whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

کسب درآمد از بازی World of Ether

1401/06/08 ساعت 03:51


اگر در مورد بازی world of Ether چیزی نمی‌دانید یا در آن تازه‌کار هستید این مطلب مختص شماست. با خواندن مطالب جذاب پرشین الیت می‌توانید در دنیای محبوب کریپتو، سرمایه‌گذاری و. از سیگنال‌های فوق‌العاده ارز دیجیتال استفاده کنید. شما در شرف ورود به یک بازی جذاب غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم هستید. در این بازی که در ژانر دوئل طراحی شده‌است، شما باید هیولا هارا پرورش دهید، به وسیله آن‌ها بجنگید، تولید مثل کنید و حتی می‌توانید با فروش Etherian های خود در صرافی‌های واقعی درآمد کسب کنید. 

شرکت این بازی در دسامبر 2017 در آمریکا تأسیس شد و نسخه نهایی بازی در پاییز 2018 در دسترس عموم قرار گرفت. برای اطلاع از چگونگی انجام این بازی و فکت های جالب در مورد آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

هیولا های طلایی

هیولا های طلایی

شروع داستان world of Ether

برای شروع این بازی جذاب شما فقط به دو چیز نیاز دارید: اتصال به شبکه اتریوم و یک هیولای اتریومی! برای اتصال به شبکه اتریوم اگر از دسکتاپ استفاده می‌کنید می‌توانید افزونه مرورگر MetaMask را نصب کنید و یا اگر تمایل دارید که روی موبایل خود بازی را اجرا کنید می‌توانید از کیف پول Coinbase استفاده‌کنید.

در سطح اصلی، world of Ether بازی در مورد جمع آوری قوی ترین اتریان هاست. 201 اتریان در 5 نوع و 4 دسته از کمیابی وجود دارد. از نوع از Etherian ها از نوع قبلی خود قدرتمند تر هستند. در زیر به معرفی انواع اتریان ها می‌پردازیم.

  • خورشید: در سطح اول Etherian های خورشید وجود دارند که نمایانگر نور، گرما، پرواز و آتش هستند.
  • اقیانوس: سطح بعدی Etherian ها نمایانگر آب، اعماق دریا و رمز و راز هستند.
  • حیات: این سطح از Etherian ها تداعی‌کننده باروری و پوشش گیاهی است.
  • مرگ: سطح مرگ Etherian ها مربوط به مرگ، نهایی‌شدن زوال است
  • Astral: و در نهایت سطح آخر Etherian ها نشان دهنده هوش، متافیزیک و توانایی روانی است.

درجات کمیابی Etherian ها

در هر نوع از اتریان ها 4 درجه کمیابی وجود دارد که از اول به آخر به‌ترتیب قدرتمند تر می‌شوند در زیر به معرفی درجه‌های کمیابی اتریان ها می‌پردازیم.

  • معمول یا شایع: این نوع، معمولی ترین نوع از اتریان ها هستند. زیبایی خاص خود را دارند، اما از تمام نوع های دیگر ضعیف ترند.
  • غیرمعمول: این نوع از اتریان ها نسبت به نوع معمولی کمیاب تر هستند و در کل قدرت متوسطی دارند.
  • نادر: پیدا کردن و دستیابی به آن‌ها بسیار سخت است و خیلی قدرتمند هستند. اتریان های نادر احتمال تولید هیولاهای قوی‌تر را دارند و این به اهمیت آن‌ها اضافه می‌کند.
  • افسانه‌ای: این نوع کمیاب ترین و قدرتمند ترین اتریان ها در این بازی هستند. دستیابی به یکی از آن‌ها خیلی سخت و دور از انتظار است. اگر وارد این بازی شوید ممکن است هیچ‌وقت موفق به دستیابی به یکی از آن‌ها نشوید. این نوع از جانوران عقیم هستند و توانایی تولید مثل ندارند.

چگونه Etherians های جدید بسازیم؟

جوجه‌کشی و پرورش جوجه ها نحوه به دست آوردن اتریان در World of Ether است. برای تولید مثل اتریان ها و به دست آوردن جوجه شما به یک اتریان نر و یک اتریان ماده از یک نوع نیاز دارید. اگر فقط یکی از این اتریان ها را دارید می‌توانید با Siring یک اتریان نر را فر بخوانید و بابت همکاری در تولید مثل به او اتریوم پرداخت کنید.

 اتریان های نادر تر نسبت به اتریان های معمولی‌تر برای تولید مثل و پرورش مناسب‌تر هستند. جوجه‌های اتریان کنار مادر می‌مانند بنابراین اگر اتریان ماده دارید می‌توانید از آن با ساختن اتریان های جدید و همچنین فروختن جوجه ها پول در بیاورید.

