whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کیف پول ImToken

1401/06/10 ساعت 12:10


از آنجایی که امروزه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند با گوشی هوشمند همیشه در کنار خود کار کنند، واضح است که کیف پول‌های موبایل یکی از جذاب‌ترین دسته‌بندی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال است. امروزه یکی از پرطرفدارترین کیف پول های رایج ، ایم توکن است که از توکن های ERC-20 و ERC-721 پشتیبانی می‌کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی جوانب و مزایای این کیف پول هوشمند بپردازیم. شما می‌توانید برای کسب دانش در حوزه ارزهای دیجیتال، مقالات مفید پرشین الیت را مطالعه کنید.

درباره ایم توکن

این استارت‌آپ که در سال 2016 تأسیس شد.به گفته موسسان ImToken این کیف پول برای اتریوم، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال اکنون 12 میلیون کاربر دارد و بیش از 50 میلیارد دلار دارایی با ارزش کل معاملات بیش از 500 میلیارد دلار در حال حاضر در آن وجود دارد.

 این شرکت قبل از انتقال به مقر فعلی خود به سنگاپور در هانگژو چین راه اندازی شد و حدود 70 درصد از کاربران آن در سرزمین اصلی چین و پس از آن بازارهایی از جمله کره جنوبی، ایالات متحده و آسیای جنوب شرقی هستند.

ImToken

ImToken

 ImToken قصد دارد از آخرین بودجه خود برای ارتقای آن به "imToken 3.0" استفاده کند. این شامل حساب های بدون کلید، بازیابی حساب و مجموعه ای از خدمات مالی غیرمتمرکز می شود. همچنین قصد دارد بازوی تحقیقاتی خود را برای فناوری بلاک چین به نام آزمایشگاه‌های imToken گسترش دهد و دفاتر خود را در کشورهای بیشتری باز کند. در حال حاضر تیمی متشکل از 78 نفر در سرزمین اصلی چین، ایالات متحده و سنگاپور مستقر است و انتظار می‌رود در سال جاری تعداد کارکنان خود را به 100 نفر افزایش دهد.

کیف پول imToken چیست؟

imToken یک کیف پول دیجیتال هوشمند است. این شرکت یک برنامه کیف پول تلفن همراه ارائه می دهد که از مدیریت دارایی چند زنجیره ای پشتیبانی می کند. این پلتفرم امکان پرداخت آنلاین، مبادله و انتقال پول را با استفاده از ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. این صرافی غیرمتمرکز از طریق مشارکت با بازارهای اپلیکیشن موبایل و خدمات صرافی ارزهای دیجیتال است.

از جمله خدمات آن ، مدیریت دارایی دیجیتال امن و قابل اعتماد به میلیون‌ها کاربر در بیش از 150 کشور و منطقه در سراسر جهان است.
 این پلتفرم از توکن‌های BTC، ETH، EOS، ATOM، BCH، TRX، LTC، CKB، DOT، KSM، FIL، XTZ پشتیبانی می‌کند. 

ویژگی های اصلی کیف پول ایم توکن

  • دسترسی و امکان مدیریت تمام کوین های کاربر 
  • تبادل غیرمتمرکز ایمن و قابل اعتماد
  • پشتیبانی از ETH، EOS، TRON DApps.imToken Wallet سکه های پشتیبانی شده توکن های BTC، ETH، EOS، ATOM، BCH، TRX، LTC، CKB، DOT، KSM، FIL، XTZ و استیبل کوین های اصلی مانند USDT، USDC، DAI، PAX، TUSD، USDX، BUSD، HUSD. 

ایم توکن از معامله انواع ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.
ایم توکن از معامله انواع ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

کارمزد کیف پول هوشمند 

این مقدار تحت کنترل خودتان است و کاملا بستگی به شما دارد یعنی هرچه کارمزد تراکنش بالاتری بدهید، تراکنش سریع‌تر انجام می‌شود. و برعکس - هزینه کمتر ممکن است باعث شود کمی بیشتر از میانگین منتظر بمانید. لازم است اضافه کنیم، صرافی داخلی هیچ کارمزد اضافی برای مبادله ارزهای دیجیتال در داخل ندارد.

چگونه از کیف پول imToken استفاده کنیم؟ 

پس از مشاهده این ویژگی های عالی،  حتما شما می خواهید بلافاصله از کیف پول ImToken استفاده کنید. 

