پلتفرم الگورند و ارز دیجیتال آن

همانطور که پیشتر اشاره کردیم ارز دیجیتال الگورند به واسطه یک پلتفرم به همین نام به وجود آمده است که این پلتفرم در سال ۲۰۱۹ بر پایه شبکه قدرتمند بلاکچین ساخته شد. این ارز دیجیتال و این پلتفرم با این هدف به وجود آمدند تا بتوانند توسط برنامه های غیر متمرکز یا همان DApp ها مورد استفاده قرار گیرند. همچنین یکی دیگر از هدف هایی که سازندگان ارز دیجیتال الگورند دارند این می باشد تا بتوانند با استفاده از این ارز دیجیتال در آینده اقتصاد دنیا را دگرگون کنند. آنچه که باید بگویم این می باشد که سازندگان ارز دیجیتال الگورند و پلتفرم آن هدف های بسیار زیادی برای به وجود آوردن این ارز دیجیتال و پلتفرم داشتند که از جمله مهم ‌ترین آنها می ‌توان به افزایش سرعت و مقیاس گذاری شبکه بلاکچین و قدرتمند کردن زیرساخت ‌ها و پروتکل ها برای سایر ارزهای دیجیتال اشاره نمود که تمامی این موضوعات باعث شده است تا بسیاری از اشخاصی که به عنوان یک متخصص در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت می‌کنند به آینده این ارز دیجیتال و این پلتفرم امید بسیار زیادی داشته باشند. نکته دیگری که باید در رابطه با پلتفرم و ارز دیجیتال الگورند بگوییم این می باشد که این پلتفرم و این ارز دیجیتال از مقیاس پذیری بسیار گسترده‌ای برخوردار هستند و همچنین سازندگان این ارز دیجیتال توانستند پروتکل هایی را برای شبکه الگورند قرار دهند که باعث شده است تا امنیت آن چند برابر شود.

 

image

بررسی ارز دیجیتال الگورند

پلتفرم و ارز دیجیتال الگورند از پروتکل اثبات سهام یا Proof of Stake استفاده می‌کند که این موضوع نیز باعث افزایش امنیت شبکه این ارز دیجیتال شده است زیرا بر طبق این پروتکل سرمایه کاربران بر روی تراکنش های موجود در شبکه الگورند نظارت می‌کنند که به دلیل زیاد بودن کاربران در این شبکه امنیت آن افزایش پیدا کرده است ((این نظارت مشکلی را برای ارز های دیجیتال کاربران به وجود نمی آورد)). همچنین نکته‌ای که باید بگویم این است که کاربران در ازای نگهداری ارز دیجیتال الگورند می‌توانند پاداشی را از شبکه این ارز دیجیتال دریافت کنند. یکی از کاربرد های بسیار مهم ارز دیجیتال الگورند این می باشد که آن به عنوان کارمزد برای انجام معاملات و همچنین کارمزد امضای قرارداد های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این ارز دیجیتال برای انجام برنامه های DeFi مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی ارز دیجیتال الگورند دارای ۱۰ میلیارد توکن می باشد که از این تعداد چیزی در حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون آن عرضه شده است و همچنین از تعداد توکن های عرضه شده چیزی در حدود ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون آن در چرخه بازار قرار دارد. این ارز دیجیتال دارای حجم بازاری در حدود ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار می ‌باشد و در شبکه این ارز دیجیتال به طور روزانه در حدود یک میلیارد دلار تراکنش انجام می‌شود که این رقم بسیار عالی می باشد.

پلتفرم و ارز دیجیتال الگورند چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که قبلا هم گفتیم ارز دیجیتال و پلتفرم الگورند ویژگی ها و مزایایی دارند که تمامی آنها باعث شده است تا این پلتفرم و ارز دیجیتال شهرت و محبوبیت خاصی در بین افراد فعال در حوزه ارز های دیجیتال پیدا کند. اگر شما می خواهید تا در رابطه با این ویژگی‌ها اطلاعاتی به دست آورید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

·       یکی از مهم ترین ویژگی های ارز دیجیتال Algorand و شبکه آن این می باشد که تمامی اطلاعات مربوط به بلاک چین آن بسیار شفاف می باشد به گونه ای که هر شخصی می تواند به راحتی از تعداد توکن های این ارز دیجیتال اطلاع پیدا کند و همچنین نکته دیگری که وجود دارد این است که معاملات مربوط به این شبکه نیز شفاف است و هر شخص می تواند معاملات مربوط به خود را به راحتی مشاهده کند.

