whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال شت کوین

1401/01/05 ساعت 22:34


سیگنال شت کوین های جدید و سرمایه گذاری به موقع در آنها یکی از وسوسه انگیز ترین تجارت ها برای سرمایه گذاران کریپتویی و علاقه مندان به ارز دیجیتال است. ردیابی سریع این نوع از کوین ها برای بهره مندی از سودهای انفجاری و پربازده در زمان کوتاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله راه های شناسایی سریع سیگنال شت کوین جدید و همچنین برخی از مناسب ترین آنها برای سرمایه گذاری در سال 2022 و 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ردیابی سریع شت کوین های جدید

شت کوین چیست؟

شت کوین اصطلاحی است که به ارزهای دیجیتالی غیرقابل استفاده و ناکارآمد داده می شود که هیچ ارزش و اهمیتی ندارند. این کوین ها هیچ چیز جدیدی به فضای کریپتو اضافه نکرده اند و تنها برای کسب سود خرید و فروش می شوند.

نحوه شناسایی سیگنال شت کوین جدید

سیگنال شت کوین جدید را با راه های مختلفی می توان شناسایی کرد. به عنوان مثال برای این کار شما میتوانید به ساب‌ردیت‌ها و گروه های تبلیغاتی فیس‌بوک که جدیدترین شت کوین ها را معرفی می کنند، مراجعه کنید. در آنجا شما می توانید شت کوین های فراوانی را که به تازگی شروع بکار کرده اند، مشاهده کنید.

شت کوین های جدید معمولا پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری پرسود و زودبازده دارند اما مهم است که کدام یک از آنها را انتخاب میکنید. در صورتی که بدون تحقیق و آگاهی و انتخاب یک شت کوین مناسب به سرمایه گذاری در آنها اقدام کنید، احتمال شکست شما زیاد است.

 

بازدهی فوق العاده شت کوین های انفجاری

سیگنال شت کوین های جدید را همچنین میتوانید از طریق سایت https://coinmarketcap.com/ ردیابی کنید. این سایت یکی از معتبرترین و کاملترین منابع برای اخبار ارز دیجیتال و دنیای کریپتو می باشد.

نحوه خرید شت کوین

برای خرید شت کوین های جدید میتوانید به روش زیر عمل کنید:

  1. برنامه Trust Wallet را دانلود کنید.
  2. در یک پلتفرم ارز دیجیتال که BNB یا همان سکه بایننس می فروشد، ثبت نام کنید.
  3. BNB بخرید.
  4. BNB را به آدرس BNB Trust Wallet ارسال کنید.
  5. BNB را با Smart Chain مبادله کنید.
  6. Trust Wallet را به  PancakeSwapمتصل کنید.
  7. DApps را در Trust Wallet خود باز کنید.
  8. آدرس وب سایت PancakeSwap (Home | PancakeSwap) را کپی و در نوار جستجوی DApps پیست کرده و اینتر کنید.
  9. آیکن گوشه سمت راست بالای پلتفرم PancakeSwap را به Smart Chain تغییر دهید.
  10. کیف پول باید به صورت خودکار متصل شود، سپس روی Trade کلیک کنید.
  11. اکنون میتوانید از BNB خود برای خرید شت کوین استفاده کنید.

بهترین زمان برای فروش شت کوین چه زمانی است؟

شت کوین های جدید خریداری شده معمولاً برای سرمایه گذاری بلند مدت ارزشی ندارند. در صورت سرمایه گذاری روی آنها باید دائما نحوه تغییرات قیمت شان را نظارت کنید. می توان گفت بهترین زمان برای فروش شت کوین زمانی است که بازار آن در حال رشد است.

 

رشد سریع شت کوین ها

بهترین shitcoin ها برای سرمایه گذاری در سال 2022 و 2023

در این قسمت برخی از سیگنال شت کوین های جدید و شناخته شده در بازار ارزهای دیجیتال که برای سرمایه گذاری مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم.

