whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

بهترین کیف پول های شیبا اینو (SHIB) در سال 2023

1402/07/13 ساعت 23:53


شیبا اینو یک دارایی کریپتویی بر پایه اتریوم است که ویژگی‌های آن شامل یک نژاد سگ شکاری ژاپنی به نام شیبا اینو است. در ابتدا برای شکار بازی‌های کوچک نژاد شده بود، اما اکنون به یک نماد کریپتویی غیر متمرکز تبدیل شده است. اگر در نظر دارید شیبا اینو را خریداری کنید، ابتدا به یک کیف پول شیبا اینو که امن و قابل اعتماد است نیاز دارید.

برای آشنایی با کیف پول‌های برتر شیبا اینو، چگونگی کار آنها و اینکه کدام یک برای شما بهتر است، ادامه مطلب را بخوانید. آیا مایل به دریافت نقدهایی در مورد بهترین مبادلات و کیف پول‌های کریپتو هستید؟ به جامعه معامله‌گری پرشین الیت در تلگرام بپیوندید. نقدها را بخوانید، در مورد پروژه‌های کریپتو بحران کنید، درخواست تجزیه و تحلیل فنی در مورد سکه‌ها داشته باشید و به همه سوالات خود از معامله‌گران حرفه‌ای و خبرهان پاسخ دریافت کنید!

 

 

کیف پول شیبا اینو (SHIB) چیست؟

شیبا اینو یک دارایی رمزنگاری شده مبتنی بر اتریوم است که شیبا اینو - یک نژاد ژاپنی سگ شکاری - را به عنوان مسکوت خود دارد. در ابتدا برای شکار بازی‌های کوچک پرورده شده بود، شیبا اینو به یک نشانه رمزنگاری متمرکز مواجهه کرده است. اگر در نظر دارید شیبا اینو را خریداری کنید، ابتدا به یک کیف پول شیبا اینوی مطمئن و قابل اتکا نیاز دارید.

برای آشنایی با هفت کیف پول برتر شیبا اینو، چگونگی کار آنها و انتخاب بهترین گزینه به خواندن مقاله ادامه دهید. می‌خواهید نقدهایی در مورد بهترین مبادلات و کیف پول‌های رمزنگاری شده بخوانید؟ هم اکنون به جامعه پرشین الیت ملحق شوید.

در این راهنما به چیستی کیف پول شیبا اینو (SHIB) و بهترین کیف پول‌های شیبا اینو (SHIB) در سال 2023 می‌پردازیم که شامل موارد زیر هستند:

  • YouHodler (کیف پول داغ)
  • Wirex (کیف پول داغ)
  • Uphold Wallet (کیف پول داغ)
  • Zengo Wallet (کیف پول داغ)
  • eToro Wallet (کیف پول داغ)
  • Guarda wallet (کیف پول نرم‌افزاری)
  • OKX wallet (کیف پول داغ)
  • Ledger Nano X (کیف پول سخت‌افزاری)
  • Trezor Model T (کیف پول سخت‌افزاری)
  • Safepal S1 (کیف پول سخت‌افزاری)

شیبا اینو در ماه آگوست 2020 توسط یک فرد یا گروه ناشناس به نام ریوشی توسعه یافت و از آن زمان رشد کرده و به طور قابل توجهی در دنیای رمزنگاری اثر گذاشته است. در اکتبر 2021، این توکن در بازار گاو نر بهره‌برداری‌های چشمگیری داشت و بازاری به ارزش بیش از 40 میلیارد دلار جمع کرد. قیمت SHIBA اکنون حدود 0.00000892 دلار است.

کیف پول شیبا اینو یک ابزار ضروری برای خرید، ذخیره، قرارداد، معامله و فروش دارایی شیبا اینو است. یک کیف پول شیبا اینو می‌تواند نرم‌افزار، یک برنامه آنلاین یا یک دستگاه سخت‌افزاری فیزیکی باشد. همه به کاربران دسترسی آسان برای ذخیره سازی وجوه، تایید معاملات و پیگیری تاریخچه پرداخت‌های انجام شده با توکن شیبا را ارائه می‌دهند.

