whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی وب سایت Chainalysis

1401/10/29 ساعت 21:55


Chainalysis یک از بهترین وب سایت های پیشرو در صنعت  تجزیه و تحلیل و تحلیل بلاک چین است. Chainalysis که توسط نهادهای دولتی و موسسات مالی به طور یکسان مورد اعتماد است، در خط مقدم قانون بلوک چین و خدمات انطباق است. ما در این مقاله از پرشین الیت قصد داریم علاوه بر معرفی سایت  Chainalysis میخواهم به پاسخ دو سوال مهم نیز بپردازیم: نخست آیا Chainalysis می‌تواند به صنایع در جلوگیری از هک، نفوذ و از دست دادن سرمایه کمک کند؟ ثانیاً آیا آنها می توانند مؤسسات غسر متمرکز را شناسایی و راه اتصالی به آن ها باشند؟ پس برای یافتن پاسخ این دو سوال با ما همراه باشید.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارز دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

تاریخچه سایت Chainalysis

Chainalysis که در سال 2014 تأسیس شد، با حمایت از اعتماد و شفافیت در فضای بلاک چین، نامی برای خود دست و پا کرده است. به طور خاص، Chainalysis نرم‌افزار و بینش‌های عملی را برای کمک به مؤسسات قدیمی با یکپارچه‌سازی فناوری‌های غیرمتمرکز توسعه می‌دهد. علاوه بر این، Chainalysis با هدف ایجاد اعتماد بین طرفین و ایجاد استانداردهای انطباق قابل اعتماد با حداقل خطر است. اما این ها فقط بخشی از فعالیت های این سایت است، Chainalysis در برخی از برجسته‌ترین پرونده‌های جنایی در صنعت بلاک چین کمک کرده است. گزارش جرایم رمزنگاری 2022 Chainalysis، گستردگی تحقیقات و تحلیل‌هایی را که این شرکت در دوازده ماه گذشته انجام داده است، تفکیک دقیق فعالیت‌های غیرقانونی در زنجیره را نشان می‌دهد.

مایکل گرونگر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت، که مدرک دکتری خود را در رشته مکانیک کوانتومی قبل از تأسیس صرافی کریپتو Kraken در سال 2011 دریافت کرد. در سال 2015، گرونگر کراکن را ترک کرد تا Chainalysis را تأسیس کند. هدف این سرمایه‌گذاری ایجاد بستری بود که دولت‌ها و مؤسسات مالی را قادر می‌سازد تا خطر جرایم سایبری و وجوه دزدیده شده را هنگام تعامل با بلاک چین‌های عمومی کاهش دهند.

در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت، ما قصد داریم به بررسی شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis بپردازیم. ما در مورد چگونگی کمک Chainalysis به دولت ها و موسسات مالی برای ادغام بلاک چین بحث خواهیم کرد. همچنین، برخی از محصولات و خدمات اصلی این شرکت را بررسی خواهیم کرد. علاوه بر این، نگاهی به گزارش جرایم Crypto Crypto Chainalysis 2022 خواهیم داشت و روش‌هایی را که Chainalysis فعالیت‌های مجرمانه را در دنیای Web3 بررسی می‌کند، مورد بحث قرار خواهیم داد.

برای بهرمندی از بهترین سیگنال  ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز  شما میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت بپویندید و با عضویت VIP از جدید ترین اخبار مربوط به ارز دیجیتال با خبرشوید.

Chainalysis چیست؟

Chainalysis یک ارائه‌دهنده خدمات نرم‌افزاری و داده‌های بلاک‌چین است که ابزارها و تحقیقاتی را برای سازمان‌های دولتی، صرافی‌های ارز دیجیتال و موسسات مالی ایجاد می‌کند. Chainalysis به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تحلیل بلاک چین در سطح جهان، با نهادهای نظارتی برای توسعه استانداردهای صنعت در ممیزی و انطباق برای کمک به موسسات مالی قدیمی برای ادغام فناوری بلاک چین همکاری می‌کند. همچنین، Chainalysis محصولاتی را برای ارائه دهندگان بیمه و شرکت های امنیت سایبری در بیش از 60 کشور ارائه می دهد.

Chainalysis مسئول ایجاد برخی از شناخته شده ترین ابزارهای انطباق و تحقیق در صنعت بلاک چین است. علاوه بر این، این شرکت نرم افزار تحقیق و اطلاعات بازار را توسعه می دهد که به حل برخی از برجسته ترین فعالیت های مجرمانه در بلاک چین کمک کرده است. با انتقال بخش‌های جدید به دنیای Web3، Chainalysis راه را برای انطباق بدون اصطکاک و وضوح نظارتی هموار می‌کند.

