whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

۷ درگاه پرداخت برای تراکنش‌های آنلاین سریع

1402/04/27 ساعت 19:13


در دنیای دیجیتال سریع امروزی، سرعت و راحتی در تراکنش‌های آنلاین امری حیاتی است. برای اینکه کسب و کارهای الکترونیکی راهبردی باشند یا به سادگی پرداخت‌های سریع آنلاین انجام دهید، داشتن یک درگاه پرداخت قابل اعتماد که تراکنش‌های بی‌درنگ و سریعی را تضمین کند، امری ضروری است. در زیر هفت درگاه پرداختی که به خاطر کارایی، زمان پردازش سریع و پشتیبانی از رمزارزها شناخته می‌شوند را بررسی می‌کنیم.

پرشین الیت، یک پلتفرم برجسته در ارائه سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس فعالیت می‌کند. این پلتفرم همچنین ارائه دهنده کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی است که تمرکز خاصی بر احراز هویت بایننس و کوکوین دارد.

پیپال (PayPal)

پیپال یکی از شناخته شده‌ترین و قابل اعتمادترین درگاه‌های پرداخت جهانی است. پیپال به دلیل رابط کاربری ساده و دسترسی جهانی خود، امکان تبادل ارز سریع را فراهم می‌کند. به دلیل زیرساخت قابل اعتماد خود، پرداخت‌ها به‌سرعت انجام می‌شوند و به کسب و کارها و افراد امکان واریز و دریافت پول را ساده می‌کند.

مراحل خرید بیت کوین با پی پل

مراحل خرید بیت کوین با پی پل

پیپال همچنین در حوزه رمزارزها نیز فعالیت داشته است. این اجازه را به کاربران می‌دهد که رمزارزهای انتخابی را در حساب پیپال خود خریداری، فروش و نگه‌داری کنند. از طریق این امکان، کاربران می‌توانند با استفاده از یک پلتفرم تکی به هم‌زمان به منابع سنتی و رمزارزی دسترسی داشته باشند و تراکنش‌ها را تسریع و ساده‌تر کنند.

استرایپ (Stripe)

درگاه پرداخت محبوب استرایپ، چندین خدمات برای تراکنش‌های آنلاین سریع و ایمن ارائه می‌دهد. به دلیل تجربه بهتر در خرید، مشتریان به سرعت خرید خود را به پایان می‌برند که منجر به کاهش نرخ ترک سبد خرید می‌شود. علاوه بر این، فناوری پیشرفته استرایپ، پردازش سریع پرداخت‌ها را تضمین می‌کند که انتخابی برای شرکت‌هایی است که بر افزایش کارایی و سرعت تمرکز دارند.

استرایپ راه حلی ساده برای پردازش پرداخت‌ها به ارزهای قانونی در سراسر جهان برای تجارت‌های معمولی و تازه‌کاران ارائه می‌دهد. با یک ادغام تکی، به یک چارچوب قوی دسترسی پیدا می‌کنید که شامل تدابیر پیشگیری از تقلب و بهینه‌سازی اجازه‌نامه است و تراکنش‌های امن و کارا را تضمین می‌کند.

اسکوئر (Square)

اسکوئر به خاطر قابلیت تطبیق‌پذیری و توانایی تسریع تراکنش‌ها شناخته شده است. این درگاه پرداخت به صورت همزمان برای فروشگاه‌های فیزیکی و کسب و کارهای آنلاین امکاناتی مانند سیستم نقاط فروش یکپارچه و پردازش پرداخت آنلاین را فراهم می‌کند. برای شرکت‌هایی که به دنبال راه‌حل‌های عملی برای پرداخت هستند، اسکوئر به دلیل راه‌اندازی آسان و تجربه پرداخت بی‌درنگ، گزینه‌ی مناسبی است.

کاربران اسکوئر می‌توانند از طریق برنامه‌ی Cash App زیرمجموعه‌ی اسکوئر، بیتکوین (BTC) را خرید و فروش کنند. با استفاده از این امکان، افرادی که تمایل دارند از رمزارزها برای تراکنش‌های آنلاین خود استفاده کنند، می‌توانند به سرعت و به‌راحتی پرداخت کنند.

