whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال jasmy

1401/10/05 ساعت 18:08


در این مقاله پیرامون ارز دیجیتال JasmyCoin صحبت می‌کنیم. ابتدا پاسخ این پرسش را بررسی می‌کنیم که جسمی کوین (JASMY) چیست و چگونه کار می‌کند؟ ویژگی‌های منحصر به فرد جاسمی و توکنومیکس آن چگونه است و چه اهدافی دارد؟ در انتها پیرامون نحوه خرید و آینده JasmyCoin (JASMY) توضیح می‌دهیم. وب3 مرحله بعدی اینترنت است. جایی که اینترنت اشیا (IOT) قرار است در خدمت پلتفرم جاسمی خواهد بود. پیش از ورود به بحث، یادآور می‌شویم برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید از پرشین الیت کمک بگیرید.

JASMY 1

JasmyCoin (JASMY) چیست؟

اینترنت بر محور داده‌ها مستقر است و شرکت‌های بزرگ فناوری در تلاشند تا حد امکان آن را به دست آورند. این امر با مشکلات جدی مانند حریم خصوصی، امنیت و کنترل کاربر همراه است. چندین پروژه‌ بزرگ رمزنگاری وجود دارد که بر روی پروتکل‌هایی که می‌توانند امنیت و کنترل بهتری برای داده‌ها ایجاد کنند، کار می‌کنند. یکی از این پروژه‌های بزرگ جاسمی (JASMY) است. در ادامه این مطلب پس از شناخت جاسمی و جاسمی کوین (JasmyCoin) می‌بینیم که این ارز دیجیتال چگونه تلاش می‌کند امنیت داده‌ها و به اشتراک گذاری آن‌ها را تقویت کند.

آشنایی با جاسمی JASMY

Jasmy یک شبکه بلاکچین است که برای اولین بار در سال 2016 در توکیو مفهوم‌سازی شده و در 26 اکتبر 2021 در صرافی ژاپنی بی آی تی پوینت (BITPoint) ژاپن عرضه شد. در این دوره از اینترنت اشیاء (IoT) و فراجهان، هدف اصلی جاسمی ارائه امنیت داده‌ها و توانمندسازی خدمات اشتراک داده است. فناوری Jasmy به برنامه های کاربردی متاورس مستقر در شبکه آن، این امکان را می‌دهد تا یک پل تبادل مستقیم داده در شبکه خود داشته باشند. در نتیجه، افراد می‌توانند از طریق داده‌های خود کسب درآمد کرده و بر آن نظارت داشته باشند. علاوه بر این، این برنامه یک راه‌حل ذخیره‌سازی غیرمتمرکز بهینه‌سازی شده برای یک اکوسیستم متاورس ارائه می‌دهد.

آشنایی با تیم عملیاتی جاسمی JASMY

با ظهور وب 3 و افزایش شفافیت داده‌ها، جاسمی احتمال زیادی برای ایجاد یک شبکه اصلی در متاورس دارد. یک تیم قدرتمند جاسمی را توسعه داده‌اند و از عملیات آن پشتیبانی می‌کنند. این تیم، شامل گروهی از کارمندان سابق سونی، از جمله کونیتاکه آندو (Kunitake Ando)، هفتمین رئیس شرکت سونی، کازوماسا ساتو، مدیر وقت سونی استایل و تاداشی موریتا، کارمند سونی از سال 1971 می‌باشد. 

همچنین این تیم، طرح غیرمتمرکز لیگ جاسمی را راه اندازی کرده‌اند که هدف اصلی آن تشویق و حمایت کامل از نوآوری در پلتفرم جاسمی (Jasmy) است. جاسمی یک بستر شبکه اجتماعی برای جامعه است که شبکه را برای دستگاه‌های IoT تقویت می‌کند. منبع اصلی استفاده این فناوری در پرداخت شبکه است که کاربران را قادر می‌سازد تا این توکن سازگار با ERC-20 را از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنند. در ادامه با مکانیسم عملکرد جاسمی آشنا می‌شویم.

