whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

خرید ترون بدون احراز هویت

1402/01/19 ساعت 03:41


از طریق استفاده از فناوری بلاک چین و برنامه های غیرمتمرکز (DApps)، شبکه TRON (TRX) متعهد به توسعه تمرکززدایی اینترنت است. شبکه TRON که در سپتامبر 2017 توسط H.E. جاستین سان، از زمان راه اندازی شبکه اصلی خود در می 2018، عملکرد عالی خود را حفظ کرده است. در جولای 2018، BitTorrent، پیشگام در خدمات غیرمتمرکز با نزدیک به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه، نیز خریداری و در اکوسیستم TRON ادغام شد.

علاوه بر این، TRON که در آوریل 2021 از تتر (USDT) در اتریوم پیشی گرفت، دارای بزرگترین عرضه جهانی استیبل کوین است. شبکه TRON در دسامبر 2021 پس از غیرمتمرکز شدن کامل به یک سازمان خودکار غیرمتمرکز کاملاً تحت کنترل جامعه (DAO) تبدیل شد. در مقاله سیگنال خرید ترون به طور مفصل درباره ی ترون صحبت کردیم در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم نحوه خرید ترون بدون احراز هویت را مورد بررسی قرار دهیم.

پرشین الیت وب سایتی تخصصی در حوزه ی ارز دیجیتال است که در عین عرضه انواع ابزارهای دیجیتال، جدیدترین مقالات مربوط به ارز دیجیتال، سیگنال فارکس و همچنین قیمت ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار میدهد.

ارز ترون (TRX) چیست؟

Tron یک شبکه بلاک چین مستقل است که توسط مکانیزم اجماع اثبات سهام اداره می شود. دارای معماری منحصر به فردی است که از سه لایه اصلی، ذخیره سازی و کاربرد تشکیل شده است. در سال 2017 توسط جاستین سان، که توسط فوربس به عنوان یکی از بهترین کارآفرینان زیر 30 سال در آسیا شناخته شد، تأسیس شد.

ترون با ماموریت غیرمتمرکز کردن وب و پاداش دادن به سازندگان محتوا برای کارشان ساخته شده است. هدف آن حذف واسطه‌ای بود که معمولاً بیشتر پول‌های به‌دست‌آمده سازندگان را غصب می‌کند. شبکه Tron دارای بیش از 78 میلیون حساب کاربری است.

برای سرمایه گذاری در دنیای دیجیتال لازم است از ابزارهایی همچون سیگنال فیوچرز و اندیکاتور استفاده کنید.برای خرید اندیکاتور VIP میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

مزایای ترون چیست؟

کاربران می توانند با سرمایه گذاری TRX در انتخاب ابر نمایندگان شرکت کنند. علاوه بر این، برای پلتفرم مفید است که به سازندگان محتوا اجازه می دهد برای تلاش های خود پول دریافت کنند و در عین حال کنترل کامل آثار خود را حفظ کنند. در نتیجه، اکوسیستم ارزهای رمزنگاری شده TRON از این نظر منحصر به فرد است که شما را قادر می سازد تا محتوای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، در حالی که برای اطلاعات و محتوایی که به عنوان تولید کننده محتوا تولید می کنید، پول دریافت می کنید.

علاوه بر این، هزینه تراکنش در پلتفرم دیجیتال غیرمتمرکز TRON به 0.000005 دلار می رسد. علاوه بر این، تراکنش‌ها در شبکه TRON بسیار سریع اتفاق می‌افتد، زیرا حداکثر 2000 تراکنش در ثانیه را پشتیبانی می‌کند. در مقایسه، بیت کوین (BTC) دارای سه تا شش تراکنش است و اتریوم (ETH) اجازه 25 تراکنش را می دهد. از نظر تجارت، سکه های TRX را می توان بین خریداران و فروشندگان جهانی به صورت 24 ساعته معامله کرد. اگر در این فضا مبتدی هستید، لطفاً قبل از سرمایه گذاری پولی که به سختی به دست آورده اید، به یادگیری استراتژی های مختلف معاملات ارزهای دیجیتال فکر کنید.

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از سیگنال ارز دیجیتال عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت است.

