whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال TOMO

1400/09/23 ساعت 22:23


بازارهای غیرمتمرکز مالی در عرصه ارزهای دیجیتال هر روز بیش از پیش گسترش یافته و در بسیاری از حوزه ها بهبود می یابند. توموچین، یکی از پروژه های غیرمتمرکزی است که در این عرصه راه اندازی شده و توکن بومی آن، توکن TOMO نام دارد. امروز قصد داریم در راستای معرفی یک سیگنال ارز دیجیتال، از پروژه توموچین (TomoChain) و توکن TOMO با شما صحبت کنیم تا با این پروژه و پتانسیل های آن بهتر آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

image

پروژه توموچین (TomoChain)

توموچِین (TomoChain) چیست؟

توموچین (TomoChain)، یک پروژه بلاکچین غیرمتمرکز است که با هدف حل مشکل مقیاس پذیری که اکثر بلاکچین‌ها درگیر آنند، به وجود آمده است و این کار را با افزایش TPS یعنی تعداد تراکنشات در هر ثانیه انجام می دهد. این پروژه در 1 مارس 2018 فعالیت خود را آغاز کرد و در همان ابتدای کار از طریق ICO توکن TOMO، توانست بالغ بر 8.5 میلیون دلار جمع آوری کند.

مقیاس پذیری، یکی از مشکلات عمده اکثر بلاکچین ها، حتی بلاکچین های بزرگ و قدرتمندی چون اتریوم است که فقط قادر است 15 تراکنش را در ثانیه پردازش کند. این میزان در مقایسه با تعداد پردازش ویزا یا مستر کارت که قادرند بالغ بر 6000 تراکنش را در ثانیه پردازش کنند، عدد ناچیزی به شمار می رود. اینجاست که توموچین راه اندازی شده تا این مشکل و همچنین قابلیت تعامل متقابل را با شبکه اتریوم حل کند.

شاید با دو اصطلاح مقیاس پذیری و قابلیت تعامل متقابل شبکه آشنا نباشید. در واقع، منظور از مقیاس پذیری (scalability) در یک شبکه بلاکچین، قابلیت و توانایی آن شبکه برای اداره کردن افزایش بار تراکنشات و بالطبع آن افزایش تعداد گره های شبکه است. قابلیت تعامل متقابل (Interoperability) نیز به توانایی شبکه بلاکچین اتریوم در تعامل متقابلِ زنجیره ای با سایر بلاکچین ها گفته میشود. این دو فاکتور، از جمله عوامل مهم و اساسی در یک بلاکچین محسوب می‌شوند.

توموچین، برای حل این مشکل به راه حل اشتراک گذاری (sharding) و اجماع رای اثبات سهام روی آورده است و مدعی است زمانی که بتواند به قابلیت کامل اشتراک گذاری دست یابد، میتواند 20000 تا 30000 تراکنش در ثانیه را نیز اداره نماید. با این وجود، تلاش های این تیم در حال حاضر موجب شده تا در بلاکچین توکن TOMO با کارمزدهای بسیار پایین و زمان تراکنشات 2 ثانیه ای، چیزی حدود 2000 تا 5000 تراکنش در هر ثانیه صورت گیرد. این بلاکچین از رای اثبات سهام با همان POSV به عنوان مکانیزم اجماع استفاده می کند و میتوان از آن برای ساخت برنامه های DApp استفاده فراوان کرد.

image

*توکن TOMO

توکن TOMO

توکن TOMO، ارز دیجیتال بومی شبکه TomoChain است و نقش اساسی را در این اکوسیستم بازی می کند. این توکن برای استیک کردن، برای مشارکت در مسترنودها و همچنین برای رای گیری در مورد آینده شبکه الزامی است. مستر نودها (Masternodes)، در واقع گره های کاملی هستند که شبکه بلاکچین برای ایمن سازی بیشتر به آنها متکی است و با ایجاد، تایید و معتبر شناختن بلوک های جدید، نقش بسیار مهمی در این اکوسیستم به عهده دارند.

عرضه اولیه توکن TOMO در ماه مارس 2018 انجام شد و با اینکه بازه ای 20 روزه را برای آن در نظر گرفته بودند، اما تنها در یک روز این فرآیند به پایان رسید و تیم سریعتر از آنچه انتظارش را داشت به تارگت های مورد نظر خود دست یافت.

توکن TOMO در ابتدا به عنوان یک توکن ERC-20 ایجاد شده بود، اما وقتی در ماه دسامبر 2018 شبکه اصلی آن راه اندازی شد، آن را به یک توکن بومی با نسبت 1:1 تغییر دادند. از ابتدای راه تاکنون، نوسانات زیادی متوجه این توکن بوده است و بالا و پایین های زیادی را به خود دیده است. اما در حال حاضر (در تاریخ 17 آذر 1400) قیمت توکن TOMO 2.29 دلار و ارزش بازار آن چیزی معادل 199.446.548 دلار است.

image

*به نظر میرسد، آینده روشنی در انتظار پروژه توموچین باشد.

آیا سرمایه گذاری روی توکن TOMO خوب است؟

برای خرید توکن TOMO به راحتی میتوانید آن را از صرافی های معتبری همچون بایننس تهیه کنید. پروژه توکن TOMO یا همان TomoChain تاکنون عملکرد مثبت داشته و راه اندازی شبکه آن با موفقیت همراه بوده است. به نظر می آید آینده روشنی در انتظار این پروژه باشد. علاوه بر این درآمدهای غیرفعالی که از طریق استکینگ و یا اجرای مسترنود توکن TOMO نصیب کاربران میشود نیز یکی دیگر از جذابیت های بالقوه این توکن برای سرمایه گذاری است. 

همچنین، موفقیت اصلی بلاکچین TOMO زمانی به طور قطع اتفاق خواهد افتاد که این پروژه، بتواند شاردینگ یا همان اشتراک گذاری را به طور کامل پیاده سازی کند. در آن صورت انقلابی در صنعت بلاکچین ایجاد خواهد شد و نقش پروژه توکن TOMO در دنیای بلاکچین ها بسیار کلیدی خواهد بود.

کلام آخر

برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال، مطالعه و تحقیق شرط لازم و اساسی محسوب میشود. اگرچه با توجه به پیش بینی های موجود، آینده این پروژه و توکن میتواند بسیار روشن باشد و سرمایه گذاری روی توکن TOMO، به طور بالقوه سرمایه گذاری مثبتی تلقی شود، با این حال رعایت اصول مدیریت سرمایه را در این سرمایه گذاری نیز باید جدی گرفت.  


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.