whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال IOTX

1400/12/07 ساعت 23:46


IoTeX را می توان یک اکوسیستم بلاک چین BlockChain مقیاس پذیر معرفی نمود که اساس کار خود را بر مبنای محوریت حریم خصوصی به منظور اینترنت اشیا IOT نهاده است. ارز دیجیتال IOTX توکن ارائه شده توسط این پلتفرم می باشد که به وسیله افراد و مهندسان با تجربه و دارای تخصص طراحی شده است. در این مقاله می خواهیم به معرفی این ارز دیجیتال و پلتفرم آن بپردازیم. جهت دریافت اطلاعات لازم در مورد رمز ارز آیوتکس IoTeX تا پایان ما را همراهی نمایید.

image

ارز دیجیتال IOTX

آشنایی با ارز دیجیتال IOTX

ارز دیجیتال آیوتکس IoTeX به عنوان راه حلی برای مقیاس پذیری با حفظ حریم شخصی جهت تامین نمودن انرژی مورد نیاز اینترنت اشیا یا همان IOT معرفی می شود. ارز دیجیتال IOTX یک توکن ابزاری محسوب می شود، که پلتفرم آیوتکس IoTeX را تقویت می نماید. می توان گفت پلتفرم آیوتکس جهت اتصال به دنیای سخت افزاری و فیزیکی طراحی گشته است. این پلتفرم بسیار سریع و مقیاس پذیر است و دلیل آن نیز استفاده از مکانیسم منحصر به فرد و خلاقانه ای به نامRoll - DPoS  می باشد. ارزش دیجیتال IOTX با دارا بودن ارزشی در حدود ۹۳۰ میلیون دلار، سهمی برابر با ۰۴/۰ از کل بازار کریپتو را در اختیار خود درآورده است. طبق آمار سایت کوین مارکت کپ CoinMarketCap این ارز دیجیتال در پله ۹۰ بازار قرار گرفته است.
ارز رمزنگاری شده آیوتکس در تاریخ ۱۳ نوامبر سال میلادی ۲۰۲۱ یعنی در ۲۲ آبان ماه سال ۱۴۰۰ به بیشترین میزان خود رسید و در حال حاضر ارزش آن حدود ۶۰ درصد کمتر از آن زمان می باشد. تعداد کل واحدهای این توکن ۱۰ میلیارد واحد می باشد که چیزی در حدود ۵/۹ میلیارد واحد آن در حال گردش می باشد.  هم اکنون فعال ترین صرافی که در آن خرید و فروش ارز دیجیتال IOTX انجام می شود، صرافی بایننس  Binance می باشد که بیش از ۳۴ درصد از حجم روزانه معاملات آیوتکس در آن صورت می پذیرد.
همانطور که گفته شد آیوتکس پلتفرمی برای دستگاه های اینترنت اشیا می باشد. دستگاه های اینترنت اشیا همچون حسگرها و دوربین ها را به برنامه های غیر متمرکز DApp اتصال می دهد. علاوه بر آن ارز دیجیتال آیوتکس IOTX برای مواردی مثل پرداخت کارمزد تراکنش ها، ثبت دستگاه های جدید و مدیریت و مشارکت در شبکه استفاده می شود. همچنین پلتفرم آیوتکس IoTeX را می توان یک پروژه متن باز و غیر متمرکز دانست. در ادامه در مورد تاریخچه ارز دیجیتال IOTX و بنیانگذاران آن صحبت خواهیم کرد.
پروژه IoTeX در پی توسعه دادن چند تکنولوژی داخلی برای ارتقا بلاک چین ها می باشد. که از جمله آن ها می توان به ساز و کار Roll - DPoS، معماری بلاک چین Block Chain  به منظور انجام محاسبات ناهمگن و متد های سبک وزن برای حفظ حریم شخصی را می توان نام برد. اکوسیستم IoTeX با ادغام دنیای فیزیکی و استفاده از الگوریتم بلوک به بلوک، برای جمع هماهنگی دستگاه مستقل را ایجاد نموده است.
 