با این کیف پول‌ها، کاربران می‌توانند رمزنگاری را به طور امن ذخیره کنند و جزئیات معامله را تایید کنند. علاوه بر این، کیف پول‌های شیبا اینو از طریق یک کلید خصوصی یا "رمز عبور" کنترل می‌شوند که به کاربران کنترل کاملی می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا وجوه را درون کیف پول حرکت دهند. این کلیدهای خصوصی فقط باید توسط کاربر شناخته شوند، زیرا هر کسی که به آنها دسترسی داشته باشد می‌تواند به وجوه آنها دسترسی پیدا کند.

بهترین کیف پول‌های شیبا اینو (SHIB) در 2023

در حالی که بیشتر کیف پول‌های شیبا اینو ویژگی‌های اصلی را ارائه می‌دهند، آنها در اشکال مختلفی ظاهر می‌شوند. برخی فقط امکان ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهند، در حالی که دیگران خدمات پیشرفته مانند قرارداد و وام را فراهم می‌آورند. بیایید به هفت بهترین کیف پول شیبا در بازار نگاهی بیندازیم.

YouHodler (کیف پول داغ)

YouHodler با پایگاه در سوئیس یک پلتفرم یکپارچه رمزنگاری ارائه می‌دهد. این مجموعه شامل یک کیف پول دسکتاپ و موبایل است، به علاوه تعدادی ویژگی‌های مکمل. با محصولات متنوع خود، که ویژگی‌های اصلی یک کیف پول رمزنگاری را تکمیل می‌کند، YouHodler هدف دارد تا نیازهای شما برای ذخیره‌سازی جامع رمزنگاری را برآورده کند. YouHodler قصد دارد تا فروشگاه یک‌پارچه شما برای همه موارد مرتبط با رمزنگاری باشد.

پلتفرم از طریق مرورگرهای وب و همچنین دستگاه‌های موبایل با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دسترسی است و بیش از 50 دارایی، از جمله رمزنگاری‌های محبوب را پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌ها:

کیف پول پشتیبانی از بیش از 50 رمزنگاری شناخته شده را گسترش می‌دهد، و میزبان تعداد زیادی از دارایی‌های بلاکچین است.

کیف پول موبایل YouHodler امکان قفل کردن وجوه شما را جهت جلوگیری از برداشت ارائه می‌دهد، که برای باز کردن آن به تأیید هویت نیاز دارد. همچنین، از 2FA و 3FA برای امنیت بیشتر استفاده می‌کند.

YouHodler امکان کسب سود از سپرده‌های رمزنگاری شما را فراهم می‌آورد، یک راه برای تولید درآمد غیرفعال برای نگهداری‌های شما ارائه می‌دهد.

مزایا:

  • کیف پول YouHodler می‌تواند روی چندین پلتفرم استفاده شود، از جمله اندروید، IOS، و دسکتاپ.
  • خدمات مشتری عالی
  • در مناطق مختلف تنظیم شده است

معایب:

  • برنامه‌های اندروید گاهی اوقات باگ دارد

Wirex (کیف پول داغ)

با استفاده از پلتفرم پرداخت بی‌مرز Wirex، افراد می‌توانند به راحتی رمزنگاری‌ها را خریداری، ذخیره، مبادله و استفاده کنند و همچنین از ارزهای فیات سنتی استفاده کنند.

برنامه پرداخت، که در سال 2014 با دفتر مرکزی در لندن تاسیس شده است، قابلیت خود را از طریق یک کارت اعتباری قابل دسترس گسترش می‌دهد. این کارت اعتباری Wirex می‌تواند برای معاملات در هر جایی که کارت‌های ویزا پذیرفته شده‌اند، استفاده شود.

Wirex یک کیف پول برتر را نمایش می‌دهد که نه تنها NFTها را پذیرفته، بلکه از ویژگی‌های DeFi نیز پشتیبانی می‌کند. این کیف پول قوی از محاسبه چند‌طرفه برای امنیت بیشتر استفاده می‌کند و خود را با نداشتن عبارات راه‌اندازی متمایز می‌کند.

