whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال BTAF

1401/11/11 ساعت 00:18


در این مقاله قصد داریم با نحوه و مکان خرید ارز (BTAF) و راهنمای دقیق آن صحبت کنیم. ببینیم ارز دیجیتال BTAF چیست، چه اخباری پیرامون آن وجود دارد و پیش بینی و حرکت قیمت BTAF چگونه است؟

BTAF چیست؟

توکن BTAF توکن اصلی برای BitcoinTAF.com می‌باشد که هدف آن ایجاد اکوسیستم‌های جهانی DeFi است و امکان خرید محصولات دیجیتالی را به صورت ایمن، آسان و سریع با حداقل هزینه فراهم می‌کند. BitcoinTAF یک پلتفرم امن و مطمئن را برای دارندگان توکن فراهم می‌کند تا از توکن‌ها برای دسترسی به محصولات استفاده کنند. از دیگر ویژگی‌های این ارز دیجیتال می‌توانیم به ایجاد پس انداز با استفاده از تراکنش‌های سریع‌تر از بسیاری از سیستم های پرداخت جهانی و کاهش هزینه‌های کارمزد تراکنش‌ها با استفاده از توکن‌های BTAF به جای فیات یا سایر سیستم‌های پرداخت اعتباری اشاره کنیم.

ارز BTAF تلاش می‌کند فرصت‌های بیشتری برای دارندگان ارزهای دیجیتال، معامله‌گران و کاربران فراهم کند تا بتوانند به محصولات بدون تاخیر مالی و مشکلات انکار دسترسی داشته باشند. رویکرد غیرمتمرکز آن، تراکنش‌های سریع‌تر، ارزان‌تر، کارایی بیشتر و افزایش شفافیت را تضمین می‌کند. همچنین بر اساس زنجیره هوشمند بایننس، BTAF برای آینده‌ای با امکانات بی‌پایان در عصر DeFi، Metaverse و NFT برای ارتباط با پروژه‌هایی که خواهان گزینه‌های بودجه جایگزین هستند و می‌خواهند از توکن ابزار BTAF بر روی پلتفرم‌های خود استفاده کنند، در نظر گرفته شده است.

بنیانگذاران توکن BTAF چه کسانی هستند؟

از سال 2016 روند و پیش‌بینی "BitcoinTAF" یکی از قابل اعتمادترین منابع برای هزاران معامله‌گر بوده تا آموزش ببینند و داده‌های روند فنی و گزارش‌های تحقیقاتی بنیادی را در هر سطح مهارت ارائه دهند.  توکن BTAF زاییده فکر یکی از بنیانگذاران آن، ماریوس لندمن است که می‌خواست راهی آسان‌تر، قوی‌تر و امن‌تر برای پرداخت کالاها و خدمات دیجیتال به جهان ارائه دهد.

ماریوس با پیشینه‌ای مبتنی بر راه‌اندازی شرکت‌های موفق و دستاوردهای آموزشی مشابه، اشتیاق به ایجاد مشاغل و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دارد. ماریوس دارای مدرک کارشناسی ارشد در علوم، گواهینامه نقشه برداری کمی و یک ستوان کلاه قرمز در ارتش SA بود. او همچنین دارای صلاحیت به عنوان ممیزی اصلی برای سیستم‌های مدیریت کیفیت و محیط زیست است. تهیه گزارش‌های حسابرسی که به هماهنگ کننده عمومی با تمرکز بر خطوط لوله و سکوهای نفتی در استرالیا داده می‌شود.

در سال 2016، ماریوس متوجه شد که می‌تواند از دانش، پیشینه و تجربه خود در معادلات ریاضی، پردازش علمی و مدیریت ریسک استفاده کند و آن را برای تسلط بر تحلیل روند ارزهای دیجیتال به کار گیرد. ماریوس با توسعه یک مجموعه مهارت تحلیل تکنیکال و الگوریتم اختصاصی، توانست روند یک سکه را درک کند، آن را به سودآوری معامله کند و در عرض سه سال بدون بدهی و صرفاً با ارزهای دیجیتال معامله کند.

امروزه، BitcoinTAF بیش از 25 پرسنل دارد و توکن BTAF به تنهایی بیش از 10 نفر از جمله تحلیل‌گران پیشرفته، استادان DeFi و معامله‌گران و مربیان پیشرفته را استخدام می‌کند. بر اساس وب سایت رسمی توکن BTAF، بسیاری از توسعه‌دهندگان و حسابرسان این پروژه، برنده مسابقات در زمینه کدنویسی و زمینه‌های مرتبط هستند.

چند توکن BTAF در گردش وجود دارد؟

توکن BTAF در 10 اکتبر 2022 راه‌اندازی شد و 200,000,000 توکن BTAF در پیدایش ایجاد شد. 1٪ از عرضه اضافی ممکن است هر سال برای حمایت از پروژه‌ها و پیشرفت‌های آینده صادر شود. BTAF اولین بار در 24 ژانویه 2023 قابل معامله بود. مجموع عرضه آن 200,000,000 است. در حال حاضر BTAF دارای ارزش بازار 8,292,626.36 دلار است. امروز یعنی 30 ژانویه 2023 میلادی، قیمت توکن BTAF 0.0415 دلار است و در Coinmarketcap در رتبه 3373 قرار دارد. 

