whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد میلیون دلاری با بازی OneTo11

1401/11/18 ساعت 03:49


صنعت بازی از زمان شروع ساده بازی کنسول های ویدئویی به طور غیرقابل تشخیصی تکامل یافته است. 

صنعت بازی بسیار متمرکز پس از آن به شدت در چنگ توسعه دهندگان بازی قرار گرفت. با تعامل اجتماعی کم ، گیمرها ارز فیات را برای خریدهای درون بازی خرج می کردند. از آنجایی که ارز درون بازی ارزشی فراتر از محدوده بازی نداشت، این گیمرها ساعت های بی پایانی را بدون دریافت هیچ پاداشی سپری کردند. اما یک موج جزر و مدی از تغییرات صنعت بازی را فراگرفته است زیرا نوع جدیدی از بازی‌ها به نام بازی‌های Play-To-Earn که توسط فناوری بلاک چین فعال شده‌اند، مدل اقتصادی موجود در سراسر جهان را مختل می‌کنند. با توجه به افزایش موارد استفاده از بلاک چین در صنایع، OneTo11 - اولین اکوسیستم بازی مبتنی بر بلاک چین در جهان تلاش می کند تا با OneTo11 تجربه جذاب تر و مفیدتری را برای گیمرها ایجاد کند.

معرفی بازی OneTo11  نحوه شکل گیری آن 

اکوسیستم بازی با استفاده از قابلیت‌های بلاکچین مانند ایجاد و تجارت NFT ، مدیریت غیرمتمرکز بازی‌ها و ابزار توکن در بازی، از مدل Play-to-Earn دفاع می‌کند که در آن گیمرها می‌توانند از زمان و تلاش‌های خود در بازی کسب درآمد کنند. آغاز و رشد OneTo11 که در مارس 2020 توسط سرمایه گذاران فناوری ، Ravindra Kumar )مدیر عامل)، Tirath Chand Sharma (CTO)، Manasvi Singh (CMO) و Anirban Chatterjee (COO) راه اندازی شد، یک اکوسیستم بازی منسجم با پیشنهادی برای هر شخصیت و ابزار گیمر ایجاد می کند.

در یک بازه زمانی کوتاه، این پلتفرم در 15 ماه اول 2.2 میلیون کاربر به دست آورده است. OneTo11 با ایجاد حداکثر ارزش برای کاربران خود در تلاش است ردپای جغرافیایی خود را در سراسر جهان گسترش دهد و یک راه حل Web 3.0 برای صنعت بازی بسازد. راویندرا کومار، مدیر عامل OneTo11 با خوشحالی از موفقیت OneTo11 گفت: "با OneTo11 می‌خواستیم طرز فکر مردم را تغییر دهیم و تجربه بازی بازیکنان را ارتقا دهیم. بازی می تواند چیزی بیش از یک منبع سرگرمی باشد. می تواند به منبع درآمدی برای بازیکنان خود تبدیل شود و بعداً به یک اقتصاد خودمختار تبدیل شود. با مدل منحصر به فرد Play-to-Earn ما، گیمرها می توانند با گیم پلی، مهارت ها و مسابقات درآمد کسب کنند. ما می خواهیم به مردم فرصتی برای بازی کردن و کسب درآمد با هم به عنوان یک جامعه ارائه دهیم."

OneTo11 چگونه کار می کند؟

OneTo11 که توسط یک کیف پول یکپارچه و بازار NFT متصل است، مجموعه گسترده ای از بازی ها، مانند بازی های فانتزی ورزشی، بازی های معمولی موبایل، بازی های آموزشی و بازی های RPG Metaverse را به کاربران ارائه می دهد. پلتفرم بازی با استفاده از امکانات تجارت بلاک چین و NFT، قصد دارد برای گیمرهای خود ارزش تولید کند و آنها را در صندلی راننده قرار دهد. OneTo11 با پیشنهادات منحصر به فرد برای گیمرهای متنوع خود، فرصت های کسب درآمد بی شماری را از طریق مراجعه، بازی و معامله در اختیار کاربران قرار می دهد. اکوسیستم OneTo11 اولین بازی خود - برنامه OneTo11 Fantasy Sports را در سپتامبر 2020 راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون، بازی های دیجیتال معمولی مانند Ludo و میوه اسلایس را اضافه کرده است. تا اکتبر 2021، این شرکت توسط بنیانگذاران خود راه اندازی شد.