ویژگی‌ها:

کیف پول Wirex بدون کلمه کاوی است
دارای ویژگی‌های امنیتی مناسب برای کاربران جدید، از جمله ایمیل، کدهای پین، و محاسبه چند‌طرفه است.
شما می‌توانید از چندین بلاک‌چین استفاده کنید، از جمله بیت‌کوین، آوالانچ، اتریوم، و زنجیره‌های سازگار با EVM
امکان دسترسی به DApps درون برنامه

مزایا:

  • پشتیبانی از چندین بلاک‌ چین
  • ویژگی‌های امنیتی مناسب برای کاربران جدید
  • پشتیبانی از چندین رمزنگاری و NFT
  • بازیابی کیف پول ساده

معایب:

  • کاملاً غیر مالکیتی نیست
  • ویژگی‌های محدود

 

 

Uphold Wallet (کیف پول داغ)

Uphold یک پلتفرم معاملاتی جهانی با مجموعه متنوعی از خدمات است. هالزی مینر در سال 2013 Bitreserve را راه‌اندازی کرد و این شرکت در سال 2015 به Uphold تغییر نام داد.

این برای محصولات مالی متنوع خود شناخته شده است که شامل بیش از 250 رمزنگاری برای معامله، فلزات گرانبها و حدوداً 30 ارز فیات مختلف است که می‌توان خرید.

Uphold همچنین افتخار می‌کند که تمام دارایی‌های آن کاملاً تأمین شده‌اند. این پلتفرم جهت یافتن قیمت‌های مناسب، نقدینگی را از 26 بورس مختلف جمع‌آوری می‌کند.

ویژگی‌ها

کیف پول پشتیبانی از چندین شبکه بلاک‌چین را انجام می‌دهد، که به کاربران امکان نگهداری چندین رمزنگاری را می‌دهد.
Uphold به کاربران اجازه می‌دهد تا NFTها (توکن‌های غیر قابل تبادل) را درون کیف پول نگه دارند و مدیریت کنند.
کیف پول Uphold برای دانلود روی دستگاه‌های اندروید و iOS موجود است.
پلتفرم نقدینگی را از 26 بورس مختلف جمع‌آوری می‌کند تا بهترین قیمت‌ها را برای دارایی‌ها در زمان خرید پیدا کند.

مزایا

  • کاربران می‌توانند چندین رمزنگاری و NFT را در یک کیف پول مدیریت کنند.
  • کیف پول در دو دستگاه اندروید و iOS موجود است، که برای کاربران در حال حرکت مناسب است.
  • Uphold دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از دارایی‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله رمزنگاری‌ها، فلزات گرانبها، ارزهای فیات و سهام‌های منتخب.
  • پلتفرم Uphold طراحی شده است تا برای همه کاربران، چه مبتدی چه حرفه‌ای، کاربرپسند و قابل دسترس باشد.

معایب

  • خدمات ارائه شده توسط Uphold ممکن است به توسط منطقه محدود شود، که دسترسی به برخی ویژگی‌ها را برای برخی کاربران محدود می‌کند.
  • خدمات منطقه‌ای Uphold می‌تواند برای کاربران در برخی مکان‌ها معایب داشته باشد.
  • شرایط اعمال می‌شود. دارایی‌های رمزنگاری بسیار نوسان‌پذیر هستند. سرمایه شما در خطر است.

Zengo Wallet (کیف پول داغ)

کیف پول ZenGo یک کیف پول موبایل web3 غیر مالکیتی است که به کاربران امکان می‌دهد تا Shiba Inu را خرید، معامله، فروش و تبادل کنند برای رمزنگاری‌های پشتیبانی شده مختلف از طریق برنامه ZenGo، با سادگی و امنیت قوی.

این کیف پول اولین کیف پول رمزنگاری است که بدون حساسیت کلید خصوصی است. این یک کیف پول بدون کلید است. این به این معناست که کاربران نیازی به پشتیبان‌گیری از کلید‌های خصوصی ندارند. حساب‌ها به iCloud یا Google Drive متصل هستند و با نقشه‌برداری صورت امن شده‌اند.

