whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

احتمال فهرست شدن دارایی های توکن شده در دنیای واقعی توسط بورس اوراق بهادار استرالیا

1402/04/08 ساعت 16:08


بورس استرالیایی ممکن است در نظر داشته باشد که دارایی ‌های جهان واقعی که به صورت توکنیزه شده هستند را در فهرست خود قرار دهد.

دان چسترمن، مدیر اطلاعاتی اصلی بورس استرالیا، گفت که دارایی‌ های توکنیزه باید "با تدبیر مناسب" تأمین شوند، اما در آینده می ‌توانند "بطور قطع" در فهرست بورس قرار گیرند.

با توجه به صحبت‌های دان چسترمن، مدیر اطلاعاتی اصلی (CIO) و مدیر گروه فناوری و داده بورس استرالیا (ASX) با رسانه کوینتلگراف، احتمالاً بورس استرالیا نمی ‌تواند به طور مستقیم یک ارز رمزنگاری شده را در بورس خود لیست کند، اما می ‌تواند به دارایی ‌های جهان واقعی که به صورت توکنیزه و با تدبیر مناسب پشتیبانی شده ‌اند، مانند طلا، فکر کند.

چسترمن اظهار داشت: « در گذشته، چالش ‌هایی در مراحل لیست کردن مستقیم یک ارز رمزنگاری شده وجود داشته است، عمدتاً به دلیل عدم تطابق با بسیاری از قوانین لیست کردن، بود. می ‌توانم تصور کنم که در نهایت یک محصول توکنیزه را در بورس، ما لیست کنیم؟ قطعاً. »

به گزارش یاهو فاینانس در تاریخ 28 مارس، بورس استرالیا ASX با توجه به سرمایه‌گذاری بازار، در رتبه 16 بزرگترین بورس اوراق بهادار جهان قرار دارد. براساس داده ‌های کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه استرالیا، در سهم دوره اول سال 2023، ASX حدود 82 درصد از جمع کل حجم معاملات دلاری بازار اوراق بهادار داخلی را تشکیل می‌ دهد.

دان چسترمن در سخنرانی خود در آغاز هفته بلاکچین استرالیا. منبع: کوینتلگراف.

رویکرد دان چسترمن نسبت به بلاکچین با نظرات اجراییان بزرگ بانکی که پیشنهاد دادند داستان اطراف بلاکچین به "راننده کارآمدی" تبدیل شده است، همخوانی دارد.

هاوارد سیلبی، مدیر نوآوری ارشد در بانک ملی استرالیا گفت: « آزمایش با بلاکچین در بانک‌های بزرگ و مؤسسات بزرگ دیگر کنار نخواهد رفت. هنوز فرایندهای مشتریان با ارزش بالا و اصطکاک بالا وجود دارد که یک منطقه بسیار مناسب برای نوآوری است. »

در همین حال، سوفی گیلدر، مدیرعامل بانک کامنولث استرالیا در زمینه بلاکچین و دارایی‌ های دیجیتال، باور دارد که توکنیزه کردن دارایی‌ ها و پرداخت‌ های هوشمند می‌ تواند باعث بهبود قابل توجهی در کارایی شود و به همراه کاهش ریسک‌ها و هزینه ‌ها باشد.

گیلدر گفت : « در بازار فعلی، سخن از مزیت‌ های دارایی‌های دیجیتال سخت ‌تر است. به جای آن، فکر می‌کنم که مسئله بیشتر مربوط به کارایی است و در این زمینه مزیت‌های قابل توجهی وجود دارد. پس از گذشت از هیجان نامتعادل که در واقع به جز جذب سرمایه، به بازار کمکی نکرد، اکنون تمرکز روی افزودنی ‌های کاربردی است. »

در طول سال گذشته، بورس استرالیا ASX به خاطر تصمیم خود برای تعلیق ارتقاء مبتنی بر بلاکچین سیستم تعیین و تسویه خود که تقریباً 30 سال عمر داشته و هزینه ‌ای تا 166 میلیون دلار (255 میلیون دلار استرالیایی) داشته است، مورد انتقاد قرار گرفته است. اما دان چسترمن تأکید کرد که تصمیم معلق کردن پروژه بر پایه"ردیابی" تکنولوژی بلاکچین نبود.

او گفت: « تصمیم ما برای تعلیق پروژه بر اساس ارزیابی ما اتخاذ شد که در آن تأخیرهایی را مشاهده کردیم که تکرار می ‌شوند و نمی ‌خواستیم در یک روندی قرار گیریم که تأخیر طولانی و مداومی داشته باشد و بر مشتریان ما تأثیری داشته باشد. ما به جهت مقرر کردن یک تصمیم کاملاً با هدف اتخاذ کردیم که به منظور ایجاد شدن از یک موقعیت ناامن و مستمر پیشگیری کنیم. »

چسترمن اظهار داشت که بورس همچنان با شرکت زیرساختی Digital Assets در حال همکاری برای پلتفرم توسعه بلاکچین خود به نام Synfini است.

پرشین الیت 

در پرشین الیت برای علاقه ‌مندان به بازارهای مالی، خدمات وسیعی داده می شود. این خدمات همانند سیگنال فارکس و سیگنال‌ فیوچرز است. همچنین، برای شما این امکان وجود دارد از خدمات احراز هویت بایننس و انواع دیگر سیگنال‌ ارز دیجیتال نیز بهره‌ ببرید. در کانال سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل‌های معاملاتی به شما ارائه می‌شود.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.