JASMY 2

جاسمی (Jasmy) چگونه کار می کند؟

این پلتفرم ابزاری را برای ایجاد و مدیریت پل مورد نیاز کاربران برای ذخیره، انتقال داده‌ها و ارائه ظرفیت به کاربران به منظور کنترل کامل داده‌هایشان فراهم می‌کند. این کار با استفاده از قدرت آخرین معماری شبکه بلاک چین برای اینترنت اشیا انجام می‌شود. ماژول پایه جاسمی (Jasmy Base) به طور موثر و ایمن با دستگاه های IoT ارتباط برقرار می‌کند. همچنین جاسمی دارای برنامه‌های کاربردی متنوعی است که به مشتریان این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا بتوانند داده‌های خود را به دلخواه مدیریت کنند.

پروتکل غیرمتمرکز سیستم جاسمی یک محیط دموکراتیک و کارآمد ایجاد کرده است. در نتیجه، داده‌ها را می‌توان از دستگاه‌های IoT جمع‌آوری کرده و در کانتینرهای داده ذخیره نموده و توسط یک سیستم امنیتی قوی محافظت کرد. علاوه بر این، جاسمی داده‌ها را بر اساس عواملی مانند کیفیت و کمیت طبقه‌بندی می‌کند. جاسمی از مقیاسی استفاده می‌کند که از داده‌های کوچک (یک بخش داده در یک دستگاه) تا داده‌های سطح «پلاتینیوم» را در بر می‌گیرد.

ویژگی های منحصر به فرد جاسمی (jasmy)

به طور کلی، شبکه جاسمی برای اینترنت اشیا طراحی شده است. این فناوری در دستگاه‌های مختلف از جمله خودرو، لپ‌تاپ، تلفن‌های همراه و ترانسپوندرهای بیوچیپ قابل دسترسی است. این پلتفرم شامل اجزای مختلف دیجیتال و مکانیکی است که هر یک دارای شناسه منحصر به فرد بوده و توانایی انتقال داده‌ها به پایانه‌های دیگر را دارند.

بسیاری از سازمان‌ها از داده‌های سیستم اینترنت اشیا برای افزایش کارایی پلتفرم‌های خود و افزایش عملکردشان استفاده می‌کنند. اگرچه هدف سیستم اینترنت اشیا (IoT) بهبود تجربه و انتظارات مصرف‌کننده است، اما هزینه زیادی دارد. با وجود، جاسمی (Jasmy) احتمال نقض حریم خصوصی به طور قابل توجهی کم شده است.این سیستم، یک محیط قوی، ایمن و کاربرپسند برای استفاده از داده‌ها در تراکنش‌های مختلف و بر اساس نیازهای صاحبان داده‌ها فراهم می‌کند.

در حالی که پلتفرم جاسمی ممکن است این خدمات عالی را ارائه دهد، زیرساخت سیستم نیز می‌تواند اطلاعات متمرکز بر مصرف‌کننده را تسهیل کند تا داده‌های خصوصی بین کاربران شبکه و شرایط آنها را امکان‌پذیر سازد. جاسمی (Jasmy) قصد دارد به کاربران خود محیطی ارائه دهد که در آن داده‌هایشان به دارایی‌هایی مانند NFT تبدیل شود در حالی که همه تراکنش‌ها غیرمتمرکز هستند.

آشنایی با سکه جاسمی (JASMY)

توکن جاسمی (JASMY) بر روی اتریوم ساخته شده است و برای تقویت اکوسیستم جاسمی استفاده می شود. کاربران جاسمی می‌توانند توکن‌ها را بین دستگاه‌ها انتقال دهند و از آنها برای پرداخت خدمات شبکه استفاده کنند. به علاوه، این توکن به عنوان روش پرداخت اولیه برای انواع داده‌های مبادله شده بین اعضای شبکه با استفاده از دستگاه‌های IoT طراحی شده است. اینترنت اشیاء (IoT) به منظور راه‌اندازی اطلاعات شخصی عمل می‌کند و بلاکچین جاسمی می‌تواند به کنترل مجدد آن کمک کند. 

