whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

معرفی صرافی گرین چنج Green change

1402/03/03 ساعت 17:54


وبسایت گرین چنج (greenchange.io) بخشی از "صرافی تاپ چنج" است. پیش از این وبسایت تاپ چنج فعالیت‌های مبادله‌ای، تبادل و هم‌چنین جابه‌جایی ارز دیجیتال و ارزهای رایج را در پنل کاربری به مشتریان خود ارائه می‌کرد.

اما با توجه به استقبال بالای کاربران از ارزهای رمزنگاری شده، تاپ چنج این قسمت را نیز از کل فعالیت خود جدا کرد تا بتواند خدمات بهتری در این زمینه به علاقه‌مندان به ارزهای رمزپایه ارائه دهد. پیرو این موضوع، تایم اکسچنج نیز در این پست آموزش کار با وبسایت صرافی گرین چنج را به شما دوستان ارائه می‌دهد.

سایت گرین چنج در ابتدا به زبان فارسی ارائه شد اما پس از مدتی زبان فارسی را از سایت حذف کردند و تغییراتی در پنل کاربری ایجاد کردند. در زمان نوشتن این پست، وبسایت گرین چنج فقط به زبان انگلیسی موجود است. هم‌چنین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال به وبسایت گرین چنج اضافه شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پرشین الیت همان جایی است که با عرضه سیگنال فیوچرز شما را قادر می‌سازد به سودهای دلاری برسید و با دریافت سیگنال فارکس در پلتفرم‌های معاملاتی فعالیت کنید. علاوه بر آشنایی با بهترین گروه ارز دیجیتال می‌توانید به عضویت کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی درآیید تا با دریافت انواع سیگنال ارز دیجیتال موفقیت خود را در صحنه کریپتو تریدنگ تا جای ممکن بالا ببرید.

آیا وبسایت گرین چنج معتبر است؟

این صرافی از صرافی های جدیدی است که به تازگی شروع به فعالیت نموده است. اما گرین چنج بخشی از تبادل آنلاین تاپ چنج است. تاپ چنج بیش از یک دهه است که خدمات تبادل آنلاین و راه حل‌های پرداخت را ارائه می‌دهد. هم‌چنین، صرافی گرین چنج یکی از اعضای انجمن Crypto valley سوئیس است.

روند ثبت نام در گرین چنج

برای فعالیت در بورس گرین چنج ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. در صورتی که قبلاً اقدام به ساخت حساب کاربری در تاپ چنج کرده‌اید، نیازی به ثبت نام مجدد در گرین چنج نیست. بنابراین می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور تاپ چنج وارد وبسایت گرین چنج شوید.

اما اگر قبلاً در تاپ چنج ثبت نام نکرده‌اید یا ثبت نام کرده‌اید اما فعالیت ارزهای دیجیتال انجام نداده‌اید، باید به طور جداگانه در وبسایت گرین چنج ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در این سایت ابتدا وارد سایت گرین چنج شوید سپس پس از کلیل کردن بر روی گزینه Sing up ایمیل خود را وارد نمایید. یک کد به ایمیل شما ارسال می‌شود. کد را در کادر مربوطه وارد کرده و در صفحه بعد مشخصات خود را وارد کنید. در این صفحه مشخصات واقعی خود را وارد کرده و یک رمز عبور قوی برای حساب خود تعیین کنید.

طریقه احراز هویت در سایت گرین چنج

اکنون که ثبت نام شما کامل شد، می‌توانید از بالای صفحه اصلی گرین چنج، روی Login کلیک کنید و وارد حساب کاربری گرین چنج شوید.

پس از ورود به حساب کاربری، می‌توانید دکمه تایید را از بالای صفحه فشار دهید. یا می‌توانید روی علامت «حساب کاربری» از بالای صفحه کلیک کنید و سپس روی امنیت کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه تایید، پنجره زیر باز می‌شود. ردیف اول مربوط به تایید اکانت است که شامل تایید شماره موبایل، ارائه کارت شناسایی و سلفی است.

اکنون بر روی Verify کلیک کرده و فرآیند احراز هویت گرین چنج را ادامه دهید.

پس از وارد کردن کد تایید موبایل، باید از پایین صفحه بر روی Continue HERE کلیک کنید. سپس یک کارت شناسایی معتبر که می‌تواند کارت ملی، پاسپورت یا گواهینامه رانندگی باشد را آپلود کنید.

در نهایت پس از تایید مدرک شناسایی باید سلفی ارائه دهید. این کار با سامانه سایت گرین چنج انجام خواهد شد و نیازی به عکس برداری و ارسال جداگانه نیست.

اگر لپ‌تاپ شما دوربین جلو ندارد، می‌توانید دکمه Continue on phone خود را در همان صفحه فشار دهید و احراز هویت را از طریق تلفن همراه خود ادامه دهید.

