whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

آموزش جامع کیف پول SafePal به صورت گام به گام

1400/09/18 ساعت 14:16


در حالی که نوشتن کلیدهای خصوصی روی کاغذ ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما توصیه می‌کنم از آن اجتناب کنید. احتمال از دست دادن دارایی شما در آن تکه کاغذ بسیار زیاد است. حتی اگر یک تکه کاغذ را گم نکنید، ممکن است آن به راحتی از بین برود و در نهایت تمام دارایی های رمزنگاری خود را از دست بدهید.

برای محافظت از دارایی خود ، روش بهتری برای ذخیره کلیدهای خصوصی خود نیاز دارید. و اینجاست که کیف پول‌های رمزنگاری تخصصی وارد می‌شوند. صرف نظر از اینکه به سراغ کیف پول سخت افزاری می روید یا کیف پول نرم افزاری، این گزینه‌ها بسیار ایمن‌تر از یک تکه کاغذ خواهند بود. برای نگه داشتن همه آن کیف پول‌های رمزنگاری شده در کنار هم، کیف پول SafePal بهترین گزینه است.

 این کیف پول هم در اندروید و هم در iOS موجود است و تنها برنامه ای است که برای مدیریت دارایی‌های رمزنگاری خود به آن نیاز دارید. بنابراین، بیایید قدم به قدم نحوه استفاده از برنامه را بررسی کنیم.  ب در اینجا خلاصه‌ای سریع از همه چیزهایی که برای بدست آوردن، تنظیم و سرمایه گذاری با استفاده از کیف پول سیف پل باید بدانید، آورده شده است. به راحتی به هر قسمتی که به آن علاقه دارید بروید. با این حال، من به مبتدیان توصیه می‌کنم از هر بخش عبور کنند تا از این راهنمای مختصر مبتدی در کیف پول SafePal بهترین استفاده را ببرند.

پرشین الیت ارائه‌دهنده بهترین خدمات در زمینه دیجیتال است. با سبد ارز دیجیتال، انواع سیگنال‌ فیوچرز و سیگنال فارکس، کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی، همچنین مشاوره بازارهای مالی و احراز هویت بایننس، شما را به موفقیت‌های بزرگ‌تر هدایت می‌کنیم.

چگونه کیف پول SafePal را دانلود و نصب کنیم؟

اولین قدم برای استفاده از اپلیکیشن دانلود و نصب آن است. برای دانلود کیف پول SafePal دو گزینه دارید. یکی از گزینه‌ها مراجعه به وب سایت برنامه و بازدید از صفحه دانلود آن است. از اینجا، می‌توانید سیستم عامل خود را انتخاب کنید و برنامه را روی دستگاه خود دانلود کنید یا اگر کاربر اندرویدی هستید بدون دسترسی به play store ؛ می‌توانید آن را دانلود کنید.

از طرف دیگر، می‌توانید برنامه را مستقیما از فروشگاه Google Play یا Apple App Store (بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنید) دانلود کنید. هنگامی که برنامه درخواست مجوز می‌کند، لطفا مجوزهای لازم را برای عملکرد صحیح آن اعطا کنید. پس از دانلود و نصب، آماده راه اندازی برنامه هستید.

چگونه اپلیکیشن کیف پول سیف پل را راه اندازی کنیم؟

فرآیند تنظیم کیف پول SafePal بسیار ساده است مثل دانلود و نصب آن. هر کاربر جدید اولین باری که برنامه را باز می‌کند صفحه زیر را می بیند:

 

image

کیف پول سیف پل

 

همانطور که می بینید، در اینجا دو گزینه برای انتخاب دارید. وقتی صحبت از کیف پول‌های نرم افزاری می‌شود، می‌توانید یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا یک کیف پول قبلی را وارد کنید. از سوی دیگر، برای کیف پول‌های سخت افزاری، فقط می‌توانید کیف پول های سخت افزاری را جفت کنید  که اگر برای خرید کیف پول SafePal سرمایه گذاری کرده باشید، بسیار مفید است.

