whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ستایش هوش مصنوعی توسط بلک راک

1402/04/08 ساعت 14:42


بلک راک هوش مصنوعی را به‌ عنوان «نیروی بزرگ» برای بازدهی ستایش می‌کند. هوش مصنوعی می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال سود در بازار «غیرمعمول» امروزی هستند، موهبتی باشد.

غول سرمایه‌گذاری جهانی بلک راک که حدود 10 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می‌کند، هوش مصنوعی را یک «نیروی بزرگ» اعلام کرده است که می‌تواند بازده قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران در بازار «غیرمعمول» امروزی ایجاد کند.

مؤسسه سرمایه‌گذاری بلک راک در گزارش چشم‌انداز میانه‌سال خود، تز خود را برای افزایش سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی شرح داد - با اشاره به چندین موضوع "اختلال آمیز" که می‌تواند شاهد رشد سریع این بخش در سال‌های آینده باشد.

ارزش بازار S&P در مقابل عملکرد نسبی از سال 1990. منبع: BlackRock

این گزارش توجه ویژه‌ای را به این واقعیت جلب کرد که سود S&P 500 - شاخصی که 500 شرکت بزرگ ایالات متحده را دنبال می‌کند، به طور فزاینده‌ای در تعداد انگشت شماری از سهام فناوری متمرکز شده است. این شرکت می‌گوید سرمایه‌گذاری در هوش مصنوعی راه خوبی برای سرمایه‌گذاری بر روی این تفکر است.

ما فکر می‌کنیم که این بازار سهام غیرعادی نشان می‌دهد که نیروی عظیمی مانند هوش مصنوعی می‌تواند محرک بزرگی برای بازده باشد، حتی زمانی که محیط کلان دوست شما نیست.

برای تیم سرمایه‌گذاری بلک راک، آشکارترین «منافع» هوش مصنوعی در اتوماسیون نهفته است. درحالی‌که آنها اذعان کردند مشاغل یقه‌سفید در معرض "افزایش خطر" خودکار شدن هستند، اما گفت که صرفه‌جویی در هزینه‌های حاصل می‌تواند به طور قابل‌توجهی حاشیه سود را افزایش دهد، به‌ویژه برای شرکت‌هایی با هزینه‌های پرسنل بالا و فراوانی وظایف آسان خودکار.

این تیم اضافه کرد که فناوری نوپا می‌تواند برای شرکت‌هایی که در حال حاضر در یک «معدن طلا» از داده‌های اختصاصی نشسته‌اند، یک موهبت باشد – با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از اطلاعات غیرفعال در مدل‌های جدید «نوآورانه» استفاده کنند.

این گزارش همچنین فشار جهانی به سمت اقتصادهای کم کربن، پیری جمعیت، و یک سیستم مالی به‌سرعت در حال تکامل را به‌عنوان محرک‌های کلیدی رشد در دهه آینده ذکر کرده است.

بلک راک تنها نیست که زمان پخش بیشتری را به هوش مصنوعی می‌دهد. در 28 ژوئن، مت هوانگ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Paradigm، در توییتی گفت که تحولات سریع و متفاوت در زمینه هوش مصنوعی به‌سادگی آن‌قدر جالب است که بتوان نادیده گرفت.

« الگو هرگز بیش از این به رمزارز اختصاص داده نشده است. وقتی من و فرد پنج سال پیش الگو را شروع کردیم، هیچ طرح جامعی وجود نداشت. آنچه ما داشتیم، کنجکاوی مشترک برای آینده، اعتقاد عمیق به رمزارزها و تمایل به پیشبرد مرزهای ممکن بود. بهترین تصمیم ما… بااین‌حال، همه مفسران با یک تز افزایشی سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی متقاعد نشده‌اند. » 

مفسر مالی کلان Financelot به 90000 دنبال‌کننده خود در توییتر گفت که رونق هوش مصنوعی - که باعث افزایش بیش از 180 درصدی سهام شرکت Nvidia سازنده GPU در شش ماه گذشته شده است - در واقع عمدتاً به دلیل تقاضا برای تراشه‌های محاسباتی خاص متمرکز بر هوش مصنوعی است.

روایت هوش مصنوعی برای پنهان‌کردن منبع واقعی تقاضای تراشه‌های ناشی از محدودیت‌های صادراتی ایالات متحده، چین مورداستفاده قرار گرفت. به همین دلیل تراشه‌ها داغ بودند؛ اما حافظه (DRAM و NAND) روبه‌کاهش بود. هنگامی که ایالات متحده محدودیت‌ها را تصویب کرد، کل روایت "AI" یک‌شبه منفجر می‌شود.

به نظر او، زمانی که ایالات متحده محدودیت‌های صادراتی را بر روی این تراشه‌ها اعمال کند، قیمت سهام شرکت‌های مرتبط با هوش مصنوعی متزلزل خواهد شد. درحالی‌که رشدی برای هوش مصنوعی وجود دارد، هفته‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که غول سرمایه‌گذاری نگاه خود را به بیت‌کوین معطوف کرده است. این شرکت در 15 ژوئن پیشنهادی را برای یک صندوق (ETF) به کمیسیون (SEC) مطرح کرد.

اگر برنامه موفقیت‌آمیز باشد، اولین محصول اعتماد بیت‌کوین خواهد بود که توسط تنظیم‌کننده تأیید می‌شود. تحلیلگران ارشد سرمایه‌گذاری بلومبرگ شانس تأیید بلک راک را 50 درصد ارزیابی کرده‌اند.

خدمات پرشین الیت 

پرشین الیت یکی از تیم‌های متخصص در زمینه فارکس و کریپتوکارنسی است که توانسته است با ایجاد پلن‌های ویژه‌ای تریدرها را به‌سوی منبع درآمد ثابتی هدایت نماید. این مجموعه باتوجه‌به شرایط فعلی جامعه هزینه‌ای ناچیز را در قبال این پلن‌ها از شما دریافت می‌کند.

شما با عضو شدن در کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس می‌توانید با احراز هویت بایننس از کلیه سیگنال‌های موجود در کانال‌ها اعم از: سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس سود فوق‌العاده‌ای را کسب نمایید و چندبرابر هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را در این پلن‌ها به دست بیاورید. پس اگر احساس می‌کنید به یک منبع دلاری در ماه نیاز دارید جایتان در کانال پرشین الیت خالی است. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.