whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کراکن مجوز تجارت کریپتو در امارات متحده عربی را دریافت کرد

1401/02/05 ساعت 20:08


کراکن مجوز تجارت کریپتو در امارات متحده عربی را دریافت کرد

کراکن (Kraken) با دریافت مجوز عملیاتی جدید در ابوظبی، قصد دارد تا برای سرمایه‌گذاران محلی دسترسی به نقدینگی جهانی را از طریق جفت‌های تجاری درهم (AED) فراهم کند.

 

کراکن مجوز تجارت کریپتو در امارات متحده عربی را دریافت کرد

 

صرافی کالیفرنیایی کراکن ‍‍‍‍پس از بایننس به دومین پلتفرم دارایی مجازی تبدیل می‌شود که تأییدیه نظارتی را برای فعالیت در مرکز مالی بین‌المللی ابوظبی و منطقه آزاد بازار جهانی ابوظبی (ADGM) دریافت می‌کند.

کرتیس تینگ، مدیر عامل کراکن، در مصاحبه‌ای با  CNBC، اهمیت تنوع بخشیدن جفت‌های معاملاتی به ارزهای محلی را به جای استفاده از دلار آمریکا یا پوند انگلیس که به طور سنتی در بازارهای جهانی موجود است، این چنین توضیح می‌دهد که با مجوز عملیاتی جدید در ابوظبی، کراکن قصد دارد با بانک‌های محلی و ارائه دهندگان خدمات پرداخت به شکلی بهتر ادغام شود.

به گفته تینگ، این امر به صرافی ارز دیجیتال کمک می‌کند تا نقدینگی در سطح جهانی را به منطقه امارات متحده عربی بیاورد. تینگ با اشاره به حجم معاملات انبوه موجود در دبی که به بیش از 25 میلیارد دلار ارز دیجیتال در سال می‌رسد، افزود "منطقه آماده است و آن‌ها نیز منتظر یک پیشنهاد تنظیم شده مثل پیشنهاد ما بودند." درحالی که کراکن به عنوان یک صرافی رمزارز  و دارای مجوز فعالیت می‌کند، جفت‌های درهم امارات متحده عربی(AED)  را به سرمایه‌گذاران محلی ارائه می‌دهد.

« برای ما بسیار مهم است با تسهیل دسترسی به بازارهای جهانی و نقدینگی جهانی، از دسترسی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران منطقه به ارزهای محلی (جفت تجاری) مطمئن شویم.»

علاوه بر ابوظبی، صرافی رقیب کراکن، بایننس قبلاً از دو منطقه دیگر در خاورمیانه (بحرین و دبی) تأییدیه‌های نظارتی دریافت کرده است. علاوه بر هجوم مشاغل تحت نظارت در خاورمیانه، مشاغل محلی نیز برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال استارت زده‌اند.

 مدرسه سیتیزن(Citizens) در دبی اقدام به پذیرش شهریه (بین 45000 درهم تا 65000 درهم) با بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نمود. بر اساس گزارش کوین تلگراف، پرداخت‌های رمزنگاری به طور خودکار به درهم تبدیل می‌شود.

دکتر عادل الزارونی، موسس این مدرسه، اظهار داشت:« ما مشتاقانه منتظر تقویت نقش نسل‌ جوان در دستیابی به اقتصاد دیجیتال امارات هستیم. با استقبال بیشتر مردم از عصر دیجیتالی شدن، کودکان امروز به کارآفرینان و سرمایه گذاران فردا تبدیل خواهند شد.»

این مدرسه در حال حاضر دانش آموزان 3 تا 11 ساله را می‌پذیرد و قرار است در سپتامبر 2022 افتتاح شود.

 

منبع خبر: کوین تلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.