whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

پرایس اکشن لنس بگز چیست؟

1402/04/04 ساعت 14:22


سبک پرایس اکشن امروزه در بین معامله گران بازارهای مالی از محبوبیت های زیادی برخوردار است. این سبک توسط افراد مختلف بهینه شده و هر کدام روش خاص خود را در پرایس اکشن دارند. از معروف ترین سبک های پرایس اکشن می توان به سبک البروکس، RTM، وودز و لنس بگز اشاره کرد. 
 
در این مقاله شما با سبک پرایس اکشن لنس بگز آشنا خواهید شد. این سبک به شما یاد خواهد داد که چگونه با دیدن حرکات گذشته و رفتار فعلی قیمت، آینده آن را پیش بینی کنید. این سبک بر روی یک زون های زمانی تاکید دارد و شما باید بتوانید با دیدن این زون ها، رفتار قیمت را پیش بینی کنید.

در سایت پرشین الیت شرایطی را برای کاربران فراهم ساختیم که به راحتی به آخرین تحلیل ها و اخبار حوزه فارکس و ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند. شما با خرید اشتراک سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال به تحلیل ها و اطلاعات دقیق دسترسی داشته باشید. برای ترید راحت ارز دیجیتال، احراز هویت بایننس نیز توسط سایت ما برای مشتریان انجام می پذیرد.

محدوده فعالیت پرایس اکشن لنس بگز

اساس و پایه این روش از خود پرایس اکشن گرفته شده و بر پایه سه تایم فریم مجزا از هم می باشد. هر کدام از این تایم فریم ها با نام تایم فریم بالا، میانی و پایین شناخته می شوند. شما باید ساختار واقعی قیمت را بشناسید تا توسط آن پوزیشن های معاملاتی خود را باز کنید. در این سبک شما فقط ساختار قیمیت را در محدوده مقاومت و حمایت ها مشاهده می کنید.

کتاب پرایس اکشن لنس بگز

این کتاب "معامله گر پرایس اکشن" توسط لنس بگز نوشته شده است. لنس بگز یک معامله گر حرفه ای فارکس است. لنس بیگز یک معامله گر حرفه ای بسیار خوب و محترم است. داشتن درک خوب از موضوعات مهم پرایس اکشن از جمله: تحلیل فنی، اقدام قیمت، ساختار بازار، ریسک و مدیریت سرمایه را پوشش می دهد. ترکیب مناطقی که به احتمال زیاد روانشناسی فروش و تجارت دارند.

مزایای سبک پرایس اکشن لنس بگز

این سبک واقعیت را براساس ساختار بازار و ترکیبی از شرایط مختلف نشان می دهد. در این روش شما حد سود و حد ضرر خود را تعیین کرده و می توانید از پای معامله جدا شوید. در بدترین سناریو شما می توانید در نقطه ورود و به صورت سر به سر از معامله خارج شوید. این شانس معاملات موفق شما را افزایش می دهد.

شما با استفاده از روش های ساده می توانید پیش بینی قیمت را داشته باشید. از نمودار ساده تری استفاده می کنید و نمودارهای شما توسط انواع اندیکاتور شلوغ نمی شود. این سبک بر حسب عرضه و تقاضا، حمایت و مقاومت، روندهای صعودی و نزولی حرکت می کند.

بررسی بازار از دید پرایس اکشن لنس بگز

در این سبک بیشتر به احساسات بازار توجه می کنیم. شما باید دانش خود را نسبت به حال بازار و نوع رفتار مشابه آن در گذشته افزایش دهید. مهمترین فاکتور در این سبک داشتن تمرکز است. با این کار مسیر درست تری برای حرکت قیمت در آینده پیش بینی کرده و این شانس معاملات برنده شما را افزایش می دهد.

ستاپ های پرایس اکشن لنس بگز

در این سبک ستاپ از در کنار هم قرار دادن معاملات ضررده و رفتار حال حاظر قیمت به دست می آید. به طور ستاپ های سبک لنس بگز به صورت زیر می باشد:

ستاپ محدوده حمایت و مقاومت(TST)

محدوده های حمایت و مقاومت همیشه باعث توقف قیمت در روند می شود. در حمایت ما شاهد پرتاب قیمت به سمت بالا هستیم و در مقاومت این حرکت به سمت پایین است.

ستاپ بر حسب شکست فیک

زمانی که حمایت و مقاومت ما شکسته می شود و دوباره توسط همان کندل یا کندل بعدی به همان محدوده قبل باز می گردد.

ستاپ پولبک بعد از شکست

زمانی که قیمت محدوده ما را می شکند، بعد از شکست به آن محدوده باید پولبک ضعیف بزند. ما باید در پولبک شاهد ضعف قیمت باشیم. سپس بعد از پولبک به دنبال نشانه هایی برای ورود به معامله هستیم.

ریسک های سبک پرایش اکشن لنس بگز

استفاده از این روش برای معامله گران مبتدی نمی باشد. شما باید تا حد خوبی از پرایس اکشن اطلاعات داشته باشید و همچنین تحلیل های دقیقی داشته باشید. در غیر این صورت ممکن است دچار سردرگرمی هایی در استفاده از این سبک شوید. ممکن است شناسایی نقطه ورود و خروج با تاخیر انجام پذیرد و این کار را برای کسب سود سخت تر می کند.

سوالات متداول

در زیر به برخی از متداول ترین سوالات پیرامون پرایس اکشن لنس بگز می پردازیم:

با مشاهده ضعف در پولبک، ستاپ انتخابی ما چه خواهد بود؟

شما باید در جهت روند اصلی و با استفاده از ستاپ BPB معامله کنید

مزیت های استفاده از پرایس اکشن لنس بگز چیست؟

شما در این روش با استفاده از الگوهای رفتاری قیمت و بدون استفاده از اندیکاتور می توانید ترید کنید

در روش پرایس اکشن لنس بگز به چه چیزی در چارت باید توجه داشت؟

شما باید حمایت و مقاومت ها را زیر نظر بگیرد و زمانی که قیمت به آن می رسد، شرایط را برای ورود به معامه بسنجید.

تفاوت اصلی سبک لنس بگز با دیگر سبک های پرایس اکشن چیست؟

در این سبک ما کندل به کندل با نمودار پیش می رویم و با مدیریت معاملات خود، تریدهای امن تری خواهیم داشت. با استفاده از این روش حد ضررهای کوچکتری داشته و حد سودها را مدیرت می کنیم.

کلام آخر

پرایش اکشن لنس بگز یکی از متدهای معروف و مورد استفاده سبک پرایش اکشن است. شما در این روش با شناسایی الگوی قیمت سعی در پیش بینی آینده بازار دارید. شما در این سبک رفتار قیمت را در حمایت ها و مقاومت ها مشاهده کرده و با استفاده از ستاپ های گفته شده خود را برای ورود به یک موقعیت معاملاتی آماده می کنید. با استفاده از پرایس اکشن لنس بگز می توانید به سودهای خارق العاده ای دست پیدا کنید. بسیاری از تحلیل های ما در کنال سیگنال ارز دیجیتال بر گرفته شده از این سبک می باشد. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.