whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال BOND

1401/06/11 ساعت 17:46


فعالیت و سرمایه گذاری در بازارهای مالی بدون مواجه شدن با ریسک‌های موجود، مقداری دور از ذهن بوده و برای خیلی‌ها نیز غیرقابل باور است. در حال حاضر روش‌های زیادی برای مدیریت سرمایه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید. در این میان ارز دیجیتال bond با تمرکز بر روی مدیریت ریسک قصد دارد یک بستر عالی برای مشارکت سرمایه گذاران در حوزه مالی ایجاد نماید. برای دریافت بهترین سیگنال‌های ارز دیجیتال از خدمات پرشین الیت کمک بگیرید.

بارن بریج جزو محبوب ترین ارزهای دیجیتال در دنیا به شمار می‌رود و به صورت اختصاری آن را با نماد BOND می‌شناسند. این ارز دیجیتال محبوب توانسته رتبه 338 را از بین ارزهای دیجیتال از آن خود کند و برای اولین بار نیز در تاریخ 1399/07/28 در فهرست ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ جای بگیرد. در ادامه مطلب این ارز دیجیتال همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری درباره ارز bonded finance در اختیارتان قرار دهیم و شما را با موارد مهمی آشنا کنیم.

پروژه بارن بریج 

پروژه بارن بریج 

توکن BOND یک توکن حاکمیتی و ERC-20 بوده که به پروتکل BarnBridge قدرت می‌دهد. در واقع دارندگان این توکن با استیک کردن سرمایه یا دارایی‌های خود می‌توانند در رأی گیری‌های داخل شبکه و همچنین تصمیم گیری‌های توسعه پروتکل خیلی راحت شرکت نمایند و مدیریت شبکه را نیز در اختیار داشته باشند. 

توجه داشته باشید که این توکن قابل استخراج نبوده و امکان استخراج آن به صورت مستقیم وجود ندارد. همان طور که می‌دانید دنیای Defi از جذابیت زیادی برخوردار بوده و همواره با مسئله‌های مهمی مانند نرخ متغیر، ریسک در سرمایه ‌گذاری و طول عمر نامشخص پروژه‌ها رو به رو است.

این پروژه با پروتکل BarnBridge یا توکنیزه کردن ریسک، به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد حتی با وجود عوامل مختلفی همچون نرخ‌های بهره و نوسانات قیمت دارایی‌ها، با خیالی آسوده به معامله بپردازند و سود زیادی کسب کنند.  

توکنیزه کردن ریسک یعنی سیستم، ریسک هر یک از استخرهای سرمایه‌ گذاری را بدون مشکل مشخص می‌نماید و آن‌ها را به شکل توکن در اختیار تامین ‌کنند‌گان نقدینگی می‌گذارد. توجه داشته باشید این توکن‌ها نیز مانند سایر توکن‌ها قابل انتقال و معامله هستند.

این پروژه قرار است بستری را فراهم کند که سرمایه گذاران یا خریداران با خرید توکن‌، خودشان به سادگی میزان ریسک مناسبی را جهت استراتژی سرمایه ‌گذاری‌ انتخاب نمایند. با توکنیزه کردن ریسک، ارز دیجیتال بارن بریج نوسانات را جهت سفته ‌بازان به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد اما برای معامله‌گرهای محافظه کار که یک استراتژی بلندمدت دارند، این نوسانات بسیار کاهش می‌یابد.

پروژه مورد نظر به دنبال ارائه یک محصول بی‌خطر و ایمن در دنیای دیفای است که بتواند افراد محتاط را هم به خود جذب نماید. بهتر است بدانید که این پلتفرم بی‌نظیر با سرمایه ‌گذاری اولیه بنیان‌ گذاران خود، در تاریخ اکتبر 2020 راه‌اندازی شده و طی این مدت توانسته موفقیت‌های چشمگیری داشته باشد.