  • دوج کوین DOGE: دوج کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم است. این ارز حول یک تصویر از سگ معروف شیبا اینو به نام دوج طراحی شده است. پشتیبانی و هیاهوی اینفلوئنسرها نقش به سزایی در موفقیت این کوین داشته است.
  • DENT: یک ارز دیجیتال است که برای خرید بسته های تلفن همراه استفاده می شود. با این حال، بسیاری بر این باورند که این برنامه به فناوری بلاکچین نیاز ندارد و در واقع بدون آن بهتر عمل می کند. بسیاری آن را راه حلی موفق برای جایگزینی پول نقد می دانند.
  • TRON (TRX): برای تقویت بلاک چین Tron توسعه داده شد. با این حال، برخی مشروعیت ترون را زیر سوال برده‌اند، زیرا به نظر میرسد که وایت پیپر آن متعلق به کوین دیگری باشد. از این رو به عنوان یک شت کوین شناخته می شود.
  • شیبا اینو SHIB: به عنوان یک توکن از روی نژاد سگ Shiba Inu نامگذاری شد. هیچ هدفی به خصوصی ندارد و با هیچ بلاک چین یا برنامه غیرمتمرکز دیگری مرتبط نیست.
  • واکاندا اینو: پس از موفقیت Shiba Inu، توسعه دهندگان آفریقایی گرد هم آمدند و یک سکه جدید شبیه به Shiba Inu ایجاد کردند. Wakanda Inu ابتدا به عنوان یک شت کوین عرضه شد و در کمتر از 6 روز سود بینظیری را برای مردم فراهم کرده است.
  • Ripple: یک پلتفرم پرداخت است که با هدف جریان آزادانه پول از طریق XRP در دفتر کل عمومی طراحی شده است. با اینکه ایده ساده ای دارد اما صدها موسسه مالی (از جمله بانک آمریکا) در حال حاضر از آن استفاده می کنند. برخی ریپل را به دلیل رقابت شدید با سوئیفت در بهترین حالت یک سرمایه گذاری سوداگرانه میدانند.
  • Chiliz: این پلتفرم تعامل طرفداران ورزشی Socios.com را توسعه داده است که بر اساس زیرساخت بلاک چین Chiliz ساخته شده است و از CHZ به عنوان ارز انحصاری این پلتفرم استفاده می کند. این ارزمی تواند پتانسیل سرمایه گذاری طولانی مدت را نیز داشته باشد.
  • Crypto.com: خود را سریعترین برنامه کریپتویی در حال رشد جهان میداند. به کمک آن شما میتوانید ارز دیجیتال را با هزینه واقعی آن خریداری کنید. شبکه Crypto.com برای ایجاد جریان تراکنش بین کاربران و بازرگانان کریپتویی به روشی آسان، مقرون به صرفه و ایمن ایجاد شده است.
  • Dogelon Mars: این آلتکوین مراحل Dogecoin را به عنوان یک شوخی دنبال کرد و در نهایت تبدیل به یک ارز دیجیتال محبوب شد.
  • فلوکی: نام آن از سگ خانگی ایلان ماسک به نام فلوکی الهام گرفته شده است. Floki Inu در نوامبر 2021 در موقعیت 2792 در CoinMarketCap قرار گرفت. وب سایت رسمی فلوکی می گوید که حامیان شیبا اینو این ارز دیجیتال را ساخته اند. با این وجود، این شت کوین تنها در مدت چند ماه سود قابل توجهی را کسب کرد اما مدت زیادی دوام نیاورد. زیرا ارزهای رمزپایه، به ویژه میم کوین ها، نوسانات زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارند. با این حال، این توکن با پروژه های مختلفی مرتبط است که آن را کمی با شت کوین معمولی شما متفاوت می کند. فلوکی به طور رسمی با میلیون ها جنبش باغ برای حل مسائل ناامنی غذایی که توسط کیمبال ماسک (برادر ایلان ماسک) اداره می شود، همکاری میکند. همچنین پروژه‌های شاخص آتی بسیاری دارد. 

سرمایه گذاری پرخطر

شت کوین های جدید و در کل تمام شت کوین ها سرمایه گذاری های پرخطری هستند. برای بیشتر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال بهتر است از سرمایه گذاری در آنها دوری کنند. با این حال برای سرمایه گذارانی که ریسک پذیری بالایی دارند، شت کوین ها ممکن است فرصتی برای کسب سودهای بزرگ باشد. اما همیشه اطمینان حاصل کنید که پتانسیل کوتاه مدت و بلند مدت کوین ها را به طور کامل بررسی کنید. پس از اینکه با ریسک های آن آشنا شدید، مبالغ کمی را در آنها سرمایه‌گذاری کنید. بهتر است به طور منظم حتی به مقدار کم سود کسب کنید تا از ضرر کردن جلوگیری کنید.

کلام آخر

صرافی های کریپتویی بسیاری امکان دریافت شت کوین های جدید را برای شما فراهم کرده اند. بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان مانند بایننس یا کوین بیس همیشه و در اسرع وقت آخرین کوین ها و توکن های رمزنگاری پرطرفدار را در لیست خود قرار میدهند تا کاربران بتوانند آنها را به موقع برای کسب سود دریافت کنند.

 

شت کوین ها و کوین های مختلف در ارز دیجیتال

شت کوین های جدید و هزاران کوین و توکن دیگر وجود دارد که ممکن است در سال 2022 رشدی باورنکردنی و به اصطلاح انفجاری داشته باشند. اما ارزهای کریپتویی محبوب مانند بیت کوین یا اتریوم احتمالاً مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری خواهند بود. به احتمال بسیار زیاد سکه های ذکر شده در بالا نیز در سال 2022 رشد فوق العاده ای خواهند شد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.