whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال ارز دیجیتال ATOM

1400/10/01 ساعت 17:56


ارز دیجیتال کازماس یک ارز قدرتمند دیجیتال می باشد که بر اساس یک پلتفرم با همین نام به وجود آمده است. پلتفرم این ارز دیجیتال با این هدف ساخته شده است تا بتواند ارتباط بین بلاک چین ها را تا حد بسیار زیادی ساده کند و همچنین یک سری هدف‌های دیگر را به انجام برساند. اگر شما می خواهید تا در رابطه با ارز دیجیتال کازماس و پلتفرم آن اطلاعاتی به دست آورید. می‌توانید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

در پرشین الیت ضمت دستیابی به انواع سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز می‌توانید از خدمات برجسته‌ای چون مشاوره تخصصی بازار های مالی، احراز هویت بایننس و یا کوکوین و عضویت در بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی برخوردار شوید.

بررسی ارز دیجیتال کازماس و پلتفرم آن

همانطور که اشاره کردیم پلتفرم کازماس با یکسری هدف‌ها به وجود آمده است که از جمله مهمترین آنها این می باشد که بتواند ارتباط بین بلاک چین ها را بیش تر و ساده تر کند و همچنین مقیاس گذاری زنجیره ‌های بلاک چین را تا حد بسیار زیادی گسترش دهد. پلتفرم کازماس قصد دارد تا بلاکچین های مختلف را در یک جای خاص جمع آوری کند و آنها را به هم متصل کند، به همین دلیل این پلتفرم به عنوان اینترنت بلاکچین شناخته می شود.

در شبکه کازماس پروژه‌ های بسیار زیادی راه اندازی می شود که این پروژه ها این امکان را دارند که توکن‌ های بسیار زیادی را تبدیل کنند این موضوع باعث شده است تا بسیاری از توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال به این پلتفرم روی بیاورد. علاوه بر این، پلتفرم ارز دیجیتال کازماس یکسری ابزار ها و ماژول ها را برای توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال به ارمغان آورده است که تمامی این ابزارها به صورت Open Source و یا منبع باز فعالیت می کنند. این موضوع باعث شده است تا هر شخص بتواند با توجه به نیازی که دارد این ابزارها را شخصی سازی کند و در صورتی که علاقه داشت این ابزار را با سایر توسعه دهندگان به اشتراک بگذارد.

قلب بین زنجیره

Cosmos Hub که به عنوان مرکز اقتصادی Interchain خدمت می کند، یک بلاک چین است که خدمات حیاتی اکوسیستم را ارائه می دهد.

  • بازار

قرار است یک صرافی غیرمتمرکز نسل بعدی را راه اندازی کند، دارایی های دیجیتالی را از سراسر Interchain مبادله کند، با کارمزدهای بسیار پایین و تأیید تراکنش فوری.

  • تامین کننده امنیت

با ویژگی امنیتی Interchain آینده، ATOM به زودی زنجیره‌های زیادی را در ازای پاداش‌های اضافی تضمین می‌کند.

  • روتر

ماموریت اصلی هاب – اتصال زنجیره ها از طریق ایجاد اتصالات IBC با زنجیره های سازگار و راه اندازی پل های غیرمتمرکز با زنجیره هایی مانند اتریوم و بیت کوین.

  • نگهبان

هاب که در چهار راه بین زنجیره قرار دارد، بسیار امن است، بهترین مکان برای نگهداری دارایی‌های دیجیتال و مدیریت حساب‌ها در بسیاری از زنجیره ها.

 

image

ارز دیجیتال کازماس

نکته ای که باید در رابطه با ارز دیجیتال کازماس بگوییم این است که این ارز دیجیتال با نام اختصاری ATOM شناخته می‌شود. ارز دیجیتال کازماس دارای حجم بازاری در حدود ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون دلار می‌باشد و همچنین به طور روزانه در شبکه این ارز دیجیتال چیزی در حدود ۴۸۰ میلیون دلار تراکنش انجام می‌شود که این موضوع بسیار عالی می باشد و نشان دهنده شهرت و محبوبیت بسیار زیاد ارز دیجیتال کازماس می باشد.