این شرکت درآمد تولید شده خود را برای توسعه بیشتر بازی و بهبود تجربه کاربری دوباره سرمایه گذاری کرد. اخیراً، این شرکت 2.5 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری اولیه و فروش خصوصی با برخی از HNWI و سرمایه گذاران نهادی جمع آوری کرده است. انیربان چاترجی، مدیر اجرایی OneTo11، با روشن کردن سفر تجاری و برنامه‌های آینده، گفت:

«صنعت بازی مملو از چالش‌هایی است. OneTo11 با ایجاد فاصله زمانی از Pay-to-Play، به کاربران این امکان را می دهد که به صورت رایگان به پلتفرم بپیوندند و از زمان و تلاش خود کسب درآمد کنند. ما نمی‌خواستیم برای یک کمپین بازاریابی برای OneTo11 هزینه زیادی کنیم. من قویاً معتقدم که پروژه‌های ارزش‌محور خود مقیاس‌پذیر هستند و برای حفظ خود به عصاهای بازاریابی نیاز ندارند.»

ماناسوی سینگ، مدیر اجرایی این شرکت، در مورد رشد ارگانیک OneTo11 گفت: "OneTo11 با ارائه برنامه پاداش به کاربران و حس بازی به عنوان یک جامعه با دوستان خود، توانسته است رشد کند و میلیون ها کاربر را بدون هیچ گونه سختی جذب کند. کمپین های بازاریابی گران قیمت ما همچنین ایجاد یک اقتصاد بازی های رمزنگاری شده را با استفاده از قدرت تمرکززدایی بلاک چین در نظر می گیریم. در زمینه فناوری، Tirath Chand Sharma CTO OneTo11 گفت:

"ما در حال استفاده از فناوری بلاک چین هستیم و امیدواریم صنعت بازی را مختل کنیم، تجربه بازی را افزایش دهیم و جریان های جدیدی از درآمد را برای کاربران آن فراهم کنیم. با رهبری قوی و تیمی از علاقه مندان به بازی، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا OneTo11 را به عنوان یک پیشرو در صنعت قرار دهیم و در عین حال آن را به سمت دستیابی به ارتفاعات جدید تجاری سوق دهیم. OneTo11 به شدت روی برنامه های توسعه خود کار می کند. استراتژی توسعه دو طرفه است که در آن بازی‌های بیشتری در اکوسیستم معرفی می‌شوند و کشورها و یا بازارهای بیشتری به عملیات OneTo11 اضافه می‌شوند.

اقتصاد غیرمتمرکز به عنوان بزرگترین انقلاب در دنیای بازی تا به امروز در تاریخ ثبت خواهد شد. 

اقتصاد غیرمتمرکز به عنوان بزرگترین انقلاب در دنیای بازی تا به امروز در تاریخ ثبت خواهد شد. 

Oneto11 پلتفرم بازی برای همه 

افزایش درآمد مشهود در داده‌های به‌دست‌آمده از شرکت‌های ورزشی فانتزی متعدد در سراسر جهان، نشان‌دهنده رشد سریع بخش بازی است. رشد در این بخش عمدتاً به افزایش جمعیت جوانان، مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن تلفن های هوشمند، نرخ رشد فناوری و زیرساخت اینترنت و افزایش دسترسی به پلتفرم های بازی نسبت داده می شود. ورزش های فانتزی شامل انواع بازی های آنلاین است که به گیمرها امکان دسترسی به بازی های مجازی را می دهد، از جمله (اما نه محدود به) لیگ های مجازی، بازی های یک به یک (در مقابل حالت)، بازی های ماجراجویی، مسابقات جهانی و موارد دیگر. صرف نظر از رشد در این بخش، برخی عقب‌نشینی‌ها وجود دارد که محدودیت‌هایی را برای رضایت کاربران از بازی در پلتفرم‌های بازی ایجاد می‌کند. یک مثال از یک شکست بزرگ این است که بازیکنان در هر زمان فقط می توانند به یک بازی دسترسی داشته باشند.

