whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

رهبری ارکستر سمفونیک ملی کره توسط ربات مهمان

1402/04/13 ساعت 17:19


ربات اندروید ایو آر سیکس (EveR 6) و رهبر ارکستر سو یول چوی (Soo-Yeoul Choi) اجرای شش قطعه را با ارکستر سمفونیک ملی کره رهبری کردند.

ربات مهمان، سمفونی ملی کره را اجرا می‌کند.

یک ربات، صحنه تئاتر ملی کره را برای رهبری ارکستر سمفونیک ملی کره در 30 ژوئن زینت بخشید و اولین حضور عمومی ربات رهبر ارکستر کره جنوبی را رقم زد. ایو آر سیکس (EveR 6) برنامه اندرویدی است که اجرای مشترکی با عنوان "عدم حضور" را انجام داد. این ربات طرحی است که توسط موسسه فناوری صنعتی کره به نام کیتچ (KITECH) تولید شده است. این ربات انسان‌نما شکلی شبیه به انسان دارد که شامل سر، گردن، نیم‌تنه و دو بازو است.

کیتچ ایو آر سیکس (KITECH EveR 6) را می‌توان با فناوری تصویر متحرک توسط اتصالات حسگر که به صورت دیجیتالی مسیر باتوم هادی را ثبت می‌کنند، آموزش داد. همچنین این ربات برای پیگیری سرعت حرکات باتوم آموزش دیده است.

تئاتر پیش از اجرا، یک ویدیوی تیزر در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که به صورت اجمالی، روند تمرین و آموزش را نشان می‌داد. ربات توسط رهبر ارکستر سویول چوی که اجرای آن را هماهنگ کرد، بر روی صحنه به وقوع پیوست. طبق گزارشات چوی گفته که یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های ربات‌ها "تعامل و ارتباط در زمان واقعی" به ویژه در زمینه موسیقی است. وی گفت که ضعف حیاتی ایو سیکس این است که نمی‌تواند گوش کند. با این حال، چوی افروده که این ربات قادر است چنین حرکات دقیقی را بسیار بهتر از آنچه تصور می‌کرده ارائه دهد.

چوی و ایو آر سیکس هر دو به نوبت قطعات موسیقی را هدایت کردند. به این ترتیب که ربات سه قطعه از پنج قطعه را هدایت کرد و سپس هر رو یک قطعه را در کنار هم اجرا کردند. چوی پس از کنسرت اظهار داشت: « این هم‌خوانی نشان داد روبات‌ها و انسان‌ها می‌توانند همزیستی داشته و مکمل یکدیگر باشند، نه اینکه یکی جایگزین دیگری شود.»

نوازندگان و اعضای حاضر در مراسم ارکستر سمفونیک ملی کره مختلط بودند و یکی از ایشان به نام لی یانگ جی (Lee Young-ji) پیرامون مهارت ربات در حفظ ریتم اظهار نظر کرد. این شرکت کننده گفت که ربات نفس ندارد و به نظر می‌رسیده است که کارهایی باید انجام شود تا ربات بتواند کار نفس‌گیری را انجام دهد.

یکی دیگر از مخاطبان به نام سانگ این هو (Song In-ho) اظهار داشت: «این ربات در سطح بسیار ابتدایی اجرا می‌کند. در صورتی که این ربات مجهز به سیستم هوش مصنوعی (AI) باشد می‌تواند به درک و تجزیه و تحلیل موسیقی کمک کرده و به مراتب کارهای بیشتری انجام دهد.»

با این که این اجرا به نوعی اولین اجرا در کره جنوبی بود، ولی پیش از این در سال 2008 میلادی، ربات آسیمو (Asimo) که توسط هوندا (Honda) ساخته شده بود، در نقش مهمان، اجرایی را با ارکستر سمفونیک دیترویت (Detroit) اجرا کرد.

در سال 2017 میلادی نیز رباتی به نام یومی (YuMi) به عنوان مهمان در سوئیس اجرا داشت. همچنین در سال 2020 میلادی یک ربات با طراحی ژاپنی به نام آلتر تیری (Alter 3) یک قطعه موسیقی هفت دقیقه‌ای به نام «اپرای اندرویدی» با نام زیبایی ترسناک (Scary Beauty) را اجرا کرد.

در پرشین الیت می‌توانید علاوه بر مطالعه جذاب‌ترین اخبار روزانه صنعت و بازارهای مالی، هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال، به عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی و یا داخلی بپیوندید. با آگاهی از به لحظه‌ترین سیگنال فیوچرز و اسپات، سیگنال فارکس و انواع سیگنال ارز دیجیتال می‌توانید با موفقیت ترید کنید.

در صورتی که به خدماتی هم‌چون احراز هویت بایننس، رصد لحظه‌ای قیمت ارز دیجیتال، خرید تتر، آموزش‌های پلتفرم‌های مالی و خرید انواع اندیکاتور vip نیاز داشته باشید، ‌می‌توانید از پرشین الیت بهره‌مند شوید.

به نقل از کوینتلگراف


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.