whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

عرضه اولیه توکن SPIN اسپین

1402/04/18 ساعت 01:13


ارز دیجیتال اسپین (Spins) در بازی کوین مستر (Coin Master) ماشین اسلات (slot machine) را فعال می‌کند. این ساز و کار، بخش قابل توجهی از گیم پلی بازی است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که منابعی مانند سکه برای ساخت روستاها، خرید صندوق ها و موارد دیگر جمع آوری کنند. این دستگاه شامل نمادهای مختلفی از اقلام بازی و عملیات است. ضربه زدن به سه نماد چکش و خوک بازی، به ترتیب فرصت های حمله و غارت را فراهم می‌کند که همچنین با پاداش سکه همراه است.

عرضه اولیه ارز دیجیتال چیست؟

عرضه اولیه ارز دیجیتال Initial Coin Offering یا به اختصار ICO به فرآیندی گفته می‌شود که در آن یک شرکت یا پروژه، قبل از شروع به کار، ارز دیجیتال خود را به فروش می‌رساند تا به دست آوردن سرمایه برای پیاده‌سازی پروژه خود کمک کند. در این روش، شرکت پولی به جای سهام به صورت ارز دیجیتال به فروش می‌رساند و در ازای آن، سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال دریافت می‌کنند.

برای این کار، شرکت یا پروژه ابتدا باید یک سفیدنامه (Whitepaper) برای توضیح جزئیات پروژه و شرایط عرضه ارز دیجیتال خود منتشر کند و سپس در ایجاد یک سایت و درگاه پرداخت برای جمع‌آوری ارز دیجیتال خود اقدام می‌کند.

تاریخ عرضه اولیه ارز دیجیتال SPIN

بازیکنان می‌توانند از روش‌های مختلفی برای کسب اسپین در بازی کوین مستر استفاده کنند. با این حال، سریع‌ترین راه، استفاده از لینک‌هایی است که توسط توسعه‌دهنده Moon Active ارائه می‌شود. این مقاله تمامی لینک‌های رایگان روزانه اسپین برای ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ را فهرست می‌کند که در حال کار هستند.

شرکت Moon Active هر روز دو تا سه پست در فیسبوک و توییتر منتشر می‌کند. این پست‌ها بخشی از یک رویداد خارج از بازی هستند، یک مسابقه رسانه‌های اجتماعی که هر طرفدار کوین مستر می‌تواند در آن شرکت کند. برنده شدن در مسابقه به طور همزمان سکه و اسپین رایگان را به دنبال دارد.

هر پست شامل یک پازل ساده ویدئویی یا تصویری بر اساس بازی است. شما می‌توانید با وارد کردن پاسخ خود در بخش نظرات در مسابقه شرکت کنید. Moon Active برندگان را از بین گروهی از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح خود را از طریق یک سیستم قرعه‌کشی ارائه داده‌اند، انتخاب می‌کند.

SpinCoinNews.com سرویس‌های رایگان و راهنمایی جامعی درباره آخرین بازی‌های محبوب جهان ارائه می‌دهد. این وب سایت شما را با ترفندها و راهنماهایی در مورد کوپن ها، فرمان های بازی، کدهای قابل استفاده، توکن ها، تخفیف ها، هدایای رایگان و پیشنهادات تبلیغاتی برای بازی های مورد علاقه خود در روزانه آشنا می کند.

SpinCoinNews.com ارائه دهنده هدایای رایگان، کارت های کلاهبرداری، سکه رایگان و اسپین برای بازی های محبوبی مانند کوین مستر، مون مستر، پوکر هیت، اسلاتومانیا، بینگو پارتی، کازینو، تایکون، پابجی، هات وگاس، مونوپلی، کش استرام، اسلات بونانزا، کشمن اسلات، رپید هیت، سولیتر، کش بلیتز و بسیاری بازی های دیگر محبوب را فراهم می کند.

روش های دریافت کوین SPIN

آیا به دنبال راهی برای دریافت اسپین‌های رایگان کوین مستر هستید؟ شما به جای درستی آمده‌اید. این بازی موبایلی به صورت طراحی شده‌ای اعتیادآور است؛ با ترکیب هیجان بازی اسلات با جنگیدن اجتماعی در بازی کلش آف کلنز، چیزی را ایجاد می‌کند که نمی‌توانید آن را کنار بگذارید؛ به خوبی. مشکل این بازی این است که اگر شما تمایلی به خرج کردن پول برای اسپین‌های مرتب نداشته باشید، باید اغلب آن را کنار بگذارید. این درک‌پذیر است، زیرا حتی 30 اسپین با قیمت 1.99 دلار در ایالات متحده و 1.99 پوند در بریتانیا، بسیار گران است.