افرادی که از این پروژه بهره بگیرند، می‌توانند به راحتی پروفایل ریسک خودشان را انتخاب کنند و از این راه بدون محدودیت یا مشکل، ریسک‌ها را با قسمت‌های لیکوئید شده یا توکن شده، به صورت مجدد توزیع کنند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال بارن بریج

ویژگی‌های ارز دیجیتال بارن بریج

ارز دیجیتال BarnBridge از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار بوده و به عنوان اولین پروتکل مشتق ‌شده از نوسانات بازار شناخته شده است. پیش از به وجود آمدن فناوری‌های مربوط به قراردادهای هوشمند مختلف، معمولا تخصیص بازده به سهمی مشخص از سرمایه و یا ردگیری به طور واضح یا بدون نیاز به اعتماد امکان نداشت.

در چنین شرایطی پوشش ریسک در مقابل نوسانات بازار نیز امکان پذیر نبود. از نظر تئوری سرمایه گذاران می‌توانند برای پوشش ریسک‌های مختلف، هر زمانی که خواستند اقدام به ساخت مشتقات رمزارز از همه نوسانات منشأ‌ گرفته از بازار کنند. 

از جمله نمونه‌های مربوط به این امر می‌توان حساسیت نرخ بهره، نوسانات قیمت‌های کالا، نوسانات قیمت بازار، نوسانات نرخ‌های پیش فرض بازار مسکن، نوسانات شانس قابل پیش ‌بینی بازار و تعداد نامحدودی از نوسانات منشأ‌ گرفته از بازار برای پوشش ریسک یک موقعیت معین را نام برد.

در واقع با تقسیم ارزدیجیتال BarnBridge به قسمت‌های مجزا یا قابل معادل ‌سازی به دلار می‌توان، ریسک مربوط به دارایی‌های سیگنال ارز دیجیتال و حساسیت بازده دارایی‌های را بسیار کاهش داد. این ارز دیجیتال اگر به خوبی مدیریت شود، می‌تواند سرمایه‌تان را چند برابر کند. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی ابتدا به خوبی با موارد لازم در این زمینه آشنا شوید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید.

ارز Bonded finance از طریق ساخت مشتقات مبتنی بر بازده با کارایی بالاتر و بدهی، استراتژی‌های لایه‌ای مدیریت ریسک را برای TradFi و سرمایه گذاران دیفای فراهم می‌نماید. این ارز محبوب را در واقع با هدف هموار ساختن منحنی ریسک طراحی کرده‌اند و از این جهت توانسته محبوبیت فوق العاده‌ای در بین افراد به دست آورد.

بنیانگذاران ارز دیجیتال bond

بهتر است بدانید BarnBridge توسط تروی موری و تایلر وارد تأسیس شده و تا به امروز سرمایه گذاران بی‌شماری از آن بهره گرفته‌اند. Troy Murray پیش از کار در بارن بریج، شرکتی تحقیقاتی به نام RUDE_labs را تأسیس کرد و به خوبی تمام مزایایی را که بلاک‌ چین از سال 2012 می‌تواند به رسانه‌ها منتقل کند را مورد بررسی قرار داد.

وی به عنوان مدیر استراتژی در Breaker و همچنین سرپرست یا معمار فنی در بنیاد snglsDAO نیز مدتی مشغول به کار بوده است. Tyler Ward نیز پیش از شروع همکاری با بارن بریج، در شرکت بازاریابی دیجیتال با تمرکز بر صنعت فین تک به نام Proof Systems که خودش آن را تأسیس کرده بود ، کار می‌کرد.

این شخص با snglsDAO ، Earn.com، NEAR Protocol، Dether، Grid + Centrality، SingularDTV،  DARMA Capital و FOAM نیز کار کرده است. 