بررسی اجمالی فنی و فناوری اساسی 

سیستم کسب و کار BitcoinTAF از ابتدا برای استفاده و کار بر روی راه‌حل‌های بلاکچین برتر طراحی شده است. سیستم ارز دیجیتال BTAF از زنجیره بلوکی استفاده می‌کند تا دفتر کل تراکنش‌ها و سایر مؤلفه‌ها در بلاک چین ثبت و غیرقابل تغییر باقی بمانند، در حالی که کد خاصی در خارج از آن قرار دارد. چنین ساختاری به کاربران توکن BTAF این امکان را می‌دهد که داده‌های تولید شده خود را به راحتی از طریق تقسیم‌بندی و تجزیه و تحلیل داده‌ها قرار دهند. 

دامنه بالقوه پلتفرم BitcoinTAF بر اساس تعداد کاربران بالقوه است که نشان دهنده ده‌ها هزار معامله و پیشنهاد، صدها هزار کسب و کار و میلیون‌ها مشتری است. این سطح از بار در حال حاضر توسط یک بلاک چین اختصاصی قابل کنترل است. برای اجرای یک مدل توزیع منصفانه قابل اثبات، BTAF در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) گسترش می‌یابد تا پلتفرم خود را با عملکرد فراوان و امنیت بهبود یافته بسازد.

پذیرش ارزهای دیجیتال باید از چندین بلاک چین برای پیشرفت استفاده کند. BitcoinTAF نیاز به قابلیت همکاری را تشخیص داده و می تواند از صرافی‌های بین بلاک چینی برای انتقال بین چندین ارز دیجیتال و ارزهای فیات استفاده کند. BSC را به دلیل مقیاس‌پذیری، عملکرد و قابلیت‌های امنیتی آن انتخاب شده است و می‌تواند بار پیشنهادی از تریلیون هش را تحمل کند. 

زنجیره هوشمند بایننس با EVM اتریوم سازگار است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به راحتی از طریق فورک‌های اصلاح‌شده روی dApp‌های محبوب اتریوم (برنامه‌های غیرمتمرکز) و راه‌حل‌ها مهاجرت کنند. از آنجایی که لیست شرکت‌ها و برنامه‌های کاربردی پشتیبانی کننده BSC همچنان در حال رشد است، تیم پروژه در حال ایجاد یکی از برجسته‌ترین راه‌حل‌های قابلیت همکاری در این بخش است.

BSC کاربرپسند برای مقیاس‌بندی گسترده ساخته شده است. این امر، تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه را فراهم می‌کند که برای خرید محصولات ارز دیجیتال ایده‌آل است. معماری BSC مقیاس‌پذیری و کارایی را افزایش می‌دهد و به اجازه می‌دهد عملکرد مورد نیاز برای پشتیبانی از برنامه‌ها را بدون اشتراک‌گذاری یا به خطر انداختن تمرکززدایی آن ارائه دهد.

BSC برای تبدیل شدن به فراگیرترین بلاک چین طراحی شده است که به همه و همه اجازه می‌دهد در آن شرکت کنند. بخش بزرگی از اکوسیستم BSC شامل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ابزار، پل‌هایی است که امکان همکاری زنجیره‌ای را فراهم می‌کنند، APIهایی برای به اشتراک‌گذاری و پردازش یکپارچه داده‌ها، امنیت تجزیه و تحلیل شبکه و ارائه ارزیابی‌های ریسک و سلب مسئولیت ارائه می‌دهد.

از کجا می توانم  ارز دیجیتال BTAF بخرم؟

ارز دیجیتال BTAF برای داد و ستد در تعداد زیادی از صرافی‌ها در دسترس است و در حال حاضر با چندین جفت در Pancakeswap و DexTools موجود است. البته برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت www.btaftoken.io مراجعه کنید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال BTAF و حرکت قیمت 

BTAF برای کمتر از سه ماه اضافه شده است و دارای رتبه پایین در 3373 در CoinMarketCap است، تحلیل‌گران پیش بینی می‌کنند که هم قیمت و هم ارزش بازار این سکه بسیار نوسان خواهد داشت و معامله‌گران باید هنگام سرمایه‌گذاری در BTAF بسیار محتاط باشند.

 این امکان وجود دارد که این سکه به شدت افزایش یابد در حالی که به همان اندازه احتمال دارد که به شدت کاهش یابد. پس مراقب باشید و فقط روی چیزهایی سرمایه‌گذاری کنید که حاضرید از دست بدهید. لطفاً توجه داشته باشید که این تحلیل صرفاً بر اساس اقدامات تاریخی قیمت BTAF است و به هیچ وجه توصیه مالی نیست. معامله گران باید همیشه تحقیقات خود را انجام دهند و در هنگام سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مراقب باشند.

کلام آخر

در این مقاله با ارز دیجیتال BTAF آشنا شدیم. دانستیم که بنیانگذاران این پروژه چه کسانی هستند. سپس توکونومیک این ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار دادیم و آن را به صورت احمالی مورد بررسی فنی و فناوری اصولی قرار دادیم. در انتها گفته شد که برای خرید این سیگنال ارز دیجیتال باید چگونه اقدام کنید. 

در انتها به بررسی قیمت ارز دیجیتال BTAF پرداختیم. این پیشنهاد را داریم که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از خدماتی چون دریافت سیگنال فارکس و سیگنال فیوچرز برخوردار شوید. همچنین این پلتفرم می‌تواند به شما کمک کند به راحتی احراز هویت بایننس انجام دهید و یا با خرید تتر و یا فروش اندیکاتور vip بتوانید در ترید خود سریع‌تر عمل کنید. پس هر چه زودتر در بهترین گروه ارز دیجیتال عضو شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.