whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال SLP

1401/02/18 ساعت 21:40


Smooth Love Potion که به اختصار SLP نامیده می شود یک ارز دیجیتال می باشد که برای استفاده در بازی Axie Infinity به کار گرفته می شود. اکسی اینفینیتی یک بازی کریپتویی بسیار محبوب و فرا جهانی است که بر پایه توکن های غیر قابل تعویض یا NFT‌ ها ساخته شده است. حیوانات دیجیتالی که به صورت کلکسیونی از توکن های غیر قابل تعویض در این بازی مورد استفاده قرار می گیرند، با نام Axis شناخته می شوند. این توکن ها در اصل به بازیکنان کمک می کنند تا بتوانند قابلیت های حیوانات دیجیتالی مورد علاقه خود را پرورش دهند. با توجه به محبوبیت و گسترش این بازی در بین گیمرها تقاضا برای دریافت این توکن ها به سرعت افزایش یافت. تا حدی که اکنون این ارز دیجیتال در صرافی ها نیز معامله می شود.

با توجه به محبوبیت بازی Axie Infinity و نقش SLP در این بازی، در این مقاله قصد داریم به بررسی این ارز دیجیتال و معنای آن برای این اکوسیستم گسترش یافته بپردازیم.

 

ارز دیجیتال Smooth Love Potion

ارز دیجیتال Smooth Love Potion و بازی Axie Infinity

Smooth Love Potion (SLP) یک توکن ساخته شده بر مبنای استاندارد ERC-20 است. این توکن همانگونه که اشاره شد دارایی درون بازیِ بازی پرطرفدار فرا جهانی و مبتنی بر بلاکچین Axie Infinity است. شخصیت های اصلی بازی اکسی اینفینیتی حیوانات دیجیتالی و منحصربه‌فردی هستند که به آنها اکسی می گویند. بازیکنان با خرید حداقل سه اکسی بازی خود را شروع می کند. سپس در بازی به جمع آوری اکسی های بیشتر و پرورش آنها برای انجام وظایف بازی و رقابت با سایر بازیکنان می پردازند.

این اکسی ها در بازی به شکل توکن های غیرقابل تعویض نشان داده می شوند. بازیکنان می توانند آنها را پرورش دهند، معامله کنند یا برای جنگیدن در مقابل حیوانات دیجیتالی بازیکنان دیگر مورد استفاده قرار دهند. بازی فرا جهانی Axie Infinity برای انجام فعالیت های مالی خود از چند توکن استفاده می کند. توکن Axie Infinity Shards (AXS) که با استفاده از استاندارد ERC-20  ایجاد شده است، به عنوان توکن حاکمیتی این اکوسیستم به کار می رود. با این حال ارز دیجیتال Smooth Love Potion نقش بسیار پررنگی را در این بازی ایفا می کند. 

توکن های رمزنگاری شده SLP به منظور تسهیل پرورش و بهبود ویژگی های حیوانات دیجیتالی این بازی استفاده می شوند. بازیکنان می توانند این ارز دیجیتال را به وسیله بازی در متاورس Axie Infinity و کسب امتیاز در آن و یا فروش NFT‌های خود به دست آورند. روش دیگر به دست آوردن این توکن ها مراجعه به صرافی های ارزهای دیجیتال تایید شده می باشد. معامله این ارز دیجیتال در صرافی ها موجب دسترسی به بازار بزرگتری برای این ارز درون بازی می شود. به همین دلیل این رویداد یک امتیاز بزرگ برای آن به حساب می آید.

 

حیوانات دیجیتالی اکسی

 امکان حضور در این بازار خارجی زمانی برای SLP محقق شد که در صرافی غیرمتمرکز (DEX) Uniswap یک استخر نقدینگی برای ETH-SLP ایجاد شد. به این ترتیب SLP از بازی Axie فراتر رفته و به بازار ارزهای رمزنگاری شده راه پیدا کرد.Axie Infinity به یکی از محبوب ترین بازی های مبتنی بر بلاک چین تبدیل شده است. از این رو می توان گفت این توکن ارزش دارایی های درون بازی را، هم در بازی های دنیای متاورس و هم بازار خارج از آنها نشان داده است.

در دسترس بودن توکن های SLP

Axie Infinity هیچ گونه مسئولیتی در قبال فروش توکن های SLP به بازیکنان ندارد. همچنین این بازی فرا جهانی تامین نقدینگی را نیز برای مبادلات توکن SLP بر عهده نگرفته است. اما در عوض آن، توکن های Smooth Love Potion در خود بازی Axie Infinity تولید می شوند. تنها کاری که بازیکنان باید برای به دست آوردن SLP در بازی انجام دهند این است که در مسابقات و مبارزات این بازی پیروز شوند. این مسابقات به دو شکل برگزار می شوند. زمانی که بازی روی حالت ماجراجویی تنظیم شده باشد، این نبرد بین بازیکن و هیولاهایی شکل می‌گیرد که توسط کامپیوتر کنترل می شوند. زمانی که بازی روی حالت میدان مسابقه تنظیم شده باشد، هر بازیکن با بازیکنان دیگر به رقابت و مبارزه خواهد پرداخت. هر کدام از بازیکنان که در این مبارزات پیروز شوند، می توانند به صورت امتیازات کار آزمودگی و مهارت و یا با توکن های SLP پاداش خود را دریافت کنند. 

