whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

زنان مشهور دنیای ارز دیجیتال

1402/07/15 ساعت 05:52


مطالعه‌ای که در سال 2021 انجام شد نشان داد که از 121 شرکت برجسته ارز دیجیتال، تنها پنج مورد توسط زنان تأسیس شده است. با این حال، حتی اگر این تعداد بسیار کم باشد، زنانی وجود دارند که به توسعه دنیای ارز دیجیتال کمک فراوانی کرده‌اند.

 

 

پس چطور است که ببینیم آنها چه کسانی هستند؟ توجه داشته باشید: آخرین فرد در لیست کسی است که دوست ندارد علنی شود، اما احتمالاً بزرگترین تأثیر را بر صنعت داشته است.

نیکول مونیز (Nicole Muniz)

 

 

مدیرعامل سابق یوگا لبز، شریک استراتژیک و مشاور یوگا لبز

قبل از اینکه نیکول مونیز به یوگا لبز بپیوندد، تجربه کار در JWT و B-Reel را داشته است. او یک آژانس خلاق خودش به نام "Something New" داشت که برای برندهایی مانند نایک و EA کار می‌کرد.

در سه ماهه آخر سال 2021، نیکول مدیرعامل یوگا لبز شد و از ابتکارات مهم شرکت نظارت کرد و کمک کرد تا نه تنها از زمستان ارز دیجیتال جان سالم به در ببرد، بلکه ابتکارات جدیدی را راه‌اندازی کند. در اینجا برخی از مراحلی است که توسط او در شرکت به دست آمده است:

  • یوگا لبز و BAYC به نام‌های خانوادگی تبدیل شدند.
  • BAYC به مترادف NFT‌ها در سراسر جهان تبدیل شد.
  • CryptoPunks و Meebits توسط یوگا لبز خریداری شدند.
  • یوگا اکوسیستم Web3 به نام Wenew از Beeple را زیر بال و پر خود قرار داد.
  • Otherside، متاورس BAYC راه‌اندازی شد.
  • ApeCoin راه‌اندازی شد و در روز اول پس از راه‌اندازی به بازار با ارزش چندین میلیارد دلاری رسید.
  • در سال 2023، مونیز توسط دانیل آلگره در مقام مدیرعامل جایگزین شد، اما همچنان یک شریک استراتژیک و مشاور می‌ماند و انتظار می‌رود با ابتکاراتش، همچنان نقش مهمی در شرکت ایفا کند.


الیزابت استارک (Elizabeth Stark)

 

 

مدیرعامل و موسس مشترک Lightning Labs

الیزابت استارک به طور اتفاقی وارد دنیای ارز دیجیتال نشده است. او یک علمی‌کامپیوتر و کارآفرین بلاکچین است و او در دانشگاه‌های استنفورد و ییل در مورد فناوری P2P و حریم خصوصی تدریس می‌کرده است.

  • در سال 2016، استارک هم‌پای Lightning Labs، یک راه حل مقیاس‌پذیری layer-2 برای بیت‌کوین شد.
  • در سال 2022، شبکه Lightning به عنوان یک روش سپرده و برداشت برای Kraken در دسترس قرار گرفت. همان سال، شرکت 70 میلیون دلار جمع آوری کرد تا پروتکل Taro را توسعه دهد که امکان ارسال stablecoins در شبکه را فراهم می‌کند.
  • Stripe تراکنش‌های شبکه Lightning را برای چند فروشگاه Shopify در دسترس قرار داد.
  • سال 2023 نیز برای هر دو شرکت و مدیرعامل آن وعده‌دار است. بنابراین، MicroStrategy قصد دارد برخی از محصولات نرم‌افزار به عنوان خدمات مبتنی بر شبکه Lightning راه‌اندازی کند. برخی از مراحل دیگر نیز قرار است برداشته شود.
  • علاوه بر Lightning Labs، استارک نیز برای Coin Center، یک سازمان غیرانتفاعی کار می‌کند، جایی که او برای ابتکارات سیاست عمومی که ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند، حمایت می‌کند.


سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)

 

 

سناتور ایالات متحده

سینتیا لومیس در سال 2013 برخی از ارز دیجیتالها را خریداری کرد و یکی از تعداد کمی از سناتورهای کنگره ایالات متحده است که ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. او همیشه از ابتکارات موافق با پذیرش ارز دیجیتال در ایالات متحده حمایت کرده است.

در اینجا یک جدول زمانی کوتاه از فعالیت‌های او در سنا قرار دارد:

  • 2021 - کمک به تهیه و راه‌اندازی گروه نوآوری مالی سنا.
    2022 - کمک به تهیه و معرفی قانون نوآوری مالی مسئولانه با هدف مواجهه با قوانین استیبل‌کوین، مالیات بر دارایی‌های دیجیتال و مسائل مهم دیگر در بازار ارز دیجیتال.
  • پیش‌بینی می‌شود سال 2023 سال سختی برای سینتیا لومیس باشد چرا که رئیس او، شرود براون، مخالف ارز دیجیتال است و شرکت‌های ارز دیجیتالیی در ایالات متحده با مشکلاتی روبرو هستند. با این حال، انتظار می‌رود او تا سال 2027 در کنگره باقی بماند و بنابراین، برخی از حمایت‌ها به ارز دیجیتال ارائه خواهد شد.

