whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال GST 

1401/10/30 ساعت 21:31


ارز دیجیتال Green Satoshi token که به ارز GST معروف است. GSTکه توکن بازی سبک زندگی Web 3.0 STEPN، به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق پیاد ه‌روی یا دویدن جوایزی کسب کنند. این توکن در چند ماه اول سال 2022 عملکرد بسیار خوبی داشت. ارز  gst در سه ماهه سوم سال 2022 به شدت سقوط کرد. عملکرد ضعیف GST تا به امروز به تزلزل بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) نسبت داده می شود. در ادامه ی این مطلب از پرشین الیت قصد داریم به بررسی جزئی تر ارز دیجیتال GST  بپردازیم.

در صورت نیاز می‌توانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید. 

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتورهای VIPو سیگنال‌های ارز دیجیتال اقدام کنید.

تاریخچه STEPN

STEPN در آگوست 2021 توسط شرکت فین‌تک استرالیایی Find Satoshi Lab تأسیس شد. مدیریت جدید نیز در سپتامبر همان سال انتخاب شد و پروژه بازی Solana Ignition Hackathon Gaming Track 2021 را در اکتبر تضمین کرد. جری هوانگ، سازنده بازی و یکی از بنیانگذاران این شرکت است و در رابطه با تجربیات و تحصیلات او هنوز اطلاعاتی در دست نیست. STEPN اولین پروژه او نبود، هوانگ در پروژه های توسعه بازی، بازاریابی و همچنین آزمایش، به ویژه برای کاربران اپل شرکت داشته است.

یکی دیگر از مهره های اصلی این شرکت و Yawn Rong است. رونگ یک سرمایه گذار باتجربه ارزهای دیجیتال، انکوباتور قدیمی بلاک چین و کارآفرین موفق است. Rong در گذشته با موفقیت در پروژه ها کوچک توانته پروژه های خود را به  سطوح ملی ارتقا دهد.

جسیکا دوان، مدیر ارشد امنیتی شرکت، دارای تجربه در طراحی و معماری است. او دارای موقعیت تأثیرگذاری است زیرا مسئولیت مشاوره به شرکا و مشتریان، تجزیه و تحلیل فناوری بلاک چین، روند بازار و نوآوری ها را بر عهده دارد. در روز زمین، 22 آوریل، STEPN اعلام کرد که 100000 دلار یا 5797.1 تن کربن حذف در بازار حذف کربن مبتنی بر بلاک چین نوری خریداری کرده است و خریدهای ماهانه برای جبران انتشار گازهای گلخانه ای انجام خواهد داد. برای بهرمندی از بهترین سیگنال  ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز  شما میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

توکن ساتوشی سبزیا ارز  gst چیست؟

توکن ساتوشی سبز (GST) توکن ابزاری اکوسیستم STEPN است که به عنوان ارز درون بازی و جایگزینی برای امتیازات تجربه استفاده می شود. STEPN یک بازی سبک زندگی با عناصر اجتماعی و سرگرم کننده است. STEPN اولین بازی  NFTاست که   میگوید حرکت برای کسب درآمد است و در آن بازیکنان با پیاده روی و دویدن در فضای باز در حالی که کفش ورزشی NFT می پوشند، توکن های GST به دست می آورند. توکن‌های GST همچنین می‌توانند برای ارتقا سطح و ساخت کفش‌های ورزشی جدید استفاده شوند، و بازیکنان می‌توانند کفش‌های ورزشی NFT خود را در بازار اپلیکیشن بفروشند یا حتی کفش های جدید را اجاره کنند.  هدف این پروژه تشویق جمعیت جهان به داشتن یک سبک زندگی سالم و فعال و همچنین آشنایی مردم با مفهوم Web3 است. پلتفرم STEPN در اصل توسط سولانا (SOL) طراحی شده است و از مکانیزم دو رمزی استفاده می‌کند که در آن توکن ساتوشی سبز (GST) ارز در بازی است و توکن گرین متاورس (GMT) رمز حاکمیت است.

فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

چگونه ارز دیجیتال GST را کسب کنیم؟

برای عضویت در جامعه STEPN، ابتدا برنامه تلفن همراه STEPN را دانلود کنید، یک حساب کاربری بسازید و یک کیف پول ایجاد کنید. سپس توکن‌های SOL را به کیف پول داخلی STEPN می‌گذارید، به بازار درون‌برنامه می‌روید، کفش‌های ورزشی NFT می‌خرید و ۲۴ ساعت برای تکمیل انرژی منتظر می‌مانید (انرژی زمان تمرین کاربر است)تقریباً در هر 6 ساعت 25%  انرژی بازیابی می‌شود. پس از کسب انرژی میتوانید با پیاده روی یا دویدن در محیط بازی به کسب ارز دیجیتال  gst بپردازید. سرمایه گذاران همچنین می توانند با اجاره NFT های خود به کاربران پلتفرم یا بازیکنان جدید GST کسب کنند.

