whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال O3 چیست؟

1401/12/04 ساعت 02:00


O3 Swap یک پروتکل تجمیع زنجیره‌ای متقابل است که با استقرار تجمیع‌کننده‌ها در صرافی‌های غیرمتمرکز اصلی زنجیره‌های مختلف و ایجاد استخر زنجیره‌ای متقابل با Poly Network، به تراکنش‌های زنجیره‌ای متقابل دارایی‌های بومی دست می‌یابد. اتریوم، زنجیره هوشمند Binance، Huobi Eco Chain (HECO) و Neo در حال حاضر در تراکنش زنجیره‌ای متقابل پیاده‌سازی شده‌اند. O3 Swap به چندین پروتکل DEX در سراسر زنجیره دسترسی پیدا کرده و نقدینگی آنها را برای تحقق سوآپ دارایی های چند زنجیره ای تجمیع کرده است. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی جزییات O3 ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

وب سایت پرشین الیت که مدت هاست در حوزه ارز دییتال فعالیت دارد مفتخر است که بهترین سیگنال فیوچرز و دیگر ابزارهای برای کسب سود در دنیای ارز دیجیتال را به شما عرضه کند.

ارزدیجیتال O3 چیست؟

O3 Swap اولین پروتکل تجمیع زنجیره ای است که تجارت رایگان دارایی های بومی را بین زنجیره های ناهمگن با استقرار "جمع کننده + دارایی متقابل استخر" در زنجیره های مختلف عمومی امکان پذیر می کند و Layer2 به کاربران امکان می دهد تا تراکنش های زنجیره ای را با یک کلیک فعال کنند. در حال حاضر، به Heco، ETH، BSC، Neo دسترسی دارد و در آینده به Polkadot، Polygon و سایر اکوسیستم‌ها گسترش خواهد یافت. به عبارت دیگرO3 Swap که توسط O3 Labs Inc.، یک شرکت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مستقر در توکیو، توسعه یافته است، یک جمع کننده بازده زنجیره ای متقابل است. O3 Swap نقدینگی را از صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف (DEX) جمع‌آوری می‌کند تا لغزش قیمت را کاهش دهد و بهترین مسیریابی سفارش را برای سوآپ توکن‌های زنجیره‌ای متقابل پیدا کند.

دنیای پررمز و راز ارز دیجیتال دارای تکنیک های بسیاری است اما اگر قصد دارید به راحتی به کسب در آمد و سود برسید میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید.

فعالیت در دنیای ارز دیجیتال ملزم به احراز هویت در بایننس است، برای اینکه بتوانید به درستی احراز هویت بایننس را انجام دهید میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

ارز دیجیتال O3 چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

1. Permissionless:

در هر محیطی، هر کسی می تواند بدون اجازه و بررسی KYC به O3 Swap دسترسی داشته باشد.

2. یک تبادل زنجیره ای در آن اجرا میشود:

O3 Swap  راه حل های زنجیره ای اثبات شده و ممکن را با پروتکل تجمیع خود پیاده سازی می کند. با این کار، می‌تواند به تراکنش‌های زنجیره‌ای متقاطع دست پیدا کند که در آن کاربران می‌توانند آزادانه دارایی‌های چند زنجیره‌ای را تنها با یک کلیک مبادله کنند.

3. ارائه بهترین قیمت:

به منظور ارائه معاملات کارآمدتر و ساده تر، ما صرافی های مختلف را در زنجیره های پیشرو مقایسه می کنیم تا مقرون به صرفه ترین نرخ ها را پیدا کنیم. کاربران می توانند دارایی ها را با کمترین نرخ و از طریق کارآمدترین مسیر معاملاتی مبادله کنند.

4. مشوق های ارزی:

برای ارتقای سطح بالایی از فعالیت برای محیط زیست این شبکه ، O3 Swap یک توکن حاکمیتی صادر می کند. این یک میانجی مهم برای ترویج توسعه شبکه O3 Swap است. بر اساس مدل اقتصادی O3 Swap، همه شرکت‌کنندگان و توسعه‌دهندگان تشویق می‌شوند تا در نگهداری شبکه زیست محیطی کلی سرمایه‌گذاری کنند.

روش های کسب ارز دیجیتال O3 

1. از طریق مشارکت زودهنگام در آزمایش محصول و مشارکت در فعالیت های جامعه میتوانید ارز دیجیتال O3 را کسب کنید.

2. در مقابل استخراج تجارت برای استفاده از O3 Swapمیتوانید پاداش کسب کنید.

3. تامین نقدینگی برای استخرهای زنجیره ای نیز یکی دیگر از روش های کسب ارز دیجیتالO3 است.