نحوه مدیریت ریسک پروژه بارن ‌بریج 

نحوه مدیریت ریسک پروژه بارن ‌بریج 

بارن بریج با تقسیم ریسک به واحدهای کوچک یا تخصیص آن‌ها به استخرهای و دارایی‌هایی که امکان سرمایه ‌گذاری آن‌ها وجود دارد، به کاربران اجازه می‌دهد با توجه به ریسکی که می‌خواهند جهت سرمایه ‌گذاری خود متحمل شوند، هر یک از استخرهای سرمایه ‌گذاری را انتخاب نمایند.

مثلا یک فرد را در نظر بگیرید که سبدگردان مجموعه یا مدیر سرمایه است و قصد دارد با نگهداری DAI، برای خود درآمد ثابتی کسب نماید. با نرخ بهره‌ای که پلتفرم‌های مختلف مانند Aave دارند، تقریبا این کار غیرممکن بوده و هر کسی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

این فرد استیبل کوین دای وام می‌دهد و برای ‌دست‌ آوردن سود سالانه (APY) اصلا تغییری در سبد خود ایجاد نمی‌کند. توجه داشته باشید که همین کار نیز ریسک بسیار بالایی دارد چون در صورت افت APY، فرد مورد نظر نمی‌تواند به تعهدات خود عمل کند و در چنین شرایطی شرکت متضرر می‌شود. 

اگر سود سالانه به‌ شدت افزایش یابد، مدیر باید به ذی‌نفعان پول زیادتری بدهد. با استفاده از بارن بریج، مدیر می‌تواند با نادیده گرفتن اندکی از سودهای احتمالی، بهتر جریان‌های نقدینگی را پیش بینی نماید. برای این کار فقط کافی است پول‌ها را در استخرهای SMART BarnBridge برای سرمایه‌ گذاری بگذارید.

سپس پروژه با توجه به میزان سرمایه، یک‌سری بسته‌های ریسک مشخص را به آن‌ها اختصاص می‌دهد. این ریسک‌ها از سه درجه کم، متوسط و زیاد تشکیل شده‌اند و به هر استخر اختصاص داده خواهند شد. فردی که مسئول مدیریت کردن سرمایه شرکت است، برای در امان ماندن از ضرر و افت بسته ریسک Senior را انتخاب می‌نماید و سیستم نیز برای او درصد سود سالیانه را به راحتی ثبت می‌کند و به میزان 5 درصد نگه می‌دارد.  

برای این که به خوبی نمایان شود چه فردی نقدینگی استخرها را تامین کرده، به تامین ‌کنندگان توکن‌های مخصوصی اختصاص داده می‌شود که بسته‌های ریسک را مشخص می‌نماید و قابل مبادله هم هستند. بنابراین هر کسی می‌تواند سریع‌تر از زمان مشخص شده با فروش توکن‌هایی که آن‌ها را به عنوان تامین‌ کننده نقدینگی دریافت کرده، از استخرهای مختلف خارج شود.

بارن بریج با متصل شدن به Aave سود پلتفرم را در قراردادی هوشمند مشخص، جمع می‌کند و پس از رسیدن زمان معین هر یک از استخرها، باتوجه‌ به توکن‌هایی که هر شخص دارد، سودها را توزیع می‌نماید. تامین ‌کنندگان نقدینگی در هر استخر، لازم است برای مدت زمانی مشخص، سرمایه خود را داخل استخر نگه داری کنند زیرا زودتر از زمان سررسید، نمی‌توانند سرمایه‌شان را از آن جا خارج کنند.

در صورتی که سود سالانه استخر مورد نظر از 5 درصد کمتر باشد، سیستم از بسته‌های Junior جهت پوشش بسته‌های Senior بهره می‌گیرد. معمولا این وضعیت در حالت سوددهی زیادتر از حد مورد نظر خواهد شد. 