ابتدا باید برنامه کیف پول ImToken دانلود کنید برای اینکار می توانید از وبسایت رسمی یا فروشگاه پلی استور استفاده کرده و آخرین نسخه نرم افزار را دریافت و نصب کنید.

اکنون نوبت به ایجاد حساب رسیده‌ برای ایجاد یک حساب مراحل زیر را دنبال کنید:

پس از باز کردن برنامه ، از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید حساب ایجاد کنید؟ اگر می‌خواهید حسابی وارد کنید، باید روی Create Identity کلیک کنید. کیف پول ImToken از چندین زبان پشتیبانی می کند، شما می توانید با کلیک بر روی انگلیسی که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همانطور که در تصویر مشخص است برای ثبت نام باید قسمت نام کاربری  رمز عبور و تأییدیه آن را پر کنید.
همانطور که در تصویر مشخص است برای ثبت نام باید قسمت نام کاربری  رمز عبور و تأییدیه آن را پر کنید.

نام کیف پول: نام کاربری که بعداً برای ورود به کیف پول استفاده خواهد شد، رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد کنید.

Password Hit: عملکردی که اطلاعات مربوط به رمز عبور اصلی را زمانی که کاربر آن رمزهای عبور را فراموش کرده است به کاربر پیشنهاد می دهد.

هنگامی که اطلاعات فوق را تکمیل کردید، باید "موافقت با تیم خدمات و سیاست حفظ حریم خصوصی" را علامت بزنید و روی کادر "ایجاد کیف پول" کلیک کنید تا کار تمام شود!

راهنمای ایمن کردن حساب کاربری در imToken

پس از ایجاد حساب کاربری، به رابط اصلی کیف پول می‌روید، سپس شما را به قسمت‌هایی می‌برد که باید با کلیک کردن، ایمن کردن حساب خود را انجام دهید. 

در مرحله بعد، روی بخش "صادر کردن کلید خصوصی" کلیک می کنید تا اطلاعاتی در مورد کلید خصوصی به دست آورید و باید آن را در مکانی خصوصی ذخیره کنید و اجازه ندهید کسی این کلید خصوصی را بداند، زیرا می توان از این رمز برای ورود به سیستم یا انجام تراکنش های مورد نیاز استفاده کرد. آنها را تأیید کنند. 

اکنون برای افزایش ضریب امنیتی imToken می‌توانید از یکی از ۲ عملکرد اضافی در کیف پول «Backup Mnemonic» یا «Backup Keystore» استفاده کنید.مثلا هنگام کلیک بر بخش  Backup Mnemonic صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که رمز عبور شما را درخواست می‌کند، سپس صفحه بعدی را می‌بینید که یک سری کلمات را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است به شما نشان می‌دهد.

کاری که در آن زمان باید انجام دهید این است که آن حروف را به خاطر بسپارید یا یادداشت کنید و آنها را کنار بگذارید، سپس روی "بعدی" کلیک کنید و صفحه جدیدی نمایش خواهد داد که از شما می خواهد عبارات پیشنهادی را دقیقاً به همان صورت تا کنید. پس از پر کردن، روی "تأیید" کلیک کنید تا کار ایمن کردن حساب کاربری تان در کیف پول الکترونیکی imToken شما تکمیل شود.

جوانب مثبت منفی کیف پول ایم توکن

وقتی نوبت به انتخاب می‌رسد، داشتن خلاصه‌ای از مزایا و معایب همیشه مناسب است. در زیر تمام مزایا و معایب کیف پول imToken را به شما نشان می‌دهد تا در صورت انطباق با نیاز شما، تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 کیف پول شما هر بار که تراکنش جدیدی دریافت می کنید، یک آدرس عمومی جدید برای شما ایجاد می کند. این برنامه مجموعه عملکردهای مبادله داخلی ودیگر مبادله ها را ایمن می کند. در این صورت هم تبادل یکپارچه برای سکه های شما وجود دارد و هم گزینه تعویض رمز.

پشتیبانی از چندین ارز و کوین 

ImToken از سه سکه - بیت کوین، اتریوم و EOS پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت پشتیبانی از ERC-20، ERC-721 یا EOS را دارد.

کیف پول موبایل imToken توسط iOS و Android پشتیبانی می شود. وقتی صحبت از دستگاه های اپل می شود، می توانید بین آیفون، آی پد یا آی پاد تاچ یکی را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اندازه کیف پول حدود 50 مگابایت است، بنابراین باید جایی برای آن در تلفن همراه خود ایجاد کنید.