اکنون باید روی "کیف پول نرم افزار" ضربه بزنید. این شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که روی دکمه "بعدی" ضربه بزنید.  اگر برای اولین بار از برنامه استفاده می‌کنید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما می‌خواهد یک رمز عبور امنیتی برای کیف پول SafePal خود تعیین کنید.

مانند هر پلتفرم دیگری، برای ایجاد رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر الفبایی عددی وارد کنید. رمز عبور را وارد کنید، آن را تایید کنید و قبل از بررسی گلوله شرایط استفاده را بخوانید تا مطمئن شوید که آن‌ها را خوانده‌اید. هیچ کس شرایط استفاده را نمی‌خواند. با این وجود، من از شما می‌خواهم که هر بار که برای چیزی ثبت نام می‌کنید، این کار را انجام دهید. به خصوص زمانی که پولی که به سختی به دست آورده‌اید درگیر آن باشد.

به عنوان یک لایه امنیتی اضافی برای دارایی های رمزنگاری خود، باید اثر انگشت خود را به آن اضافه کنید و سپس یک الگوی رمز عبور برای تکمیل رمز عبور امنیتی خود ایجاد کنید. اما اگر احساس تنبلی می‌کنید، می‌توانید از این الگو صرف نظر کنید. یا، اگر بخواهید، می‌توانید دفعه بعد که برنامه را باز می‌کنید، درخواست کنید که درباره آن یادآوری شود.

به شما پیشنهاد می‌کنم هنگام راه‌اندازی کیف پول، امنیت آن را راه‌اندازی کنید، زیرا اگر قصد دارید تمام دارایی‌های رمزنگاری خود را به کیف پول منتقل کنید، واقعا به این امنیت نیاز دارید. پس از تنظیم صحیح رمز عبور امنیتی و رمز عبور الگو، اکنون به طور رسمی در سیستم هستید و "آماده شروع سفر SafePal"  هستید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول SafePal راه اندازی کنید.

 

image

کیف پول نرم افزاری

 

چگونه یک کیف پول نرم افزاری در کیف پول SafePal ایجاد کنیم؟

این همان چیزی است که اکثر کاربران را گیج می‌کند و به طور کامل از این روند صرف نظر می‌کنند. نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که از برنامه به درستی استفاده می‌کنید. از صفحه اصلی، دوباره بر روی کیف پول نرم افزار ضربه بزنید و به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که به شما این امکان را می‌دهد که یک کیف پول بسازید یا یک کیف پول وارد کنید.

ما روی ایجاد کیف پول تمرکز خواهیم کرد، اما فقط برای اینکه بدانید واردات چیست، اجازه دهید در مورد آن نیز بحث کنیم. برای وارد کردن کیف پول، چندین گزینه دارید. می‌توانید آن را با استفاده از یک عبارت بازیابی (که بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد)، یک کلید خصوصی، یک فروشگاه کلید (که در آن کلیدهای خود را ذخیره می کنید) یا در حالت مشاهده (که به شما امکان می‌دهد فقط تعادل و جزئیات تراکنش را مشاهده کنید) وارد کنید.

آدرس عمومی؛ در این حالت نمی‌توانید تراکنش انجام دهید). دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید کیف پول را بازیابی کنید، اما مهم‌ترین آن‌ها از دست دادن تلفن است (و از این رو دسترسی به برنامه). بعدا درباره نحوه بازیابی کیف پول SafePal خود صحبت خواهیم کرد، اما در حال حاضر، بیایید روی ایجاد آن تمرکز کنیم. 

اکنون برای ایجاد کیف پول نرم افزاری در اپلیکیشن، باید روی Create Wallet ضربه بزنید. پس از ضربه زدن روی آن، برنامه از شما می‌خواهد رمز عبور امنیتی خود را وارد کنید. این همان رمز عبوری است که در مرحله قبل استفاده کرده‌اید. اطمینان حاصل کنید که رمز عبور را دقیقاً همانطور که در مرحله آخر وارد کرده اید وارد کنید.

