whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال MANA

1400/09/09 ساعت 12:29


اگر اهل بازی های دنیای ارزهای دیجیتال هستید، حتماً با مانا آشنایید یا نام آن به گوش شما هم خورده است. توکن MANA یکی از دو توکن معروف پلتفرم دسنترالند است. نام توکن دیگر این پلتفرم نیز LAND است. دسنترالند (Decentraland)، یک پلتفرم واقعیت مجازی است که بر شبکه اتریوم مبتنی است.

در دنیای مجازی دسنترالند، شما زمین هایی را خریداری می کنید که بعدها میتوانید از آنها عبور کنید، بر روی آنها ساخت و ساز کنید و درآمد خوبی از آنها کسب کنید. در واقع شما آزادی کامل در این حیطه دارید و هیچ محدودیتی در مسیر شما برای کاری که می خواهید انجام دهید، وجود ندارد. این اولین پلتفرم دیجیتالی است که به طور کامل در اختیار کاربرانش قرار دارد. در این مقاله قصد داریم شما را با این پلتفرم جذاب و توکن MANA آشنا کنیم تا اگر به دنبال یک سیگنال ارز دیجیتال مطلوب می‌گردید، مانا را مد نظر داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

می‌خواهید در بازارهای دیجیتال پیروز باشید؟ پرشین الیت این امکان را فراهم می‌کند. با سبد ارز دیجیتال، انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، و کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، به سمت موفقیت حرکت کنید. همچنین، از مشاوره تخصصی بازارهای مالی و خدمات احراز هویت بایننس ما بهره‌برداری کنید.

 

image

*توکن MANA، یکی از دو توکن اختصاصی پلتفرم دسنترالند است.

 

Decentraland چگونه کار می کند؟

اگر با بازی های دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید و از بین آنها با Fallout و یا Skyrim بازی کرده باشید، تصور بهتری از دسنترالند خواهید داشت. زیرا این پلتفرم نیز درست مثل دو بازی که برایتان نام بردیم، یک دنیای مجازی همه جانبه است. با این حال، شما به جای بازی در یک فضای دو بعدی، این بار با یک دنیای 3 بعدی طرف هستید. احتمالاً این بازی یک مرحله آمادگی مهم پیش از ایجاد بازی های واقعی مبتنی بر هوش مصنوعی در فضای فیزیکی خواهد بود. 

پروژه Decentraland (دسنترالند)، به نوعی در دنیای بلاکچین بی نظیر است و هیچ رقیب جدی ندارد. درست است که پروژه های مشابه دیگری برای فروش واقعیت مجازی در دنیا وجود دارند، اما هیچ کدام از آنها از لحاظ شهرت و توسعه به پای دسنترالند نمی رسند. این پروژه، حاصل نوآوری و هوشمندی دو جوان مبتکر و مجرب به نام های Ari Meilich و Esteban Ordano است که قبل از این پروژه نیز تجربه های مرتبط زیادی در زمینه بازی های مجازی داشته اند. 

 

image

*پلتفرم دسنترالند، یک پلتفرم واقعیت مجازی است که به نوعی بازی های "زندگی جایگزین" را ترویج می دهد.

LAND چیست؟

در پلتفرم دسنترالند، سر و کار شما با یک سری NFT (توکن های غیر مثلی) به نام LAND (زمین) است که با پرداخت مبلغی توکن MANA آنها را خریداری می کنید. وقتی صاحب قطعه زمین خود شدید، برای هر کاری در آن آزادی عمل دارید و می توانید به هر روشی که دوست داشتید آن را توسعه داده و تجهیز کنید. 

هر قطعه زمین در این پلتفرم 33 فوت در 33 فوت اندازه دارد و تعداد آنها در کل بسیار محدود است، اما هر زمین از لحاظ ارتفاع هیچ محدودیتی ندارد. دسنترالند برای بررسی راحت تر زمین ها توسط مشتریان، بازار املاک مجزایی نیز برای LAND ها ترتیب داده است.

نکته دیگری که باید بدانید این است که LAND ها گروه بندی های مجزایی دارند و در هر گروه، قطعات زمینی هستند که موضوعات مشترکی دارند. برای مثال، زمین هایی که فقط برای علاقه مندان به رمزارزها و برنامه های کریپتو طراحی شده اند. 

 

image

*LAND، قطعه زمینی است که شما در پلتفرم دسنترالند در قالب توکن NFT خریداری می کنید.

 

توکن MANA چیست؟

مانا، یکی دیگر از دو توکن پلتفرم دسنترالند است. از توکن MANA که یک توکن ERC-20 است، برای خرید قطعات زمین و پرداخت هزینه خدمات داخلی و کالاها در این پلتفرم استفاده می شود. وقتی شما LAND ای را خریداری می کنید، دسنترالند، مانایی را که با آن خرید خود را صورت داده اید، می سوزاند. تیم دسنترالند، در ابتدای کار هر LAND را 1000 مانا فروخت اما اکنون که یک بازار ثانویه وجود دارد، قیمت های LAND عملاً متفاوت است.

برای مثال در حال حاضر ارزان ترین LAND ای که میتوانید پیدا کنید چیزی بالغ بر 11750 مانا است و در مناطق محبوب تر برچسب های قیمت میلیونی را مشاهده خواهید کرد. بالاترین قیمت زمینی که تا به حال فروخته شده به ماه مارس سال 2018 برمیگردد که قطعه ای زمین با قیمت 2.000.000 مانا یا همان 175.578 دلار به فروش رفت. البته این معامله سود هنگفتی را در طول زمان برای خریدارش ایجاد کرد. 

خرید توکن MANA

توکن MANA را با پرداخت بیت کوین یا اتریوم یا تتر از اکثر صرافی های بزرگ دنیا از جمله کوکوین یا OKEx میتوانید تهیه کنید. برای نگهداری آن نیز هر کیف پولی که با توکن های ERC-20 سازگار باشد را می توانید انتخاب کنید. 

کلام آخر

دسنترالند، بستری از واقعیت مجازی است به شما امکان خرید زمین با توکن MANA میدهد و مجازید با تخیل خود هر کاری که می خواهید با قطعه زمین خود انجام دهید. این پروژه یک پروژه منحصر به فرد است. اگر طرفداران بازی های "زندگی جایگزین" در آینده نیز بیشتر از این افزایش یابند، شاهد رشد بسیار چشمگیر و شکوفایی حیرت انگیز یک اکوسیستم کاملاً جدید از مشاغل و تجربیات در سطح جهانی خواهیم بود.

در حال حاضر از آنجایی که تنها استفاده توکن MANA جهت خرید LAND است، پیش بینی این مسئله که دقیقاً چه چیزی بر قیمت آن تاثیر می گذارد، کمی دشوار است. اما میتوان مطمئن بود که با افزایش ارزش LAND، قیمت توکن MANA نیز رشد زیادی خواهد داشت. پس حتماً این گزینه پرپتانسیل بازار ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید تا فرصت های طلایی بازار از دستتان در نرود. 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.