ZenGo توسط KZen Networks توسعه یافته است، یک شرکت مبتنی بر اسرائیل که محصولات بلاک‌چین را با تمرکز بر امنیت و رابط کاربری ساخته است. این شرکت توسط گری بناتار، عومر شلوموویتس، اوریئل اوهایون و تال بئری شروع شد. در سال 2021، این شرکت مجموعاً 24 میلیون دلار جمع‌آوری کرد، با حمایت از نام‌های بزرگ در فناوری، از جمله سامسونگ.

ویژگی‌ها

ZenGo به شما امکان می‌دهد تا نمودار‌های تاریخی را مشاهده کنید و به راحتی پورتفولیوی SHIB خود را مشاهده کنید.
کاربران می‌توانند به طور امن Shiba Inu را با استفاده از ارز فیات مانند یورو، دلار آمریکا و از طریق چندین شریک پرداخت خریداری کنند.کاربران می‌توانند Shiba Inu را با استفاده از Visa و Mastercard، برنامه پرداخت موبایل، SEPA یا Swift transfer در کشورهای مختلف خریداری کنند.ZenGo ویژگی‌های کامل NFT را ارائه می‌دهد.

مزایا

  • ارسال و دریافت Shiba Inu درون برنامه یا به یک کیف پول متفاوت با یک حرکت یا ضربه ساده
  • محافظت از رمزنگاری‌های خود با امنیت بی‌نظیر ما
  • پشتیبانی مشتری فعال مستقیماً از طریق برنامه قابل دسترس است.
  • فرآیند تأیید هویت سه گانه
  • سودجویی و دریافت سود بر روی Shiba خود
  • پشتیبانی از IOS و اندروید

معایب

  • با WalletConnect برای استفاده از سایر برنامه‌های DeFi سازگار نیست.
  • مجبور به ذخیره نسخه پشتیبانی احیاء آنلاین است - iCloud یا Google Drive
  • با کیف پول ZenGo، Shiba Inu خود را با کارآمدی مدیریت کنید!
  • کیف پول eToro (کیف پول داغ)
  • ثبت نام (برای کاربران خارج از ایالات متحده)
  • ثبت نام (برای کاربران ایالات متحده)

 

 

کیف پول eToro (کیف پول گرم)

ای ترو، یک کیف پول موبایل رمزارز است که به کاربران امکان می‌دهد به طور فوری رمزارزها را خریداری و مبادله کنند. کاربران می‌توانند SHIBA و بیش از 120 دارایی مختلف را ذخیره، دریافت و انتقال دهند. در تاریخ 26 آوریل 2019، eToro کیف پول رمزارزی کاملاً تنظیم شده به نام eToro را راه‌اندازی کرد که بخشی از مأموریت پلتفرم معاملاتی جهانی برای گسترش خدمات مرتبط با رمزارز است.

کیف پول eToro به کاربران یک کلید خصوصی واقعی و آدرس‌های بر روی زنجیره (on-chain) می‌دهد. به جز نگهداری امن سکه‌ها و توکن‌های دیجیتالی، کیف پول eToro یک صرافی داخلی را نیز ارائه می‌دهد، به شما اجازه می‌دهد یک رمزارز را بدون انتقال وجوه به یک رمزارز دیگر تبدیل کنید. همچنین، شما حتی می‌توانید رمزارزها را مستقیماً از کیف پول خود با استفاده از کارت اعتباری یا دبیت خریداری کنید. Shiba Inu در کیف پول با نام "Shiba (به میلیون‌ها)" ثبت شده است.

