whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

قیمت لحظه ای بیت کوین

1401/11/11 ساعت 00:51


از اصلی ترین ارزهای دیجیتال که باید درباره آن بدانید، بیت کوین است. این ارز دیجیتال اصلی و با ارزش‌ترین ارز دیجیتال است، علی‌رغم نوسانات بسیار زیاد - و معمولی - در ماه‌های اخیر که ارزش آن از کمتر از 20000 دلار تا بیش از 60000 دلار متغیر است. بیت کوین همچنین شاهد افزایش سرمایه گذاران جدید بوده است، به طوری که بیش از نیمی از دارندگان فعلی بیت کوین در سال گذشته خرید کرده اند در این مقاله به بررسی این ارز و قیمت لحظه ای آن می پردازیم.

در پرشین الیت می‌توانید با عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال، انواع سیگنال ارز دیجیتال، سیگنال فیوچرز و سیگنال فارکس را به شکل روزانه دریافت کنید. به علاوه پرشین الیت به شما کمک می‌کند تا اگر در احراز هویت بایننس خود دچار مشکل شدید و یا حتی نیازی به خرید تتر دارید و اگر تحلیل‌گر تکنیکال هستید بتوانید از خدمات فروش اندیکاتور vip برخوردار شوید.

درباره بیت کوین 

بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده، نوعی پول نقد الکترونیکی است که می‌تواند به صورت همتا به همتا خرج شود. 

در سال 2009 توسط یک فرد یا گروه ناشناس به نام ساتوشی ناکوموتو راه اندازی شد و پیشگام فناوری جدیدی به نام فناوری بلاک چین بود. برخلاف شبکه‌های اطلاعاتی سنتی که داده‌ها را در یک مکان متمرکز ذخیره می‌کند، شبکه‌های بلاک چین غیرمتمرکز هستند و داده‌ها را در بسیاری از رایانه‌های مختلف به نام «گره» ذخیره می‌کنند.

شبکه بیت کوین اساساً یک دفتر کل است که حاوی رکوردی از تمام تراکنش های بیت کوین انجام شده از سال 2009، یعنی راه اندازی شبکه است. هزاران گره وجود دارد که هر کسی می تواند به صورت ناشناس از آنها استفاده کند. هیچ کس مالک یا کنترل شبکه بیت کوین نیست و به روز رسانی نرم افزار با اجماع جامعه پذیرفته می شود.

گره های بیشتر باعث ایجاد شبکه ایمن تر می شود، زیرا برای تغییر دفتر کل، نیاز به قدرت پردازش باورنکردنی است که بیت کوین را عملاً در برابر سانسور یا حمله غیرقابل نفوذ می کند.

بیت کوین در کیف پول بیت کوین ذخیره می شود . اینها می توانند برنامه های نرم افزاری یا کیف پول های سخت افزاری فیزیکی باشند. در هر مورد، کیف پول ها از نظر رمزنگاری ایمن هستند و برای ارسال «بیت کوین» یا «BTC»، کاربران باید به رمز عبوری به نام «کلید خصوصی» دسترسی داشته باشند .

موارد استفاده 

  • پول نقد دیجیتال 

بیت کوین به عنوان جایگزینی برای ارزهای فیات تحت حمایت دولت در پرداخت های دیجیتالی مورد استفاده قوی است. بازرگانان تجارت الکترونیک اغلب بیت کوین و همچنین ارزهایی مانند دلار آمریکا را می پذیرند و شما می توانید از بیت کوین برای سرمایه گذاری در طلا و نقره استفاده کنید.

  • دارایی سوداگرانه 

به دلیل نوسانات بالایی که در عملکرد قیمت ارز دیجیتال بیت کوین مشاهده می شود، این ارز دیجیتال در بین معامله گران، به ویژه معامله گران نوسانی و معامله گران روزانه که از تغییرات عمده قیمت بین روز یا درون روز سرمایه گذاری می کنند، محبوب است.