·       از دیگر ویژگی ‌های بسیار مهم ارز دیجیتال و پلتفرم الگورند این می باشد که این پلتفرم از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و همانطور که قبل‌تر گفتیم دلیل این امنیت بسیار بالا، پروتکل‌ها و رمزنگاری هایی است که در بلاک چین این پلتفرم و ارز دیجیتال به کار رفته است.

 

image

ویژگی های ارز دیجیتال الگورند

·       یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال Algorand سرعت بسیار بالای آن می باشد به گونه‌ای که هر تراکنش در کمتر از چهار ثانیه تایید می‌شود و این سرعت در مقایسه با بسیاری از ارز های دیجیتال بسیار عالی می باشد.

·       از دیگر ویژگی های این ارز دیجیتال می‌توان به مقیاس پذیری بسیار گسترده این ارز اشاره نمود. این ارز دیجیتال به گونه ای طراحی شده است که در هر زمان با توجه به شرایط بازار، سازندگان آن می‌توانند تعداد توکن‌ های آن را افزایش دهند.

بهترین سیگنال برای خرید ارز دیجیتال الگورند

در حالت کلی اگر شما قصد خرید یک ارز دیجیتال را دارید باید در یک زمان بسیار مناسب آن ارز را خریداری کنید تا بتوانید سود بسیار بیشتری را کسب کنید. شما این زمان را می توانید با استفاده از خدمات سیگنال دهی که توسط گروه ‌های مختلف ارائه می‌شود تخمین بزنید یکی از بهترین گروه هایی که خدمات سیگنال ارز دیجیتال ارائه می‌کنند گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد که این گروه سیگنال ‌های بسیار دقیق و پیشرفته ای را به کاربران خود ارائه می‌کند و باعث می‌شود تا شما سود بسیار زیادی را به دست آورید. نکته‌ای که باید بگوییم این است که این گروه پشتیبانی بسیار قدرتمندی دارد و هنگامی که شما اشتراک ویژه را خریداری کنید در هر زمان که سوال یا ابهامی داشته باشید می توانید با پشتیبانی این گروه ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را حل کنید.

 

image

الگورند

بررسی بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال الگورند

اگر شما قصد خرید ارز دیجیتال Algorand را دارید می توانید از یک سری صرافی ها استفاده کنید که این صرافی ها توسط متخصصان بسیار زیادی تایید شده اند و امنیت و سرعت بسیار بالایی دارند و همچنین این صرافی‌ها از سابقه بسیار مناسبی برخوردار هستند و به طور روزانه تعداد زیادی از کاربران فعال در حوزه ارز های دیجیتال از این صرافی ها استفاده می کند. یکی از بهترین صرافی هایی که می توانید استفاده کنید صرافی بایننس (Binance) می باشد. علاوه بر آن شما می توانید از صرافی ‌های همچون کوین بیس (CoinBase) و هیوبی (Huobi) استفاده کنید. یکی دیگر از صرافی هایی که برای ایرانی‌ها بسیار مناسب تر می باشد صرافی کوکوین (KuCoin) می باشد. همانطور که اشاره کردیم تمامی صرافی ها از امنیت زیادی برخوردار هستند و سابقه بسیار مناسبی نیز دارند. فقط نکته ای که حتماً باید به آن اشاره کنیم این می باشد که تا جایی که امکان دارد سعی کنید تا ارز های دیجیتال خود را پس از خرید به یکی از کیف پول های بسیار مطمئن و امن انتقال دهید.

 

image

خرید الگورند

بهترین کیف پول هایی که برای نگهداری ارز دیجیتال الگورند می توانید استفاده کنید

همانطور که گفتیم در حالت کلی پیشنهاد می‌شود تا هنگامی که یک ارز دیجیتال را خریداری می‌کنید حتماً آن را از صرافی به یک کیف پول بسیار امن منتقل کنید تا بدین صورت دارایی شما از خطر هک شدن دور بماند. یکی از بهترین کیف پول هایی که می توانید مورد استفاده قرار دهید، کیف پول های سخت افزاری لجر می باشد این کیف پول ها امنیت و سرعت بسیار زیادی دارند. همچنین اگر شما می خواهید تا از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید می توانید کیف پول هایی همچون تراست ولت، اتمیک والت و همچنین کیف پول رسمی الگورند را مد نظر قرار دهید. نکته ای که باید بگوییم این است که اگر شما کاربر اندرویدی هستید سعی کنید قبل از نصب این کیف پول ها تمامی نرم افزارهای مود شده و هک شده که بر روی گوشی خود دارید را به صورت کامل پاک کنید و همچنین از یک آنتی ویروس معتبر استفاده کنید و نکته دیگر این می باشد که برای اندروید حتماً کیف پول مورد نظر را از وبسایت سایت اصلی آن دانلود کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.