ویژگی‌ها:

کیف پول eToro از هر دو سیستم اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.
فرآیند استاندارد KYC (شناسایی مشتری)
کیف پول مستقیماً به حساب معاملاتی Toro یک کاربر متصل می‌شود.
با کیف پول eToro Money، کاربران می‌توانند مبادله کنند، خرید کنند، ذخیره کنند، دریافت و انتقال صدها دارایی پشتیبانی شده مختلف را انجام دهند.
کاربران نمی‌توانند از کیف پول برای سپرده رمزارز به حساب معاملاتی eToro خود استفاده کنند - فقط بعضی از سکه‌های انتخاب شده را برداشت کنند.
در حالی که کاربران eToro قبلاً کنترلی بر کلیدهای خصوصی خود نداشتند، حالا کیف پول Toro Money به کاربران یک کلید خصوصی واقعی و آدرس‌های بر روی زنجیره (on-chain) می‌دهد.

مزایا:

  • پلتفرم جهانی برقرار
  • تجربه معاملاتی اجتماعی نوآورانه و آسان
  • ویژگی‌های پیشرفته معاملاتی در برنامه موبایل.

معایب:

  • فقط در 46 ایالت ایالات متحده در دسترس است.
  • فقدان ویژگی‌های پیشرفته مانند Staking (قفل کردن دارایی‌ها برای دریافت سود)

کیف پول Guarda (کیف پول نرم‌افزاری)

کیف پول Guarda به کاربران اجازه می‌دهد تا SHIBA Inu و دیگر دارایی‌های رمزارز پشتیبانی شده را از طریق افزونه وب، موبایل و دسکتاپ خریداری کنند. با کیف پول Guarda، کاربران به آسانی می‌توانند دارایی‌های Shiba Inu خود را نگه داری، مبادله، خرید و ارسال کنند.

این کیف پول چند زنجیره‌ای بیش از 60 زنجیره‌ی اصلی بلاکچین را با راه‌حل‌های مختلف کیف پول پشتیبانی می‌کند. از آنجا که کیف‌های پول Guarda کاملاً غیرحفظی هستند، آن‌ها به کاربران کنترل کاملی بر رمزارزهای خود می‌دهند. کیف پول Guarda توسط GUARDACO LDA، یک شرکت بلاکچین که در سال 2017 تاسیس شده است، حمایت می‌شود. Guarda به عنوان یک کیف پول ساده ETH شروع شده و تاکنون توانسته است مجموعه وسیعی از خدمات را ارائه دهد.

ویژگی‌ها:

پشتیبانی از چندین سکه، از جمله توکن‌های BEP-2 و ERC-20
کیف پول می‌تواند به API کیف پول سخت‌افزار Ledger متصل شود - برای افزایش امنیت
ارائه خدمات وام و کارت Visa پیش پرداخت.
فراهم کردن قابلیت استیکینگ برای کاربران برای کسب بازده.
با کیف پول Guarda، کاربران همچنین می‌توانند توکن ERC-20 یا HBAR خود را ایجاد کنند.
پشتیبانی: ارائه FAQ جامع و یک سیستم بلیط برای پشتیبانی خاص
کیف پول Guarda همچنین یک برنامه معرفی را ارائه می‌دهد، که هنگامی که کسی از طریق لینک معرفی آن‌ها به پلتفرم می‌پیوندد، به کاربران پاداش می‌دهد.

مزایا:

  • پشتیبانی از هزاران دارایی رمزارز در چندین بلاکچین
  • به کاربران اجازه می‌دهد تا رمزارز خرید، مبادله، قرض گرفته، استیک و کسب درآمد کنند.
  • پشتیبانی از کارت‌های Visa
  • کاربران می‌توانند سکه‌ها و توکن‌های مختلف را از درون نرم‌افزار کیف پول معامله کنند.
  • خرید SHIBA و سایر دارایی‌های رمزارز پشتیبانی شده با دلار یا یورو (یا سایر ارزهای رسمی) از درون برنامه.

معایب:

  • یک کیف پول سبک است - کاربران با این نرم‌افزار گره‌های کاملی اجرا نمی‌کنند.
  • فقط کیف‌های پول سخت‌افزاری Ledger را پشتیبانی می‌کند، نه TREZOR یا کیف‌های پول سخت‌افزاری KeepKey.
  • هزینه خرید رمزارز درون برنامه نسبتاً بالا است.