ارز دیجیتال کازماس توانسته چیزی در حدود 0.24 درصد از مالکیت بازار را از آن خود کند و در رتبه سی و هفتم جدول ارزهای دیجیتال قرار بگیرد. نکته دیگری که باید در رابطه با ارز دیجیتال کازماس بگوییم این می باشد که این ارز دیجیتال در ابتدای عرضه چیزی در حدود 283 میلیون واحد توکن داشته است که در حال حاضر از این تعداد چیزی در حدود ۲۲۵ میلیون آن در چرخه بازار ارز های دیجیتال قرار دارد.

بررسی تاریخچه ارز دیجیتال و پلتفرم کازماس

در سال ۲۰۱۴ دو شخص با نام ‌های Jae Kwon و Ethan Buchman که تجربه بسیار زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال داشتند تصمیم گرفتند تا یک Tendermint ایجاد کنند و بدین صورت شبکه کازماس را به وجود بیاورند. این دو شخص از سازمان Interchain(ICF) کمک گرفتند تا بتوانند ارز دیجیتال و شبکه کازماس را توسعه دهند. این دو شخص پس از مدت زمان کوتاهی وایت پیپر مربوط به ارز دیجیتال و پلتفرم کازماس را نوشتند.

توسعه‌دهندگان پلتفرم کازماس در سال ۲۰۱۷ از سازمان کمک گرفتند و توانستند ارز دیجیتال کازماس را به عنوان یک عرضه اولیه در بازار ارز های دیجیتال عرضه کنند. این عرضه اولیه توانست چیزی در حدود ۱۷ میلیون دلار را برای پروژه خود به دست بیاورد که این رقم بسیار عالی بود.

 

image

ارز دیجیتال ATOM

بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب ارز دیجیتال کازماس و پلتفرم آن

پلتفرم و ارز دیجیتال کازماس از یک سری ویژگی ها و مزایای بسیار عالی برخوردار می باشد که تمامی این ویژگی ها و مزایا باعث شده‌اند تا به شهرت پلتفرم و ارز دیجیتال افزوده شود و تا حد بسیار زیادی در بازار ارز های دیجیتال معروف شود. نکته ای که باید بگوییم این می باشد که پلتفرم و ارز دیجیتال کازماس علاوه بر ویژگی ها و مزایای زیادی که دارد یک سری معایب نیز دارد که البته باید این نکته را بگوییم که این معایب زیاد نیستند و در آن حدی نمی باشند که کاربران را نگران کنند.

اگر شما می خواهید تا در رابطه با مزایا و معایب ارز دیجیتال کازماس و پلتفرم آن و همچنین معایب آن اطلاعاتی به دست آورید می توانید ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

  • یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های ارز دیجیتال کازماس و پلتفرم آن این می‌ باشد که پلتفرم کازماس از پروتکل اثبات سهام یا Proof of Stake استفاده می‌کند که این پروتکل باعث می‌شود تا سرعت شبکه این ارز دیجیتال تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند به گونه‌ای که شبکه کازماس می‌تواند در هر ثانیه چیزی در حدود هزار تراکنش را انجام دهد. علاوه بر آن الگوریتم و پروتکل اثبات سهام باعث می شوند تا مقیاس پذیری شبکه کازماس و ارز دیجیتال آن تا حد بسیار زیادی گسترده باشد.

 

image

مزایای ارز دیجیتال کازماس

  • همان‌طور که گفتیم پلتفرم و ارز دیجیتال کازماس از پروتکل اثبات سهام استفاده می‌کنند. این موضوع علاوه بر ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم یک ویژگی دیگر را نیز به کازماس اضافه می‌کند و آن امنیت بسیار بالای این پلتفرم می باشد. بسیاری از ارز های دیجیتال که از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کنند امنیت زیادی ندارند اما ارز های دیجیتالی که از پروتکل اثبات سهام استفاده می‌کنند امنیت خیلی خیلی زیادی دارند که این موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران برای سرمایه گذاری این ارز دیجیتال را مد نظر قرار بدهند.
  • یکی از مهم ترین معایب ارز دیجیتال کازماس مربوط به سیستم استیکینگ این ارز دیجیتال می باشد در حالت کلی بسیاری از ارز ها که از سیستم استیکینگ بهره مند می باشند هنگامی که شما بخواهید ارزهای دیجیتال خود را از حالت استیک در بیاورید بلافاصله این کار انجام می‌شود، اما در پلتفرم کازماس این فرایند کمی طولانی می باشد و هنگامی که شما بخواهید ارز دیجیتال خود را از حالت استیک در بیاورید این فرایند ۲۱ روز طول میکشد که این زمان واقعاً زیاد می باشد.