شرکت Moon Active هر روز دو تا سه پست در فیسبوک و توییتر منتشر می‌کند. این پست‌ها بخشی از یک رویداد خارج از بازی هستند. یک مسابقه اجتماعی که هر طرفدار کوین مستر می‌تواند در آن شرکت کند. برنده شدن در مسابقه به طور همزمان سکه و اسپین رایگان را به دنبال دارد.

هر پست شامل یک پازل ساده ویدئویی یا تصویری بر اساس بازی است. شما می‌توانید با وارد کردن پاسخ خود در بخش نظرات در مسابقه شرکت کنید. Moon Active بین افرادی که پاسخ درست داده اند، قرعه کشی می‌کند و سپس به برندگان، جوایز را اهدا می‌کند.

علاوه بر این، شما در هر یک از این پست‌ها لینکی را پیدا خواهید کرد. این لینک‌ها شامل جوایز رایگان، شامل اسپین هم می‌شوند. در ادامه تمامی لینک‌های فعالی که امروز اسپین رایگان ارائه می‌دهند، آمده است:

    https://Coin-Master.me/IcPniV - 25 free spins
    https://Coin-Master.me/UsvhpQ - 25 free spins
    https://Coin-Master.me/TqYuEY - 25 free spins
    https://Coin-Master.me/BJAPxy - 25 free spins

نکاتی قبل از اقدام به انجام عملیات گرفتن ارز دیجیتال SPIN

شما باید جوایز رایگان این لینک‌ها را در دو روز دریافت کنید. هر لینک تنها یک بار قابل استفاده برای هر حساب کاربری است. برای دریافت اسپین رایگان از این لینک‌های کوین مستر، ابتدا باید بازی را در دستگاه خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که اتصال اینترنتی فعال است.

سپس می‌توانید روی هر یک از لینک‌های بالا کلیک کنید تا بازی را در تلفن همراه خود باز کنید. پس از کامل شدن بارگیری، یک جعبه‌ی دیالوگ (dialog) ظاهر خواهد شد. شما می‌توانید دکمه جمع‌آوری را فشار دهید تا تمامی جوایز به پروفایل شما اضافه شوند. 

علاوه بر این لینک‌ها، راه‌های بسیاری دیگر برای کسب اسپین رایگان در بازی کوین مستر وجود دارد.

راه های دیگر دریافت SPIN

می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید، روستاها و مجموعه‌های کارت را تکمیل کنید، هدایای روزانه را از لیست دوستان جمع‌آوری کنید و از اعضای تیم خود درخواست کنید. شرکت در رویدادها و رقابت در تورنمنت‌ها همچنین به عنوان پاداش اسپین رایگان ارائه می‌شود. شما می‌توانید جزئیات این تورنمنت‌ها و رویدادها را از آیکون‌های زیر صفحه منوی اصلی در بازی بررسی کنید.

تماشای تبلیغات ویدئویی

شما می‌توانید با تماشای تبلیغات ویدئویی، تعداد محدودی اسپین رایگان کوین مستر را در روز دریافت کنید. به سادگی به ماشین اسلات بروید و روی دکمه انرژی اسپین در پایین سمت راست کلیک کنید. اگر آنجا نباشد، به معنای تمام شدن اسپین های رایگانی است که می‌توانید از طریق این روش دریافت کنید، اما اگر وجود داشته باشد، به سادگی روی آن کلیک کنید و یک تبلیغ تماشا کنید.

اسپین

عجیب ولی واقعیست که شما می‌توانید با چرخاندن ماشین اسلات، تعداد زیادی اسپین رایگان کوین مستر دریافت کنید. اگر سه نماد انرژی اسپین را پشت سر هم بگیرید، تعداد زیادی اسپین رایگان دریافت خواهید کرد. چنانچه موفق به بدست آوردن چندین نماد در پی‌دی‌آف هستید، می‌توانید برای مدت طولانی چرخش دهید، پیش از اینکه اسپین رایگان شما تمام شود.

ارتقا دهی روستای خود

هر بار که موفق به ارتقا روستای خود شوید، تعداد زیادی اسپین رایگان کوین مستر دریافت خواهید کرد. این کار آسان نیست، زیرا برای خرید ساختمان های جدید و بهبود آنها، مقدار قابل توجهی طلا مصرف می‌شود و شما باید هر کدام از آنها را، از جمله بهبودها، بخرید تا به ارتقا برسید. این کار بسیاری از اسپین های شما را مصرف خواهد کرد.

