whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کریپتوکیتی‌ (Cryptokitties)

1402/07/27 ساعت 20:13


کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties) راهی سرگرم‌کننده برای تجربه فناوری بلاکچین با یک بازی گربه مجازی است. آن‌ها یکی از اولین تلاش‌ها برای استفاده از فناوری بلاکچین به منظور سرگرمی بودند. هر یک از این گربه‌ها روی بلاکچین تأیید می‌شوند و مانند هر دارایی دیگری، ارزش آن می‌تواند با توجه به بازار افزایش یا کاهش یابد.

به عنوان یک توکن غیرقابل تبدیل، آنها به منحصر به فرد بودن خود وابسته‌اند تا ارزش ایجاد کنند. هر گربه دارای ژنومی 256 بیتی با DNA و ویژگی‌های منحصر به فرد است که می‌تواند با استفاده از الگوریتم ژنتیکی به نسل بعدی خود منتقل شود.

 

 

تکامل کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties)

آکسیوم زِن در سال 2017 کریپتوکیتی‌ها را توسعه داد. این دارایی‌های گربه دیجیتالی روی بلاکچین اتریوم ذخیره می‌شوند که از قراردادهای هوشمند برای اجازه دادن به بازیکنان برای خرید، جمع‌آوری، پرورش و معامله گربه‌های مجازی خود استفاده می‌کند. چون این برنامه روی بلاکچین اتریوم ساخته شده بود، تمام معاملات با استفاده از اتر انجام می‌شوند.

"جنسیس" اولین کریپتوکیتی (Cryptokitties) بود - که با قیمت 246.9255 اتر، که در آن روز تقریبا برابر با 117,712 دلار بود، فروخته شد. بازی به سرعت پس از انتشار به حدی محبوب شد که شبکه اتریوم را با تعداد بسیار زیادی از معاملات مشغول کرد. تنها چند روز پس از راه‌اندازی، کاربران قادر بودند بیش از 1 میلیون دلار ارزش گربه‌های مجازی را خریداری کنند.

انتشار بازی با تم گربه نقص بزرگی در مقیاس‌پذیری و عدم توانایی در مواجهه با تقاضای جریان اصلی نشان داد. سایر کسب‌وکارهایی که روی پلتفرم کار می‌کردند به شدت کند شدند. آکسیوم نهایتاً با افزایش هزینه تولد از 0.001 اتر به 0.002 اتر مشکل را حل کرد.

کریپتوکیتی (Cryptokitties) گران ‌قیمت‌ترین گربه‌ مجازی

در ۴ سپتامبر ۲۰۱۸، یک کریپتوکیتی به نام «دراگون» با قیمت وحشتناکی به مبلغ ۶۰۰ اتر فروخته شد که معادل ۱۷۳,۳۱۰ دلار بود. فروش دراگون سبب یک واکنش شگفت‌انگیز شد، چراکه او یک گربه نسل نهم بود و به نظر نمی‌آمد خاصی باشد. گربه‌های نسل‌های اولیه یا آن‌هایی با ویژگی‌های نادر معمولاً ارزشمندتر هستند. دراگون، گربه‌ی موسس که به قیمت ۲۵۳ اتر یا ۱۱۰,۰۰۰ دلار فروخته شد را سپری کرد.

 

 

آینده کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties)

دنیای کریپتوکیتی‌ها (یا کیتی‌ورس) همیشه در حال گسترش است، حالا علاوه بر پرورش و خرید گربه، می‌توانید در مبارزات گربه‌ای شرکت کنید و در لوح فهرست رقابت کنید.

انتشار کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties) محبوبیت توکن‌های ناقابل تبدیل یا کریپتو-جمع‌آوری‌ها را به همراه داشت. به دلیل موفقیت و محبوبیت فوق‌العاده آنها، افراد توانستند درک خود را از کاربردهای بلاکچین گسترش دهند، موجب ایجاد موجی از محصولات دیجیتال و کریپتو-جمع‌آوری مشابه که می‌توانیم آنلاین معامله کنیم، شد.

سوالات متداول

در ادامه متداول‌ترین پرسش‌ها در زمینه (Cryptokitties) پاسخ داده شده‌اند.

 

 

کریپتوکیتی‌ چیست؟

کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties) یک بازی جمع‌آوری مجازی مبتنی بر بلاکچین است که روی پلتفرم اتریوم ساخته شده است. هر کریپتوکیتی یک توکن منحصر به فرد، غیر قابل تبدیل (NFT) است که توسط یک گربه دیجیتال نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از رمزارز اتر (ETH) این گربه‌های دیجیتالی را خرید، فروش، پرورش و معامله کنند. هر کریپتوکیتی ویژگی‌ها، ندرت و ارزش خاص خود را دارد، که آن‌ها را قابل جمع‌آوری و معامله می‌کند.

کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties) چطور کار می‌کنند؟

کریپتوکیتی‌ها از طریق فرآیندی به نام پرورش ایجاد می‌شوند، که در آن کاربران می‌توانند دو کریپتوکیتی موجود را جفت بزنند تا نسلی با ترکیب ویژگی‌های به ارث رسیده از والدین خود تولید کنند. ویژگی‌های یک کریپتوکیتی (Cryptokitties)، مانند رنگ مو، شکل چشم یا الگو، روی بلاکچین ثبت می‌شوند، اطمینان از منحصر بفرد بودن و ندرت آن‌ها را فراهم می‌آورد. کاربران می‌توانند در حراجی‌ها یا معاملات مستقیم شرکت کنند تا کریپتوکیتی‌ها را در بازار خرید، فروش یا معامله کنند.

کریپتوکیتی‌ها چه اهمیتی دارند؟

کریپتوکیتی‌ها با به خود جلب کردن محبوبیت به عنوان یکی از اولین کاربردهای اصلی توکن‌های غیر قابل تبدیل (NFTs) شهرت یافتند. آن‌ها پتانسیل فناوری بلاکچین برای ایجاد و معامله دارایی‌های دیجیتال منحصر به فرد را نشان دادند.

کریپتوکیتی‌ها (Cryptokitties) به آماده کردن زمینه برای بوم NFT کمک کردند، مفهوم مالکیت دیجیتال، ندرت و ارزش را در اکوسیستم غیر متمرکز به نمایش گذاشتند. همچنین مشکلات مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم را در زمان‌های فعالیت بالا به دلیل موفقیت ویروسی بازی نشان داد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.