whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال فارکس آمارکتس

1401/12/11 ساعت 07:45


AMarkets یک شرکت بین المللی با ده ها دفتر در اروپا و کشورهای مستقل مشترک المنافع است. در سال 2007 تأسیس شد، اما ساختار آن از آن زمان تاکنون تغییرات عمده ای را پشت سر گذاشته است. در ابتدا این شرکت AForex نام داشت. با گذشت زمان، این برند به نمادی از قابلیت اطمینان و استانداردهای خدمات با کیفیت اروپایی تبدیل شد. امروزه، AMarkets یک کارگزار مدرن ECN است که به طور فعال هم «تجارت برای مبتدیان» و هم تجارت الگوریتمی حرفه ای را توسعه می دهد. در این مقاله از پرشین الیت به بررسی سیگنال آمارکتس و جزییات آن خواهیم پرداخت.

سیگنال فارکس آمارکتس چیست؟

AMarkets بروکری است که برای تجارت حرفه ای مناسب تر است. همه چیز در اینجا برای تطبیق معاملات با EA طراحی شده است و این نقطه قوت کارگزار است. نقطه ضعف کارگزار این است که کار کردن در اینجا برای معامله گران بدون تجربه آسان نخواهد بود. در تمام سال هایی که بروکر فارکس آمارکتس مشغول فعالیت در دنیای دیجیتال است هرگز مشکلی ایجاد نکرد و همیشه خدمات خود را به بهترین نحو در اختیار کاربران خود به خصوص ایرانیان قرار داده است.

استفاده از سیگنال فارکس به شما این امکان را میدهد که بتوانید به کسب سود بهتری دست یابید.

amarkets features

مزایای تجارت با AMarkets

  • سرعت اجرای سفارش 35-50 میلی ثانیه است (میانگین شاخص بازار 200-500 میلی ثانیه است)
  • میانگین اسپرد بازار از 0.3 پیپ (میانگین شاخص بازار از 0.5 پیپ است)
  • AMarkets Copy Tradingجدیدترین پلتفرم سرمایه گذاری غیرفعال است.
  • آزمایشگاه اختصاصی ابزارهای معاملاتی الگوریتمی
  • صندوق غرامت حداکثر 20000 یورو برای هر مشتری

معایب AMarkets

  • مشاوران متخصص با تنظیمات اولیه سودآور نیستند. راه اندازی قالب ها بدون آزمایش اولیه اکیداً توصیه نمی شود.
  • در مورد نحوه تشکیل رتبه مدیران و میزان اعتماد به آمار ارائه شده اطلاعاتی در دست نیست.
  • سطح بالای حداقل سپرده، که مانعی برای معامله گران تازه کار است.

سیگنال فارکس آمارکتس برای معامله گران 

AMarkets تنها بر استفاده از فناوری‌های نوآورانه متمرکز است، که به کارگزار اجازه می‌دهد مجموعه کاملی از شرایط معاملاتی را فراهم کند. مشتریان به تمام ابزارهای لازم برای تجارت آنلاین مستقل و الگوریتمی دسترسی دارند. این شرکت از پلتفرم های معاملاتی مدرن، فناوری های پیشرفته تجمیع نقدینگی و مکانیسم هایی برای دسترسی مستقیم به بازار بین بانکی - STP، ECN استفاده می کند. حداقل سپرده اولیه برای افتتاح حساب ECN 200 دلار است. AMarkets مبادله کالاها و شاخص ها را شارژ نمی کند. برای فلزات، جفت ارزها و ارزهای رمزنگاری شده، این شرکت سوآپ های بهبود یافته ای را معرفی کرده است که به مشتریان اجازه می دهد تا 30 درصد در هزینه های مبادله صرفه جویی کنند.

همچنین معاملات ارزهای دیجیتال  24 ساعته برای پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 در بروکر AMarkets در دسترس است. AMarkets یکی از اعضای کمیسیون مالی است، یک سازمان مستقل حل اختلاف خارجی که تضمین می کند که معامله گران و کارگزاران اختلافات خود را به شیوه ای سریع، کارآمد و بی طرفانه حل می کنند. کمیسیون مالی تا سقف 20000 یورو برای هر ادعا از صندوق جبران خسارت خود بیمه می کند. کیفیت اجرای سفارش در AMarkets به صورت ماهانه توسط یک سرویس مستقل، Verify My Trade (VMT) حسابرسی و ارزیابی می شود.

