whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی ارز دیجیتال HNT

1400/11/01 ساعت 16:59


ارز دیجیتال HNT که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، توکن عرضه شده توسط شبکه هلیوم Helium می باشد. به صورت خلاصه می توان گفت که شبکه هلیوم  Helium یک شبکه غیر متمرکز مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین است که مورد استفاده آن جهت دستگاه های IOT ( اینترنت اشیا ) می باشد که برای دستگاه‌ های وایرلس این امکان را فراهم می آورد که با هم در ارتباط باشند و به واسطه گره ها و نودهای درون شبکه، دیتا  ارسال نمایند. در ادامه این مطلب به معرفی کامل این شبکه و توکن اختصاصی آن خواهیم پرداخت. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهداف و ویژگی ها و آینده رمز ارز HNT هستید تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

 

image

ارز دیجیتال HNT

 

معرفی شبکه هلیوم و  ارز دیجیتال HNT

هلیوم Helium پلتفرم ارائه دهنده توکن HNT می باشد. همان طور که گفته شد این شبکه از شبکه های غیر متمرکز می باشد که در حوزه IOT یا همان اینترنت اشیا فعالیت دارد. اینترنت اشیا را می توان ارتباط دستگاه ها و سنسورها با شبکه ای بیان نمود که به واسطه آن با هم و با کاربرانشان در تعامل باشند.

در واقع پلتفرم Helium فراهم آورنده یک شبکه بی سیم بلند برد، به منظور پوشش دادن دستگاه های IOT می باشد. برقراری ارتباط این شبکه با دستگاه های فعال در حوزه اینترنت اشیا از ویژگی های بارز آن به حساب می آید.

شبکه هلیوم Helium یک سیستم غیر متمرکز است و پشتیبانی کننده تکنولوژی بلاک چین می باشد. ارز دیجیتال HNT همان توکن هلیوم است که طراحی آن به سبب تامین زیرساخت های شبکه انجام شده است. به عبارت دیگر شبکه Helium یک شبکه غیر متمرکز بی سیم می باشد که برای دستگاه ها قابلیت اتصال  به اینترنت در هر جایی از دنیا را به صورت بی سیم فراهم می آورد. یعنی این که به آن ها این امکان را می دهد که بدون وابسته بودن به سخت افزار ها یا برنامه های هزینه بر تلفن های همراه موقعیت مکانی خود را بیابند. 

از طریق این شبکه دستگاه های کم مصرف بی سیم می توانند با یکدیگر در ارتباط باشند به این صورت که داده هایشان را به وسیله شبکه ای متشکل از نودها ارسال نمایند. توکن بومی و اصلی هلیوم یعنی HNT نیز در تاریخ ۲۹ جولای سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد. ارز دیجیتال HNT نیازهای اصلی بلاک چین هلیوم را تامین می نماید. در هر ماه چیزی در حدود ۵ میلیون واحد از این توکن صادر می شود و عرضه آن مهار نشده است. 

 

image

ارز دیجیتال HNT

 

تاریخچه ارز دیجیتال HNT

شبکه Helium  در سال 2019 راه اندازی شد. هلیوم توسط تیمی متشکل از امیر حلیم Amir Haleem، شان کری Sean Carey و شاون فانینگ Shawn Fanning تاسیس شد.از ابتدای پیدایش، این شبکه جهت آماده نمودن ارتباطات IOT یا اینترنت اشیا برای آینده هدف گذاری شده بود. تیم بنیانگذار شبکه هلیوم از همان ابتدا تا به کنون تلاش نموده است که نارسایی های موجود در زیر ساخت های شبکه را شناسایی و رفع نماید.

شبکه اصلی Helium اجازه برقراری ارتباط با هم را به دستگاه های کم مصرف بی سیم می دهد و امکان انتقال داده ها را در تمام شبکه گره های خود فراهم می آورد. این گره ها به منزله هات اسپات می باشند و می توان گفت مجموعه ای از یک دروازه بی سیم و یک دستگاه ماینینگ بلاک چین هستند.

امیر حلیم که از موسسان اصلی هلیوم می باشد، در زمینه بازی ها و صنعت ورزش الکترونیکی نیز سابقه دارد. فانینگ بنیانگذار دیگر هلیوم، در زمینه توسعه بخشیدن به یک سرویس به اشتراک گذاشتن موسیقی نقش بسیار کلیدی ایفا نموده بود. نام  این سرویس Napster بود که در انتهای دهه ۹۰ به یکی از اولین سرویس های همتا به همتا تبدیل شد. ‌کری عضو دیگر این تیم نیز پیش از پیوستن به هلیوم نقش های مهمی در توسعه های مختلفی از جمله یک شرکت بهینه نمودن تبلیغات به نام Where داشت. به طور کلی می توان گفت تیم بنیانگذار شبکه هلیوم از متخصصان با تجربه در سخت افزار و رادیو، تکنولوژی بلاک چین، سیستم های توزیع و فناوری همتا به همتا تشکیل شده است.

 

 image

ارز دیجیتال HNT

 

ویژگی های اصلی شبکه هلیوم Helium

هر پلتفرم و هر شبکه ای دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. در این قسمت از بحث قصد داریم چند ویژگی اصلی Helium را بیان کنیم. یکی از ویژگی های این شبکه استفاده نمودن از الگوریتم Proof Of Coverage که یک الگوریتم اجماع جدید می باشد، است. با استفاده نمودن از این پروتکل، نودها این امکان را پیدا می کنند که حتی در زمان های متغیر بودن کیفیت اتصال به توافق و اجماع دست می یابد.