به جهت حفظ ارزش بازار بازی اتریان ها، تولید مثل اتریان ها مقدار کمی هزینه بر اساس اتریوم دارد. همچنین در نژادهای مختلف افزایش سن باعث خستگی می‌شود و وقتی اتریان شما خسته باشد توانایی تولید مثل خود را موقتا از دست می‌دهد؛ شما می‌توانید برای بازگرداندن توانایی تولید مثل اتریان هایتان هزینه هایی انجام دهید. زمانی که اتریان ها تولید مثل می‌کنند یک تخم اتریان به وجود می‌آید.

بازی world of ether

بازی world of ether

تجربه بازیکن به‌جای هیولا

در بازی world of Ether این خود کاربر است که اعتبار کسب می‌کند. هنگام نبرد با سایر اتریان ها کاربر است که تجربه را دریافت می‌کند و هرچه لول خود را در اثر مبارزه‌های بیشتر بالا ببرد می‌تواند شانس بیشتری در پرورش جوجه از گونه‌های کمیاب تر را داشته‌باشد. کاربرانی که بالاترین امتیاز هارا دارند می‌توانند جوجه‌های نوع آستریال پرورش دهند که این‌گونه خاص‌ترین و گران‌ترین آتریان در این بازی است.

جوجه‌کشی در World of Ether

شما می‌توانید با استفاده از اعتبار اتریوم تخم‌های اتریان خریداری کنید که این تخم‌ها با تخم هایی که از طریق تولید مثل و پرورش به وجود می‌آیند متفاوت هستند. تخم‌های خریداری شده را می‌توانید برای آینده ذخیره کنید و هر زمان به اتریان جدیدی نیاز داشتید از آن‌ها استفاده‌کنید.

 اما استفاده از تخم‌های تولید شده توسط خودتان کمی محدودتر است و شما مجاز به ذخیره آن‌ها نیستید. اتریان ها در زمان مقرر خودشان سر از تخم بیرون می آوند. اینکه در تخم اتریان شما چه نوع از اتریانی باشد کاملا بستگی به شانس شما دارد. اتریانی که به دست می‌آورید ربطی به نوع پدر و مادر خود ندارد و صد درصد شمارا سوپرایز خواهد کرد.

همه جوجه اتریان های متولد شده در ابتدای بازی از نوع SUN هستند چون کاربران در مراحل اولیه بازی هستند و نیاز به هیولاهای قدرتمند تر ندارند. تخم‌های خریداری‌شده نیاز به خنک‌کنندگی کمتری دارند و بیشتر از نژادهای معمولی هیولاهای متداول هستند.

خرید و فروش در World of Ether 

بازار این بازی مبتنی بر اتریوم است و شما می‌توانید در این بازار یک اتریان یا تخم‌های اتریان را برای فروش قرار دهید و از آن‌ها کسب درآمد کنید. شما می‌توانید در طول حراجی که برای اتریان خود گذاشته اید افزایش قیمت، کاهش قیمت یا ثبات در قیمت مشخص‌شده را اعمال کنید. زمانی که اتریان خود را در حراج گذاشته اید استفاده از آن موقتاً برای شما غیرفعال می‌شود.

اگر در قالب خریدار به بازار World of Ether نگاه کنید، مجموعی از اطلاعات مهم هر اتریان از جمله حرکات و جزئیات حرکت، جنسیت، قدرت و سن او را مشاهده می‌کنید. زمانی که به‌دنبال خرید یک اتریان جدید هستید مطمئن شوید فیلترهای بازار را فعال کرده اید تا کیس مورد علاقه خود را به سادگی پیدا کنید.

اگر فروشنده اتریان هستید می‌توانید حراج خود را در شبکه‌های اجتماعی با لینک URL به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم از اتریان های شما مطلع شوند. اگر روی اتریان خود یک کارت با نماد DNA مشاهده می‌کنید به این معنی است که اتریان شما فروخته نمی‌شود اما در عوض برای تولید مثل فرا خوانده می‌شود و شما می‌توانید از این قابلیت از سمت صاحبان اتریان های ماده کسب درآمد کنید.

سایرینگ چیست؟

بازیکنان می‌توانند اتریان مرد خود را که به وسیله صاحبان اتریان زن برای تولید مثل فراخوانده شده اند قرض دهند، به این فرایند در بازی World of Ether سایرینگ می‌گویند. اگر فقط یک اتریان دارید و آن هم زن است می‌توانید با پرداخت در بازار برای جوجه آینده خود یک پدر دست و پا کنید.

از سوی دیگر اگر به نوع کمیابی از اتریان نیاز دارید و آن هارا پیدا نمی‌کنید با این‌کار به‌راحتی در بازار به جست و جوی نوع کمیاب خود خواهید پرداخت. بازارهای همه اتریان های فروخته‌شده یا فراخوانده شده مبلغ کمی را به‌عنوان حق کمیسیون دریافت می‌کند.