از بهترین سیگنال ها برای کسب سود سیگنال فیوچرز است که شما را در تخمین قیمت ارز دیجیتال یاری خواهد کرد.

amarket's benefits

جوایز و تبلیغات سیگنال فارکس آمارکتس 

AMarkets به طور منظم تبلیغات مختلفی را اجرا می کند که به مشتریان امکان می دهد سودآوری تجاری خود را افزایش دهند. همه مشتریان جدیدی که نوع حساب استاندارد یا ثابت را در پلتفرم متاتریدر 4 انتخاب می‌کنند، می‌توانند از یک پیشنهاد جایزه خوش‌آمدگویی انحصاری استفاده کرده و سپرده اولیه خود را دو برابر کنند. برای مشتریان شرکت کننده برنامه صداقت "بازگشت نقدی از AMarkets"، کارگزار بخشی از اسپرد را بر میگرداند. این برنامه بازگشت نقدی چند سطحی است. هرچه مشتریان فعالیت تجاری بیشتری نشان دهند، وجوه بیشتری را می توانند به حساب های تجاری خود بازگردانند.

علاوه بر این، AMarkets این فرصت را برای مشتریان خود فراهم می کند که هنگام معامله در یک حساب آزمایشی، سود واقعی کسب کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن معامله، مشتری می تواند سود خود را به یک حساب کاربری زنده منتقل کند.
اندیکاتورها به شما کمک میکنند بتوانید تغییرات قیمتی را دقیق تر تحلیل کنید میتوانید با خرید اندیکاتور VIP به اطلاعات دقیق تری دست پیدا کنید.

به یاد داشته باشید استفاده از اندیکاتور VIP زمانی مفید خواهد بود که از مرجع معتبری همچون پرشین الیت خریداری کنید.

مزایای سیگنال فارکس آمارکتس برای ایرانیان 

آمارکتس یکی از مناسبترین پلتفرم ها برای ایرانیان است چرا که کابین شخصی به زبان فارسی طراحی کرده است که فعالیت در آن را برای همه ی فارسی زبانان بسیار راحت تر کرده است. ایرانیان میتوانند با ورود به این کابین امکانات موجود را در سمت راست نوار ابزار مشاهده کنند. از آن جایی که کاربران ایرانی برای تعیین محل سکونتشان در دیگر پلتفرم ها دچار مشکل هستند، آمارکتس هیچ سند و مدرکی در رابطه با محل زندگی افراد نمیخواهد. همانطور که میدانید کاربران ایرانی در عملیات واریز و برداشت وجه هم دچار مشکلاتی هستند اما آمارکتس با در نظز گرفتن ویژگی های مختص خود این مشکل را هم رفع کرده است، کارگزار بروکر قراردادی را با یک صرافی داخلی ایرانی امضا کرده است که بدون دریافت کمیسیون به برداشت و واریز وجه در کمترین زمان خواهد پرداخت. 

سرعت کم در عملیات واریز و برداشت میتواند سبب شود که معامله ای که سود بسیار زیادی را در بر دارد تبدیل به ضرر شود. کانال سیگنال ارز دیجیتال جدیدترین سیگنال فیوچرز را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد. تتر ارز دیجیتال محبوبی است که میتواند آینده درخشانی داشته باشد برای اطلاع از قیمت خرید تتر به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

amarkets membership

 ورود به آمارکتس نیازمند چه مدارکی است؟

فعالیت و ساخت حساب کاربری در بروکر آمارکتس بسیار راحت است و فقط کافی است پس از تایید شماره تلفن همراه و ایمیل تصویر کارت شناسایی خود را برای احراز هویت ارسار کنید. کارت شناسایی شامل پاسپورت یا کارت ملی است.
فعالیت در دنیای دیجیتال ملزم به احراز هویت بایننس است برای احراز هویت بایننس به صورت دقیق میتوانید با پشتیبانان سایت پرشین الیت مشورت کنید.

کلام آخر

بسیاری از افرادی که از بروکر سیگنال فارکس آمارکتس استفاده کرده اند، گفته اند که کار کردن با این بروکر بسیار راحت است و همین راحتی کار سبب شده است که از کار کردن با آن لذت ببرند و تنها مشکل این بروکر را هزینه ی زیاد برداشت میدانند اما معتقد هستند که اینقد این بروکر مزایا دارد که مشکل کوچکی مانند هزینه قابل چشم پوشی است.
پرشین الیت وب سایت متخصص در عرضه ی سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال است، وب سایت ما شما را در کسب سود مورد نظرتان همراهی خواهد کرد و در عین حال حدیدترین اخبار مرتبط با قیمت ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار خواهد داد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.