کیف پول OKX (کیف پول گرم)

کیف پول OKX پشتیبانی از توکن‌های مبتنی بر Ethereum ERC-20 را ارائه می‌دهد، که آن را برای ذخیره SHIB (توکن Shiba Inu) مناسب می‌کند. این کیف پول غیرحفظی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های رمزارز را بدون هزینه‌ها و هزینه‌های اضافی خرید، فروش، استیک و مبادله کنند. کیف پول بومی از طریق برنامه‌های موبایل، افزونه‌های وب و اتصال کیف پول قابل دسترسی است: کاربران می‌توانند کیف پول موجود خود را وارد کنند.

این کیف پول بیش از 3000+ توکن و 42 شبکه بلاکچین، هم EVM و هم غیر EVM را پشتیبانی می‌کند. این شامل Ethereum، Aptos، Tron و Solana است.

کاربران می‌توانند با پروژه‌های مختلف بر روی زنجیره تعامل کرده و به DApps بر روی چندین زنجیره دسترسی پیدا کنند بدون نیاز به تعویض کیف پول‌ها.

کیف پول OKX یک محصول از پلتفرم اصلی مبادله OKX Exchange است، یک مبادله چینی ساخته شده توسط OKCoin. با کیف پول OKX، کاربران در مقام کلیدهای خصوصی خود هستند و به طور بی‌درنگ به اکوسیستم web3 دسترسی دارند.

ویژگی‌ها:

امنیت: کیف پول OKX به سیستم KYT متصل است، که کاربران می‌توانند بر اساس نظارت بر خطر برای محافظت از وجوه کاربر هشدار داده شوند.

  • معامله و توسعه NFTها: خرید، فروش، ایجاد، ساخت و فهرست NFTها همه در بازار NFT خود
  • دروازه عمومی به DApps: تفریح DeFi و GameFi و کسب بازده‌ها
  • به عنوان یک افزونه مرورگر کیف پول و دستگاه‌های موبایل (IOS و Android) در دسترس است.
  • پشتیبانی: راهنماهای مفید، توضیحات و FAQها
  • حالت شبکه سفارشی به کاربران اجازه می‌دهد تا از testnet و RPC سفارشی استفاده کنند.

مزایا:

  • مجموعه وسیعی از خدمات
  • APYها برای استیکینگ بالا
  • هزاران دارایی رمزارز پشتیبانی شده
  • رابط خرید/فروش که آسان برای استفاده است
  • منابع آموزشی

معایب:

  • در چند منطقه در دسترس نیست.
  • رمزارزهای خود را اکنون امن کنید. امروز کیف پول OKX را بگیرید!

 

 

Ledger Nano X (کیف پول سخت‌افزاری)

Ledger Nano X یک کیف پول سخت‌افزاری امن است که به کاربران امکان می‌دهد تا توکن‌های Shiba Inu را ذخیره و مدیریت کنند. این کیف پول با قابلیت بلوتوث مجهز شده است و امکان ذخیره Shiba و هزاران دیگر از دارایی‌های رمزارز پشتیبانی شده و NFTها را به صورت آفلاین فراهم می‌کند. با Nano X، کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را با ویژگی Ledger Live خرید، فروش و مبادله کنند.

Ledger، که در سال 2014 تأسیس شده است، یک شرکت پیشرو در زمینه رمزارز و برنامه‌های بلاکچین است که راه‌حل‌های امنیتی و زیرساخت را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ها:

امنیت: Ledger Nano X یک دستگاه رمزنگاری شده است که دارایی‌های Shiba Inu را به صورت آفلاین ذخیره می‌کند و بدین ترتیب از وجوه کاربران در برابر ریسک‌های اینترنتی محافظت می‌کند.برنامه Ledger Live: درگاهی برای مدیریت Shiba و بیش از 5,500 دارایی - استیک و کسب، بررسی تراز واقعی خود در زمان واقعی، ردیابی تاریخچه تراکنش‌ها و بیشتر.
خرید، رشد، مبادله و مدیریت NFTها با یک کیف پول سخت‌افزاری جدید با قابلیت بلوتوث 
اتصال به گوشی‌های هوشمند iOS یا Android از طریق بلوتوث