image
ارز دیجیتال IOTX

تاریخچه ارز دیجیتال IOTX و پلتفرم آن

تاریخچه پروژه آیوتکس IoTeX نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در در موفقیت آن ایفا می کند. هر پروژه جهت کسب نتیجه مطلوب می بایست از مبنا و پایه های قوی برخوردار باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی به عنوان یک شبکه منبع باز که هدف آن ایجاد نمودن یک محیط و بستر غیر متمرکز بود راه اندازی شد. در این پلتفرم ماشین و انسان می توانند با امنیت کامل، ارتباط قابل اعتمادی را با یکدیگر برقرار نمایند. دانستن این موضوع می تواند برای دارندگان توکن آیوتکس یا ارز دیجیتال IOTX ممکن است خالی از لطف نباشد.
برخلاف تعداد زیادی از توکن های موجود در بازار کریپتوکارنسی، ارز رمزنگاری شده IoTeX علاوه بر ارزش و قیمتی که دارد در پی انجام یک ماموریت نیز است. یکی از هدف های طراحی آن ایجاد نمودن امکان بهره برداری و مالکیت داده ها و دستگاه ها برای کاربران و شرکت های عادی می باشد. در واقع هدف این ارز دیجیتالی ایجاد دموکراسی در دسترسی به برنامه های کاربردی خدمات و دارایی های مبتنی بر ماشین به وسیله ترکیب دنیای دیجیتالی و دنیای فیزیکی می باشد که نتیجه آن تقویت کردن اقتصاد ماشینی و ارائه ارزش به کاربران می باشد.
 
image
ارز دیجیتال IOTX

بنیانگذاران پروژه آیوتکس IoTeX و توکت ارائه شده توسط آن

قوان گوئو Qevan Guo، جینگ سان Jing Sun، شین ‌سین فن Xinxin Fan و راولن چای Revlon Chai اعضای تیم بنیانگذار پروژه آیوتکس IoTeX می باشند. قوان گوئو پیش تر یک پژوهشگر و دانشمند با سمت مدیر مهندسی در کمپانی به نام فیس بوک بود. وی یکی از بنیانگذاران Hyperconnect Lab نیز می باشد. جینگ سان یکی از سرمایه گذاران Rippling بوده و علاوه بر آن از سرمایه گذاران LP در Polychain Capital بوده است. وی همچنین با سمت شریک مدیریتی در Sparkland Capital همکاری داشت.
شین فن نیز پیش از تاسیس آیوتکس IoTeX، یک محقق و مهندس ارشد در مرکز فناوری و تحقیقاتی بوش بود. وی همچنین در دانشگاه واترلو به عنوان مدیر پروژه و همکار پژوهشی کار کرده است. دیگر بنیانگذار آیوتکس IoTeX یعنی راولن چای عضو گروه دفتر کل توزیع شده یا همان DLT در کنسرسیوم اینترنت صنعتی بوده است و همچنین سمت مشاور BootUP Ventures را نیز در رزومه خود دارد. وی قبل از پروژه آیوتکس به عنوان سرپرست توسعه و تحقیق و امنیت مهندسی و رمز ارز با کمپانی اوبر نیز همکاری نموده است.
 