توکن‌های GST را می‌توان برای خرید اعتبار حذف کربن در بلاک چین، برای مبارزه با تغییرات آب و هوا و کمک به حفاظت از محیط زیست اهدا کرد. شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارزهای دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

مزایای ارز دیجیتال  gst و پروژه STEPN چیست؟

همانطور که در ابتدای این مطلب از پرشیتن الیت خواندید پروژه  STEPN یک برنامه ی سبک زندگی است به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک خواهد کرد. از جمله مزایای این بازی و ارز دیجیتال  gstمیتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

  1. ارز دیجیتال gst  که در قبال فعالیت به کاربران برنامه داده میشود به کاربران انگیزه می‌دهد تا هر روز به ورزش بپردازند، خود را در وضعیت خوبی نگه دارند، سلامت جسمانی را بهبود بخشند.
  2. عملکرد GameFi که در برنامه تعبیه شده است سبب ساخت کفش های کتانی، تراز کردن کفش های کتانی، NFT های سفارشی، جعبه های رمز و راز میشود.
  3. اکوسیستم STEPN شامل ابزارهایی مانند Wallet، Swap، Marketplace است.
  4. برای استفاده از اپلیکیشن و خرید کفش های کتانی NFT، کاربران نیازی به پایگاه دانش فناوری بلاک چین ندارند.
  5. نرم افزار تلفن همراه به یک رابط بصری و ساده مجهز شده است.
  6. کرایه رایگان کفش‌های ورزشی NFT در این پلتفرم وجود دارد. بازیکنان می توانند با جمع آوری تعداد مورد نیاز ژتون، جفت کفش خود را خریداری کنند. 

در صورت علاقه می‌توانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. همچنین، میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فیوچرز و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

چه چیزی توکن ساتوشی سبز را منحصر به فرد می کند؟

تیم STEPN قصد دارد با ترکیب عناصر اجتماعی و عمومی در محصول خود پیشرفت کند و به طرفداران سبک زندگی سالم این فرصت را بدهد تا از علاقه خود به دویدن، ارز دیجیتال به دست آورند. 

STEPN بر اساس مفهوم Move-to-Earn (حرکت برای کسب در آمد) است. در سال 2021، این پروژه در مسیر بازی Solana Ignition Hackathon شرکت کرد و مقام اول را به خود اختصاص داد و تنها بازی NFT موبایلی شد که برنده هکاتون شد. STEPN توجه داوران را به خود جلب کرد و به دلیل طراحی بازی منحصر به فرد، رابط کاربر پسند و ابزارهای داخلی مانند Wallet & Marketplace تاییدیه دریافت کرد.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال  ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز  شما میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

چه زمانی باید توکن ساتوشی سبز (GST) بخرم؟

بازیکنان GST می خرند تا در برنامه STEPN خرج کنندیا بسوزانند. GST ها توسط بازیکنان از طریق جابجایی و اجاره کفش های ورزشی NFT ساخته می شوند و از طریق پیشرفت در بخش های اجتماعی و گیمیفیکیشن سوزانده می شوند. GST با GMT متفاوت است و همانطور که در این مقاله از پرشین الیت خواندید  GMT توکن گرین متاورس که توکن حکومتی STEPN است.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

توکن ساتوشی STEPN سبز در سولانا کجا قابل معامله است؟

می توانید توکن STEPN Green Satoshi را در Solana در Coinbase Exchange، Gate.io و MEXC Global معامله کنید. از جمله جفت های معاملاتی محبوب ارز دیجیتال  gst در Solana در بازار شامل GST-SOL/USD، GST-SOL/CAD، GST-SOL/AUD، GST-SOL/GBP، GST-SOL/INR، و GST-SOL/PHP هستند. 

اگر نسبت به احراز هویت بایننس دچار مشکل شدید، نگران نباشید زیرا متخصصان پرشین الیت می‌توانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس خود را انجام دهید.

