whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال VRA

1401/02/28 ساعت 03:28


ارز دیجیتال وراسیتی نسل جدید پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو است. بلاک چین غیرمتمرکز وراسیتی با استفاده از بهترین عناصر مدل‌های سنتی مانند تبلیغات، اشتراک‌گذاری ویدئو و تامین مالی جمعی، واسطه‌ها را از معادله حذف کرده و ارزش را در جامعه حفظ می‌کند. ارز دیجیتال برای آزادی سازندگان و رفاه بینندگان طراحی شده است.

اگر می‌خواهید بدانید ارز دیجیتال وراسیتی را از کجا بخرید، در حال حاضر بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای تجارت و معامله ارز دیجیتال وراسیتی OKEx، KuCoin، Gate.io، HitBTC و ZT هستند.

وراسیتی چیست؟

ارز دیجیتال وراسیتی

ارز دیجیتال وراسیتی (VRA) که در 18 مه 2018 تأسیس شد، نسل بعدی اشتراک‌گذاری ویدیو است که با هدف ایجاد سیستمی منصفانه برای توسعه‌دهندگان برای کسب درآمد از کار خود و تبلیغ‌کنندگان برای به دست آوردن ارزش برای هزینه‌های تبلیغاتی‌شان است.

این شرکت از طریق پروتکل ارزش افزوده (PoV)، لایه‌های محصول و پلتفرم esportfightclub.com، یک پلتفرم حرفه‌ای برای پخش بازی‌ها ی الکترونیکی مانند PUBG Mobile، است . پرکاربردترین ارز دیجیتال وراسیتی بر اساس موفقیت و شفافیت در وایت پیپر اش است. این وب سایت همه محصولاتی که در یک پلتفرم متعلق به ارز دیجیتال وراسیتی هستند را کنترل می کند. با افزایش تعداد کاربران، پلتفرم‌ها پاداش‌هایی را به صورت VRA برای مشاهده، اشتراک و برنده شدن ارائه می‌کنند.

Verasity.tv یکی دیگر از محصولات وراسیتی برای YouTube، Twitch، Vimeo، JWPlayer، VideoJS، iVideoSmart و ناشران در پلتفرم‌های دیگر است که برای کسب درآمد از کار خود تلاش کرده‌اند. تبلیغ‌کنندگان تمایلی به خرج کردن این همه پول برای پلتفرم‌های تبلیغاتی فعلی مانند گوگل و فیس‌بوک ندارند، زیرا مطمئن نیستند مخاطبانشان همه چیز را تماشا می‌کنند.فناوری پروتکل لایه نمای ارز دیجیتال وراسیتی تقلب در زمان واقعی را شناسایی و حذف می کند. این پلتفرم از بیش از 200 نقطه تماس برای تعیین اینکه آیا مردم یا ربات‌ها ویدیو را تماشا می‌کنند، استفاده می‌کند. بنیان گذاران ارز دیجیتال Verasity امیدوارند که تأیید صفحه نمایش و فناوری ذخیره سازی داده خود را به توکن های غیرقابل جایگزین ان اف تی  گسترش دهند. زنجیره‌های تست ارز دیجیتال وراسیتی NFT را ارزشمندتر کرده و لایه‌هایی از احراز هویت را به الزامات مالکیت اضافه می‌کند.

وراسیتی چه مشکلاتی را حل می کند؟

توسعه دهندگان سعی می کنند از محتوای خود در پلتفرم های ویدیویی کسب درآمد کنند. نارضایتی  که عموم مردم از تبلیغات ویدیویی آنلاین دارند و بینندگان تمایلی به تماشای تبلیغات ندارند. "نمایش های جعلی" و کلاهبرداری های تبلیغاتی نیز نگرانی بزرگی هستند.

 

وراسیتی چگونه کار می کند؟

ارز دیجیتال وراسیتی چگونه کار می کند؟

 پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو دیجیتال وراسیتی با استفاده از فناوری پخش‌کننده ویدیوی پیشرفته، تجربه تماشای با کیفیتی را فراهم می‌کند که تا 8 پتابایت داده‌های ویدیویی را در ماه تغییر می‌دهد.

Slowly Verasity VeraPlayer یک کیف پول دیجیتالی یکپارچه دارد که از توکن های VERA برای فعال کردن تراکنش های کوچک یکپارچه به طور مستقیم بین بینندگان و توسعه دهندگان استفاده می کند. در اکوسیستم VRA، بینندگان برای تماشای ویدیو و به اشتراک گذاری محتوا در وراسیتی پاداش دریافت می کنند. اگر بینندگان تماشای تبلیغات را انتخاب کنند، درآمد بیشتری کسب خواهند کرد که مستقیماً توسط تبلیغ کنندگان پرداخت می شود. بینندگان بودجه را مستقیماً از نویسنده دریافت می کنند. آنها برای باز کردن قفل ویدیو (پرداخت به ازای مشاهده) یا اشتراک رایگان هزینه می پردازند.در ارز دیجیتال وراسیتی، توسعه‌دهندگان می‌توانند نحوه کسب درآمد یا کسب درآمد از ویدیوها را انتخاب کنند. آنها تصمیم می گیرند چه چیزی برای مخاطبانشان مناسب است، آنها مجبور نیستند مدلی را انتخاب کنند که مناسب همه باشد.