مزایا:

  • پشتیبانی از بیش از 5,500+ رمزارز
  • پشتیبانی از اتصال بی‌سیم (بلوتوث)
  • رابط کاربری ساده و جامع
  • اندازه بزرگ صفحه نمایش (128 x 64px)
  • قابلیت نصب همزمان 100 برنامه
  • پشتیبانی از NFTها
  • سازگار با Android و iOS

معایب:

  • فاقد صفحه نمایش لمسی
  • نسبتاً گران

Trezor Model T (کیف پول سخت‌افزاری)

یکی دیگر از کیف‌های پول سخت‌افزاری پیشرو، Trezor Model T است. مشابه Ledger Nano X، کیف پول Trezor به کاربران امکان می‌دهد تا دارایی‌های رمزارزی، از جمله Shiba Inu، را خرید، فروش و مدیریت کنند. نسبت به Ledger Nano X، Trezor ویژگی‌های بهبود یافته‌ای مانند یک صفحه نمایش لمسی رنگی و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته دارد.

Trezor Model T، یک کیف پول سخت‌افزاری توسط SatoshiLabs است، اولین کیف پول سخت‌افزاری رمزارز در جهان. این شرکت در سال 2011 راه‌اندازی شد، محصول سخت‌افزاری اول خود را (Trezor One) در سال 2014 معرفی کرد و Trezor Model T را در فوریه 2018 راه‌اندازی کرد.

ویژگی‌ها:

امنیت: کلیدهای کیف پول خصوصی به صورت آفلاین ذخیره می‌شوند و روش‌های احراز هویت U2F و FIDO2 را ارائه می‌دهد
کیف پول بر روی دسکتاپ‌ها، ویندوز، macOS و لینوکس پشتیبانی می‌شود و پشتیبانی از مرورگر وب (Firefox و Chrome)
کیف پول سخت‌افزاری همراه با یک کابل USB، دو کارت برای نوشتن عبارات بازیابی بذر، و برچسب‌های TREZOR می‌آید.

مزایا:

  • ذخیره سرد برای بیش از 1,867 دارایی رمزارز
  • صفحه نمایش لمسی بزرگ (240x240px)
  • حفاظت چند امضاء برای سکه SHIBA Inu شما
  • پشتیبانی از NFTهای مبتنی بر Ethereum
  • می‌توان با کیف‌های پول web3 مختلف، مانند MetaMask، برای پیشنهادات DeFi همگام شد

معایب:

  • پشتیبانی از iOS ندارد
  • نسبتاً گران
  • نیاز به یک برنامه طرف ثالث برای استیک و مدیریت NFTها

Safepal S1 (کیف پول سخت‌افزاری)

SafePal یک کیف پول سخت‌افزاری رمزارز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا Shiba و بیش از 5000+ رمزارز دیگر، از جمله NFTها را نگهداری کنند. برای اطمینان از امنیت، دستگاه سخت‌افزاری SafePal S1، کلیدهای خصوصی کاربران را که آفلاین هستند، ذخیره می‌کند. شرکت‌های برتر رمزارزی، از جمله Binance Labs، Trust Wallet و Litecoin Foundation این کیف پول را پشتیبانی می‌کنند.

کیف پول سخت‌افزاری همراه با سه برگه عبارت بازیابی، یک کابل USB کوچک و یک کارت با کدهای QR برای دانلود برنامه SafePal و مطالعه راهنماها می‌آید. SafePal S1 اولین محصول SafePal است، یک شرکت کیف پول سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در اوایل سال 2019 راه‌اندازی شد و در حال حاضر در شنژن مستقر است. دیگر محصولات شامل یک برنامه، یک افزونه مرورگر و یک کیف پول سرد می‌شود.

