whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

فرد ارسام (Fred Ehrsam) کیست؟

1402/05/27 ساعت 03:56


فردریک "فرد" ارنست ارسام سوم (Frederick "Fred" Ernest Ehrsam) مدیر اجرایی و سرمایه‌گذار تجاری آمریکایی است که همچنین هم‌موسس و شریک مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی Paradigm است. او همچنین هم‌موسس صرافی ارز دیجیتال Coinbase است.

به جواهری در دنیای کانال سیگنال ارز دیجیتال، پرشین الیت، خوش آمدید! عضویت در این کانال به شما فرصتی را می‌دهد که به ۱۸۰ منبع معتبر سیگنال‌دهی دسترسی پیدا کنید و از آنها بهره‌برداری نمایید. این عضویت نه تنها شما را به سمت جهانی پر از سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس خارجی هدایت می‌کند، بلکه به شما امکان تجربه سطحی بالاتر از تجارت این سیگنال‌ها را می‌دهد.

با مشاوره‌ تخصصی بازارهای مالی، می‌توانید در زمینه‌های احراز هویت بایننس  و کوکوین تجربه‌ی موفقیت را به دست آورید. استفاده از استراتژی‌های سبدگردانی و تکنیک‌های افزایش سود نیز به شما این امکان را می‌دهد که با قدم‌های استوار و اطمینان به سوی موفقیت پیش بروید. پرشین الیت به شما کلیدی است که دروازه‌ای از فرصت‌های بی‌پایان را به شما باز می‌کند. به ما بپیوندید و به دنیایی از موفقیت‌ و سود بی‌انتها وارد شوید!

تحصیلات و زندگی فرد ارسام (Fred Ehrsam) 

ارسام در تاریخ ۱۰ مهٔ ۱۹۸۸ در بوستون متولد شد و در کنکورد، ماساچوستز بزرگ شد. او در دبیرستان حرفه‌ای بازی‌های ویدئویی انجام می‌داد و یک بازیکن علاقمند به بازی World of Warcraft بود، که او را با مفهوم ارزهای دیجیتال درون بازی آشنا کرد.

در سال ۲۰۱۰، ارسام با موفقیت از دانشگاه دیوک فارغ‌التحصیل شد. او مدرک کارشناسی ارشد رشته علوم کامپیوتر را با رشته کمکی اقتصاد دریافت کرد. در دانشگاه دیوک، عضو انجمن Sigma Alpha Epsilon بود.

حرفه و شغل فرد ارسام (Fred Ehrsam) 

بعد از فارغ‌التحصیلی از دیوک، ارسام معامله‌گر ارز خارجی در بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس در نیویورک شد. او از یک مقاله استاد دانشگاه جورج‌تاون در مورد بیت‌کوین آگاه شد و در وقت آزاد خود معامله را آغاز کرد.

در سال ۲۰۱۲، ارسام و برایان آرمسترانگ هم‌موسس صرافی رمزارزی Coinbase را در یک آپارتمان در سان‌فرانسیسکو تأسیس کردند، به عنوان یک راه برای علاقه‌مندان به رمزارز برای معامله با بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال. آن دو در انجمن subreddit بیت‌کوین با یکدیگر آشنا شدند. ارسام به عنوان اولین رئیس کوین‌بیس خدمت می‌کرد.

ارسام به گفته‌ها به دانشگاه سابق خود دوک پیشنهاد سرمایه‌گذاری در دوره‌ی C سال ۲۰۱۵ کوین‌بیس داد و سرمایه‌گذاری اولیه دوک را صد برابر کرد. در ژانویه ۲۰۱۷، اعلام کرد که از شرکت استعفا داده ولی هنوز در هیئت مدیرهٔ آن باقی مانده است. به گفته‌ها تا آوریل ۲۰۲۱، هنوز ۸.۹٪ سهام کوین‌بیس را داشته و به کمیته حسابرسی این شرکت انتصاب شده بود.

او در اوائل سال ۲۰۲۰ به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در رمان «Kings of Crypto: One Startup's Quest to Take Cryptocurrency Out of Silicon Valley and Onto Wall Street» (پادشاهان ارز دیجیتال: کوشش یک استارتاپ برای خارج کردن ارز دیجیتال از سیلیکون‌والی و وارد کردن آن به وال استریت) ظاهر شد.