خرید ارز دیجیتال بدون پیش بینی قیمت امروز بسیار ریسکی است، برای کاهش این ریسک میتوانید در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید و از جدیدترین پیش بینی قیمت مطلع شوید.

O3 Swap چگونه کار می کند؟

ماژول های عملکردی اصلی O3 Swap عبارتند از تجمیع کننده تبادل (O3 Aggregator)، استخر زنجیره ای متقابل (Pool) و مرکز مدیریت دارایی (داشبورد). O3 Aggregators به کاربران کمک می کند موثرترین نرخ ها و مسیرهای معاملاتی را در شبکه مربوطه پیدا کنند. Pool خدمات تراکنش های زنجیره ای را به کاربران ارائه می دهد و از کاربران پشتیبانی می کند تا نقدینگی را با یک توکن از زنجیره های مختلف اضافه کنند تا از کارمزد تراکنش های زنجیره ای و پاداش های O3 درآمد کسب کنند. داشبورد از کاربرانی پشتیبانی می کند که از طریق کیف پول خودشان وارد سیستم شوند تا دارایی ها و داده ها را مدیریت کنند. داشبورد: مقدار کل دارایی ها، دارایی های قابل ادعا، نقدینگی اضافه شده، سهام و مدیریت درآمد را نمایش می دهد. در زیر به چهار عنصر اصلی O3 Swap و نحوه عملکرد آنها می پردازیم.

لایه شبکه 

پایه و اساس پروتکل O3 Swap تجمیع کننده بازده متقابل زنجیره ای است. این لایه نقدینگی را از طیف وسیعی از بلاک چین های عمومی بسیار کارآمد و همه کاره جمع می کند. اینها عبارتند از اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، نئو، و زنجیره اکو هوبی. به علاوه، لایه شبکه همچنین از صرافی های غیرمتمرکز (DEX) ساخته شده بر روی شبکه های لایه ۲ مانند Polygon’s QuickSwap پشتیبانی می کند. همانطور که اکوسیستم O3 همچنان در حال گسترش است، می توانیم انتظار داشته باشیم که شاهد ادغام بیشتر با شبکه های دیگر، از جمله Polkadot باشیم.

به یاد داشته باشید که گروه ارز دیجیتال در یافتن بهترین سیگنال ها و اندیکاتور ها بسیار کمک کننده هستند.

نقدینگی بازار

لایه نقدینگی بازار پلتفرم را قادر می سازد تا مسیریابی سفارش کارآمد را از لایه شبکه ایجاد کند. این به ارائه بهترین قیمت ممکن برای معامله گران از صرافی های مختلف در شبکه های مختلف بلاک چین کمک می کند.

سطح کاربردی 

لایه کاربردی یک رابط برنامه نویسی  کاربردی (API) را فراهم می کند تا به برنامه نویسان اجازه دهد تا به طور یکپارچه برنامه های مختلف مبتنی بر بلاک چین را ادغام کنند. به نوبه خود، این یک محیط تجاری همه کاره، کاربر پسند و راحت ایجاد می کند. 

لایه تسویه 

لایه تسویه O3 Swap از قراردادهای هوشمند و مجوز کلید خصوصی برای تکمیل تراکنش ها پس از ایجاد مسیریابی بهینه برای مبادله توکن ها استفاده می کند. مخازن نقدینگی متقابل زنجیره‌ای مختلف و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) که در سراسر اکوسیستم O3 استفاده می‌شوند، لایه تسویه را برای نهایی کردن مبادلات دارایی O3 Swap تشکیل می‌دهند.

فعالیت در دنیای ارز دیجیتال با استفاده از سیگنال ها بسیار آسانتر میشود. یکی از بهترین سیگنال های ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس است. 

جمع کننده نقدینگی چیست؟

جمع‌آوری نقدینگی برنامه‌ای است که بهترین مسیریابی را برای سفارش‌ها در چند صرافی غیرمتمرکز (DEX) پیدا می‌کند. تجمیع‌کننده‌های نقدینگی می‌توانند با مسیریابی سفارش‌ها از طریق صرافی‌های متعدد، در پول معامله‌گران صرفه‌جویی کنند تا با یافتن بهترین نرخ‌های مبادله در چندین صرافی، کمترین انحراف قیمت را به دست آورند. این به ویژه هنگام خرید دارایی های غیر نقدی یا سفارش های بزرگ مفید است، زیرا این امر اغلب می تواند قیمت را افزایش دهد. علاوه بر این، تجمیع‌کننده‌های نقدینگی با یافتن بهترین قیمت‌ها برای سوآپ توکن در چندین صرافی، سود را به حداکثر می‌رسانند و افت قیمت را به حداقل می‌رسانند.