  • فروشگاه ارزش 

مورد استفاده بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش به دلیل نوسانات قیمت بحث برانگیز است. در جایی که حرکت های 1 تا 2 درصدی در بازارهای فلزات گرانبها باعث ایجاد ابروها می شود، حرکت 10 درصدی بیت کوین در یک روز غیرعادی نیست و چندین سقوط بزرگ در حدود یک دهه از زمان راه اندازی این شبکه رخ داده است که اغلب سال ها طول می کشد. .

با این حال، در مقیاس بلندمدت، بیت کوین معمولاً ثابت کرده است که یک سرمایه گذاری بسیار سودآور است. در واقع، تحلیلگران بیت کوین را با 60 درصد رشد در کمتر از دو ماه به عنوان بهترین کلاس دارایی در سال 2019 معرفی کرده اند.

همچنین نشان داده شده است که گنجاندن یک سرمایه گذاری متوسط بیت کوین در یک سبد متنوع باعث افزایش نسبت شارپ آن سبد و در واقع کاهش نوسان می شود. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمت بیت کوین مانند گذشته به افزایش خود ادامه دهد.

تاریخچه قیمت بیت کوین 

بیت کوین به دلیل نوسانات قیمتی خود شناخته شده است و از زمان عرضه تا کنون دچار نوسانات قیمتی چشمگیر متعددی بوده است.

2009:

بیت کوین در سال 2009 عمومی شد و مردم شروع به استخراج واحدهای جدید ارز با اجرای گره های شبکه ویژه ای به نام گره های استخراج کردند.

2010:

بیت کوین برای اولین بار به صورت همتا به همتا در یک انجمن بیت کوین معامله شد. یک توسعه‌دهنده اولیه از آن برای پرداخت هزینه تحویل پیتزا استفاده می‌کند تا کاربرد آن را به عنوان یک ارز نشان دهد و 10000 بیت کوین را برای دو پیتزا خرج می‌کند.

2011 – 2012:

بیت کوین به ارزش برابر با دلار آمریکا رسید و از آن فراتر رفت و در ژوئن 2011 به ارزشی در حدود 31 دلار در هر بیت کوین رسید و سپس به کمتر از 10 درصد این ارزش سقوط کرد، جایی که در بیشتر سال های بعد باقی می ماند.

2013:

بیت کوین قبل از سقوط به 300 دلار به 1000 دلار در هر بیت کوین افزایش می یابد که منجر به گمانه زنی های گسترده مبنی بر سقوط دائمی این ارز می شود.

2013

2014:

قیمت همچنان در حال سقوط است. در همین حال، غول فناوری مایکروسافت شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان پرداخت می کند.

2015 – 2016:

قیمت بیت کوین در ژوئن 2016 به 770 دلار رسید و به شایعات مرده بودن این ارز پایان داد – برای مدتی.

2017:

بیت کوین آگاهی جریان اصلی بیشتری را به دست می آورد و افزایش تقاضا منجر به افزایش شدید قیمت از زیر 1000 دلار به حدود 20000 دلار می شود.

2018:

قیمت بیت کوین دوباره سقوط کرد، به افت سریع در دسامبر 2017 ادامه داد و منجر به گمانه زنی های بیشتری در مورد ترکیدن حباب دائمی شد. قیمت ها پس از ژانویه کاهش یافت و تا آوریل بیش از 50 درصد کاهش یافت. حدس زده می شود که پاییز امسال به دلیل راه اندازی بازار آتی بیت کوین باشد. در پایان سال، قیمت‌ها به 3200 دلار رسید.

2019:

اکنون یک کالای پذیرفته شده و ویژگی مشترک گزارش های خبری مالی جریان اصلی، پذیرش و آگاهی بیت کوین به رشد خود ادامه می دهد. قیمت بهبود یافته و تا اواسط سال 2019 به 10000 دلار تثبیت می شود.

