whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آشنایی با ارز دیجیتال Illuvium

1401/02/19 ساعت 23:37


Illuvium یک بازی تک نفره نقش آفرینی کلکسیونی در توکن های غیر قابل تعویض (NFT) است. در این بازی جهان باز، افراد برای دستیابی به ارز دیجیتال به عنوان مبارز، نقش آفرینی می کنند. در این بازی؛ ارز دیجیتال استخراج و برداشت می کنید، اسیر می گیرید و با Illuvials (ایلوویال) می جنگید.

هنگامی که با ایلوویال های اسیر شده یک تیم ساختید و آنها را با خود همراه کردید، می توانید به نبرد اتوماتیک وارد شوید. جایی که با تیم خود در یک نبرد استراتژیک برای شکست دادن حریفان شرکت می کنید. ایلوویال ها سطح بندی، کلاس و خویشاوندی های منحصر به فردی دارند. استفاده درست از قدرت هم تیمی ها می تواند نقطه ضعف های شما را جبران کرده و قدرت تیم شما را بیشتر کند. که می تواند برای شما به معنای پیروزی در یک مرحله باشد.

پیروزی در هر مرحله به معنای استخراج ارز دیجیتال خواهد بود. هدف استخراج، توزیع $ILV های موجود در خزانه ایلوویوم بین اعضای فعلی جامعه ایلوویوم است. توکن های $ILV به منظور رسیدن به آرمان اصلی Defi (تمرکز زدایی از مالکیت) و شفاف سازی تجارت ILV توزیع می شوند. هدف بعدی توزیع توکن ها تشویق افراد جدید برای عضویت در ایلوویوم و بزرگتر کردن این جامعه است.

پروتکل غیر متمرکز ایلوویوم نشانگر ظهور عصر جدیدی در بازی هاست. از پروتکل Defi برای مدیریت بازی ایلوویوم و تجربه بازی بلاک چین با رتبه AAA برای بازیکنان استفاده شده است. چیزی که ایلوویوم را منحصربه‌فرد کرده این است که سرمایه گذاران، توزیع های منظمی را دریافت می‌کنند. همچنین برای همه چیز، از مسائل مربوط به ساخت توکن گرفته تا ویژگی‌های خود بازی، حق رای دارند.  

ارز دیجیتال ILV

ILV چیست؟

بازی کردن نیازی به ILV ندارد. ILV یک توکن وابسته به ایلوویوم و همچنین یک توکن ERC20 در بلاک چین اتریوم می باشد.

ILV سه کاربرد اصلی دارد:

حاکمیت: در این ارز دیجیتال با ارائه پیشنهادهایی درباره بازی و انتخاب حاکمیت در شورای  ایلوویناتی (Illuvinati)  آینده ی ایلوویوم را طراحی می کنید.داشتن توکن ILV به شما حق رای برای تغییر قوانین ایلوویوم را می دهد.

استخراج نقدینگی: با استخراج این ارز دیجیتال، ILV (یا sILV2) بیشتری به دست خواهید آورد. سرمایه گذاری روی ILV، سود را به شکل ILV به شما بر می گرداند و اجازه می دهد تا سهم خود را از خزانه بردارید.

توزیع های خزانه: وقتی ILV را به اشتراک می گذارید، در موفقیت ایلوویوم سهیم می شوید. و درآمدی اضافه بر غیرفعال ILV کسب می کنید که از طریق خریدهای درون بازی و هزینه ها تامین می شود. سهم های خزانه، فقط پس از راه‌اندازی بازی و Illuvidex به فروش می رسند. 100% درآمد حاصل از بازی و فروش، بین سهامداران ILV تقسیم خواهد شد.

پاداشهای سود ILV در یک دوره 12 ماهه اعطا می شوند. هنگام واگذاری سودها، پاداشها هم با آنها ترکیب می شوند. قفل جوایز sILV2 باز شده است و هر بار که به صورت آنلاین بازی میکنید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. قفل توزیع درآمدها باز شده است و به محض اینکه در ILV در دسترس قرار گرفت، قابل برداشت می باشد.  توکن های ILV را می توان از هفت بازار؛ بایننس، کریپتو، سوشی، KuCoin، وان اینچ، OKEx و CoinSpot، خریداری کرد.

نوسانات قیمت ارز دیجیتال ILV

ارز دیجیتال Illuvium، یکی از ارزهای دیجیتال است که با داشتن 300,252,475.69 دلار ارزش، در بازار رمز ارزهای جهانی در رتبه 150 قرار گرفته است. این توکن، یک صدم از سهم بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است. ارزش هر واحد از ایلوویوم در شش ماه گذشته، نوسانات مثبت و منفی زیادی را تجربه کرده است. رکورد بالاترین قیمت ایلوویوم از 30 جولای تا 30 نوامبر 2022 با جهشی 10 برابری، معادل با 1924 دلار در هر واحد بوده است. از آن زمان تا کنون، قیمت ارز دیجیتال ILV سیر نزولی دارد. به طوری که در 5 می 2022  ارزشی در حدود 480 دلار داشته است.