معرفی سرویس‌های بارن بریج

بارن‌ بریج جهت مدیریت و کاهش ریسک، 2 سرویس مختلف را راه‌اندازی کرده و به کاربران این اجازه را داده که در بازارهای مختلف همچون کامپوند یا آوه درآمد ثابتی داشته باشند. این سرویس‌ها SMART Yield و SMART Alpha نام دارند که در ادامه قصد داریم آن‌ها را به شما بیشتر معرفی کنیم. 

  • SMART Yield

SMART yield اختصار یا مخفف کلمه “Structured Market Adjusted Risk Tranches” بوده و یعنی «بازار ساختارمند ریسک‌های تعدیل ‌یافته» که با اتصال کیف پول خود و برگزیدن یکی از 3 بازار موجود، می‌توانید خیلی راحت به استیکینگ اقدام کنید. در کنار Yield نیز امکان دسترسی به قسمت‌های حاکمیت، مزارع و Exposure از این صفحه وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

  • Yield Farming

کاربران یا معامله‌گران با استیک کردن  USDC ،DAI و  SUSD در مزارع بارن ‌بریج می‌توانند خیلی راحت BarnBridge را دریافت نمایند. این مزارع حدود 8 درصد از عرضه کل توکن‌ها را در اختیار خود قرار می‌دهد.
به همراه این روش اگر کاربران در تامین نقدینگی استخرها شرکت نمایند، توکن باند را دریافت می‌کنند‌. پروژه تامین نقدینگی این استخرها حدود 100 هفته اجرا خواهد شد که متشکل از دوره‌های 1 ‌هفته‌ای بوده و بعد از اتمام هر کدام از دوره‌ها نیز 20 هزار ارز BOND تقسیم می‌شود. در واقع 20 درصد از تمام توکن‌های موجود به استخرهای نقدینگی اختصاص یافته است.

نحوه خرید توکن bond

نحوه خرید توکن bond

نحوه خرید Bonded finance token اصلا کار دشواری نیست و تمام این فرآیند را می‌توان در عرض 15 دقیقه یا حتی کمتر نیز انجام داد. تنها چیزهایی که جهت انجام خرید این ارز دیجیتال به آن نیاز دارید، یک کامپیوتر یا گوشی همراه، اینترنت، احراز تصویری و پرداخت هزینه است. در ادامه مطلب نیز همراه ما بمانید تا تمام مراحلی که نیاز است هنگام خرید آن‌ها را طی کنید را به شما معرفی کنیم.

  • مقایسه صرافی‌ها

اولین اقدامی که باید برای خرید توکن BOND انجام دهید، مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال است. دقت داشته باشید در حال حاضر صرافی‌های زیادی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای کارکرد، کارمزد و پشتیبانی مختلفی هستند. از جمله بی‌نظیرترین و محبوب ترین صرافی‌هایی که می‌توانید با خیال راحت از ان استفاده کنید، صرافی بایننس است.

احراز هویت بایننس اصلا کار پیچیده‌ای نیست و هر کسی می‌تواند این کار را با در نظر گرفتن یک‌سری موارد ساده، انجام دهد. در صورت انتخاب کردن صرافی‌های دیگر نیز دقت داشته باشید که از امنیت کافی برخوردار باشد تا سرمایه‌تان هدر نرود.

  • ایجاد حساب

بعد از این که صرافی مورد نظرتان را انتخاب کردید، نوبت به ایجاد حساب کاربری می‌رسد. برای ایجاد یک حساب کاربری لازم است آدرس ایمیل و هویت‌تان را به طور دقیق وارد کنید. در این زمان بهتر است حتما گوشی و عکس کارت ملی‌تان را با خود داشته باشید. 

  • انتقال سپرده

بعد از اتمام مراحل احراز هویت، امکان انتقال ارز دیجیتال به حساب‌تان با هر میزانی که بخواهید فراهم خواهد شد. روش‌های پرداخت در این مرحله شامل کارت اعتباری و PayPal می‌شود.

