whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال TWT

1400/11/16 ساعت 23:19


اگر حتی یکبار هم به دنبال یک کیف پول کریپتوی مناسب برای نگهداری از دارایی های دیجیتال خود بوده اید، حتماً نام تراست والت را به عنوان یک کیف پول محبوب و معتبر شنیده اید. تراست والت، کیف پولی نرم افزاری در دنیای ارزهای دیجیتال است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد و از بسیاری جهات معتبر است. امروز به معرفی تراست والت و توکن TWT میپردازیم. پس با ما همراه باشید.

image

کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

تراست والت (Trust Wallet) چیست؟

تراست والت (Trust Wallet)، یک کیف پول دیجیتال نرم افزاری است که در بین اهالی بازار ارزهای دیجیتال و توسعه دهندگان این حوزه بسیار محبوب است. این والتِ غیرمتمرکز، از بیشتر شبکه های بلاکچین محبوب از جمله بیت کوین، اتریوم، بایننس، سولانا، ترون و اکثر توکن های مبتنی بر بلاکچین پشتیبانی می کند. محبوبیت بیش از حد این کیف پول بخاطر پشتیبانی از طیف گسترده ای از رمزارزهای متنوع و همینطور سرعت بالا و کاربری ساده آن است. توکن TWT، ارز دیجیتال بومی این کیف پول است که تراست والت در وایت پیپر آن، از این توکن به عنوان ابزاری جهت افزایش شانس و آگاهی کاربران این کیف پول نام می برد.

کیف پول تراست والت، توسط ویکتور رادچنکو در سال 2017 تاسیس شد و چندی بعد در سال 2018، به قیمتی که علنی نشد، توسط صرافی بایننس خریداری شد. اما رادچنکو به عنوان عضوی از تیم بایننس، هنوز روی این پروژه کار می کند.

Trust Wallet، در سال 2020 رتبه ششم را در فهرست 10 اپلیکیشن برتر حوزه کریپتو که بیشترین تعداد دانلود را داشته اند، به خود اختصاص داد.

توکن TWT چیست؟

 

image

توکن TWT

توکن TWT که مخفف Trust Wallet Token است، یک توکن کاربردی و ساده BEP-20 است که مزایای زیادی برای کاربران کیف پول تراست والت به همراه دارد. از جمله مزایای مهمی که هولدرهای توکن TWT میتوانند از آن بهره مند شوند، میتوان به تخفیف در خرید هر نوع رمزارز درون برنامه ای و استفاده از خدمات صرافی های DEX (غیرمتمرکز) اشاره کرد. علاوه بر اینها، هولدرهای توکن TWT این امکان را دارند که در مدیریت تراست والت مشارکت نمایند و با این توکن حاکمیتی، برای بروزرسانی و توسعه برنامه های تراست والت حق رای داشته باشند.

توکن TWT، جز اولین توکن هایی بود که روی BSC راه اندازی شد و نخست به عنوان یک دارایی BEP-2 در زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شد. اما کمی بعدتر، در اکتبر 2020 به عنوان یک توکن BEP-20 در این شبکه راه اندازی شد. زنجیره هوشمند بایننس، یکی از شبکه های فوق العاده ای است که برای قراردادهای هوشمند و برنامه غیرمتمرکز DApps طراحی شده است. توکن TWT را میتوان با کارمزدهای اندک و تراکنشات بسیار سریع، به راحتی منتقل کرد. تمام این ویژگیها و خصوصیات، از این توکن، یک گزینه کاربردی و منحصر به فرد می سازد. از آنجایی که پیشرفت آن، به پیشرفت و ترقی کیف پول تراست والت گره خورده است، میتوان تصویر روشنی را از آینده آن در ذهن مجسم کرد.

توکن TWT را از کجا تهیه کنیم؟

 

image

خرید توکن TWT از صرافی بایننس

خرید توکن TWT از برخی صرافی های مطرح از جمله بایننس، کوکوین، پنکیک سواپ، MEXC و غیره ... که از این توکن کاربردی در فهرست دارایی های خود پشتیبانی می کنند، امکان پذیر است. این صرافی ها، هم شامل صرافی های متمرکز و هم صرافی های غیرمتمرکز میشوند. برای معامله این توکن، در حال حاضر میتوانید از تتر (USDT)، بایننس (BNB) و بیت کوین (BTC) استفاده کنید.

تراست والت، از بسیار جهات از رقبای خود متمایز است. از جمله اینکه دارایی های رمزارزی متفاوتی و گسترده ای را پوشش میدهد که بسیاری از کیف پول های دیگر از چنین تنوعی برخوردار نیستند. تنوع ادغام شبکه های بلاکچین آن نیز بالاست و کار با آن بسیار ساده است. همچنین یک منبع باز ایده آل برای ساخت برنامه های DApps محسوب میشود.  همه این عوامل دست به دست هم داده اند، تا این کیف پول را به یکی از گزینه های معتبر بازار تبدیل کنند که آینده روشنی را پیش رو دارد. توکن TWT نیز بر همین اساس، میتواند رشدهای خوبی را در آینده داشته باشد.

برای سرمایه گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال، باید عوامل متفاوتی، از جمله طرح های جاری و طرح های توسعه آتی یک پروژه را بررسی کنید و از لحاظ فاندامنتال و تکنیکال، یک دارایی دیجیتال را با دقت بررسی کنید. سپس احتمال ریسک های شما کمتر خواهد شد و با اطمینان بیشتری میتوانید روی یک دارایی رمزارزی سرمایه گذاری کنید.  

کلام آخر

پرشین الیت، با سالها دانش و تجربه در حوزه ارزهای دیجیتال و معاملات رمزارز، بر آن است تا بهترین سیگنال ارز دیجیتال و مطلوب ترین قیمت ارزهای دیجیتال را به علاقه مندان حوزه کریپتو ارائه دهد. این مجموعه، با بررسی دقیق فرصت های بازار، شما را در یک معامله و سرمایه گذاری موفق یاری می کند. پس قبل از هر اقدامی، به وب سایت پرشین الیت سری بزنید. 

 

جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.