whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول اتمیک (Atomic)

1401/07/15 ساعت 03:44


در این مقاله قصد داریم تا با یک کیف پول دیجیتالی چند منظوره به نام اتمیک آشنا شویم. نگهداری و خرید و فروش رمز ارزها اهمیت زیادی دارند و امنیت آنها نیز یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین مسائل است. سرقت ارزهای دیجیتالی مسئله ساده‌ای نیست و باید نسبت به یک انتخاب مطمئن برای ذخیره‌سازی کریپتو کارنسی‌ها دقت داشت.

از طرفی، نگهداری ارزها درون صرافی شیوه‌ای عاقلانه نیست و کاربر را متضرر خواهد ساخت. درست است که تکنولوژی‌های مربوط به بلاکچین و رمز ارزها غیرمتمرکز است ولی کیف پول‌ها به صورت متمرکز اداره و اجرا می‌شوند و گروهی مسئولیت کنترل آنها را بر عهده دارند. والت اتمیک، کیف پولی چند منظوره یا مولتی کریپتو است که برای مدیریت رمز ارزهای گوناگون مثل ریپل، اتریوم، استلار، بیت کوین، لایت کوین و دیگر ازرها که تعدادشان به بیش از 300 رمز ارز می‌رسد، به کار می‌رود. افزون بر این که این کیف پول دارای یک صرافی داخلی است مه امکان تبدیل یا اکسچینج دارایی‌ها را بدون نیاز به خروج ارز برای شما فراهم می‌سازد. در ادامه این نوشته قصد داریم کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی به دست آورید. در پایان نیز می‌توانید از خدمات سیگنال ارز دیجیتال بهره‌مند شوید.

ویژگی‌های کیف پول اتمیک (Atomic)

والت اتمیک دارای یکی از نوین‌ترین فناوری‌ها و سرویس‌های ادغام شده بلاکچینی است. بنابراین، کاربران به راحتی می‌توانند از طریق این والت به مدیریت دارایی‌های خود بپردازند. در ادامه برخی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این کیف پول بیان شده است:

  • چند منظوره بودن (قابلیت مولتی کارنسی)

در کیف پول اتمیک این قابلیت را دارید تا بیشتر از 300 ارز و توکن متفاوت را پشتیبانی کنید. کیف پول اتمیک قادر است تا از تمامی کیف پول‌های بلاکچین اتریوم پشتیبانی کند. همان طوری که می‌دانید بیشترین عرضه اولیه بر روی این بلاکچین انجام می‌شود و بنابراین، ارز دیجیتال های زیادی بر روی این والت قابلیت پشتیبانی دارند.

  • تبدیل بدون واسطه

در این کیف پول، با کمک فناوری اتمیک (Atomic) می‌توانید ارزهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید و هیچ سوم شخصی به نوان واسطه وجود ندارد. تمامی تراکنش‌ها بین زنجیره (cross-chain) صورت می‌گیرد. این به امنیت بیشتر دارایی‌ها نیز، منجر می‌شود و لازم نیست تا از بابت انجام نگرفتن تراکنش و یا سرقت دغدغه‌ای داشته باشید.

در حقیقت، شیوه کار به گونه‌ای است که یا یک تراکنش رخ نمی‌دهد و یا به صورت کامل انجام می‌گیرد. البته، به این نکته توجه داشته باشید که هم‌اکنون این مبادلات تنها برای سه رمز ارز اتریوم، بیت‌کوین و QTUM قابل انجام است.

  • وجود صرافی داخلی

در اتمیک ولت یک قسمت ویژه به نام صرافی یا اکسچینج داخلی وجود دارد که با هدف همه‌کاره بودن در نظر گرفته شده است. از طریق این گزینه می‌توانید ارزهای خود را توسط صرافی‌های پشتیبان یعنی شیپ‌شیفت و چن‌جلی تبدیل کنید. پس لازم نیست تا نسبت به ارزهایی که هنوز مبادلاتشان به صورت مستقیم در کیف پول فعال نشده است، نگرانی داشته باشید.