نکات برجسته STEPN

این برنامه دارای سه حالت است: حالت انفرادی (بازیکن به دلیل حرکت GST دریافت می کند، تعداد توکن های بدست آمده به فعالیت بدنی و کمیاب بودن کفش های NFT بستگی دارد). حالت ماراتن (ماراتن های آنلاین رویدادهای هفتگی و ماهانه هستند، ثبت نام حداقل 24 ساعت قبل از شروع الزامی است). حالت پس‌زمینه (کاربران فقط با داشتن یک جفت کفش کتانی درآمد خود را در توکن‌های GST کسب می‌کنند، حالت پس‌زمینه حتی اگر برنامه غیرفعال باشد، بدون کاهش استقامت کفش‌های کتانی کار می‌کند).

NFT ها دارای کیفیت، ویژگی ها و Gem Socket متفاوتی هستند، به روز رسانی با سوزاندن ارز دیجیتال GST انجام می شود، نقاط مشخصه و جم های NFT را می توان برای بهبود عملکرد اضافه کرد.

کاربران می توانند با کنار هم قرار دادن دو کفش کتانی، یک جعبه کفش موسوم به Shoebox را دست یابند. در نتیجه، صاحب یک Shoebox و یک کفش ورزشی تصادفی NFT میشوند.

در بازار داخلی NFT، کاربران می‌توانند هر چیزی را که دارند معامله کنند: کفش‌های ورزشی، جعبه کفش، سنگ‌های قیمتی و همچنین در صورت لزوم NFT اجاره کنند.

با استفاده از Swap، کاربران اپلیکیشن موبایل توکن‌ها را با رمزارزهای دیگر مبادله می‌کنند و همچنین توکن‌ها و NFTهای خود را به کیف پول داخلی میفرستند.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

شبکه ارز دیجیتال  gst چگونه ایمن میشود؟

STEPN، یک بازی NFT موبایل move2earnو همچنین توکن ابزار آنGST توسط Solana (SOL) پشتیبانی می‌شود.

امنیت شبکه Solana بر اساس ترکیبی منحصر به فرد از مکانیسم‌های اجماع اثبات تاریخ (PoH) و اثبات سهام (PoS) ساخته شده است. PoH جزء اصلی پروتکل است که بخش عمده ای از تراکنش های شبکه را پردازش می کند، عملیات موفقیت آمیز و زمان بین آنها را ثبت می کند، در حالی که PoS به عنوان ابزار نظارتی برای اجرای فرآیندهای PoH استفاده می شود.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

آینده ارز gst

متخصصان پرشین الیت پیش بینی میکنند ارز دیجیتال  GST تا پایان سال 2023 به حداکثر قیمت 0.0605 دلار برسد. ما انتظار داریم که این سکه به ترتیب حداقل و میانگین قیمت معاملاتی 0.0411 دلار و 0.0484 دلار را کسب کند.
تا سال 2024، ما انتظار داریم که سکه به حداکثر قیمت معاملاتی 0.0753 دلار با میانگین قیمت 0.0602 دلار برسد. کمترین قیمت این سکه تا آن زمان 0.0512 دلار پیش بینی می شود.
تا سال 2025، سایت Trading Beasts پیش بینی می کند که GST به حداکثر قیمت 0.084 دلار با میانگین قیمت 0.0672 دلار خواهد رسید.
انتظار می رود تا سال 2026، GST به حداکثر قیمت 0.0904 دلار با حداقل قیمت معاملاتی 0.0614 دلار برسد. همچنین پیش بینی میشود میانگین قیمت معاملاتی این ارز  به 0.0723 دلار برسد.
شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

سخن پایانی  

توکن GST یک ارز مجازی است که بر روی پلتفرم Web 3اجرا می شود. پیشرفت‌های فعلی وب3 پیشرفت بزرگی را برای آینده بلاک‌چین و برنامه‌های مرتبط با بلاک چین نشان می‌دهند، زیرا به طور فزاینده‌ای برای برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی استفاده می‌شوند. امروزه، تعدادی از محصولات اضافی Web 3.0 سودآور هستند.

جالب است  که بدانید GST یک پروژه آینده نگرانه در پشت خود دارد و پیش بینی می شود که در آینده به قله های موفقیت جدیدی برسد. همانطور که در این مطلب از پرشین الیت خواندید ارز دیجیتال  gst  رو به پیشرفت است بو میتوان گفت سرمایه گذاری در این ارز میتواند سبب کسب سود منحصر به فرد شود با این حال ما به شما پیشنهاد میکنیم حتماً قبل از سرمایه گذاری در ارز دیجیتال  gst  با کارشناسان و متخصصان خبره پرشین الیت مشورت کنید. 

سیگنال ارز دیجیتال در معاملات دنیای ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال ها میتواند به  شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. سیگنال فیوچرز در کنار سیگنال ارز دیجیتال سبب میشود که در معاملات سود بیشتری کسب کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدتری تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.