  • خرید ارز BOND

هنگامی که مراحل ذکر شده را به طور کامل طی کردید، تبدیل سرمایه‌ها به توکن باند نیز امکان ‌پذیر می‌شود. در این جا باید مبلغ مورد نظرتان را به طور صحیح وارد کنید و سپس در آخر گزینه “buy” را انتخاب کنید.

در ادامه اگر تمایل داشتید، می‌توانید توکن‌های BOND را خیلی سریع به کیف پول خود منتقل کنید. برای فروش یا مبادله کردن ارز دیجیتال bond نیز می‌توانید از همان صرافی که توکن‌تان را خریده‌اید، استفاده نمایید.

در ابتدا لازم است به حساب خود در صرافی وارد شوید. اگر توکن‌های خود را در کیف پول نگه می‌دارید، حتما آن‌ها را به صرافی متصل کنید. در این زمان بر روی گزینه “Sell” یا “Convert” کلیک نمایید و بعد از آن، روش فروش را تعیین کنید.

در آخر مقدار Bonded crypto را که قصد مبادله یا فروش آن را دارید، باید انتخاب شود و میزان تراکنش یا کارمزد را هم تایید کنید. با انجام دادن این مراحل، خرید، مبادله و فروش ارز دیجیتال BOND به اتمام خواهد رسید. 

امنیت شبکه BarnBridge 

از آن جایی که Bonded finance را براساس استاندارد ERC-20 اتریوم ساخته‌اند، این برنامه ارز دیجیتال امنیت فوق العاده‌ای دارد. این توکن محبوب برای حکمرانی، شرط بندی و به عنوان مشوق در شبکه بارن بریج استفاده خواهد شد. BOND را می‌توانید به راحتی در هر نوع کیف پولی که از ارز دیجیتال اتریوم پشتیبانی می‌کند، ذخیره کنید. 

این شبکه به راحتی برای افراد سودجو و یا هکرها قابل نفوذ نیست و افرادی که از آن استفاده کنند، می‌توانند بدون نگرانی یا استرس در شبکه‌ای امن به سرمایه گذاری بپردازند و دچار ضرر نشوند. 

صرافی‌های مناسب برای خرید توکن BOND 

همان طور که در ابتدای مقاله هم گفته شد به طور معمول برای مبادله، خرید و فروش ارز دیجیتال bond، صرافی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید اما دقت داشته که تمام این صرافی‌ها قابل اعتماد نیستند و گزینه‌ ایده‌آلی نیز برای خرید توکن مورد نظر به شمار نمی‌روند. بنابراین در ادامه لیستی از محبوب ترین صرافی‌ها را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم و انتخاب گزینه‌ای مناسب است را بر عهده شما گذاشته‌ایم.

  • صرافی KuCoin
  • صرافی بایننس
  • صرافی GEMINI
  • صرافی Crypto.com
  • صرافی Coinbase
  • صرافی هات بیت
  • صرافی Coinbase pro
  • صرافی Gate.io
  • صرافی Hoo
  • صرافی Bilaxy
  • صرافی Coinbase Exchange
  • صرافی MXC.COM

کیف پول‌های محبوب برای نگهداری ارز دیجیتال bond

به طور معمول برای نگهداری توکن‌ها Bonded finance نیاز به کیف پول‌های مناسب است و کسانی که یک کیف پول مطمئن را برای خود انتخاب نکنند، ممکن است سرمایه خود را به سادگی از دست بدهند و دچار مشکل شوند. این ارز دیجیتال را می‌توان به سادگی در هر نوع کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می‌نماید، ذخیره کرد. اما ما در ادامه با معرفی چند کیف پول عالی سعی کردیم انتخاب گزینه‌ای بی‌نظیر را از بین تعداد انبوه  

  • کیف پول تراست Trust Wallet
  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک MetaMask
  • کیف پول سخت افزاری لجر
  • کیف پول اتمیک

قیمت بارن بریج یا ارز دیجیتال bond

به طور کلی نمی‌توان یک قیمت مشخص و ثابت را برای Bond finance crypto در نظر گرفت زیرا ارزش این ارز دیجیتال نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال دائما در حال تغییر است. البته با توجه به آخرین تحقیقات انجام شده می‌توان گفت قیمت BOND تقریبا حدود 2.43 دلار است. 

