whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

راه اندازی استیکنیگ اتریوم در جمینی توسط دوقلوهای وینکلوس

1402/04/03 ساعت 22:32


دوقلوهای وینکلوس، شرکت جمینی، اتریوم استیکینگ را در انگلستان راه‌اندازی می‌کند. سرویس جمینی استیکینگ پرو به مؤسسات در انگلستان امکان می‌دهد تا به عنوان اعتبارسنجان اتریوم عمل کنند، با قفل کردن حداقل ۳۲ اتریوم که به ارزش حدود ۶۰,۰۰۰ دلار در زمان نگارش این متن می‌باشد.

صرافی ارز دیجیتال جمینی، که متعلق به کامرون و تایلر وینکلوس است، به فعالیت و گسترش خدمات خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد و به تازگی استیکینگ اتریوم را در انگلستان راه‌اندازی کرده است.

در تاریخ ۲۳ ژوئن، جمینی به صورت رسمی اعلام کرد که سرویس Gemini Staking Pro را در انگلستان گسترش می‌دهد. این سرویس به مؤسسات و افراد با دارایی بالا امکان می‌دهد به عنوان اعتبارسنجان اتریوم عمل کنند، با قفل کردن حداقل ۳۲ اتر (ETH)، که در زمان نگارش این متن به ارزش حدود ۶۰,۰۰۰ دلار است.

شرکت معتبر Gemini Trust Company، برنامه استیکینگ ETH مخصوص مؤسسات را در رابط وب جمینی به صورت فوری در دسترس قرار داده است، به‌گونه‌ای که از همین لحظه می‌توان از این سرویس استفاده کرد.

در زمان راه‌اندازی، Gemini Staking Pro تنها محصول استیکینگ در انگلستان است. طبق گفته Gemini Support، این سرویس تنها در این کشور عمل می‌کند و برای سایر کشورها تنها استیکینگ مؤسساتی را ارائه می‌دهد.

همانطور که در اعلامیه آمده است  خدمات استیکینگ جمینی در انگلستان تحت نظارت هیچ نهادی، از جمله سازمان مالی انگلستان FCA قرار ندارد.

همچنین، جمینی اعلام کرده است که این پلتفرم برای "جرایم و جریمه‌های مربوط به استیکینگ"، به استیکرها پرداخت خواهد کرد.

با اشاره به چالش‌های مربوط به اجرای یک نود اعتبارسنجی، جمینی به "اشتباهات کوچک" اشاره کرده است که می‌تواند منجر به جریمه‌های اعمال شده توسط شبکه و حتی از دست دادن توکن‌های استیک شده، معروف به "slashing" شود. این شرکت قول داده است به استیکرها در جلوگیری از این مشکل کمک کند، و این مسئله را بیان کرده است:

"در جمینی، ما فرآیند استیکینگ را برای شما آسان خواهیم کرد. با اینکه جمینی نودهای اعتبارسنج را اجرا می‌کند، کاربران می‌توانند دارایی‌های خود را با اطمینان بیشتر و بدون نیاز به دانش فنی استیک کنند."

این خبر در حالی رخ داد که توسعه دهندگان اصلی اتریوم قصد دارند حداکثر مقدار اتر مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک اعتبارسنج را از ۳۲ اتر به حداکثر ۲,۰۴۸ اتر افزایش دهند، که به ارزش تقریبی ۳.۹ میلیون دلار در زمان نگارش این متن است. حداقل مقدار استیکینگ نیز همچنان برابر با ۳۲ اتر خواهد بود.

همانطور که قبلاً توسط سایت Cointelegraph گزارش شده بود، صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده آمریکا به نام جمینی در حال حاضر با یک دادخواست از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا SEC روبرو است. سازمان نظارتی معتقد است که جمینی با ارائه اوراق بهادار ثبت نشده به عنوان بخشی از پلتفرم امانت دهی خود به نام Gemini Earn، مقررات اوراق بهادار را نقض کرده است. بلافاصله پس از دادخواست SEC، جمینی برنامه‌هایی را برای گسترش در منطقه آسیا و اقیانوسیه اعلام کرد.

خدمات پرشین الیت 

در پرشین الیت، علاوه بر ارائه معتبرترین اخبار روز، خدمات متنوعی ارائه می‌دهیم. این خدمات شامل سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز، احراز هویت بایننس و سایر سیگنال ارز دیجیتال می‌باشد. ، در کانال سیگنال ارز دیجیتال با ارائه تحلیل‌های بازار و نشانه‌های معاملاتی، به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتری در خرید و فروش بگیرید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.