شرکت در رویدادها

تقریباً همیشه حداقل یک رویداد در کوین مستر در حال برگزاری است و این می‌تواند به شما اسپین های رایگان بسیاری بدهد. در حال مشاهده ماشین اسلات، به بالا سمت راست صفحه نگاه کنید. هر دکمه مجازی که زیر منو (که به صورت سه خط نمایش داده می‌شود) قابل مشاهده است، یک رویداد است. روی یکی از آنها کلیک کنید و ببینید هر رویداد چه چیز هایی را شامل می‌شود. از این رویدادها بهره بگیرید تا بتوانید تعداد بیشتری از اسپین های رایگان کوین مستر را دریافت کنید.

صبر کنید

این پیشنهادی است که آشکار است، اما به قدری ارزشمند است که به آن توجه کنید. شما هر ساعت پنج اسپین رایگان دریافت می‌کنید و تنها می‌توانید حداکثر 50 اسپین را در هر لحظه نگه دارید. به این معنی است که هر ده ساعت، شما حداکثر تعداد اسپین ها را خواهید داشت و هر اسپین رایگان کوین مستر که بعد از آن بدست می‌آورید، وجود ندارد.

بنابراین، ما پیشنهاد می‌کنیم یک یادآور برای بازدید از کوین مستر هر ده ساعت تنظیم کنید تا اسپین های خود را برای همیشه بیشتر کنید. در واقع، اگر به این کار متعهد شوید، تعداد زیادی اسپین اضافی به دست خواهید آورد، بنابراین انجام آن کاملاً ارزش دارد.

پاسخ به سوالات متداول درباره ارز دیجیتال SPIN

در زیر به برخی از رایج‌ترین و متداول‌ترین سوالات متداول درباره ارز دیجیتال SPIN پاسخ می‌دهیم.

آیا لینک‌های اسپین رایگان کوین مستر منقضی می‌شوند؟

بله، لینک‌های روزانه که در بالای این صفحه قرار داده می‌شوند، پس از سه روز منقضی می‌شوند، به همین دلیل ما فقط لینک‌های امروز و دو روز گذشته را در آن قرار می‌دهیم.

آیا می‌توانم 50 اسپین رایگان کوین مستر دریافت کنم؟

بله، جایزه 50 اسپین کوین مستر بیشتر در رویدادهای داخل بازی مانند رویدادهایی که به شما برای حمله به سایر بازیکنان جایزه می‌دهند، ظاهر می‌شود. همچنین احتمال کمی وجود دارد که این تعداد را از طریق لینک‌های روزانه دریافت کنید، بنابراین این صفحه را به عنوان نشان‌گذاری ذخیره کنید و به طور مکرر بررسی کنید.

آیا می‌توانم 60 اسپین رایگان کوین مستر دریافت کنم؟

بله، اما به نظر نمی‌رسد که این مورد به طور متداول از لینک‌های روزانه رخ دهد. ما پیشنهاد می‌کنیم به طور مکرر بازی کنید و در رویدادها شرکت کنید، و کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی را دنبال کنید تا به دنبال رویدادهای بزرگ بعدی باشید.

آیا می‌توانم 70 اسپین رایگان کوین مستر دریافت کنم؟

ما هیچگاه جایزه 70 اسپین کوین مستر را به عنوان بخشی از لینک‌های روزانه ندیده‌ایم، اما شناخته شده است که به عنوان بخشی از رویدادهای ویژه ظاهر شود.

برای دستیابی به این جایزه نادر، ما پیشنهاد می‌کنیم که روزانه بازی کنید و کانال‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی را دنبال کنید تا اطلاعاتی درباره زمان برگزاری رویدادهای بزرگ بعدی به دست آورید.

پرشین الیت، بهترین مجموعه متخصص در سیگنال دهی ارز دیجیتال و فارکس

با تیم پرشین الیت، دنیای ارزهای دیجیتال و فارکس را با اطمینان کامل برای خود کشف کنید. این تیم با ارائه بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فارکس، به شما امکان می‌دهد تا با دقت و امنیت بالا به بازارهای پویای ارزهای دیجیتال و فارکس وارد شوید و به سود خود برسید.

علاوه بر ارائه بیش از 180 کانال سیگنال، تیم پرشین الیت با احراز هویت بایننس نیز امنیت شما را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال تضمین می‌کند. با خیالی آسوده، می‌توانید از خدمات عالی و پلن‌های متنوع پرشین الیت استفاده کنید و به سود خود دست یابید.

پلن‌های متنوع تیم پرشین الیت با بیش از 180 کانال سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز، به شما این امکان را می‌دهند که بهترین تصمیمات را برای سرمایه‌گذاری خود بگیرید. با تيم پرشين اليت، به دنبال سود خود باشید و از خدمات عالی آن بهره‌مند شوید. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که به خرید پلن‌های تیم پرشین الیت فکر کنید تا در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس به بهترین شکل سود ببرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.