طلا در World of Ether

گاهی‌اوقات ممکن است شما خوش‌شانس باشید و از تخم پرورش یافته تان اتریان طلا بیرون آید! هر نوع از اتریان ها یک نسخه عادی و یک نسخه طلایی دارند. اتریان های طلایی به‌طور باور نکردنی کمیاب هستند و با قیمت‌های نجومی در بازار فروخته می‌شوند. اتریان های طلایی بالاترین کمیابی در گونه‌ها را دارند همچنین حرکات منحصر به فردی دارند که در گونه‌های عادی یافت نمی‌شود.

اکتشاف در World of Ether

اکتشاف زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازیکن یک گونه جدید از اتریان را قبل از هر بازیکن دیگر از تخم بیرون می‌آورد و اصطلاحا آن هیولا را برای اولین بار کشف می‌کند. زمانی که یک گونه جدید کشف می‌شود، کاشف آن به‌صورت دائمی در Woedex اعتبار پیدا می‌کند و نسخه طلایی آن‌گونه را نیز دریافت می‌کند. خوش به حال کاشف ها!

نام کاربری کاشف در Woedex برای همیشه کنار نام اتریان می مند و کاشف می‌تواند هر زمانی که مایل بود نام کاربری خود را تغییر دهد.


بالا رفتن سطح در بازی 
بالا رفتن سطح در بازی

نحوه بالا رفتن سطح در World of Ether

لولینگ به این معنی است که شما قرار است چگونه سطح بازی خود را بالا ببرید، توانایی پرورش اتریان و توانایی‌های مبارزه خود را ارتقا دهید. زمانی که سطح شما در بازی بالاتر می‌رود توانایی تولید گونه‌های نایاب تر را پیدا می‌کنید همچنین می‌توانید با گونه‌های جدید اتریان مبارزه کنید و آن‌ها را پرورش بدهید.

شما برای افزایش سطح در این بازی نیاز به مبارزه دارید. هرچه بیشتر مبارزه کنید سطح شما زودتر بالا می‌رود. تجربه به‌دست‌آمده از طریق شرکت در هر 10 مبارزه در بلاکچین ذخیره می‌شود. انجام نبردها در این بازی خسته‌کننده است و زمانی که شما تعداد زیادی نبرد پشت‌سر هم و در یک‌روز انجام دهید نبردهای بعدی اعتبار تجربه کمتری به شما می‌دهند.

آخرین سطحی که قابل دسترس است 50 است و رسیدن به آن به معنی شکاندن واقعی شاخ قول است. با این حال اگر توانستید به لول 50 برسید شما یک قابلیت اضافی دریافت خواهید کرد. کاربرانی که به سطح 50 می‌رسند شانس دریافت یک کریستال تصادفی در حین نبرد را دارند.

مبارزه

نبردها در این بازی دو به دو و به‌صورت نوبتی انجام می‌شوند. بیش از 300 حرکت در هنگام مبارزه وجود دارد و اتریان های زن، مرد، و نوع طلایی هرکدام حرکت‌های مخصوص خودشان را دارند. استفاده از هر حرکتی در مبارزه انرژی می‌گیرد و حرکات قوی‌تر معمولا با صرف انرژی بیشتری همراه هستند. اتریان ها می‌توانند برای بازیابی انرژی در حین مبارزه استراحت کنند.
هر نوع از اتریان ها در مبارزه ویژگی‌های خاص خود را دارند که در زیر به اختصار آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

  • نوع خورشید: در هر نوبت انرژی بیشتری کسب می‌کند.
  • اقیانوس: مزیت حرف را در مبارزه تقلید می‌کند.
  • حیات: در هر نوبت مقدار اندکی از حیات به‌دست می‌آورد.
  • مرگ: آسیب هایی که دیده را با از دست دادن حیات افزایش می‌دهد.
  • آسترال: حرکات آسیبی انرژی رقیب را محدود می‌کند.

نبردها سخت و طاقت‌فرسا هستند و پس از اتمام یک مبارزه ممکن است اتریان شما دچار آسیب شود و به مدت 3 ساعت قابلیت مبارزه خود و برگشتن به میدان نبرد را از دست بدهد.

کریستال‌ ها در World of Ether

کریستال‌ها قدرت ارتقا درون بازی هستند که در تمام 5 نوع خورشید، اقیانوس، حیات، مرگ و آستریال پخش می‌شوند. زمانی که یک کریستال را استفاده می‌کنید برای همیشه از بین می‌رود و کاملا یکبار مصرف است. در ادامه به توضیح انواع کریستال‌ها می‌پردازیم.