فناوری Proof of View (PoV) در انتظار ثبت اختراع از وراسیتی برای شناسایی نماهای نادرست، ربات ها و تغییر معیارهای مخاطب است. PoV تضمین می کند که فقط بازدیدهای واقعی شمارش می شود و همه توصیه ها، سطوح محتوا و معیارهای تبلیغات دقیق هستند. در ارز دیجیتال وراسیتی، نقدها ارزش واقعی دارند. در نهایت، توسعه دهندگان می توانند از نوآوری Spark Marketplace برای تسریع رشد کانال استفاده کنند. کاربرانی که VeraSparks را خریداری و نگهداری می کنند به موفقیت مداوم کانال در توکن های VERA کمک می کنند.

چگونه و از کجا یک توکن (Verasity) بخریم؟

رمز ارز دیجیتال وراسیتی

VRA در تعدادی از صرافی های ارز دیجیتال فهرست شده است، برخلاف سایر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی توان آن را به طور مستقیم با ارز فیات خریداری کرد. با این حال، هنوز هم می توانید با خرید بیت کوین، ETH، USDT، BNB از هر بورس اصلی و سپس تغییر به بورسی که پیشنهاد معامله این سکه را دارد، این سکه را به راحتی خریداری کنید و VRA بخرید

ابتدا باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی، معمولاً بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تترا (USDT)، بایننس (BNB) را خریداری کنید... می توانید از صرافی بایننس استفاده کنید. Binance یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال است که سپرده های فیات  ودلاری را می پذیرد.

پس از تکمیل KYC یا فرآیند احراز هویت کاربر، از شما خواسته می شود یک روش پرداخت اضافه کنید. می توانید یک کارت اعتباری ارائه دهید یا از یک انتقال بانکی ساده استفاده کنید و یکی از ارزهای دیجیتال اصلی، مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر(USDT)، (BNB) را خریداری کنید.سپس باید سکه های خود را به صرافی  دارای VRA منتقل کنیم. در زیر لیستی وجود دارد از بورس‌هایی است که تجارت VRA را در جفت‌های بازار مختلف ارائه می‌دهند، از وب‌سایت‌های آنها بازدید کرده و برای یک حساب ثبت نام کنید.

پس از تکمیل، بسته به جفت‌های بازار موجود، باید BTC / ETH / USDT / BNB را از بایننس پرداخت کنید. پس از تایید سپرده، می توانید VRA را در صرافی خریداری کنید.

بهترین صرافی ها برای معامله توکن های VRA در حال حاضر HitBTC، MXC.COM، DigiFinex، KuCoin و Gate.io هستند.

VRA

علاوه بر صرافی (های) فوق، چندین ارز رمزپایه محبوب وجود دارد که حجم معاملات روزانه مناسب و پایگاه کاربری عظیمی دارند. این تضمین می کند که می توانید سکه های خود را در هر زمان بفروشید و کمیسیون آنها معمولا کمتر خواهد بود. توصیه می شود در این صرافی ها نیز ثبت نام کنید، زیرا به محض اینکه VRA وجود داشت، تعداد زیادی از تراکنش های کاربران خود را به خود جذب می کند، یعنی فرصت های معاملاتی بسیار خوبی خواهید داشت!

چند سکه (Verasity) در گردش است؟

حداکثر پیشنهاد 10 میلیارد توکن VRA وجود دارد که 4.47 میلیارد آن در حال حاضر در گردش است. ارز دیجیتال وراسیتی یک مکانیسم ضبط منحصر به فرد را معرفی کرده است که به بنیاد امکان می دهد توکن های VRA را برای اطمینان از ثبات بازخرید کند و بسوزاند. انتشار توکن های VRA مبتنی بر مشارکت در اکوسیستم ارز دیجیتال وراسیتی از طریق تماشا، بازی یا خرید در بورس است.

شبکه Verasity چقدر امن است؟

ارز دیجیتال وراسیتی از الگوریتم Inventory Consensus Consensus (PoS) بر اساس استانداردهای ERC-20 استفاده می کند که تحت آن توکن های بومی VRA صادر می شوند. این فناوری منحصر به فرد خود را با فناوری PoV ترکیب می کند تا به شرکت کنندگان شایسته VRA در اکوسیستم وراسیتی اعطا کند.این الگوریتم برای یک سیستم مبتنی بر پاداش مناسب است و مانند Meem Quinns در اتریوم که تا حد زیادی از طریق پشتیبانی جامعه موفق بوده است، ارز دیجیتال وراسیتی به همان اندازه از اثرات شبکه عظیم بهره خواهد برد.

رمز ارز وراسیتی VRA را در کدام کیف پول ها ذخیره کنیم؟

همانطور که می دانید حفظ سرمایه دیجیتال در صرافی های ارز دیجیتال کار عاقلانه ای نیست. زیرا پلتفرم های متمرکز می توانند در هر زمان سرمایه شما را طبق قوانین خود مسدود کنند. بنابراین برای حفظ امنیت پایتخت می توانید از کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری مختلف برای حفظ ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید. در مورد رمز ارز وراسیتی VRA، در حال حاضر ذخیره آن فقط در کیف پول متامسک و تراست امکان پذیر است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.