سه مدیر سابق سونی از نوآوری در بلاکچین برای توسعه یک جامعه بین‌المللی استفاده می کنند که به طرزی اطمینان‌بخش ابزارهای اینترنت اشیا را به همدیگر متصل می کند و در عین حال به مشتریان امکان می دهد تا اطلاعات شخصی خود را کنترل کنند. وظیفه جاسمی که توسط کونیتاکه آندو تاسیس شده، ایجاد امکاناتی برای ابزارهای بهم پیوسته است. اینترنت اشیا در هر زمان و هر مکان ((context aware IOT systems که قدرت تحول تجاری چهارم را دارند.

آندو ادعا کرده است: «در حالی که سیستم عامل جاسمی ازقابلیت دسترسی آسان اینترنت و ارزش داده‌های افراد محافظت می کند اما مفهوم مورد نظر ما این است که همه احساس امنیت کنند تا از داده های خود استفاده کنند و از حقوق کاربران محافظت نمایند. این امر، نشان دهنده توسعه دوره جدیدی از داده‌های مشتری مدار است که در آن حاکمیت داده‌ها در دست مصرف‌کنندگان بوده و داده‌های ارائه شده آنها به دارایی‌های شخصیشان تبدیل می‌شود.» 

جاسمی این موضوع را « دموکراتیزه کردن داده‌ها» می‌نامد که در حال حاضر به طور عمده در سرورهای وب اطلاعات مرکزی توسط شباهت گوگل، آمازون، فیسبوک و همچنین اپل مدیریت می‌شود. تیمی که می‌تواند همه کارهایی که شما انجام می‌دهید را ببینید. زیرا آنها آنچه را جاسمی داده‌های پلاتین می‌خواند، کنترل می‌کنند. این دسترسی به معنای منابع داده از نام ، شماره تلفن و همچنین جزئیات کارت نیست اما در عوض اطلاعات مهمی است که درک درستی از اقدامات روزمره را فراهم می‌سازد، همچنین به بازاریابان آنلاین کمک می‌کند نوع افراد و همچنین عدم تأیید را تشخیص دهند.

                            مشخصات سکه جاسمی

وب سایت رسمی jasmy.co.jp
رتبه 136
تراکنش‌های روزانه     ۳۵,۵۰۵,۲۰۰ دلار
حجم بازار 142,675,071 دلار
تغییرات هفتگی  -۱۱.۸ %
تعداد سکه موجود     ۴,۷۵۴,۹۳۰,۷۸۰
حداکثر تعداد سکه موجود   ۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تاریخ عرضه دو سال پیش

 

امنیت بلاکچین جاسمی (JASMY)

بلاکچین جاسمی به عنوان ابزاری برای افراد در تنظیم اطلاعاتشان به کار می‌رود. البته طبق ادعای آندو، داده‌ها ممکن است توسط آژانس‌های تبلیغاتی خریداری شوند ولی در آینده قرار است به کاربران اجازه داده شود انتخاب کنند که چه کسی می‌خواهد داده‌هایش را ارائه دهد.

در اینجا اولین آیتم جاسمی یعنی قفل اطلاعات شخصی (PDL) در دسترس است که به نوعی راز شخصی برای بازیابی اطلاعات به شما ارائه می‌دهد، به این معنا که فقط در زمان دلخواه و برای کسانی که می‌خواهند این کار را انجام می‌دهد. آندو با اشاره به بلندگوهای هوش مصنوعی ادعا می‌کند که افراد ژاپنی نسبت به حریم خصوصی شخصی خود احساس پریشانی می‌کنند. یک بلندگوی صوتی هوش مصنوعی جاسمی از PDL استفاده می‌کند که هیچ شخص ثالثی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد. بنابراین، حریم شخصی را تأمین می‌کند و همچنین اجازه می‌دهد از اطلاعات بهتر استفاده شود.