image
ارز دیجیتال IOTX

عملکرد پلتفرم آیوتکس IoTeX چگونه است

گفتیم که آیوتکس IoTeX یک شبکه غیر متمرکز می باشد که تشکیل شده از توسعه دهندگان، کاربران و مشاغل، که از این پلتفرم به صورت مشترک استفاده می کنند و آن را کنترل می نمایند. بلاک چین آیوتکس IoTeX و توکن آن یعنی ارز دیجیتال IOTX محصولات حقیقی را هدایت می نماید. مثل دوربین هایی که بر مبنای فناوری بلاک چین Block Chain نمایشگاه الکترونیک هستند که به نام اختصاری CES نیز شناخته می شوند. مثال دیگر از این محصولات حقیقی گجت pebble geo است که به منظور بهینه سازی زنجیره تامین در هر بخش مورد استفاده قرار می گیرد. معرفی ioTube v5 در 6 آگوست سال ۲۰۲۱ میلادی موجب علاقه هر چه بیشتر کاربران به پروژه آیوتکس IoTex شد. این پلتفرم دارای یک پل زنجیره ای جدید متقابل با پالی گان است. منظور از پالی گان یک تکنولوژی دو لایه اتریوم Ethereum است که امکان تبادل نمودن دو طرفه توکن را میان دو پروتکل را فراهم می آورد. از آن زمان ارز دیجیتال  IOTX شاهد افزایش قیمت چشمگیری بود.
پروژه آیوتکس IoTeX بر مبنای مفهوم اینترنت اشیا بنا شده است. IOT یا اینترنت اشیا دارای کاربردها و جنبه های مختلفی می باشد که محیط پیرامون را با روش های جدید و نوین پیوند داده و با استفاده از آن می توان همه چیز در محیط اطراف ما را به اینترنت وصل نمود. با توجه به اهداف تعریف شده برای پروژه آیوتکس IoTeX شاهد نقش مهم آن در پیشرفت و تسلط اینترنت اشیا بر جهان در سال های آتی خواهیم بود. هدف اصلی ارز دیجیتال IOTX ایجاد نمودن یک محیطی بدون مرز و محدودیت است که در آن تعامل با اعتماد ماشین ‌ها و انسان‌ ها بدون هیچ محدودیتی و با حریم اختصاصی تضمین شده وجود داشته باشد. ارز دیجیتال IOTX در حال حاضر تامین کننده یک جامعه در مسیر رشد است که تشکیل شده از DAPP ها، دستگاه های هوشمند و دارایی های دیجیتال و رمزنگاری شده که به عنوان یک راه حل برای بلاک چین لایه یک عمل می کند. توکن آیوتکس به قراردادهای هوشمند و تراکنش‌ های ایجاد شده در شبکه قدرت می ‌دهد.

سخن پایانی

جهت گرفتن تصمیمات درست در مورد معامله در بازار رمز ارزها یکی از مطمئن ترین و در دسترس ترین روش ها که با استفاده نمودن از آن می توانید از محدوده مناسب خرید و فروش ارز دیجیتال IOTX و یا سایر رمز ارزها اطلاع حاصل نمایید بهره بردن از سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده توسط کانال ها سایت های و معتبری مثل سایت پرشین الیت می باشد. فعالیت این سایت در زمینه ارائه خدمات به کاربران علاقمند به معاملات در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد. از جمله خدمات ارائه شده توسط پرشین الیت می توان به  فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز،  ارائه سیگنال ارز دیجیتال و همچنین ارائه نمودار ها و قیمت ارزهای دیجیتال به صورت لحظه ای می باشد. با توجه به این که فعال ترین صرافی پشتیبانی کننده از رمز ارز آیوتکس IoTeX صرافی بایننس Binance می باشد به منظور انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance، که معمولا پروسه زمان بری می باشد می توانید به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید. با بهره بردن از این اطلاعات و این خدمات می توانید تصمیمات درست تر و حرف ای تری در رابطه با خرید و فروش رمز ارزهای مختلف اتخاذ نمایید. یکی دیگر از خدمات بسیار ارزنده این سایت ارائه اشتراک سیگنال کانال های خارجی ، جهت استفاده از سیگنال هایی که توسط کانال های خارجی معتبر و وی آی پی ارائه می شود، می باشد. با استفاده از این اشتراک به صورت یکجا می توانید از سیگنال های همه آن کانال ها بهره مند شوید. از این که تا انتها همراه ما بودید سپاسگزاریم، امیدواریم اطلاعات کافی در مورد رمز ارز آیوتکس IoTeX با نگارش این مقاله در اختیار شما قرار داده باشیم.
 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.