شما میتوانید به کمک پرشین الیت از قیمت ارزهای دیجیتال با خبر شوید و سیگنال ارز دیجیتال که در بهترین گروه ارز دیجیتال وجود دارند را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید.

Chainalysis چگونه کار می کند؟

Chainalysis داده های بلاک چین و خدمات تجزیه و تحلیل را برای بیش از 500 مشتری سازمانی ارائه می دهد. این شامل سازمان ملل متحد (سازمان جرایم و مواد مخدر)، وزارت دادگستری ایالات متحده، مجمع جهانی اقتصاد (WEF)، تیم تحقیقات جنایی سرویس درآمد داخلی (IRS)و جمینی(برج جوزا) است. در ادامه ی این مطالب ما متخصصان پرشین الیت نگاهی دقیق‌تر به سه پایگاه اصلی مشتری که این شرکت خدمات می‌دهد، خواهیم داشت. 

اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند تا به راحتی احراز هویت بایننس را انجام دهید.

1. کسب و کارهای ارزهای دیجیتال 

Chainalysis راه‌حل‌های انطباق سفارشی را برای ساده‌سازی حجم کار نظارتی به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. به این ترتیب، تیم ها می توانند با خیال راحت همراه با یک تیم مدیریت حساب اختصاصی کار کنند. همچنین، کسب‌وکارها به کارشناسان بررسی برای کمک به ایجاد یک چارچوب انطباق قوی دسترسی دارند.

2. موسسات مالی 

ادغام بلاک چین در زیرساخت های مالی موجود با خطرات متعددی همراه است. Chainalysis بانک‌ها و مؤسسات مالی را قادر می‌سازد تا به همان داده‌هایی که تنظیم‌کننده‌ها برای به حداقل رساندن ریسک‌ها و تسهیل رشد سازگار در اقتصاد کریپتو استفاده می‌کنند، دسترسی داشته باشند. همچنین، تیم ها به طیف وسیعی از ابزارها برای بررسی تهدیدات پیچیده مختلف و مدیریت قرار گرفتن در معرض خطر دسترسی پیدا می کنند.

فراموش نکنید که سیگنال فیوچرز میتواند به شما در هر معامله ای کمک کند و سبب کسب سود بیشتر شود، با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت میتوانید از جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید.

3. سازمان های دولتی 

Chainalysis بینش‌های عملی را به سازمان‌های دولتی ارائه می‌دهد تا به سازمان‌های جنایتکار به عدالت کمک کنند. مجرمان دائماً راه های جدیدی برای فرار از قانون و پنهان کردن فعالیت های پلید پیدا می کنند. با این حال، Chainalysis ابزارهای تحقیقاتی پیشرو در صنعت را توسعه می‌دهد تا به سازمان‌های دولتی کمک کند تا فعالیت‌های بلاک چین را شناسایی کرده و داده‌های مربوط به تروریسم، قاچاق جنسی و پول‌شویی را مورد بررسی قرار دهند.
شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

محصولات Chainalysis

Chainalysis برخی از پیشرفته ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل بلاک چین را ارائه داده است. اکنون که با انواع مشتریانی که Chainalysis به آن ها خدمات ارائه می‌کند آشنا شده‌ایم، اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به برخی از محصولات و خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد و نحوه سود آنها برای مشتریان بیندازیم.

داده های تجاری 

ابزار Chainalysis Business Data به کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا درک بهتری از پایگاه مشتری خود داشته باشند، جریان‌های درآمد جدیدی ایجاد کنند و محصولات و خدمات جدید Web3 را توسعه دهند. این بینش‌های عملی را ارائه می‌کند که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها، بهبود تجربیات مشتری و بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی را بگیرند. همچنین، بازوی Chainalysis Business Data نقش اساسی در بسیاری از محصولات دیگر دارد.

تراکنش خود را بشناسید (KYT)

Chainalysis’ KYT (معامله خود را بشناسید) هوش بلاک چین نسل بعدی را با یک رابط برنامه نویسی کاربردی بی مکث (API) از طریق یک رابط کاربری شیک و ساده ارائه می دهد. مشتریان به ابزارهایی دسترسی پیدا می‌کنند که به بهینه‌سازی گردش کار دستی کمک می‌کنند و با نهادهای نظارتی جهانی سازگار می‌مانند. همچنین، Chainalysis KYT یک پیچ امن به دنیای Web3 و امور مالی غیرمتمرکز ارائه می‌کند و هر هفته بیش از 100 سرویس جدید اضافه می‌کند.