مزایا و معایب بیت کوین

تعدادی از عناصر بیت کوین را از سایر فروشگاه های ارزش، کالاها و ارزها متمایز می کند. در حالی که کاربرد قوی دارد، اما مزایا و معایبی برای این فناوری وجود دارد.

مزایا

  • جعل وجود ندارد

 تعداد محدودی بیت کوین (21 میلیون) وجود دارد و همه صندوق ها دارای امضای دیجیتالی هستند که قابل تکرار نیستند. از آنجایی که رکورد بلاک چین تغییرناپذیر است و نمی توان آن را هک کرد یا تغییر داد، اساساً جعل بیت کوین غیرممکن است.

  • برنامه عملیات 24/7 

بیت کوین به طور مداوم در حال اجرا است. سرویس در شبکه با زمان، مناطق زمانی، تعطیلات بانکی محدود نمی شود - هیچ وقفه ای وجود ندارد، و ارزش را می توان در عرض چند دقیقه در هر زمان ارسال و دریافت کرد.

  • بدون وقفه 

شخص ثالث بانک ها، دولت ها و سایر اشخاص ثالث کنترلی بر وجوه موجود در شبکه بیت کوین ندارند. به این ترتیب، وجوه کاربر را نمی توان مسدود کرد و تنها در صورتی می توان آن را ضبط کرد که شخص ثالث به کلیدهای خصوصی خود دسترسی پیدا کند.

  • کارمزدهای پایین 

کارمزدهای تراکنش در شبکه متفاوت است و در طول دوره‌های شلوغی افزایش می‌یابد – با این حال، بدون هزینه‌های سربار، کارمزدها همچنان کمتر از انتقال‌های سیمی یا سایر اشکال انتقال پول بین‌المللی است.

  • گسسته 

هنگام راه‌اندازی کیف پول بیت کوین یا انجام تراکنش با بیت کوین، لازم نیست اطلاعات شخصی خود را ارسال کنید. از نظر فنی، شبکه به جای ناشناس، مستعار است - اگر کسی بتواند کیف(های) شخصی شما را به هویت شما متصل کند، می تواند هر تراکنشی که انجام داده اید را مشاهده کند.

با این حال، با امنیت آنلاین مناسب می‌توانید به ناشناس بودن نسبی دست پیدا کنید که محافظت بسیار بیشتری از داده‌های مالی شما نسبت به خدمات مالی سنتی که اغلب در گذشته هک شده‌اند، ارائه می‌دهد

  • بدون بازپرداخت 

پرداخت ها در شبکه برگشت ناپذیر است. این برای بازرگانان مفید است، اگرچه مسلماً برای قربانیان دزدی ضرر است.

معایب 

معایب

  • فرار

شاید رایج ترین نقطه ضعف بیت کوین از نظر استفاده از آن به عنوان پول نقد باشد. از قضا، همین نوسانات به رشد شبکه کمک کرد و فرصت‌های بسیار سودآوری را در دوره‌های زمانی کوتاه به معامله‌گران ارائه کرد. با این حال، برای کسانی که مایل به ذخیره ارزش و معامله بیت کوین به عنوان یک ارز روزمره هستند، نوسانات یک اشکال بزرگ است.

  • پذیرش کم 

اگرچه بیت کوین به سرعت در حال تبدیل شدن به یک نام شناخته شده است، اما هنوز به طور گسترده به عنوان یک روش پرداخت مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشتر تجار و ارائه دهندگان خدمات هنوز کالاهای خود را نمی پذیرند.

  • حفاظت از خریدار پایین 

شاید گفتن "بدون حمایت از خریدار" دقیق تر باشد. برای کسانی که مایلند حفاظت از وجوه خود را به شخص ثالثی بسپارند، خدمات نگهبانی وجود دارد، اما در غیر این صورت، مسئولیت صرفاً بر عهده کاربر است.