فرد ارسام (Fred Ehrsam) و پارادایم

در سال ۲۰۱۸، ارسام همراه با سرمایه‌گذار سابق Sequoia Capital، مت هوانگ، شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Paradigm را تأسیس کرد. آنها این شرکت را برای سرمایه‌گذاری در رمزارزها و شرکت‌هایی که بر روی این بازار تمرکز دارند تأسیس کردند و به عنوان شریک‌های مدیریتی شرکت فعالیت می‌کنند.

تا اکتبر ۲۰۲۰، این شرکت ۲۸ سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با ارز دیحجیتال انجام داده بود. در ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱، Paradigm به‌عنوان بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مختار ارز دیجیتال تا آن زمان بسته شد. این صندوق در مجموع ۲.۵ میلیارد دلار جمع‌آوری کرد تا در پروژه‌های نوپا در زمینه رمزارزها و پروژه‌های Web3 سرمایه‌گذاری کند.

تشویق و تجلیل از فرد ارسام (Fred Ehrsam)

در سال ۲۰۱۳ – ارسام در لیست مجله TIME از ۳۰ نفر زیر ۳۰ ساله‌ای که جهان را تغییر می‌دهند، قرار گرفت. 

در سال ۲۰۱۴ – ارسام به عنوان یکی از ۳۰ زیر ۳۰ ساله‌های معروف مجله Forbes نام‌برده شد.

کلام آخر

فردریک "فرد" ارسام سومین (Fred Ehrsam III) یک مدیر اجرایی و سرمایه‌گذار آمریکایی است که هم‌موسس و شریک مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری رمزارزی Paradigm است. او همچنین هم‌موسس صرافی ارز دیجیتال Coinbase نیز می‌باشد. ارسام در تاریخ ۱۰ مه ۱۹۸۸ در بوستون متولد شد و در کنکورد، ماساچوست بزرگ شد. او در دبیرستان حرفه‌ای ویدئوگیمز را تحت حرفهی خود کار می‌کرد و یک بازیکن فعال در World of Warcraft بود که او را با مفهوم ارزهای دیجیتال درون بازی آشنا کرد.

او در سال ۲۰۱۰ با موفقیت از دانشگاه دیوک فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی علوم کامپیوتر با رشته کمکی اقتصاد کسب کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، به عنوان تاجر ارز خارجی در بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس در نیویورک کار کرد.

در سال ۲۰۱۲، ارسام به همراه برایان آرمسترانگ هم‌موسس صرافی ارز دیجیتال کوین بیس Coinbase را در سان‌فرانسیسکو تأسیس کردند. او همچنین به عنوان اولین رئیس کوین‌بیس خدمت کرد. ارسام به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در رمان "Kings of Crypto: One Startup's Quest to Take Cryptocurrency Out of Silicon Valley and Onto Wall Street" نیز به تصویر کشیده شد.

در سال ۲۰۱۸، ارسام همراه با مت هوانگ شرکت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال Paradigm را تأسیس کردند. این شرکت به سرمایه‌گذاری در رمزارزها و شرکت‌های مرتبط با این بازار می‌پردازد. Paradigm با بستن بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مختار رمزارزی تا تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱، بیش از ۲.۵ میلیارد دلار جمع‌آوری کرد تا در پروژه‌های نوپا در زمینه رمزارزها و پروژه‌های Web3 سرمایه‌گذاری کند.

ارسام به‌عنوان یکی از شخصیت‌های موفق در دنیای رمزارزها و فناوری مالی شناخته می‌شود و در سال ۲۰۱۳ به لیست مجله TIME از ۳۰ نفر زیر ۳۰ ساله‌ای که جهان را تغییر می‌دهند، افزوده شد.

هم‌اکنون، فرصتی برای پیوستن به پرشین الیت، برترین و معتبرترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی در دسترس شماست! این کانال شما را به دنیایی از سیگنال‌های فیوچرز و سیگنال فارکس خارجی از بیش از 180 منبع پرکفایت و معتبر هدایت خواهد کرد. همچنین، با مشاوره‌های تخصصی در زمینه بازارهای مالی، به صورت گام به گام به احراز هویت در پلتفرم‌هایی مانند بایننس و کوکوین پیش خواهید رفت. استراتژی‌های سبدگردانی و راهکارهای افزایش سوددهی نیز از دیگر خدماتی است که شما در این کانال خواهید داشت. این فرصت طلایی را از دست ندهید و به همراه پرشین الیت به سمت موفقیت حرکت کنید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.