سیگنال برای خرید ارز دیجیتال کازماس

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال کازماس را خریداری کنید باید این ارز را در بهترین زمان ممکن خریداری کنید تا بتوانید سود بسیار زیادی را به دست آورید. شما برای اینکه بتوانید این زمان را پیدا کنید باید از خدماتی که با نام خدمات سیگنال ارز دیجیتال شناخته می شوند استفاده کنید. این خدمات توسط گروه های بسیار زیادی ارائه می شود، اما بهترین گروهی که شما می توانید از خدمات آنها استفاده کنید گروه پرشین الیت (نخبگان پارسی) می باشد.

این گروه سیگنال های بسیار دقیقی را به کاربران خود ارائه می کند و همچنین پشتیبانی بسیار قدرتمندی دارد و به شما کمک می کند تا بتوانید در زمانی بسیار مناسب بهترین سود را کسب کنید. نکته ‌ای که باید در رابطه با گروه پرشین الیت بگوییم این می باشد که این گروه یک اشتراک سه روزه را به صورت رایگان به کاربران خود ارائه می‌کند که شما می توانید از این اشتراک استفاده کنید و خدمات و پشتیبانی این گروه را مد نظر قرار دهید.

 

image

سیگنال خرید ارز دیجیتال کازماس

برای خرید ارز دیجیتال کازماس از چه صرافی هایی می توانیم استفاده کنیم؟

اگر شما قصد دارید تا ارز دیجیتال کازماس را خریداری کنید باید از یکسری صرافی امن و معتبر استفاده کنید تا بتوانید خرید خود را انجام دهید. در حالت کلی صرافی‌های بسیار زیادی هستند که شما می توانید از آنها استفاده کنید، اما برخی از آنها ممکن است که امن نباشند اما ما به شما یکسری صرافی‌ها را معرفی می کنیم که این صرافی‌ها علاوه بر اینکه امن و پرسرعت هستند تعداد کاربران راضی بسیار زیادی دارد.

شما برای خرید ارز دیجیتال کازماس می توانید از صرافی‌هایی همچون بایننس، کوین بیس، هیوبی، کوکوین و بیتفینکس استفاده کنید. این صرافی ها همانطور که گفتیم از امنیت و سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین تعداد بسیار زیادی از کاربران از خدمات و امکانات آنها کاملاً راضی هستند.

 

image

خرید ارز دیجیتال کازماس

بهترین کیف پول ها برای نگهداری از ارز دیجیتال کازماس

پس از اینکه شما ارز دیجیتال کازماس را خریداری کردید نیاز دارید تا این ارز دیجیتال را در یک کیف پول کاملا امن نگهداری کنید که تا حد بسیار زیادی دارایی شما از خطر هک شدن در امان باشد. در حالت کلی کیف پول های بسیار زیادی از ارز دیجیتال کازماس پشتیبانی می کنند. اما بهترین کیف پول هایی که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید کیف پول هایی همچون لجر، تراست ولت، متامسک، سیف پل و اتمیک ولت می باشد، علاوه بر این شما می توانید از کیف پول اختصاصی این ارز دیجیتال که با نام Cosmostation شناخته می‌شود استفاده نمایید.

نکته‌ای که باید بگوییم این می باشد که اگر شما کاربر اندرویدی هستید حتماً کیف پول مورد نظر خود را از وبسایت اصلی آن کیف پول دانلود نمایید تا در این صورت از خطر کیف پول های فیک و تقلبی در امان باشید. همچنین سعی کنید تا قبل از نصب کیف پول مورد نظر هر گونه نرم افزار نامعتبر و مود شده که بر روی گوشی خود نصب دارید را به صورت کامل پاک کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.