افت چیست؟

لغزش یا افت اصطلاحی است که تفاوت قیمت را از آنچه معامله گر انتظار دارد بپردازد و قیمت واقعی پرداخت شده برای یک دارایی پس از اجرای یک سفارش را توصیف می کند. افت زیاد می تواند برای معامله گران در هنگام ثبت سفارش های بزرگ در دارایی های با سقف پایین یا غیر نقدی مشکل ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر یک معامله گر برای دارایی بزرگتر از حجم معاملات 24 ساعته آن روز سفارش دهد، تأثیر قیمت می تواند قابل توجه باشد.

بیایید بگوییم که دارایی از 10 دلار در هر توکن شروع می شود. یک سفارش بزرگ در یک صرافی می تواند قیمت توکن را افزایش دهد. به این ترتیب، قیمت ذکر شده برای توکن می تواند بسیار بالاتر از قیمتی باشد که یک معامله گر در واقع برای هر توکن می پردازد. همین امر به صورت معکوس نیز کار می کند. اگر یک معامله گر سفارش فروش بزرگی بدهد، اگر دارایی در یک بورس خاص نقدشونده نباشد، قیمت نیز می تواند کاهش یابد. علاوه بر این، تجمیع‌کننده‌های نقدینگی این مشکل را با مسیریابی سفارش‌ها بین چند صرافی برای کاهش افت و به حداکثر رساندن ثبات قیمت حل می‌کنند.

اندیکاتورها از ابزارهایی هستند که به شما کمک میکنند نوسانات قیمتی را راحت تر تحلیل کنید، میتوانید برای خرید اندیکاتور VIP به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

ارز دیجیتال O3

توکن O3 Swap (O3) که زیربنای اجرای روان زیرساخت پروژه است، یک توکن چندکاربری است که برای تجمیع کننده بازده زنجیره ای O3 Swap بسیار مهم است. علاوه بر این، مدل توکنومیکس O3 رفتار صادقانه همه شرکت کنندگان در شبکه را تشویق می کند.

ارزدیجیتال O3 می تواند توسط دارندگان برای تجارت در صرافی ها یا برای کسب درآمد غیرفعال با پاداش به عنوان ارائه دهنده نقدینگی استفاده شود. علاوه بر این، توکن O3 با امکان رای دادن به پیشنهادات مربوط به به‌روزرسانی‌های پلتفرم، حقوق حاکمیت را تسهیل می‌کند. با این حال، کاربران تنها با قرار دادن O3 در پلتفرم، حقوق حاکمیت را به دست می‌آورند. همچنین، با شرط بندی O3، کاربران تخفیف هایی را در کارمزد معاملات دریافت می کنند. وزارت خزانه داری O3 مسئول مدیریت توکنومیک ارز دیجیتال O3 در کنار تهیه گزارش های عمومی از درآمد O3 Swap است. علاوه بر این، خزانه داری با مدل بازخرید عمل می کند. تمام درآمد حاصل از پلتفرم O3 Swap برای بازخرید ارز دیجیتال O3 از صرافی های عمومی ارز دیجیتال به قیمت بازار استفاده می شود. سپس، این توکن‌های O3 بین سهامداران توکن O3 و کمیته توسعه تقسیم می‌شوند. برای شروع، سهامداران 70٪ از توکن ها را دریافت می کنند و به کاربران متناسب با مقدار توکن های O3 آنها پاداش می دهند. کمیته توسعه 30 درصد باقی مانده را برای سرمایه گذاری مجدد در زیرساخت O3 Swap دریافت می کند.

در کنار ارز دیجیتال O3، تتر یکی از ارزهای دیجیتالی است که توانسته است قیمت و سودآوری خود را اثبات کند، برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

کلام آخر

O3 Swap با ترکیب نقدینگی عمیق از برخی از پرکاربردترین بلاک چین ها و صرافی های غیرمتمرکز (DEX)، یک تبادل دارایی چند زنجیره ای یکپارچه را ارائه می دهد. به علاوه، O3 Swap به ارائه دهندگان نقدینگی دسترسی به طیف متنوعی از گزینه های تامین نقدینگی همه کاره را ارائه می دهد. این نه تنها تبادل توکن های زنجیره ای را ارزان تر و کارآمدتر می کند، بلکه موانع ورود به امور مالی غیرمتمرکز زنجیره ای (DeFi) را نیز کاهش می دهد.

عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت به شما کمک میکند که از جدیدترین اخبار نوسانات قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید و بتوانید به جدیدترین سیگنال فیوچرز یافت شده دسترسی داشته باشید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.