whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

Web3 صنعت موسیقی را متحول می‌کند.

1402/03/20 ساعت 22:27


همانطور که فناوری بلاکچین به صنعت تولید خلاقیت، جان تازه ای می‌بخشد، این پلتفرم در حال پیشروی برای "داشتن انگیزه در کسب درآمد" برای هنرمندان و طرفداران است.

فناوری بلاکچین، اساس Web3 را تشکیل می‌دهد و می‌تواند مدل «انگیزه برای کسب درآمد» را برای هنرمندان به سطح جدیدی برساند که ارتباطات مستقیم و معنادارتری با طرفداران خود فراهم کنند. با توجه به امنیت بی‌نظیر آن و ویژگی‌هایی مانند دونیت کردن و توکن‌سازی دارایی‌ها، هنرمندان می‌توانند تجربیات بی‌نظیری را برای طرفداران و خودشان ایجاد کنند.

به عنوان مثال، آن‌ها می‌توانند از این فناوری استفاده کنند تا حقوق مالکیت کامل اثر خود را حفظ کرده و محتوای خود را به صورت مستقیم، پرمیوم یا پولی کنند. بسیاری از هنرمندان، از جمله موسیقی‌دانان و هنرمندان دیجیتال، از توکن‌های غیرقابل معامله (NFT) برای توکن‌سازی خلقیاتشان استفاده کرده‌اند.

به علاوه، این فناوری زیرساخت های لازم برای تجربه های جذاب فراهم می‌کند. طبیعت غیرقابل تغییر و شفاف آن، به طرفداران از اصالت و منشأ آثار هنری و قطعات موسیقی اطمینان می‌دهد و باعث افزایش اعتماد و جذب آنها می‌شود. قراردادهای هوشمند، این رابطه را با ارائه تجارب سفارشی، مانند دسترسی انحصاری به انتشارات جدید، دیدارهای مجازی، تجربیات VIP یا محتوای شخصی برای دارندگان توکن، بهبود می‌بخشند.

این پلتفرم از بلاکچین برای تعاملات Engage-to-Earn استفاده می کند.

تجربیات engage-to-earn به معنای ارائه تجربه هایی برای کاربرانی است که با انجام وظایف خاص، مانند پاسخ به نظرسنجی ها، تماشای ویدئوها یا انجام دیگر فعالیت های مشابه، به آنها امکان کسب درآمد، جوایز، تخفیف ها را به فرد می‌دهد. به طور کلی، engage-to-earn  یک ترکیب از عناصر "انگیزه" و "پاداش" است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با شرکت در تعاملات بیشتر، سود بیشتری را بدست آورند.

یکی از اولین پلتفرم های engage-to-earn که از فناوری بلاکچین بهره می‌برد، Unitea است. این پلتفرم شبکه اجتماعی ای است که رابطه عمیق تری بین هنرمندان و طرفدارانشان ایجاد می‌کند. همچنین، با قرار دادن تجربیات دیجیتال، به طرفدارانی که دوست دارند با هنرمندان مورد علاقه خود، صحبت کنند، فرصت تبلیغات جذاب را می دهد. به عنوان مثال: این شبکه اجتماعی مانند تیک تاک با پاداش هایی توکنیزه شده می‌باشد.

یونیتیا در حال حاضر بر روی موسیقیدان ها تمرکز دارد، اما فناوری و مدل کسب و کار آن می‌تواند در اینده، توسط هر تولیدکننده محتوایی استفاده شود. در حال حاضر این برنامه به طرفداران موسیقی انگیزه می‌دهد که هنرمندان مورد علاقه خود را حمایت کنند و در عوض جوایزی دریافت کنند. برای هنرمندان، این پلتفرم یک منبع عالی برای افزایش درگیری با موسیقی شان، همچنین برقراری ارتباطات معنادار با طرفداران و پذیرش نوآوری آنان است.

طرفداران با ایجاد محتوای ساخته شده با موسیقی و به اشتراک گذاشتن داده های خود، انگیزه پیدا می‌کنند تا با هنرمندان "وایب" کنند و توکن خودکار Unitea به نام کارما را دریافت کنند. از سوی دیگر، برندها می‌توانند از این داده های درگیری در تبلیغات از طریق تجارب دیجیتال بهره ببرند و هنرمندان نیز می‌توانند به داده ها دسترسی پیدا کنند تا به تحلیلات ارتباطی ارزشمندی از پایگاه طرفدارانشان دست پیدا کنند.