ویژگی‌ها:

امنیت: کیف پول سخت‌افزاری یک تراشه EAL 5+ امن را دارد که کلیدهای تصادفی منحصر به فرد تولید می‌کند.
کیف پول سخت‌افزاری SafePal S1 از بیش از 5000+ سکه پشتیبانی می‌کند
SafePal S1 یک دستگاه ضد تخریب است که نیازی به بلوتوث، WIFI یا هر نوع ارتباطی برای تعامل با برنامه موبایل خود ندارد.

مزایا:

  • پشتیبانی از 5000+ دارایی
  • دارای یک مدل خود-خرابی برای جلوگیری از حمله نرم‌افزاری
  • آسان برای ارتباط با برنامه موبایل 
  • خرید رمزارز با کارت اعتباری/بانکی
  • ارائه ذخیره‌سازی NFT برای ERC721، ERC1155، و NFTهای BSC و پشتیبانی از پلتفرم‌ها مانند Opensea، Raible، و Sandbox
  • ذخیره‌سازی نامحدود
  • معرفی توکن‌های جدید از طریق به‌روزرسانی فرمور

معایب:

  • پیچیده برای معامله‌گران تازه‌کار

آیا کیف پول‌های Shiba Inu امن هستند؟

در حالی که کیف پول‌های رمزارزی فوق ارایه‌دهنده یک سطح بالای امنیت برای نگه‌داری دارایی‌های Shiba Inu شما هستند، عملکردهای ناامن کاربر می‌تواند منجر به از دست دادن کامل وجوه شود. علاقه‌مندان رمزارز باید مدیریت خطرهای لازم را اعمال کنند. هرگز اطلاعات ورود به کیف پول، عبارات بازیابی یا کلید‌های خصوصی را با کسی به اشتراک نگذارید.

سوالات متداول:

آیا کیف پولی برای Shiba Inu وجود دارد؟ Shiba Inu کیف پول بومی ندارد. با این حال، از آنجا که بر روی بلاکچین اتریوم میزبانی می‌شود، کاربران به راحتی می‌توانند توکن‌های SHIB را در هر کیف پول سازگار با اتریوم نگه‌داری کنند.

کدام کیف پول بهترین است برای Shiba Inu؟ OKX، Zengo، Guarda و کیف پول‌های سرد، مانند Safepal s1 و Ledger Nano X، برخی از بهترین کیف پول‌های Shiba Inu برای نگهداری توکن‌های Shiba Inu هستند. بهترین کیف پول برای شما بستگی به ترجیحات فردی شما (مانند امنیت یا رابط کاربری) و هر ویژگی اضافی که ممکن است به دنبال آن باشید، دارد.

کدام کیف پول سخت‌افزاری Shiba Inu را پشتیبانی می‌کند؟ Ledger Nano X، Safepal S1 و Trezor Model T کیف پول‌های سخت‌افزاری مناسبی هستند که از چندین رمزارز، از جمله Shiba Inu پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها رابط‌های ساده و بصری و ویژگی‌های امنیتی قوی را ارایه می‌دهند. همه آن‌ها به عنوان کیف پول‌های معتبر و برجسته در بازار سخت‌افزاری دیده می‌شوند.

آیا کیف پول Coinbase می‌تواند Shiba Inu را نگه‌داری کند؟ بله. کاربران می‌توانند ETH خود را برای SHIBA INU از طریق برنامه موبایل کیف پول Coinbase یا افزونه مرورگر مبادله کنند. با اینکه Coinbase یک مبادله متمرکز است، کیف پول Coinbase به کاربران اجازه می‌دهد کلید‌های خصوصی خود را مدیریت کنند و دارایی‌های رمزارزی خود را مستقیماً بر روی دستگاه‌های خود ذخیره کنند.

آیا Shiba در کیف پول Coinbase است؟ بله. کاربران به سرعت و با امنیت می‌توانند توکن‌های SHIB را در کیف پول Coinbase خریداری کنند. با اینکه یک مبادله متمرکز است، کیف پول Coinbase به کاربران اجازه می‌دهد کلید‌های خصوصی خود را مدیریت کنند و دارایی‌های رمزارزی خود را مستقیماً بر روی دستگاه‌های خود ذخیره کنند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.