کیتلین لانگ (Caitlin Long)

 

 

موسس و مدیرعامل بانک کوستودیا

کیتلین لانگ یک حامی بیت‌کوین، کارآفرین و یک بازمانده وال استریت است. او در سال 2016 مدیرعامل برای مورگان استنلی و کردیت سوئیس بود. او همچنین رئیس هیئت مدیره و رئیس Symbiont.io، یک پلتفرم قرارداد هوشمند بود و در سال 2020، بانک کوستودیا را که قبلاً به نام گروه مالی آوانتی شناخته می‌شد، راه‌اندازی کرد. کوستودیا یک ارائه دهنده سیستم پرداخت و نگهدارنده دارایی‌های دیجیتال است.

بانک با هدف پل‌زنی بین دلار آمریکا و بیت‌کوین به همراه دیگر دارایی‌های دیجیتال ایجاد شد. لانگ می‌خواست کوستودیا عضوی از فدرال رزرو و بانک کمیسیون بیمه سپرده‌های فدرال شود، اما پاسخ‌ها به درخواست‌های او با تأخیر مواجه شد.

کیتلین لانگ با وجود تمام وقوعات نامطلوب، نسبت به آینده ارز دیجیتال بسیار خوش‌بین است و همچنان یکی از برجسته‌ترین سخنگویان در صنعت است.

ملتم دمیرورس (Meltem Demirors)

 

 

معاون استراتژیک کوین‌شیرز

قبل از تبدیل شدن به ارز دیجیتال، ملتم دمیرورس برای شرکت‌های متعددی کار کرد، در میان آن‌ها نام‌هایی مانند Dow Chemical، مشاوران دلویت و حتی گروه واحد پول دیجیتال را می‌توان دید. در سال 2018، او کاری خود را با کوین‌شیرز، بزرگترین گروه سرمایه‌گذاری و معامله دارایی دیجیتال در اروپا مرتبط کرد. از سال 2018، او در آنجا به عنوان معاون استراتژیک فعالیت می‌کند.

  • او همچنین عضو شورای آینده جهانی اقتصاد جهانی در زمینه بلاکچین است.
  • دمیرورس در بسیاری از کنفرانس‌ها، برنامه‌های گپ‌وگفت و برنامه‌های تلویزیونی شرکت می‌کند و همچنان یک مدافع حقوق مدنی و خصوصی و بلاکچین به عنوان یک فناوری است که برابری را به تمام جهان آورده است.
  • دمیرورس باور دارد که بیت‌کوین تمام مشکلات را غلبه خواهد کرد، در سال 2023 یک افزایش قیمت جدید آغاز می‌کند و در سال 2024 به بلندترین قیمت همگانی خود می‌رسد. او همچنین باور دارد که ارز دیجیتال باید تنظیم شود؛ با این حال، منافع بازار ارز دیجیتال باید در اولویت قرار گیرد.

یی هِ (Yi He)

 

 

هم‌پایه‌گذار بایننس و رئیس بایننس لبز

یی هِ عضو موسس بایننس است. او سهم قابل توجهی در این شرکت دارد (که افشا می‌شود) و تا سال 2022 مسئول استراتژی بازاریابی و تصویر برند شرکت بود. اکنون یی هِ رئیس بایننس لبز است.

یی هِ زنی است که بدون وابستگی به ثروت یا پشتیبانی والدین خود، مسیر حرفه‌ای خود را ساخته است. او در منطقه‌ای روستایی در چین در یک خانواده بسیار فقیر بزرگ شده است. اولین کار او تبلیغ برای نوشیدنی‌های نرم بود که نمونه‌های رایگان آن را در مقابل یک سوپرمارکت محلی ارائه می‌داد. در سال 2012، او شروع به کار در یک کانال تلویزیونی چینی به عنوان مجری یک برنامه مسافرتی کرد.

در سال 2013 با بیت کوین آشنا شد و در سال 2014 به صنعت رمزارز روی آورد. او همچنین هم‌پایه‌گذار OKCoin شد و این استارت‌آپ را به بزرگ‌ترین بورس رمزارز به فیات در چین تبدیل کرد. بعداً، او به عنوان معاون اجرایی شرکت ییکسیا تکنولوژی، یک شرکت به اشتراک‌گذاری ویدئو، خدمت کرد.

در سال 2017، همکار سابق او از OKCoin، چانگپنگ ژائو، او را دعوت به همکاری در استارت‌آپ جدیدی به نام بایننس کرد. پس از جمع‌آوری 15 میلیون دلار در پیشنهاد عمومی اولیه، ژائو به یی هِ پیشنهاد پیوستن به بایننس داد. او به یاد دارد که این یک تصمیم سخت برای او بود چرا که باید از شغل با حقوق بیشتری استعفا می‌داد. وقتی او سرانجام موافقت کرد و مقام معاون اجرایی خود را ترک کرد، نشانه BNB به میزان 50 درصد سقوط کرد.

او تا اوت 2022 به عنوان CMO خدمت کرد. اکنون، یی هِ رئیس بایننس لبز، بازوی سرمایه‌گذاری مستقر در بایننس، است. او همچنین در چندین پروژه خیریه مانند بنیاد خیریه بایننس و بایننس برای کودکان مشارکت دارد.

گرچه یی هِ در شبکه‌های اجتماعی محافظه‌کارتر از ژائو است، او در جهان رمزارز محترم است و قطعاً یکی از مهم‌ترین زنان در این حوزه است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.