بازی ها در اکثر پلتفرم ها فقط به یک پلتفرم محدود می شوند. این بدان معناست که تا زمانی که کاربر بخواهد فوتبال فانتزی بازی کند، از پلتفرمی که فقط فوتبال را به عنوان بازی فانتزی ارائه می کند، استفاده نخواهد کرد. یک کاربر فقط از پلتفرمی استفاده می‌کند که شخصیت او را جذاب می‌کند، و از آنجایی که اکثر پلتفرم‌ها فقط یک بازی را ارائه می‌دهند، تنها به حمایت از طرفداران چنین بازی‌هایی محدود می‌شوند. OneTo11 با نوآوری که به ارمغان می آورد متمایز است. مدل‌های موجود را با ارائه بازی‌های متنوعی بهبود می‌بخشد که به گیمرها تجربیات هیجان‌انگیزی می‌دهد و در عین حال آنها را با فرصت‌هایی برای کسب درآمد در حین بازی غنی می‌کند. این دارایی‌های دیجیتال درون بازی می‌تواند توسط بازیکنان برای فروش آنها به پول نقد واقعی یا انتقال آنها به سایر بازیکنان در بازی برای منافع اقتصادی استفاده شود

بازی همه جانبه در OneTo11 

OneTo11 به دنبال آن است که بخش بازی های فانتزی را با ارائه پلتفرمی برای بازیکنان از همه نوع برای مشارکت و تجربه بازی هایی که برای شخصیت آنها جذاب است، ارتقا دهد. بازی های فانتزی برای دوستداران ورزش OneTo11 با بازی هایی مانند فوتبال، کریکت، فوتبال آمریکایی، هاکی روی چمن و موارد دیگر برای بازی کردن، علاقه بازار وسیع دوستداران ورزش در سراسر جهان را برآورده می کند. بازیکنان می توانند با انجام ورزش مورد علاقه خود در OneTo11 در مسابقات شرکت کنند و جوایزی کسب کنند. بازی‌های دیجیتال معمولی در OneTo11 بازار Casual Gamers بازاری است که چندین پروژه بازی آن را نادیده گرفته و بدون نظارت رها کرده اند. OneTo11 با تدارک بازی‌های گاه به گاه و آموزشی مانند Trivia، Interest Optimized Quiz، Ludo، Fruit Slice و بسیاری موارد دیگر، محیطی فراگیر را برای گیمرهای گاه به گاه فراهم می‌کند تا در حین انجام آن سرگرم شوند و درآمد کسب کنند.

 بازی همه جانبه در OneTo11 

شامل بازی های MMORPG دوستداران MMO و RPG چیزهای خوبی برای انتظار دارند. MMO (Massively Multiplayer Online) به بازی هایی اطلاق می شود که در آن هزاران بازیکن در یک جهان (دنیای مجازی) گرد هم می آیند. بازی‌های MMO RPG که توسط OneTo11 ساخته شده‌اند، دنیای جدیدی از ماجراجویی، خطر و سود را ارائه می‌کنند. بازیکنان می توانند NFT ها را به عنوان دارایی های درون بازی در OneTo11 به دست آورند و آنها را در بازار یکپارچه NFT معامله کنند. OneTo11 بستری را فراهم می کند که در آن یک بازی مناسب برای هر نوع بازیکنی وجود دارد. OneTo11 با اکوسیستمی که دارای بازی‌های مختلف متمرکز بر برآورده کردن نیازهای خاص شخصیت‌های مختلف گیمر است، به افراد این امکان را می‌دهد تا از محتویاتی استفاده کنند که زندگی روزمره آنها را متلاشی می‌کند، در نتیجه تجربه بازی را تقویت می‌کند و سودمندی مصرف‌کننده را به حداکثر می‌رساند. 

فرصت های کسب درآمد چندگانه در OneTo11 

چندین جریان درآمد در OneTo11 در دسترس است. بازیکنان می توانند شرکت در مسابقات را انتخاب کنند و لزوماً نیازی به برنده شدن کلی ندارند. به شرطی که تیم یک بازیکن در 75٪ برتر باشد، آن بازیکن حق دریافت درآمد در OneTo11 را دارد. OneTo11 به عنوان تنها پلتفرمی که کاربر می تواند بدون بازی کردن واقعاً درآمد کسب کند، متمایز است. برای کسب درآمد، کاربر می‌تواند با استفاده از برنامه ارجاع در OneTo11، جوامع بسازد و شبکه خود را افزایش دهد. کاربران می توانند هر زمان که ارجاعات آنها در مسابقات پولی شرکت می کنند، 1.5٪ از هزینه های مسابقه را دریافت کنند. کاربران در شبکه می توانند تا 11 سطح پاداش ارجاع کسب کنند.