در حالی که بیت کوین به صورت آنلاین خرج می شود، اساساً از این نظر مانند نوعی پول نقد است – شخصی که دارایی وجوه را در اختیار دارد در واقع مالک آن است و اگر کلیدهای خصوصی که اجازه هزینه ها را می دهد به سرقت رفته باشد، امکان بازگشت کمی وجود دارد. در حالی که اغلب می توان حرکت وجوه دزدیده شده در بلاک چین را ردیابی کرد، معکوس کردن تراکنش غیرممکن است، و این امر باعث می شود که دارایی بیت کوین به یک هدف محبوب برای مجرمان سایبری تبدیل شود.

  • از دست دادن آسان 

دزدی تنها راه جدا شدن از بیت کوین شما نیست. گزارش‌های مکرری از گم کردن کلیدهای کیف پول توسط افراد وجود دارد، و باز هم، این بسیار شبیه از دست دادن پول نقد است - هیچ راهی برای بازیابی وجوه بدون کلید وجود ندارد. تخمین زده می شود که تقریباً 20 درصد از کل بیت کوین موجود برای همیشه از بین رفته است. با این حال، با توجه به اینکه بیت کوین یک منبع محدود است، برخی استدلال می کنند که این به سادگی کمبود و ارزش نظری را برای سرمایه گذاران دیگر افزایش می دهد.

چه چیزی باعث افزایش قیمت بیت کوین می شود؟

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در ماه نوامبر به دنبال سقوط FTX، که قبلا یکی از سریع ترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان بود، سقوط کرد. پس از یک بحران شدید نقدینگی، FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد که بازار را به لرزه انداخت.

بیت کوین کمی پس از سقوط ماه نوامبر بهبود یافته است، اما قیمت ها همچنان پایین است. این توکن هفته گذشته 17000 دلار بازپس گرفت و در طول هفته ثابت ماند. این توکن از اواخر بعد از ظهر پنجشنبه در نقطه میانی به 18000 دلار می رسد. اگرچه قیمت‌های کریپتو در این هفته بهبود بیشتری می‌یابند، عواقب ناشی از انفجار FTX شدید بوده است

BlockFi، یک صرافی و وام دهنده بزرگ ارزهای دیجیتال، اعلام ورشکستگی کرده است و Genesis Global Trading، بازوی وام دهی پلتفرم ارزهای دیجیتال Gemini، می گوید که در تلاش است تا سرپا بماند و از ورشکستگی خودش جلوگیری کند. رگولاتورها اکنون با دقت بیشتری به صنعت کریپتو نگاه می کنند، زیرا SEC، بنیانگذار FTX، Sam Bankman-Fried را در اوایل این هفته به کلاهبرداری متهم کرد.

کارشناسان نمی توانند به طور قطعی بگویند که آیا این رکود بازار باعث طولانی شدن "زمستان ارزهای دیجیتال" فعلی می شود یا خیر، اما این ورشکستگی های اخیر احتمالاً پایین ترین سطح قیمتی که امسال شاهد آن هستیم را عمیق تر کرده است.

گذشته از رشته ورشکستگی اخیر، عدم اطمینان اقتصادی در سال جاری جو بازار را تضعیف کرده است. با گسترش، این امر قیمت بیت کوین را پایین نگه داشته است. تا زمان ورشکستگی FTX، توکن به طور پیوسته در حال صعود بود. علیرغم آن افزایش کوچک و مختصر، بیت کوین بیش از 70 درصد از ارزش خود را از زمان بالاترین قیمت خود به بالای 68000 دلار در نوامبر 2021 از دست داده است. بالاترین نقطه این توکن در سال تاکنون در اولین روزهای ژانویه باقی مانده است، زمانی که تقریباً به آن رسیده است. 