 

دریافت توکن با پیروزی در مبارزات بازی اکسی اینفینیتی

پلتفرم Axie Infinity برای اینکه بازیکنان بتوانند توکن های SLP را به دست آورند، راه های مختلفی را در نظر گرفته است. با این حال به دست آوردن این توکن ها به اندازه ای که برای بهبود و پرورش موفقیت آمیز اکسی ها  کافی باشد، برای بازیکنان چندان کار ساده ای محسوب نمی شود. از این رو، علاوه بر امکان دریافت این توکن ها از خود بازی، یک بازار دیگر نیز در صرافی Uniswap برای بازیکنان فراهم شده است. علت فراهم شدن امکان تبادل توکن SLP، تمایل بازیکنان به جمع آوری سریع توکن بدون نیاز به صرف زمان یا تلاش زیاد برای به دست آوردن آن از طریق روش های سنتی درون بازی می باشد. به این ترتیب بازیکنان می توانند علاوه بر توکن هایی که از طریق این بازی کسب می کنند، تعداد بیشتری نیز از طریق انجام معاملات با سایر بازیکنان به دست آورند. در نتیجه می توانند سرعت پیشرفت خود را در این بازی افزایش دهند.

قوانین کنترلی Axie Infinity و  افزایش هزینه SLP 

بازی فرا جهانی Axie Infinity تلاش خود را می کند تا از بزرگ شدن بیش از حد حجم بازی به واسطه تعداد زیاد اکسی ها جلوگیری کند. از این رو، این اکوسیستم قوانین سختگیرانه ای را پیرامون تعداد دفعات تکثیر این حیوانات دیجیتالی وضع کرده است. با توجه به این قوانین، هر Axie NFT تنها می تواند تا هفت مرتبه تولید شود و پرورش یابد. در هر بار تکثیر این اکسی ها و اصلاح شان، SLP لازم برای آنها نیز افزایش می یابد. علاوه بر افزایش هزینه های SLP، بازیکنان باید به ازای پرورش هر کدام از Axie Infinity ها یک توکن AXS نیز پرداخت کنند.

 

افزایش توکن مورد نیاز برای تولید اکسی در مراحل بالاتر

به این ترتیب بازیکنان باید برای اولین باری که یک اکسی را پرورش می دهند، ششصد SLP پرداخت کنند. این مقدار به تدریج افزایش یافته و در نهایت در مرحله هفتم به بیش از ده هزار SLP خواهد رسید. علاوه بر افزایش تدریجی توکن SLP مورد نیاز برای پرورش Axie Infinity، هر چه پیشرفت بازیکنان در بازی بیشتر می شود، احتمالاً برای انجام وظایف مختلف بازی نیز به خرج کردن SLP بیشتری نیاز خواهند داشت. از طرف دیگر وجود محدودیت برای تکثیر Axie NFT ها موجب محدود شدن توان درآمدزایی آنها نیز می شود. با تمام این ها شاهد افزایش محبوبیت بازار Axie و ایجاد رقابت فراوان در این بازی هستیم. با توجه به افزایش رقابت بین معامله گران Axie NFT، بسیاری از بازیکنان به استفاده از راهنمای پرورش Axie Infinity روی آورده اند.

Tokenomic و هزینه های Smooth Love Potion

SLP در رابطه با عرضه توکن های خود سختگیرانه عمل نکرده و عرضه در گردش آن یک جریان ثابت را در پیش گرفته است. علت این امر آن است که توکن های Smooth Love Potion به صورت مداوم توسط فعالیت های درون بازی تولید می شوند. هر بار که اکسی های جدیدی در طی پروسه پرورش تولید می شوند،  مقداری از این توکن ها سوزانده می شود. به این ترتیب، عرضه این ارز دیجیتال به فعالیت در بازی Axie Infinity وابسته است. از این رو، می توان پیش بینی کرد که با گسترش یافتن پایگاه کاربری Axie Infinity و با بیشتر شدن مشارکت بازیکنان، مسابقات درون بازی و سایر فعالیت های مرتبط با تولید این توکن، میزان SLP ایجاد شده افزایش قابل توجهی خواهد داشت. 

 

توکن های Smooth Love Potion

ارزش توکن SLP به فعالیت های مالی و درآمدزایی در بازی فرا جهانی Axie Infinity و همچنین قیمت آن در بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال بستگی دارد. از آنجایی که این ارز دیجیتال در برخی از صرافی های غیر متمرکز  معامله می شود، نسبت به سایر ارزهای درون بازی از امتیاز ویژه ای برخوردار است. این ویژگی نه تنها برای Axie Infinity و بازار Axie، بلکه برای تمام بازارهای دنیای متاورس و مبتنی بر NFT یک رویداد مهم تلقی می شود.

کلام آخر

در این مقاله با ارز دیجیتال SLP و کاربرد آن در بازی Axie Infinity تا حدودی آشنا شدید. با توجه به توضیحات ارائه شده اگر به بازی کردن در فضای مجازی علاقه دارید، می توانید با انتخاب این بازی به کسب درآمد با توکن های آن نیز بپردازید. اگر در این زمینه تازه کار هستید، میتوانید برای موفقیت در این بازی از راهنماهای موجود نیز استفاده کنید. همچنین می توانید با مطالعه در زمینه بازی های مبتنی بر بلاک چین سکه ها و بازی های دیگری را که برای شما مناسب هستند، شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنید


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.