برینتری (Braintree)

برینتری، یک درگاه پرداخت متعلق به پیپال است که بر تراکنش‌های سریع و ایمن تمرکز می‌کند. این درگاه پرداخت دارای رابط کاربری کاربرپسند، امکانات ادغام ساده و تدابیر موثر جلوگیری از تقلب است. با استفاده از برینتری، کسب و کارها می‌توانند به سرعت پرداخت‌ها را پردازش کنند و تراکنش‌های ساده را برای مشتریان تضمین کنند.

برینتری گزینه‌های ادغام را با پردازنده‌های پرداخت شخص ثالثی که در تراکنش‌های رمزارز تخصص دارند، ارائه می‌دهد و به کسب و کارها اجازه می‌دهد گزینه‌های پرداخت را گسترش داده و به مشتریانی که ترجیح می‌دهند از رمزارزها برای تراکنش‌های آنلاین سریعتر استفاده کنند، خدمت کنند.

اتورایز.نت (Authorize.Net)

با استفاده از اتورایز.نت، یک درگاه پرداخت پراستفاده، کسب‌وکارها می‌توانند به سرعت و با امنیت تراکنش‌های آنلاین را پردازش کنند. این درگاه پرداخت گزینه‌های پرداخت مختلفی را قبول می‌کند و تکنولوژی قدرتمندی در تشخیص تقلب دارد تا تضمین کند تراکنش‌ها به سرعت و بدون کاهش امنیت انجام شوند. به دلیل سابقه قابل اعتماد و کارایی خود، بسیاری از کسب و کارها به اتورایز.نت روی می‌آورند.

با توجه به وجود بسیاری از پردازنده‌ها و درگاه‌های پرداخت مختص رمزارز، اتورایز.نت گزینه‌های ادغام را ارائه می‌دهد. با پیاده‌سازی این راه‌حل‌ها، کسب و کارها می‌توانند از کارایی و سرعت رمزارزها بهره‌برده و همچنین از زیرساخت ارائه شده توسط اتورایز.نت برای پردازش آسان تراکنش‌ها بهره‌برده باشند.

آمازون پی (Amazon Pay)

با استفاده از اطلاعات حساب آمازون خود، مشتریان می‌توانند به سرعت تراکنش‌ها را در وب‌سایت‌های شرکت‌کننده با استفاده از آمازون پی انجام دهند. کسب‌وکارها می‌توانند تجربه ساده خرید را ارائه دهند و با توجه به تعداد کاربران بزرگ آمازون و پردازش موثر پرداخت‌ها، از زمان تراکنش‌های سریع‌تر بهره‌مند شوند.

آمازون پی، هرچند مستقیماً از رمزارزها پشتیبانی نمی‌کند، اما به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از واحد پول فیات سنتی بر روی وب‌سایت‌های شرکت‌کننده پرداخت کنند. با این حال، کاربران می‌توانند از طریق آمازون پی حساب تجاری خود را مملو از بیتکوین کنند و این راه برای خرید بیتکوین استفاده کنند.

اسکریل (Skrill)

درگاه پرداخت جهانی اسکریل بر تسهیل تراکنش‌های بین‌المللی سریع و ایمن تمرکز دارد. این درگاه پرداخت ویژگی‌هایی مانند پرداخت با یک کلیک و انتقال سریع پول را ارائه می‌دهد و بیش از ۴۰ ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند. با توجه به تأکید اسکریل بر سرعت و قابلیت اعتماد، این گزینه برای شرکت‌هایی با مشتریان جهانی مناسب است.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند چندین رمزارز را در کیف پول اسکریل خود خریداری، فروش و نگه‌داری کنند. این پشتیبانی از رمزارزها گزینه سریع‌تر و کارا‌تری برای تراکنش‌های آنلاین فراهم می‌کند، به‌ویژه برای افرادی که تمایل دارند از ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

با استفاده از پرشین الیت، شما به سیستمی دسترسی خواهید داشت که اطلاعات دقیق و به‌روز را در خصوص سیگنال فیوچرز، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس ارائه می‌دهد. همچنین، کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی پرشین الیت با دقت بالا و به صورت مداوم تحلیل‌ها و سیگنال‌های معتبر را ارائه می‌کند. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.