انتقال و شارژ حساب در گرین چنج

برای شارژ کردن حساب گرین چنج یا به عبارتی انتقال پول به صرافی گرین چنج می‌توانید از ارزهای دیجیتال و ارزهای رایج از جمله دلار و یورو استفاده کنید.

علاوه بر این می‌توانید دلار و یورو مورد نظر خود را هم از تاپ چنج و هم از طریق درگاه‌های پول الکترونیکی مانند ADVcash به گرین چنج منتقل کنید.

هم‌چنین می‌توانید ارزهای دیجیتال را از هر کیف پول یا صرافی دیگری به گرین چنج منتقل کنید.

نحوه برداشت ارز از گرین چنج

به هر دلیلی، ممکن است بخواهید ارز دیجیتال خود را از صرافی گرین چنج (greenchange.io) خارج کنید. یا ممکن است بخواهید مقداری ارز دیجیتال را از کیف پول خود در گرین چنج به کیف پول کاربر دیگری در گرین چنج منتقل کنید.

توجه داشته باشید که برای برداشت ارز از گرین چنج، ابتدا باید ارز دیجیتال خود را به Saving Wallet انتقال دهید.

آموزش خرید و فروش و معامله در سایت بورس گرین چنج

برای خرید و فروش یا معامله در گرین چنج ابتدا باید ارز مورد نظر را به کیف پول معاملاتی انتقال دهید.

برای این منظور می‌توانید از منوی بالا بر روی Wallets and Transfer کلیک کنید. هم‌چنین می‌توانید مطابق شکل زیر بر روی کیف پول‌های تجاری و سپس انتقال کلیک کنید.

به این ترتیب می‌توانید ارزها را از صندوق سپرده به صندوق معاملاتی یا بالعکس انتقال دهید.

امتیاز در صرافی گرین چنج

در صرافی گرین چنج به دو صورت می‌توانید امتیاز دریافت کنید.

  1. انتقال ارز از حساب شخصی خود به حساب گرین چنج شخص دیگری (انتقال داخلی)
  2. تبدیل یک ارز به ارز دیگر (از طریق گزینه تبدیل در کیف پول سپرده)

هر 1000 امتیاز معادل 1 دلار است. این مبلغ قابل برداشت است. حداقل مبلغ قابل برداشت 20 امتیاز است.

برای مشاهده یا برداشت امتیازات خود می‌توانید از گوشه سمت راست بالای صفحه روی نماد حساب کاربری کلیک کرده و سپس روی نقطه کلیک کنید.

افزایش امنیت در گرین چنج (greenchange.io)

زمانی که در مورد ارز دیجیتال صحبت می‌شود، موضوع امنیت کیف پول اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

به منظور افزایش امنیت کیف پول و تراکنش‌های خود، ابتدا یک رمز عبور قوی برای ورود به حساب کاربری گرین چنج خود در زمان ثبت نام تعیین کنید.

پس از ثبت نام می‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و تراکنش‌های دو مرحله‌ای انجام دهید. برای این منظور می‌توانید از گوشه بالا بر روی آیکون حساب کاربری کلیک کنید. سپس بر روی Security کلیک کنید. در صفحه باز شده روی دکمه تغییر در ردیف درخواست‌های امنیتی کلیک کنید. اکنون می‌توانید فعالیت‌های مورد نظر مانند شارژ، برداشت و سایر موارد را در دو مرحله انجام دهید.

با این کار هر زمان که بخواهید فعالیت مورد نظر را انجام دهید یک کد تایید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. بنابراین، حتی اگر شخص دیگری وارد حساب شما شود، نمی تواند ارزهای شما را برداشت کند.

کلام آخر

وبسایت گرین چنج یک وبسایت برای تبادل نمودن ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش است، هم‌چنین پلتفرم معاملاتی گرین چنج از امکانات قابل قبولی برای ثبت سفارش برخوردار است.

با این حال، این تبادل معایبی نیز دارد. برای این که شخصی بتواند با استفاده از موجودی تاپ چنج خود ارز دیجیتال خریداری کند، ابتدا باید در وبسایت تاپ چنج ثبت نام و احراز هویت کند. سپس در گرین چنج ثبت نام کنید. این دوباره در حالی انجام می‌شود که هر دو از یک مجموعه هستند.

در غیر این صورت باید از پول الکترونیکی Perfect Money و ADV CASH برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید. علاوه بر این، تعداد ارزهای موجود در این پلتفرم محدود است و صرافی در این زمینه محافظه کارانه بوده است.

در پرشین الیت می‌توانید بدون دغدغه احراز هویت بایننس شوید و با ورود به پلتفرم‌های معاملاتی بین‌المللی دانش و تجربه خود را در این صحنه بالا ببرید. با خرید اشتراک در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی عضو شوید و از مزایای فوق‌العاده‌ای چون دریافت سیگنال فیوچرز بالاترین استفاده را ببرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.