سرویس اکسچینج همه چیز را برای شما آسان و ساده خواهد کرد و حتی امکان تبادل بیش از 100 رمز ارز را در طول شبانه روز و ساعات متفاوت به صورت خودکار خواهید داشت.

  • قابلیت کنترل و مدیریت دارایی‌ها

با نصب اتمیک یک رمز عبور و سید 12 کلمه‌ای در یافت می‌کنید تا امکان بازیابی کیف خود را داشته باشید. پس از آن، مدیریت و کنترل موجودی‌های دیجیتالی خود را خواهید داشت و در صورت لزوم نیز می‌توانید با استفاده از عبارات سیدز موجودی کیف خود را بر روی دستگاه دیگری بازیابی کنید.

  • امنیت مناسب

اتمیک ولت در نرم افزار خود از بالاترین سطوح رمزنگاری استفاده کرده است تا اطلاعات شما به هیچ وجه از دستگاه کیف پولتان خارج نشود.

  • رابط کاربری ساده و جذاب

رابط کاربری یا User Interface این کیف پول در عین سادگی زیبا و کاربرپسند است و از نظر ظاهری شباهت زیادی به کیف پول اکسودوس (Exodus) دارد.

  • قابلیت پشتیبانی از چندین سیستم‌عامل 

اتمیک ولت قابلیت پشتیبانی از چندین پلتفرم را دارد و نسخه‌های آن با برترین OS های جهان سازگار است. در حال حاضر می‌توانید این کیف پول را بر روی اندروید، ویندوز، مکینتاش، لینوکس، دبین، فدورا نصب کنید . برای نصب نیز کافی است از این آدرس اقدام فرمایید.

  • قابلیت پشتیبان‌گیری یا بک‌آپ

معمولا پس از نصب هر کیف پول، اولین کاری که باید انجام گیرد، تهیه نسخه پشتیبان است تا در صورت حذف شدن برنامه، امکان بازیابی اطلاعات وجود داشته باشد. امکان بک‌آپ در اتمیک نیز به سادگی و با یادداشت کلید خصوصی و سیدز فراهم شده است. 

  • داشتن توکن اختصاصی (AWC)

اتمیک از یک توکن اختصاصی با نام Atomic Wallet Coin استفاده می‌کند که با سمبل (AWC) شناخته می‌شود. این توکن در صرافی‌های نامتمرکز IDEX و بایننس دکس Binance DEX معامله می‌شود. با داشتن مقادیر قابل توجهی از این توکن در کیف پول اتمیک نیز، مستحق تخفیف هستید. این قابلیت را می‌توانید در قسمت عضویت (Membership) کیف پول خود مشاهده نمایید، همچنین می‌توانید توکن‌های (AWS) خود را تبدیل کنید.

کلام آخر

در این مقاله با کیف پول چند منظوره اتمیک ولت (Atomic Wallet) آشنا شدیم. این کیف پول در مدیریت ارزهای دیجیتال کمک شایانی می‌کندو در این کیف پول، امکان تبادل مستقیم ارزهای اتریوم، QTUM و بیت‌کوین را دارید. در این کیف می‌توانید از صرافی داخلی استفاده کرده و ارز خود را به راحتی به کریپتوهای دیگر تبدیل کنید. والت اتمیک دارای یک نسخه ویژه برای سیستم عامل android نیز می‌باشد. مشتریان این کیف پول بیش از 19000 کاربران رأی دهنده هستند که به طور میاگین، رتبه 4 ستاره از 5 ستاره را برای این کیف پول انتخاب کرده‌اند. 

اگر قصد دارید خیلی سریع بع سود بالا برسید، پیشنهاد می‌کنیم در کانال سیگنال ارز دیجیتال vip عضو شوید و یا با خرید اندیکاتور حرفه‌ای شانس معاملات خود را افزایش دهید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.