 

image

کیف پول SafePal

پس از اتمام، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که از شما خواسته می‌شود کیف پول نرم‌افزاری را که می‌خواهید ایجاد کنید نام ببرید. در این صفحه است که باید تعداد عبارات بازیابی را که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب کنید. این را با دقت انتخاب کنید زیرا این عبارات پتانسیل این را دارند که بعدا مهم باشند. گفتنی است، این بدان معنا نیست که شما باید کمترین تعداد ممکن را انتخاب کنید.

مطمئنا، حتی 12 کاراکتر هم آسان نیست، اما همچنان برای اینکه در سمت امن‌تر باشید، 24 کاراکتر را انتخاب کنید. مگر اینکه شما تصمیم بگیرید که عبارات را با کسی به اشتراک بگذارید، هیچ راهی برای کسی وجود ندارد که آن را بفهمد (صرف نظر از اینکه چقدر پیچیده است. روش‌های ترک استفاده می‌شود). من نمی‌توانم به اندازه کافی بر اهمیت حفاظت از این عبارات تاکید کنم. اگر در نهایت آن‌ها را از دست بدهید، تمام دارایی‌هایی را که در کیف پول نرم افزار ذخیره کرده‌اید از دست خواهید داد. شما نمی‌خواهید آن‌ها با فرد اشتباهی پایان دهند.

در این صفحه، شما همچنین می‌توانید یک عبارت عبور را وارد کنید. از این می‌توان برای ایجاد کیف پول های مخفی زیر عبارت یادگاری که دارید استفاده کرد. پس از تنظیم، به عبارت یادگاری و همچنین عبارت عبور برای آن نیاز دارید بازیابی کیف پول نیازی به گفتن نیست، شما باید هر دو را در یک مکان امن  ترجیحا در مکان‌های امن جداگانه ذخیره کنید تا امنیت را به حداکثر برسانید.

اکنون باید روی "انجام شد" ضربه بزنید و پس از آن به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که به شما اطلاع می‌دهد که کیف پول نرم افزار شما ایجاد شده است.

 

image

کیف پول SafePal

این صفحه همچنین به شما گزینه‌ای برای پشتیبان گیری از عبارات بازیابی خود می‌دهد. اکنون، به جای نوشتن آن بر روی یک تکه کاغذ که در نهایت در لباسشویی گم می‌شود، باید آن را در یک ویرایشگر متنی امن یادداشت کنید.  من معمولا آن را در Notepad می‌نویسم و به عنوان یک فایل دسته‌ای ذخیره می‌کنم. به این ترتیب، اگر کسی بدون اجازه من از رایانه استفاده کند، متوجه نمی‌شود.

پس از انتخاب پشتیبان گیری از عبارات بازیابی، پنجره‌ای ظاهر می شود که به شما در مورد اهمیت عبارات اطلاع می‌دهد. در اینجا شایان ذکر است که حذف برنامه منجر به از دست رفتن تمام داده‌های کیف پول می‌شود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانگرها را تایید کنید و برای حرکت رو به جلو روی «فهمیده» ضربه بزنید.

به دلایل امنیتی نمی‌توانم اسکرین‌شات‌هایی را که بعد از این اتفاق می‌افتد به اشتراک بگذارم. نکته اینجاست که با ضربه زدن روی "فهمیده" شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که عبارات را به شما نشان می‌دهد. از شما می‌خواهد که آن‌ها را یادداشت کنید.  پس از یادداشت، روی دکمه «بعدی» ضربه بزنید و از شما خواسته می‌شود تا روی کلمات به ترتیب صحیح ضربه بزنید. این تایید می‌کند که شما از عبارات بازیابی به درستی پشتیبانی کرده‌اید کیف پول نرم افزار شما ایجاد شده است.

 

image

کیف پول سیف پل


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.