علاوه بر این، Chainalysis KYT آدرس های کیف پول بلاک چین را برای موجودیت های دنیای واقعی ترسیم می کند. این به شناسایی فعالیت های غیرقانونی، بازارهای دارک وب ، کلاهبرداری ها و باج افزارها کمک می کند. همچنین، مشتریان از نظارت مستمر تراکنش برای کمک به شناسایی فعالیت‌های پرخطر بهره می‌برند. به علاوه، کاربران می‌توانند هشدارهای بلادرنگ را برای برآورده کردن خواسته‌های خاص سیاست‌های ضد پولشویی (AML) پیکربندی کنند. بر این اساس، مشتریان می توانند از تراکنش های آدرس های تحریم شده جلوگیری کنند و کیف پول های مرتبط با حملات باج افزار را مسدود کنند.

علاوه بر این، Chainalysis KYT به سازمان‌ها کمک می‌کند تا تحقیقات انجام دهند و رویدادهای دنیای واقعی را به فعالیت‌های زنجیره‌ای بلاک چین مرتبط کنند. مشتریان همچنین می توانند هشدارها را برای هشدار نسبت به الگوهای رفتاری از پیش تعریف شده تنظیم کنند و یک مسیر حسابرسی کامل برای به اشتراک گذاشتن با تنظیم کننده ها و موسسات مالی ایجاد کنند.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در دنیای ارز دیجیتال از گروه سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

کریپتوس 

سرویس Chainalysis Kryptos به کسب و کارها امکان دسترسی به انبوهی از داده های زنجیره ای(بلاک چین)  قابل اعتماد را می دهد. مشتریان می توانند از این ابزار برای نظارت بر فعالیت بیش از 6500 سرویس و تصمیم گیری آگاهانه در مورد شرکای بالقوه صنعت استفاده کنند. کریپتوس مشتریان را قادر می‌سازد تا یک نمایه زنجیره‌ای از کسب‌وکارهای دیگر ایجاد کنند و بینش‌هایی را در مورد سطوح مختلف ریسک پذیری توسط نهادهای مختلف ارائه می‌دهد.

قبل از وارد شدن به یک مشارکت استراتژیک، کسب و کارها می توانند ریسک یک کسب و کار را با سایر مشاغل مقایسه کنند. به علاوه، مشتریان به همان داده هایی که توسط تنظیم کننده ها و مجریان قانون استفاده می شود دسترسی پیدا می کنند. Chainalysis برای مدت طولانی تری نسبت به هر شرکت تحلیلی دیگری داده ها را از خدمات بلاک چین جمع آوری کرده است. بر این اساس، این داده‌ها جزو قابل اعتمادترین داده‌های موجود در صنعت بلاک چین هستند.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز  دیجیتال مطلع شوید.

Market Intel 

Chainalysis Market Intel بینش و داده های منحصر به فردی از بازار را برای کمک به تحقیق و سرمایه گذاری در سراسر قلمرو Web3 ارائه می دهد. کاربران تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام تحقیقات کامل و تصمیم گیری سرمایه گذاری بر اساس داده های دنیای واقعی را دریافت می کنند. همچنین، سرویس اینتل Chainalysis Market به مشتریان کمک می کند تا استراتژی های سرمایه گذاری مبتنی بر داده را با استفاده از مجموعه داده اختصاصی که Chainalysis از سال 2014 ایجاد کرده است، توسعه دهند.

مشتریان به ابزارهای پیشرفته دسترسی پیدا می‌کنند که نشان می‌دهد حرکت ارزهای رمزنگاری یا ارزهای دیجیتال چگونه است و می‌تواند رویدادهای سراسر بازار را بررسی کند. این ابزارها به کاربران کمک می کنند تا فرصت های خرید و فروش ایده آل را ارزیابی کنند. به علاوه، آنها تصویری به روز از روندهای بلاک چین را در دسترس خواهند داشت.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

راکتور

Chainalysis Reactor یک ابزار قانونی ارزهای دیجیتال است که کاربران را قادر می‌سازد تا فعالیت‌های مجرمانه را بررسی کنند و بینش‌های عملی در مورد حرکت ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. این نرم افزار تحقیقاتی، صدها میلیون آدرس کیف پول رمزنگاری را به نهادهای دنیای واقعی ترسیم می کند. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا هر آدرس کیف پول رمزنگاری را وارد کنند و تصویری از آدرس های کیف پول و فعالیت مرتبط را ترسیم می کند. مشتریان دیدگاهی در مورد فعالیت های استخر استخراج، خدمات بازرگانان و هزاران انجمن رسانه های اجتماعی به دست می آورند.