  • کریستال خورشید: معمول‌ترین و متداول‌ترین نوع کریستال است و در همه‌جا یافت می‌شود. می‌توان از این کریستال برای تولید مثل استفاده‌کرد. برای استفاده از این کریستال نیازی به صرف مبلغ اتریومی نیست.
  • کریستال اقیانوس: کریستال اقیانوس جنسیت هر اتریان را تغییر می‌دهد و می‌شود به هر تعدادی که بخواهید برای یک اتریان استفاده شود. این قابلیت می‌تواند به شما مزایای قدرتی، تنوع حرکتی و تولید مثل بدهد.
  • کریستال حیات: کریستال حیات یا زندگی سن اتریان ها را یک‌بار کاهش می‌دهد همچنین در صورتی که اتریان شما خسته باشد انرژی او را به‌حالت عادی بر می‌گرداند.
  • کریستال مرگ: کریستال مرگ به شما این امکان را می‌دهد که با قربانی‌کردن 3 اتریان یک تخم جدید دریافت کنید. شما می‌توانید تخم را ذخیره کنید و هر زمانی که به آن نیاز داشتید شروع به پرورش جوجه درون آن کنید.
  • کریستال آسترال: کریستال آسترال کمیاب‌ترین نوع کریستال است و نادر بودن یک نژاد را یک‌بار افزایش می‌دهد. فقط تعداد محدودی از این کریستال در کیهان موجود است و زمانی که برای همیشه به اتمام برسند دیگر این امکان در بازی World of Ether قابل‌دستیابی نخواهد بود.

راه‌ های به دست‌ آوردن کریستال 

شما برای به‌دست‌آوردن کریستال‌ها 3 راه دارید که می‌توانید از آن‌ها استفاده‌کنید.

  • به سطح 50 برسید و در آن لول به مبارزه بپردازید.
  • بین بازیکنان دیگر به‌عنوان تاجر مبادله کنید.
  • برای اولین بار تخم اتریان بخرید. 

آینده World of Ether چه می‌ شود؟

جوایزی که در حال حاضر در این بازی موجود است بسیار جذاب و وسوسه‌برانگیز است. اما آنچه این کمپانی برای آینده در نظر گرفته‌است واقعا جذاب‌تر است. ویژگی‌های جدید گیم پلی، به‌روزرسانی‌های جدید، جوایز بیشتر و اکتشافاتی که در مسیر شما قرار می‌گیرد همگی منتظر شما هستند.

چگونه در World of Ether ثبت‌ نام کنیم؟

ثبت‌نام در این بازی بسیار ساده است کافی است وارد سایت آن شده در قسمت اکسپلورر صفحه ثبت‌نام را پر کنید. برای خود یوزرنیم و پسورد انتخاب کنید، آواتار خود را انتخاب کنید و قوانین Metamask را امضا کنید. زمانی که این مراحل را طی کردید بازار اتریان به‌صورت خودکار در حساب کاربری شما فعال می‌شود.


پرورش هیولا در بازی 
پرورش هیولا در بازی

چگونه در بازی هیولاهای جدید بخریم؟

برای شرکت در هر مبارزه‌ای کاربر باید حداقل دو اتریان داشته‌باشد اگر این تعداد اتریان را ندارید تهیه آن‌ها کار سختی نیست کافی است که روی اتریان های مورد نظر خود کلیک کنید تا اطلاعات فروش آن‌ها برای شما به نمایش درآید. با پرداخت در Metamask می‌توانید هیولاهای جدید خود را بخرید و با آن‌ها به مبارزه بپردازید.

چگونه در بازی تخم هیولا بخریم؟

با استفاده از صفحه‌ای که در بالا سمت راست تصویر بازی وجود دارد شما می‌توانید موجودی‌های تخم هیولا را مشاهده کنید. در همان صحه با کلیک کردن روی دکمه خرید امکان خرید تخم اتریان های جدید برای شما فراهم می‌شود.

جمع بندی

در صورتی که به بازی هایی شبیه پوکمون علاقه‌مند هستید بد نیست که بازی world of Ether را تجربه کنید. در آن به پرورش هیولا، جوجه‌کشی، مبارزه و خرید و فروش بپردازید. از طریق مبارزه با بقیه اتریان ها لول خود را بالا ببرید و در این بین کریستال جمع کنید. در صورتی که تجربه این بازی را دارید یا سوالی در مورد نحوه بازی‌کردن در ذهنتان جرقه زده‌است می‌توانید از طریق کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به ترید nftها و خرید توکن‌های بازی علاقه‌مندید، می‌توانید یک حساب پریمیوم تریدینگ باز کنید، در کانال مخصوص vip عضو شوید و با دریافت سیگنال‌های روزانه ارز دیجیتال خیلی سریع‌تر کسب درآمد کنید. 
 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.