تبادل داخلی imToken از طریق پروتکل شبکه Kyber یکپارچه شده است، که از تنوع استفاده از توکن پشتیبانی می کند. یکی از رایج ترین خدمات مرتبط با توکن، پرداخت تجارت الکترونیکی است. همچنین می‌توانید بسته به چیزی که در حال حاضر نیاز دارید، رمز را به سرعت تعویض کنید. هیچ هزینه ای برای مبادله توکن های شما وجود ندارد. گزینه دیگری که باید به آن فکر کنید، DEX است که توسط 0x توسعه یافته است.

اضافه کردن یک سکه جدید به کیف پول imToken

به کیف پول دسترسی پیدا کنید و بخش «نمایه» را انتخاب کنید.

پس از کلیک روی گزینه (Manage Wallet) بخش "مدیریت کیف پول" سکه هایی از جمله اتریوم و سایر سکه ها در کیف پول وجود خواهد داشت، از جمله ویژگی های "ایجاد" برای ایجاد سکه های جدید در کیف پول و ویژگی های "وارد کردن" که برای استفاده از کیف پول در یک دستگاه جدید استفاده می شود.

هنگام انتخاب یکی از دو ویژگی،  باید اطلاعات مورد نیاز از جمله رمز عبور، کلید خصوصی و Mnemonic را وارد کنید. پس از انجام، روی «ایجاد» یا «شروع واردات» کلیک کنید تا یک سکه جدید به کیف پول اضافه کنید یا کیف پول را به دستگاه دیگری منتقل کنید.

تعویض توکن

 فقط به این دلیل که می‌خواهید از یک توکن/سکه به دیگری مبادله کنید. به غیر از زمان تلف شده، برخی از کارمزدهای تراکنش را نیز متحمل خواهید شد که می تواند بسیار آزاردهنده باشد. تمام این مشکلات را می توان با کیف پول ImToken 2.0 از بین برد. این کیف پول یک گزینه تعویض رمز با یک کلیک را ارائه می دهد - گزینه تبادل فوری. فقط توکن های جفت مورد نظر خود را انتخاب کنید، مقدار را انتخاب کنید، کلیک کنید و توکن های شما فوراً مبادله می شوند.

 امکان تعویض توکن به راحتی و به سرعت در ایم توکن قابل انجام است.

 امکان تعویض توکن به راحتی و به سرعت در ایم توکن قابل انجام است.

کیف پول سخت افزاری

در نهایت، کیف پول ImToken 2.0 از کیف پول های سخت افزاری اصلی، imKey، Ledger، CoolWallet و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند.

ارسال و دریافت ارز در کیف پول imtoken

در صفحه اصلی ETH 2 قسمت را مشاهده خواهید کرد: "ارسال" برای ارسال پول و "دریافت" برای دریافت پول است و وقتی روی یکی از 2 قسمت کلیک می کنید، imToken از شما می خواهد که با اسکن کد QR تأیید کنید. . سپس وارد قسمت شوید تا اطلاعات لازم مانند آدرس کیف پول دریافت کننده یا ارسال کننده، میزان ETH ارسال و دریافت، متن حواله یادداشت و کارمزد بر اساس سرعت تراکنش را وارد کنید.

پس از پر کردن تمام اطلاعات بالا، روی "بعدی" کلیک می کنید و از شما خواسته می شود تا با وارد کردن رمز عبور با کلید خصوصی تأیید کنید تا دریافت و ارسال پول در imToken تمام شود.

تصویر کیف پول ImToken واقعاً قابل توجه است و بهترین کار را انجام می دهد تا بهترین برنامه تلفن همراه در جهان باشد.
تصویر کیف پول ImToken واقعاً قابل توجه است و بهترین کار را انجام می دهد تا بهترین برنامه تلفن همراه در جهان باشد.