الگوریتمProof of Coverage  که به اختصار POC نیز نامیده می شود، الگوریتمی است که وظیفه تایید و اثبات موقعیت مکانی هات اسپات ها را بر عهده دارد. شبکه هلیوم  Heliumبا این اثبات پوشش، می تواند جهت اثبات های مفید برای کاربران شبکه، از ویژگی های منحصر به فرد فرکانس های رادیویی استفاده نماید.   

توانایی برقراری ارتباط با دستگاه های اینترنت اشیا از دیگر ویژگی های مهم و اصلی شبکه هلیوم محسوب می شود. برخورداری از جذابیت، به خصوص برای کاربران و افرادی که به IOT یا اینترنت اشیا علاقمند می باشند را می توان ویژگی دیگر این شبکه به شمار آورد. تیم توسعه این شبکه در پی آن است که با ایجاد نمودن تشویق های مالی، به معرفی هرچه بیشتر این شبکه بپردازد.

شبکه هلیوم Helium از مکانیزمی به نام اثبات ظرفیت برای توافق سفارشی استفاده ‌می‌ نماید و جهت تضمین پایداری شبکه و مشارکت در استخراج به کاربران خود پاداش خواهد داد. این الگوریتم بر مبنای پروتکل BFT می باشد که طراحی آن مختص ارتباط نود‌ها می باشد.

 

خرید و فروش ارز دیجیتال HNT یا هلیوم

جهت خرید ارز دیجیتال هلیوم می بایست نخست یکی از استیبل کوین ها را تهیه کرد سپس در صرافی ها به رمز ارز HNT تبدیل نمود. صرافی بایننس Binance و دیگر صرافی های خارجی که در ادامه معرفی خواهیم نمود از ارز دیجیتال HNT پشتیبانی می کنند. شما می توانید با ثبت نام در بایننس یا یکی دیگر از این صرافی های خارجی آنلاین رمز ارز هلیوم را خریداری نمایید. جهت انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت بایننس Binance می توانید به سایت پرشین الیت مراجعه نمایید. پرشین الیت یکی از سایت ها معتبر در زمینه سیگنال ارز دیجیتال، فروش اندیکاتور و سیگنال فیوچرز است. کانال های خارجی مختلفی برای دریافت سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد، اما ممکن است انتخاب بهترین و مناسب ترین کانال از میان آن ها کمی دشوار باشد. پرشین الیت جهت کمک نمودن به این مسئله کانال های درجه یک را از میان تعداد فراوان آن ها گلچین نموده تا شما بتوانید با داشتن یک اشتراک سیگنال کانال های خارجی VIP را در اختیار داشته باشید.

همانطور که گفتیم صرافی بایننس Binance یکی از محبوب ترن و معتبرترین صرافی ها در حوزه ارزهای دیجیتال می باشد که می توان رمز ارزهای زیادی از جمله رمز ارز هلیم را در آن خریداری نمود. در ادامه شناخته شده ترین صرافی پشتیبان ارز دیجیتال HNT یا همان هلیوم را معرفی خواهیم کرد.

  • صرافی وزیر اکس WazirX که کاربران بسیاری در سراسر دنیا دارد و پیوسته در حال گسترش می باشد. این صرافی از جمله صرافی های معتبری می باشد که امکان معاملات ارز دیجیتال HNT در آن وجود.
  • صرافی اف تی ایکس FTX از دیگر صرافی ها جهت خرید و فروش ارز دیجیتال هلیوم Helium می باشد.
  • صرافی بیلکسی Bilaxy نیز که در سال ۲۰۱۸ میلادی راه اندازی شده است با صدها هزار کاربر مدعی است که شفافیت، اطمینان و کیفیت خدمات رسانی به مشتری را اولویت اول خود قرار داده است.
  • صرافی هات بیت Hotbit نیز که در سال ۲۰۱۸ میلادی تاسیس گشته است، از رمز ارز هلیوم یا ارز دیجیتال HNT، بیت کوین BTC ، اتریوم ETH، چین لینک Link و غیره پشتیبانی می کند.
  • صرافی هو Hoo نیز از جهت خرید و فروش رمز ارز هلیوم قابل استفاده می باشد. تیم موسس این صرافی از اولین سرمایه گذاران بیت کوین BTC می باشد و در توسعه فناوری بلاک چین فعالیت دارد.

 

image

ارز دیجیتال HNT

 

پیش بینی آینده ارز دیجیتال HNT

با توجه وجود مشکلات و نواقص موجود در زیرساخت های مخابرات سنتی و متمرکز، از جمله اهداف اصلی ارز دیجیتال HNT و شبکه هلیوم Helium حل نمودن این مشکلات همراه با کاستن هزینه ها می باشد.  سعی این شبکه بر تشویق کاربران جهت استفاده نمودن از اینترنت اشیا یا همان IOT می باشد تا از آن طریق به بهبود و توسعه زیرساخت های شبکه بپردازد. با توجه به آن چه گفته شد اگر تیم توسعه هلیوم بتواند با رفع مشکلات موجود به اهداف خود دست یابد می توان آینده روشن و خوبی را برای ارز دیجیتال HNT متصور شد. علاوه بر آن بیشتر شدن تعداد کاربرانی که از IOT استفاده می نمایند تاثیر فراوانی در چگونگی آینده این شبکه و رمز ارز آن خواهد داشت. 

به عنوان سخن آخر می توان گفت آینده از آن توکن های مشابه هلیم Helium می باشد. هلیم با به وجود آوردن شبکه ای که از نودهای مبتنی بر بی سیم و وایرلس و همچنین اینترنت اشیا قادر است تحول شگفتی در دنیای فناوری بلاک چین به وجود آورد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.