ارز ترون چگونه کار می کند؟

در حالی که ترون اکنون یک ارز جداگانه است، زمانی یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم بود.شبکه Tronix بر اساس چند اصل کار می کند که اولین آن عدم تمرکز است. تمام داده های موجود در بلاک چین کاملا رایگان است و توسط هیچ مرجع مرکزی کنترل نمی شود. سازندگان محتوا می توانند توکن ترون را به عنوان پاداشی برای ارسال محتوای خود به دست آورد.  همچنین این امکان برای سازندگان وجود دارد که توکن های خود را در شبکه Tron ایجاد کنند. این توکن‌ها سپس می‌توانند در برنامه‌های غیرمتمرکز، خود کاربران (dApps) در شبکه استفاده شوند. این توکن های تازه ایجاد شده توسط توکن اصلی TRX پشتیبانی می شوند. مرحله نهایی طرح توسعه شبکه شامل پشتیبانی از بازی های شبکه ترون است. این بازی‌ها کاملاً غیرمتمرکز خواهند بود و کاربران می‌توانند در صورت لذت بردن از بازی، مستقیماً به سازندگان پاداش دهند. ترون بر روی یک مکانیسم اجماع اثبات سهام کار می کند. در این سیستم، تراکنش ها توسط 27 نماینده فوق العاده که حفظ تاریخچه تراکنش ها به آنها سپرده شده است، اعتبارسنجی می شود. نمایندگان فوق العاده هر شش ساعت انتخاب می شوند و سکه TRX تولید شده توسط مکانیزم را به عنوان پاداش برای خدمات خود دریافت می کنند. بلاک چین ترون هر 3 ثانیه یک بلاک جدید اضافه می کند و آنهایی که بلاک را اضافه کرده اند 32 توکن TRX دریافت می کنند.

استفاده از سیگنال فیوچرز سبب میشود به راحتی قیمت توکن های موردنظر خود را مورد بررسی قرار دهید.

خرید ترون بدون احراز هویت

فرآیند بسیار آسان است! بنابراین، چگونه کار می کند؟ برای خریدارز ترون بدون احراز هویت با کارت اعتباری، باید یک حساب ثبت کنید، ارز دیجیتالی را که می‌خواهید بخرید انتخاب کنید، پرداخت کنید و رمز را دریافت کنید! اگر خرید شما از 150 دلار تجاوز نمی کند، KYC (پلتفرم شناسایی مشتری) مورد نیاز نیست، بنابراین می توانید بدون احراز هویت به خرید ارز دیجیتال بپردازید. 

در کنار ترون بهتر است تحقیقاتی راجع به خرید تتر کنید چرا که با توجه به تجربه سرمایه گذاران موفق آینده ی درخشانی را خواهد داشت.

چگونه ترون را به صورت امن خریداری کنیم؟

برای خرید ترون به صورت امن سه مرحله وجود دارد که در ادامه آ« ها را بررسی خواهیم کرد:

1. یک کیف پول سخت افزاری بخرید تا ترون خود را ایمن نگه دارید.

وقتی می‌خواهید روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، ۲ نکته واقعا مهم است: امنیت و مالکیت سکه‌هایتان. کیف پول سخت‌افزاری بهترین راه برای ایمن کردن رمزارز شما در حالی است که خودتان آن را مدیریت می‌کنید، ارز دیجیتال شما کاملاً در دسترس و ایمن است.

2. Tron را از طریق خدمات صرافی بخرید.

Tron را می توان در صرافی های کریپتو با استفاده از ارزهای فیات خریداری کرد. اینها به شما امکان می دهد سکه با یورو، پوند، دلار و غیره بخرید. شما می توانید ترون را از طریق کارت اعتباری یا انتقال بانکی به طور مستقیم در صرافی خریداری کنید. برای خرید ترون در صرافی‌ها، ابتدا باید حساب خود را با دادن اطلاعات شخصی ایجاد و تأیید کنید. پس از تایید صرافی، می توانید شروع به خرید ترون کنید.

3. Tron خود را به کیف پول سخت افزاری خود منتقل کنید.

به سادگی وجوه خود را از صرافی خود به کیف پول سخت افزاری خود ارسال کنید. برای این کار باید یک حساب Tron ایجاد کنید و وجوه خود را از صرافی خود به آدرس Tron تازه ایجاد شده خود ارسال کنید. سپس Tron شما ایمن می شود و می توانید میزان سرمایه خود را بررسی کنید، Tron و بیش از 1800 دارایی دیگر را مستقیماً از یک برنامه واحد مدیریت کنید.

شما میتوانید با احراز هویت بایننس در هر صرافی به خرید ترون بپردازید.

کلام پایانی 

قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید پیشینه، تیم، چشم اندازهای پروژه و به دنبال آن اهداف مالی خود را بشناسید. با این حال، شما باید مبادله ریسک و بازده را برای سرمایه گذاری بالقوه خود نیز در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید به خرید ترون بپردازید، لطفاً توجه داشته باشید که برای هر سودی که کسب می‌کنید باید مالیات بر عایدی سرمایه بپردازید. متخصصان پرشین الیت به شما کمک میکنند که سرمایه گذاری حرفه ای را با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال انجام دهید و به سود مورد نظر خود برسید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.