قیمت لحظه ای بیت کوین 

در اینجا نحوه مقایسه قیمت فعلی آن با نقطه اوج روزانه آن در چند ماه گذشته آمده است:

  • یک هفته پیش (20 ژانویه) 21,081.67 دلار
  • یک ماه پیش (28 دسامبر) 16701.84 دلار
  • ۳ ماه پیش (29 اکتبر) 20,591.24 دلار

درحال حاضر ، بیت کوین BTC با ارزش حدودی بازار ۴۴۶.۲۵ میلیارد دلار ، در رتبه اول بازار ارز دیجیتال قرار دارد. و سهم ۴۱.۲۰ درصدی از این بازار را در اختیار دارد. قیمت هر واحد از بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۲۲.۹۸۱ دلار بر حسب قیمت تتر ۴۴.۳۰۰ تومان معادل ۱.۰۱۸.۰۸۴.۹۵۶ تومان معامله می شود.

 سرمایه گذاران کریپتو با توجه به این نوسانات چه باید بکنند؟

 با توجه به سابقه نوسانات کریپتو، این افزایش تضمینی برای برگشت طولانی مدت نیست. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به همان اندازه احتمال سقوط دارد که به صعود ادامه می دهد. مطمئناً آینده ارزهای دیجیتال دارای نوسانات بیشتری خواهد بود و کارشناسان می‌گویند این چیزی است که سرمایه‌گذاران بلندمدت کریپتو باید به آن ادامه دهند

پیش بینی بیت کوین و آینده رمزارزها

پیش بینی بیت کوین و آینده رمزارزها

بیت کوین در طول سال‌ها به اندازه هر ارز دیجیتال دیگری در بازار افزایش ارزش خود را نشان داده است، بنابراین برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین منطقی است که کنجکاو باشند که در نهایت تا چه حد می‌تواند بالا رود. 

پیش‌بینی‌های محافظه‌کارانه بیت‌کوین می‌گویند که این ارز دیجیتال تا سال 2023 به 100000 دلار خواهد رسید ، اما علاقه‌مندان به ارزهای رمزنگاری‌شده بیشتر می‌گویند که 250000 دلار دور از ذهن نیست. موسسات مالی بزرگ نیز پیش‌بینی‌های خود را انجام داده‌اند، به طوری که جی‌پی مورگان بالاترین قیمت درازمدت 146000 دلار را مشاهده کرده است و بلومبرگ اعلام کرده است که تا سال 2022 به 400000 دلار می‌رسد . مطالعه اخیر دویچه بانک نشان داد که حدود یک چهارم سرمایه گذاران بیت کوین معتقدند قیمت بیت کوین در پنج سال به بیش از 110000 دلار خواهد رسید. از آنجایی که بیت کوین بسیار جدید است، پیش‌بینی‌های قیمت عمدتاً گمانه‌زنی‌های آگاهانه است. 

سوالات متداول بیت کوین

در ادامه به سوالات مهمی که در این مورد پرسییده می‌شود، پاسخ می‌دهیم.

آیا بیت کوین پول «واقعی» است و چرا ارزش دارد؟

بله، بیت کوین پول است. می توانید از آن برای خرید کالاها و خدمات خاصی استفاده کنید، یا اگر دوست دارید، به راحتی آن را با ارزهایی مانند دلار آمریکا در صرافی بیت کوین معامله کنید و در عوض آن را خرج کنید. مانند هر ارز دیگری، ارزش بیت کوین با ارزشی که بازار آزاد فکر می کند تعیین می شود.

چه کسی شبکه بیت کوین را کنترل می کند؟

هیچ کس مالک یا کنترل بیت کوین نیست و این یکی از دلایل جذابیت آن برای مردم است. این شبکه توسط یک توسعه‌دهنده یا توسعه‌دهندگان ناشناس راه‌اندازی شد، و سپس دیگر توسعه‌دهندگان داوطلب به افزودن به‌روزرسانی‌های جدید به نرم‌افزار ادامه دادند، که اکنون هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد.