مزایای این مدل می‌تواند پذیرش و بهره‌برداری از Web3 نسخه جدید از اینترنت باشد که اقتدار جوامع و اقتصاد تولید کننده محتوا را تقویت می‌کند و آن را شتاب بخشد. از طریق  Web3، Unitea  قابلیت احراز هویت بلاکچین را به کار برده است تا یک اکوسیستم واقعی engage-to-earn را برای کمک به تولیدکنندگان محتوا به بازگرداندن کنترل بر دیدگاه مخاطبان خود ایجاد کند.

مدیرعامل Unitea، کتان راهنگدله، توضیح داد:

"Engage-to-earn  سرانجام به کانتنت کریتور ها، راهی برای کنترل رشد خود می‌دهد. در حالی که همزمان طرفداران را از طریق یک روش خلاقانه به بیان علاقه‌مندی خود کمک می‌کند. تکنولوژی Web3  ما با قابلیت احراز هویت تجربیات و پاداش‌های کاربر، به قدری منحصر به فرد است که باعث می‌شود دارایی‌های دیجیتالی در سراسر چرخه، هدف و ارزش واقعی خود را داشته باشند."

در میانه ماه مه سال 2023، شرکت اعلام کرد که در جمع‌آوری سرمایه نخستین مرحله خود به مبلغ 7 میلیون دلار موفق بوده است، که نشان دهنده این است که اعتماد سرمایه‌گذاران به Web3 همچنان بالاست. این دور با حضور سرمایه‌گذاران موسساتی از جمله 1st Class Guernsey، Chaos Capital، TokenSociety  و Fuel Venture Capital برگزار شد. این سرمایه‌گذاری به Unitea کمک خواهد کرد تا انتقال خود را به Web3 مخصوص مصرف کنندگان شتاب داده و در آنجا پاداش‌ها و دارایی‌های دیجیتالی توسط داده‌های درگیری عاطفی پشتیبانی شوند.

در این برنامه، سود برای چه شخصی می‌باشد؟

یونیتیا در ابتدا به صنعت موسیقی تمرکز دارد و هیأت مدیره آن شامل چندین فرد بزرگ نظیر پیتبول (آرماندو پرز) و کلود فان استروک (برکلی کرنشاو) است. با این حال، مدل پیشنهادی engage-to-earn آن ها برای هر صنعتی قابل استفاده است و برای هنرمندان دیجیتال، اینفلوئنسرها و سایر هنرمندان نیز می‌تواند کارایی مناسبی داشته باشد.

این اکوسیستم تعاملات بین تمام طرف‌ها را بهبود می‌بخشد، از جمله:

  • هنرمندان: موسیقیدانان و دیگر هنرمندان می‌توانند به طرفداران خود بپردازند و بیشترین کنترل را بر درآمد و اطلاعات طرفداران خود داشته باشند. آنها همچنین می‌توانند روابطی با شرکای برند جهانی یونیتیا برقرار کنند.

 

  • طرفداران: طرفداران یونیتیا می‌توانند موسیقی را به اشتراک بگذارند و محتوایی را برای کسب توکن های دیجیتالی قابل تبدیل به پاداش های منحصر به فرد (مانند دارایی های دیجیتال سفارشی، بلیط کنسرت و دیدار با هنرمند) ایجاد کنند.

 

  • برندها: قابلیت جمع آوری داده ها درباره سطح نورپردازی بی نظیر یونیتیا برای برندها و تبلیغ کنندگان که به دنبال افزایش دیده شدن خود هستند بسیار جذاب است. طرفداران امروزی به دنبال سطح تعاملی متفاوت از برندهایی هستند که به آن ها علاقه دارند و یونیتیا این را ممکن می‌کند.

انقلاب وب ۳ باعث دموکراتیزه شدن صنعت خلاقیت می‌شود و به هنرمندان بیشترین کنترل و آزادی را می‌دهد. همچنین Web3 به طرفداران، پاداشی برای وفاداری و تعامل خودشان نسبت به هنرمند مورد علاقه خودشان می‌دهد. فناوری بلاکچین توانایی ایجاد تجربه engage-to-earn را به ارتفاع بی‌سابقه‌ای می‌رساند و پلتفرم یونیتیا قابلیت تحولی که وب۳ دارد را به نمایش می‌گذارد.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.