آندو ادعا کرده است که هسته اصلی این نوآوری مجوز جاسمی در انتظار Secure Knowledge Communicator و همچنین Smart Guardian است که از آن‌ها برای کنترل تجهیزات ایمن استفاده می‌شود. اولین مورد مهم جاسمی پردازشگر امن است که اقدامی برای افزایش تقاضا برای اطمینان از اطلاعات می‎باشد. نوآوری در این بلاکچین به منظور محافظت از لاگ‌ها و اطلاعاتی است که به جهت اطمینان از عدم صدمه دیدن، ایجاد فضای محافظت شده از راه دور را برای شرکتها امکان‌پذیر می‌سازد.

چندین شرکت مهم ژاپنی مانند وایو (VAIO Corp)، سیستم اطلاعات دایوابو(Daiwabo) و همچنین بزرگترین راننده تسهیلات تماس تلفنی ملی یعنی ترنس‌کوسموس (Transcosmos) اشتیاق مشترکی دارند. یکی از اهداف جاسمی برای پیشرفت یک‌ساله، بازاریابی رایانه‌های شخصی امن است.

توکن اقتصادی 

جاسمی کوین رویکردی مبادله‌ای برای افرادی است که اطلاعات فردی خود را در PDL خود بازاریابی می‌کنند. به این ترتیب، یک توکن انرژی خواهد بود تا شرکت‌ها برای دسترسی به اطلاعات افراد می‌بایستی آن را حفظ کنند. علاوه بر این به عنوان یک سرمایه‌گذاری مالی برنامه ریزی شده است که می تواند نیاز به استفاده از اطلاعات را افزایش دهد و در عین حال دموکراتیزه سازی اطلاعات را افزایش دهد. 

پنجاه میلیارد توکن جاسمی از پیش استخراج شده هرگز از نظر تعداد افزایش نمی‌یابند، در حالی که مقدار اطلاعات فردی که می‌توان در سیستم نگه داشت اساساً محدودیتی ندارد و این نشان می‌دهد که ارزش ذاتی این کوین گسترش می‌یابد. طبیعی است که  استفاده‌کنندگان داده در جامعه برای دسترسی به اطلاعات پلاتین نیاز به جاسمی کوین دارند.

آینده ارز دیجیتال جاسمی (JASMY) 

توکن جاسمی یا JasmyCoin یک پروژه رمزارز آینده‌دار است که ارز دیجیتال آن با نماد JASMY شناخته می‌شود. طبق پیش‌بینی کارشناسان این رمزارز تا سال ۲۰۲۸ میلادی با افزایش خوبی همراه است و هولدینگ بلندمدت آن پیشنهاد می‌شود. توکن JASMYقابلیت استخراج یا ماینینگ دارد. می‌توانید جاسمی را با تتر مبادله کنید تا کارمزد منصفانه‌ای بپردازید. برای خرید تتر می‌توانید از پرشین الیت کمک بگیرید. در حال حاضر این رمزارز دی صرافی‌های مشهوری چون بایننس، کوکوین، هوبی‌گلوبال، کراکن خرید و فروش می‌رسد.

کلام آخر

در این مقاله با ارز دیجیتال جاسمی (JasmyCoin) آشنا شدیم. دیدیم که این رمزارز در طولانی‌مدت آینده درخشانی دارد و تا سال 2028 میلادی با سود خوبی همراه است. برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال جاسمی و دیگر توکن‌ها می‌توانید به پرشین الیت مراجعه فرمایید. 

با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید در مدت زمان کوتاهی به سود معاملاتی خوبی دست یابید. این سیگنال‌ها که با تحلیل بنیادی و تکنیکال سرشناس‌ترین تریدرهای جهان حاصل شده‌اند، ریسک به مراتب پایینی دارند و زحمات شما را در تحلیل کاهش می‌دهد. البته، در صورتی که مایلید تا خودتان تحلیل تکنیکال انجام دهید، می‌توانید از قسمت فروش اندیکاتور vip جدیدترین و به‌روزترین ابزارهای تکنیکال را به دست آورید.

علاوه بر این برای احراز هویت بایننس نیز قادرید تا از خدمات پرشین الیت کمک بگیرید. در نهایت تیم پرشین الیت آرزومند است تا کاربرانش بتوانند در معاملات کریپتویی خود موفق باشند و به سود رضایت‌بخشی دست یابند.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.