به روز رسانی ها و تصمیمات دیگر توسط "ماینرها" گرفته می شود. ماینرها از کامپیوترها یا سخت افزارهای تخصصی برای تولید مقادیر زیادی از قدرت پردازش کامپیوتری استفاده می کنند و از آن برای عملیات شبکه و پردازش تراکنش ها استفاده می شود. در مقابل، آنها کارمزد تراکنش دریافت می کنند. آنها همچنین بیت‌کوین‌های تازه تولید شده را تا زمانی که آخرین بیت‌کوین از عرضه ۲۱ میلیون بیت‌کوین استخراج شود، دریافت خواهند کرد. با سرعت کنونی ماینینگ، این اتفاق در سال 2140 رخ خواهد داد. اگر بیت کوین هنوز وجود داشته باشد، ماینرها انگیزه خواهند داشت تا کار خود را به تنهایی انجام دهند و شبکه را فعال و فعال نگه دارند.

آیا بیت کوین قانونی است؟

بله. بیت کوین تا به امروز در هیچ کشوری غیرقانونی نشده است، اگرچه برخی کشورها استفاده از آن را شدیدتر از دیگران محدود می کنند. بیت کوین اغلب با جرم همراه است، زیرا می توان از آن برای انجام معاملات مجرمانه استفاده کرد. با این حال، این در مورد هر ارز صادق است. ردیابی بیت کوین برای مقامات سخت تر از نقل و انتقالات فیات دیجیتال است، اما ردیابی آن آسان تر از پول نقد است، و بیشتر تراکنش های مجرمانه در جهان با فیات انجام می شود، نه بیت کوین.

از کجا می توانم بیت کوین بخرم؟

شما می توانید بیت کوین را در صرافی ارزهای دیجیتال یا با خرید مستقیم بیت کوین از سرمایه گذار دیگری خریداری کنید. همچنین می توانید از طریق استخراج بیت کوین کسب کنید.

آیا بیت کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

اینکه آیا بیت کوین برای شما سرمایه گذاری خوبی است یا خیر، کاملاً به ترجیحات، ریسک گریزی و نیازهای سرمایه گذاری شما بستگی دارد. هیچ کس نمی تواند بگوید که آیا بیت کوین یا هر دارایی دیگری سرمایه گذاری خوبی است با قطعیت. در حالی که سقوط قیمت در گذشته به طور معمول ثابت شده است که فرصت های سرمایه گذاری پرسودی است، عملکرد گذشته شاخص مطمئنی از عملکرد آینده نیست و شما باید هنگام سرمایه گذاری از قضاوت خود استفاده کنید.

آیا می توانم از تجارت بیت کوین کسب درآمد کنم؟

شما می توانید با تجارت بیت کوین درآمد کسب کنید - همچنین می توانید آن را از دست بدهید! بسیاری از مردم از طریق نمودارها بر عملکرد قیمت بیت کوین نظارت می کنند و یا بیت کوین می خرند یا قراردادهای آتی بیت کوین می خرند که به آنها امکان می دهد موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را باز کنند. معامله با چنین ارز بی ثباتی می تواند سودآور باشد، اما غیرقابل انکار مخاطره آمیز است

 کلام آخر

بیت کوین مکان خوبی برای شروع سرمایه گذاران مبتدی ارزهای دیجیتال است. اما شما نباید فقط به این دلیل که دیگران آن را انجام می دهند، روی بیت کوین سرمایه گذاری کنید. بیش از هر چیز، بدانید که چه نوع سرمایه‌گذاری هستید و بیت‌کوین را فقط به روشی بخرید که با استراتژی سرمایه‌گذاری بلندمدت شما کار کند. 

اگر روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنید، انتظار نوسان داشته باشید. همانطور که نباید اجازه دهید افت قیمت ارز دیجیتال بر تصمیم شما برای خرید بیت کوین تاثیر بگذارد، اجازه ندهید افزایش ناگهانی قیمت استراتژی سرمایه گذاری بلندمدت شما را تغییر دهد. مهمتر از آن، خرید بیت کوین بیشتر را فقط به دلیل افزایش قیمت شروع نکنید. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.