مزیت OneTo11  نسبت به سایز بازی های انلاین 

بر اساس آمار گزارش شده از statista، حدود یک میلیارد گیمر در این سیاره وجود دارد. علاوه بر این، انتظار می رود صنعت بازی در سال 2025 به درآمد سالانه 46.7 میلیارد دلاری برسد. 

صنعت بازی‌های آنلاین برای مسابقات، رویدادهای چند نفره و تورنمنت‌های جهانی قابل توجه است که در آن بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند تا جوایزی را به دست آورند و حقوق خود را به دست آورند. این به روشی برای همه بازی های آنلاین تبدیل شده است. با این وجود، برای اکثر بازی‌های آنلاین، بازیکنان تنها می‌توانند در هر زمان به یک بازی دسترسی داشته باشند. همچنین، بیشتر پلتفرم‌های بازی فقط به بازیکنان اجازه می‌دهند که پس از سرمایه‌گذاری اولیه در رقابتی که می‌خواهند در آن شرکت کنند، جوایزی کسب کنند. OneTo11 این مدل موجود را بهبود بخشیده و یک اکوسیستم کامل از بازی ها را برای گیمرها ایجاد کرده است. اکوسیستم انواع مختلفی از بازی ها را برای همه نوع بازیکن دارد. اکوسیستم OneTo11 به عنوان یک مدل بازی برای کسب درآمد عمل می کند که در آن بازیکنان با انجام بازی ها و سرگرمی پاداش دریافت می کنند.

از ارز دیجیتال گرفته تا منابع درون بازی که می‌توانند در پلتفرم‌های بلاک چین توکن شوند، فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا پاداش‌های اقتصادی دریافت کنند. اگرچه مدل‌های بازی برای کسب درآمد در فضای بازی دیجیتال جدید هستند، اما بر موفقیت تجارت NFT و تقاضای آن به عنوان دارایی دیجیتال متکی هستند. این به عنوان یک برد-برد برای توسعه دهندگان بازی عمل می کند تا بازیکنان بیشتری را به دست آورند، از طرف دیگر، بازیکنان جدید می توانند شروع به کسب درآمد کنند

آینده بازی OneTo11 

در نهایت، وقتی نوبت به آینده صنعت بازی می شود، بازی تنها به رشد بیشتر جریان اصلی ادامه خواهد داد. بازی های ابری، واقعیت افزوده و متاورس همگی در حال افزایش خواهند بود. گیمرها باید خود را آماده کنند، زیرا آینده این صنعت روشن است. با توسعه فناوری‌های جدید و ورود افراد بیشتری به حوزه بازی‌های مجازی، باید در چند سال آینده منتظر ایده‌های خارق‌العاده باشیم

کلام پایانی 

OneTo11 به دنبال ایجاد انقلابی در صنعت بازی های فانتزی با نوآوری هایی است که به بازار می آورد. OneTo11 به عنوان اولین پلتفرم بازی فانتزی که بر روی بلاک چین ساخته شده است، بسیار بیشتر از بازی کردن را به کاربران ارائه می دهد. در حالی که تعامل اجتماعی و شبکه سازی را در پلتفرم بهبود می بخشد، فرصت های کسب درآمد متعددی را برای کاربران خود فراهم می کند. 

آینده بازی OneTo11 

ارزهای دیجیتال به یک پدیده جهانی برای سرمایه گذاران عصر جدید تبدیل شده است که یکی از پرسودترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری است که برای بسیاری از جوانان ثروت سریعی ایجاد کرده است که البته با ریسک‌های بالا همراه است برای کاهش  اثر این چالش ها نیاز به تحلیل های با دقت بالاست . عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت این فرصت را برای سرمایه گذاران ایجاد کرده تا با دریافت سیگنال ارز دیجیتال معاملاتی روزانه و مطمئن و اطلاع از انواع قیمت ارز دیجیتال، موجود در گروه ها به سودهای کلان برسند. همچنین ارائه سیگنال فارکس،  سیگنال فیوچرز، احراز هویت بایننس و نحوه خرید تتر از دیگر خدمات ارائه شده توسط گروه پرشین الیت است.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

حقیقت
حقیقت 1402/02/22
خسته نباشید
حقیقت
حقیقت 1402/02/22
هنگام ریجستری شماره تلفن رو کامل نمیشه وارد کرد. پس چطور اکانت بسازیم؟