اتصال آفلاین در کیف پول

به لطف مولد HD می توانید هر بار یک دستگاه جدید داشته باشید. گزینه ای برای ادغام کیف پول سخت افزاری دستگاه imKey آنها وجود دارد که انتظار می رود در مارس 2019 منتشر شود. این کیف پول همه ویژگی های ذخیره سازی که ممکن است بخواهید استفاده کنید پشتیبانی می کند و علاوه بر این یک اتصال بلوتوث به کیف پول imToken شما ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید داده های خود را در حالت آفلاین مدیریت کنید. همچنین می توانید به تنهایی یک کیف پول سخت افزاری ایجاد کنید. فقط یک دستگاه بدون دسترسی به اینترنت و امضای آفلاین را انتخاب کنید. سکه های خود را به آنجا بفرستید و فقط برای پخش تراکنش در شبکه آن را به اینترنت وصل کنید. مشکلات احتمالی که ممکن است، با آن مواجه شوید به کمک به‌روزرسانی به جدیدترین نسخه قابل حمل است. اگر نمی توانید به کیف پول خود وصل شوید اما هنوز اتصال اینترنت دارید، فقط بررسی کنید که آیا ارتقاء جدیدی برای نصب در فروشگاه برنامه وجود دارد یا خیر. در ابتدای سال 2018 مشکلاتی در نسخه iOS وجود داشت که به سرعت برطرف شد. هیچ مشکل اندروید ثبت نشده است.

آیا کیف پول imToken ایمن است؟ 

ImToken بزرگترین کیف پول ارز دیجیتال در جهان است. 10 درصد از کل تراکنش های اتریوم در جهان توسط کاربران کیف پول ImToken انجام می شود. ImToken یکی از محبوب ترین کیف پول های رمزنگاری شده در جهان است. چرا؟ بسیاری از مردم این کیف پول را انتخاب می کنند زیرا یکی از ساده ترین و ساده ترین رابط کاربری را دارد و امنیت کامل دارایی های دیجیتال شما را تضمین می کند. از زمان آغاز به کار، هیچ موردی از هک سایبری یا کیف پول سرقتی وجود نداشته است و این عامل اصلی انتخاب من و بسیاری دیگر از این کیف پول بوده است.

ImToken یک تکنیک قوی رمزگذاری شده برای ایمن نگه داشتن سکه های شما ارائه می دهد. عبارت seed می تواند حساب شما را بازیابی کند. در کنار محافظت از رمز عبور، این یک فرصت امنیتی قابل توجه در نظر گرفته می شود. بنابراین، اگر زمانی گوشی شما به سرقت رفت، نگران کوین های خود نباشید، بلکه آنها را در دستگاه دیگری بازیابی کنید. 

وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود، کیف پول موبایل imToken دارای ماهیت HD است. این بدان معناست که هر بار که می خواهید تراکنش ورودی را بپذیرید، یک آدرس عمومی جدید دریافت می کنید. به همین دلیل موجودی شما ناشناس می ماند، زیرا ردیابی تمام تراکنش هایی که دریافت کرده اید دشوار است. علاوه بر این، می‌توانید از محافظ عبارت اولیه کیف پول خود استفاده کنید، که در صورت نیاز به شما فرصتی برای فرآیند بازیابی آسان می‌دهد. کیف پول HD ویژگی  یف پول برای جلوگیری از استفاده مجدد از همان آدرس ساخته شده است. برای هر تراکنش ورودی یک کلید عمومی جدید دریافت می کنید، بنابراین موجودی خود را ناشناس نگه می دارید. عبارت seed از وجوه شما محافظت می کند و گزینه بازیابی را در دستگاه دیگری به شما می دهد.

تصویر در بیانیه‌ای مطبوعاتی، شریک موسس Qiming Venture Partners Duane Kuang گفت: «در ده تا بیست سال آینده، بلاک چین صنعت مالی را در مقیاس جهانی متحول خواهد کرد. ما معتقدیم که imToken این روند را دنبال می‌کند و به شدت توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

تصویر در بیانیه‌ای مطبوعاتی، شریک موسس Qiming Venture Partners Duane Kuang گفت: «در ده تا بیست سال آینده، بلاک چین صنعت مالی را در مقیاس جهانی متحول خواهد کرد. ما معتقدیم که imToken این روند را دنبال می‌کند و به شدت توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

نتیجه گیری 

در این مقاله سعی کردیم تمامی مطالب مورد نیاز شما برای استفاده از کیف پول ایم توکن را ارائه دهیم. امید است از طریق این مطلب بتوانید به راحتی ثبت نام کرده و از کیف پول الکترونیکی ایم توکن استفاده کنید.

اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا این imToken با تمام معیارهای شما مطابقت دارد یا خیر و یا اگر در فرآیند ثبت نام و احراز هویت در صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس به مشکل خوردید پرشین الیت این فرایند را برای شما آسان کرده است‌. علاوه بر این با عضویت در کانال ارز دیجیتال مخصوص آن به تازه ترین سیگنال ارز دیجیتال برای تحلیل آسان تر بازار نوسان دار ارز دیجیتال بهره مند خواهید شد.

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.