به علاوه، Reactor شناسایی فعالیت های مخرب در زنجیره را ساده می کند. علاوه بر این، Reactor به کاربران این امکان را می‌دهد که یادآورهای ساعت را برای بررسی‌ها و نظارت بر تراکنش‌های آینده در زنجیره را تنظیم کنند. این نیاز به آموزش کمی دارد و به تسریع تجزیه و تحلیل برای باز کردن ابهامات پیچیده روی زنجیره به طور موثر کمک می کند.

متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال  پرشین الیت نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

خدمات حرفه ای Chainalysis

خدمات حرفه ای Chainalysis تیمی از محققین خبره را برای پیچیده ترین و ظریف ترین بررسی های زنجیره ای ارائه می دهد. این سرویس قانونی بلاک چین پیشرفته تحقیقات سرقت و امنیت سایبری را ساده می کند و به مشتریان امکان دسترسی به ابزارهای تجزیه و تحلیل با بالاترین کیفیت را می دهد.

علاوه بر این، این سرویس گزارش ‌دهی سفارشی را برای موسسات مالی، صرافی‌های ارز دیجیتال و سازمان‌های دولتی برای سناریوهای مختلف تحقیقات ارائه می‌دهد. Chainalysis برخی از برجسته ترین موارد در این صنعت را بررسی کرده و به سازمان های دولتی در سراسر جهان کمک کرده است.

برنامه های صدور گواهینامه 

برنامه های صدور گواهینامه Chainalysis به مشتریان این امکان را می دهد که آموزش ببینند تا افسران و رگولاتورهای تایید شده مطابقت با بلاک چین شوند. این برنامه گواهینامه های مختلفی را ارائه می دهد. این شامل گواهینامه مبانی ارزهای دیجیتال (CCFC) برای مبتدیان و گواهینامه Chainalysis Reactor (CRC) برای تجزیه و تحلیل بلاک چین است. همچنین، گواهینامه Chainalysis KYT (CKC) به مشتریان می آموزد که چگونه استراتژی های انطباق خود را توسعه دهند. به علاوه، گواهی تخصصی بررسی تحقیقات پیشرفته و روش‌های مبهم‌سازی Chainalysis (CISC) را برای کاربران راکتور Chainalysis پوشش می‌دهد.

شما میتوانید برای معاملات بهتردر فارکس از سیگنال فارکس استفاده کنید شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت  از جدیدترین سیگنال فیوچرز  و سیگنال ارز دیجیتال و همچنین قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.

سخن پایانی     

Chainalysis ابزارهای تحلیل و تحقیق بلاک چین در سطح جهانی را برای صنعت کریپتو، موسسات مالی و سازمان‌های دولتی ارائه می‌کند. همانطور که پذیرش کریپتوهای سازمانی به طور تصاعدی در حال رشد است، توانایی جلوگیری از هک، نقض و از دست دادن وجوه ارزشمندتر از همیشه است. Chainalysis به برخی از پرمخاطب ترین پرونده های جنایی که صنعت دیده است کمک کرده است و همچنان مرزهای تجزیه و تحلیل بلاک چین را پیش می برد. در آینده، می‌توان انتظار داشت که Chainalysis نقش برجسته‌تری در تعریف پارامترهای نظارتی ایفا کند. علی رغم نظرات متفاوت در مورد مقررات، Chainalysis در حال توسعه راه حل های انطباق پیشرفته، برای کمک به اتصال مؤسسات قدیمی با قلمرو Web3 است.

سیگنال ارز دیجیتال در معاملات دنیای ارز دیجیتال حائز اهمیت هستند چرا که تحلیل درست این سیگنال ها میتواند به  شما در تخمین قیمت ارز دیجیتال و کسب سود بیشتر کمک کند. سیگنال فیوچرز در کنار سیگنال ارز دیجیتال سبب میشود که در معاملات سود بیشتری کسب کنید. شما میتوانید با عضویت در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدیدترین سیگنال فارکس، سیگنال ارز دیجیتال و سیگنال فیوچرز استفاده کنید و از جدیدتری تغییر قیمت ارز دیجیتال مطلع شوید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.