تعداد توکن های در گردش Illuvium تا 5 می 2022 به عدد یک میلیون نرسیده و 650861 سکه می باشد. این در حالی است که برای ارز دیجیتال Illuvium تعداد ده میلیون توکن ILV در بازار رمز ارزها عرضه شده است. با این اوصاف می توان گفت که برای وارد شدن به این بازار، هنوز فرصت باقی است و قیمت آن به حداکثر نرسیده است.

تیم ارز دیجیتال Illuvium از سال 2020 فعالیت می کند اما عرضه ی ILV در بازار به طور رسمی از 20 سپتامبر 2021 شروع شد. تا تاریخ می 2022 تعداد 18440 کیف پول برای خرید این ارز دیجیتال اقدام کرده اند. میانگین حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال در ماه می 2022 در حد 27682300 دلار بوده است. این در حالی است که حجم بازار ارز دیجیتال ILV در هشت ماه عرضه، 888,492,785.81 بوده است. با توجه به نوسانات یکدست بازار امسال، رتبه 150 ایلوویوم در طی این مدت، ثابت مانده است.

قیمت ارز دیجیتال ILV

عبور از NFT با ضرب کردن، سوزاندن و مبادله

اکثر بازی های NFT که به عنوان راهی برای کسب ارز دیجیتال عرضه می شدند غیر جذاب و غیر کاربردی بودند. ارز دیجیتال بخرید، آن را نگه دارید و امیدوار باشید که ارزش آن زیاد شود. برخی از بازی ها هم به شما امکان خرید NFT را برای بازی در یک بازی دیگر می دادند. البته این هم نوعی پیشرفت محسوب می شد اما رسیدن به یک ارز دیجیتال باید چالش بیشتری داشته باشد. باید راهی برای برقراری ارتباط عاطفی بین بازیکنان و کلکسیون آنها پیدا میشد. جالب ترین راه حلی که ارائه شد، یک تجربه احساسی جذاب و با ارزش در طول کل فرآیند شروع تا رسیدن به ارز دیجیتال بود.

در داخل ایلوویوم با موجودات وحشی، مرموز و مبارزی به نام ایلوویال مواجه خواهید شد. در بسیاری از نقاط این سیاره، آنها را شکار کرده، شکست می دهید و اسیر می کنید. برای انجام این کار، به یک Shard نیاز دارید. کریستالی که به شکل خاصی ساخته شده است تا امضای کوانتومی جانور را درون خود حبس کند. کیفیت Shard، شانس شما را برای گرفتن یک ارز دیجیتال تعیین می کند. یک شکار موفقیت آمیز، منجر به یک توکن NFT جدید می شود.

توکن ILV نشان دهنده Illuvial است که در حساب شما ذخیره می شود. وقتی چند توکن مشابه می گیرید، آنها را با هم ترکیب می‌کنید. ترکیب توکن ها باعث سوختن آنها و خلق یک موجود قدرتمندتر می شود.  Immutable X اجازه ی کاوش و لذت بردن از جهان را به بازیکنان می دهد. تراکنش‌ها بسیار سریع‌ اتفاق می‌افتند، بنابراین بازیکنان روی؛ کاوش، جمع‌آوری، نبرد و کسب درآمد، تمرکز می کنند.

 

روش سوزاندن توکن های ILV

چرا دیفای؟

هدف اصلی پروژه Illuvium ایجاد یک بازی کاملاً غیر متمرکز است که بتواند به صورت مستقل اجرا شود. در طول 18 ماه گذشته، برنامه های DeFi رشد چشمگیر و توسعه سریعی داشته اند. امروزه صدها پروژه DeFi فعال هستند؛ از تجارت، وام دهی و رابط های کیف پول گرفته تا دارایی ها و جوامعی که بیش از 15 میلیارد دلار ارزش دارند. DeFi به ما اجازه می دهد تا از این رشد هیجان انگیز برای راه اندازی یک پلتفرم کاربردی جدید استفاده کنیم.

اقتصاد بازی غیرمتمرکز، از علاقه مندان به ارز دیجیتال، بلاک چین، DAO و گیمرهایی که به دنبال دسترسی آزاد هستند، بهترین ترکیب را می سازد. در حال حاضر غیر از Illuvium هیچ بازی جهان باز  RPG سه بعدی دیگری با کیفیت سینمایی در DeFi ساخته نشده است. Illuvium با داشتن NFT های زیبا، کاربردی و کمیاب با ارزش تکرار بالا، بازیکنان را برای مدت طولانی تری به پروتکل $ILV علاقه مند نگه می دارد و از ثبات دارایی های NFT و مجموعه توکن ها اطمینان می دهد.

 

دیفای و Illuvium


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.