حجم مبادلات انجام شده در چند روز اخیر نیز حدود 14.447.083 دلار اعلام شده که این عدد رشد 7 درصدی را به همراه داشته است. دقت داشته باشید قیمت Bonded finance crypto به تومان، به قیمت دلار بستگی دارد و ممکن است در اثر خبرهای اقتصادی و داخلی روزانه این قیمت تغییر کند.  

به همین خاطر اگر زمانی قصد داشتید در داخل ایران به خرید و فروشBonded finance price BarnBridge بپردازید، به غیر از تغییرات بین الملل به تغییرات اقتصادی و سیاسی داخل ایران نیز توجه کنید تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشید. 

آینده ارز دیجیتال بارن بریج

آینده ارز دیجیتال بارن بریج

از آن جایی که انجام دادن چندین عملیات مختلف هر کدام با کارمزد گس تفاوت دارد، تمام این کارمزدها با سرعت بالا بر روی هم جمع خواهند شد. راهکارهای لایه 2 به مرور موجب افزایش مقیاس ‌پذیری، نقل و انتقالات و امکان انجام عملیات‌ پیچیده با تعداد بالا در عین کاهش هزینه‌های لازم، می‌شوند.

با توجه به پیش بینی‌های انجام شده می‌توان گفت آینده BOND بسیار روشن بوده و افرادی که بر روی این ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری حساب کنند، می‌توانند شاهد نتایج فوق العاده عالی باشند. پروژه این نوع ارز دارای سازوکار حاکمیتی است و دارندگان توکن نظارت کاملی بر روی پروتکل‌ها و فرایندهای DAO دارند.

در واقع نحوه توزیع Bonded finance coin به شکلی طراحی شده که با بیشترین میزان تمرکز زدایی اجرا شود. این توکن‌های اختصاص ‌یافته به سرمایه گذاران و بنیان  گذاران با قراردادی هوشمند قفل خواهند شد و در مدت 2 الی 3 سال به شکل هفتگی آزاد می‌شوند.

پروژه BarnBridge با بهره گیری از ابزارهای مالی سنتی و ادغام داشتن با تکنولوژی روز دنیا، سعی دارد سرمایه گذاران زیادی را در بازارهای مالی به خود جذب کند. Bonded finance coingecko با توکنیزه کردن ریسک، جامعه افراد ریسک پذیر و ریسک ‌گریز را هدف خود قرار داده است.

در اصل اگر فرد سرمایه گذار تجربه و مهارت کافی داشته باشد، می‌تواند آینده بهتری داشته باشد و توکن‌های خود را خیلی راحت در مدت زمانی نسبتا کوتاه، چند برابر کند. 

سخن پایانی

در این مقاله مفید سعی کردیم اطلاعات کلی در مورد ارز دیجیتال bond و پروژه BarnBridge به شما ارائه دهیم تا با شناخت آن‌ها بتوانید سرمایه گذاری بهتری داشته باشید. در واقع این اطلاعات جایگزین چندان مناسبی برای مشاوره‌های مالی تخصصی نیستند اما بهتر است نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نباشید و برای موفقیت بیشتر، تحقیق و مطالعه را سرلوحه کار خود قرار دهید. همچنین توصیه می‌شود با احتیاط کافی در مورد سرنوشت دارایی‌های خود تصمیم‌گیری کنید. افراد مبتدی در این زمینه نیز می‌توانند با حساب پرمیوم تریدینگ و عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال، مهارت‌های مختلفی را به دست آورند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.