whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

سیگنال فارکس آرون گروپس 

1401/12/01 ساعت 02:23


دنیای فارکس دنیای پر رمز و رازی است که به تازگی توانسته است محبوبیت بسیاری در میان فعالان دنیای دیجیتال کسب کند. معاملات فارکس به دلیل حجم بالای نقدینگی توانسته است به جذب افراد زیادی بپردازد. یکی از کاربردهای فارکس این است که اگر قصد دارید از آمریکا به اروپا بروید به راحتی میتوانید با کارمزد کمتر دلار خود را به یورو تبدیل کنید. در دنیای فارکس همه ی معاملات به صورت الکترونیک و از طریق پلتفرم های مختلف صورت میگیرد و در واقع این نوع معاملات در دسته ی معاملات فیزیکی قرار نخواهند گرفت.

بروکر ابزاری است که واسطه بین خریدار و فروشنده است و سبب افزایش سرعت معامله خواهد شد، یکی از بهترین بروکر ها بروکر آرون گروپس بوده است که تاکنون ده ها هزار نفر معامله گر را شامل میشود. در ادامه ی این مقاله از پرشین الیت به بررسی سیگنال فارکس آرون گروپس خواهیم پرداخت. پرشین الیت وب سایتی است که به شما کمک میکند با استفاده از جدیدترین اخبار و مقالات ارز دیجیتال به معامله در دنیای دیجیتال بپردازید.

Aron Groups یا آرون گروپس

Aron Groups یا آرون گروپس چیست؟

Aron Groups یک کارگزار فارکس با پلتفرم متاتریدر 5 (MT5) در نسخه رایانه شخصی و موبایل است. AronGroups.co بیش از 100 جفت ارز فارکس، CFD، طلا، نقره، نفت، شاخص ها، سهام، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را برای گزینه های سرمایه گذاری و معاملات شخصی شما ارائه می دهد. برای استفاده از سیگنال فارکس میتوانید به کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت مراجعه کنید.

سیگنال فارکس آرون گروپس چیست؟

سیگنال فارکس آرون گروپس در واقع از مجموعه های شرکت بین المللی آرون گروپس است. این شرکت حدود سه سال است که در این حوزه فعال است و در این دوسال توانسته است موفقیت های بسیاری را در حوزه ی تجارت به دست آورد. مدیریت سیگنال فارکس آرون گروپس آقای فرزاد وجیهی است که به طور ویژی برای فارسی زبانان ساخته شده است اما لازم به ذکر است که این شرکت دفتر رسمی در ایران ندارد و حتی حواشی زیادی هم در کشور ما داشته است. آرون گروپس برای اولین بار در سال 2020 در سنت وینسنت و گاردین فعالیت خود را شروع کرد و اگرچه فعالیت سه ساله برای یک بروکر قابل قبول نیست اما این شرکت توانسته است ده ها هزار نفر از معامله گران را جذب کند و در عین حال همه ی کاربران خود را راضی نگه دارد.

از طرف دیگر میتوان گفت که این شرکت اولین نماد های تومانی را در دنیا ارائه داده است. به زبانی دیگر بروکر فارکس آرون گروپس طیف گسترده ای از ابزارهای تجارت را به صورت آنلاین ارائه میدهد از جمله این ابزارها میتوان به نمادهای بین المللی همچون انس نقره و طلا، بیش از 450 نماد فارکس، تبدیل پوند به دلار، تبدیل دلار به تومان و کریپتو کآرونسی ها را نام برد. همچنین شما با استفاده از این ابزار میتوانید یورو را به تومان، سکه و طلای آرون را معامله کنید.

توسعه دهندگان و برنامه نویسان سیگنال فارکس آرون گروپس در تلاش هستند که آفرها و خدمات خود را با استفاده از جدیدترین ابزار ها افزایش دهند و راضیت هرچه بیشتر کاربران خود را کسب کنند. از بهترین سیگنال ارز دیجیتال میتوان به سیگنال فیوچرز اشاره کرد که به شما این امکان را میدهد بتوانید قیمت ارزهای دیجیتال را پیش بینی کنید. 

به یاد داشته باشید یکی از بهترین ابزار ها برای پیش بینی قیمت ارز دیجیتال، اندیکاتورها هستند. شما میتوانید برای استفاده از خدمات فروش اندیکاتور VIP به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

آیا سیگنال فارکس آرون گروپس قابل اعتماد است؟

همانطور  که پیشتر در این مقاله از پرشین الیت گفتیم گروه آرون گروپس دارای حواشی در ایران است و این شرکت به تازگی توانسته است در سنت وینسنت ثبت شود و سطح اعتبار دهی خود را به متوسط برساند. شرکت آرون گروپس در کشورهای سنت وینسنت، ترکیه، کانادا دفتر مرکز دارد اما از این شرکت توسط 160 ایرانی شکایت شده است چرا که اینافراد معتقد بودند سیگنال فارکس آرون گروپس دستکاری میشود و نوسانات تقلبی تووسط بروکر ارائه میشود اما پس از بررسی های به عمل آمده دادگاه این اتهام را رد کرد و حکم برائت سیگنال فارکس آرون گروپس ارائه شد.

از طرف دیگر جا به جایی دفاتر استانی این شرکت و لغو امتیاز دفاتر یکی دیگر از دلایل شکایت بوده است. به طور کلی میتوان گفت که سیگنال فارکس آرون گروپس برای استفاده در معاملات فارکس قابل اعتماد هستند به این شرط که به درستی تحلیل شوند و هر بار بروز رسانی شوند. 

فعالیت در دنیای دیجیتال نیاز به احراز هویت در بایننس دارد، احراز هویت صحیح در باینن بسیار حائز اهمیت است. میتوانید برای احراز هویت بایننس به متخصصان پرشین الیت مراجعه کنید.

ویژگی های سیگنال فارکس آرون گروپس 

ARON GROUPS SIGNALS

1. در سیگنال فارکس آرون گروپس نماد های بین المللی ارائه میشود. 

همانطور که پیشتر گفتیم بروکر آرون گروپس بیش از 400 نماد ارکسی را ارائه میدهد که این نماد ها به تومان نیز ارائه شده اند تا کاربران با کمترین کارمزد به معامله بپردازند. از دیگر نمادهای ارائه شده میتوان به نمادهای بین المللی انس طلا و نقره و نماد تبدیل یورو به تومان و دلار اشاره کرد که این نماد ها بدون اسپرد معامله میشوند. 

2. سیگنال فارکس آرون گروپس پلتفرمی به روز دارد.

پلتفرم معملاتی این سیگنال متاترید است که امکان معامله در سطح جهانی را برای کاربران فراهم میسازد.این پلتفرم امکان ایجاد سفارشاتی همچون استاپ لاس،  market، استاپ لیمیت و برداشت سود را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. از طرف دیگر این پلتفرم دو نوع حساب hedged برای فعالیت در دنیای فارکس و netting  برای فعالیت در دنیای سهام را در اختیار کاربران قرار میدهد.

از دیگر ویژگی های این پلتفرم به روز زبان  mql5  است که سبب میشود کاربران بتوانند اندیکاتورهای سفارشی برای خود بسازند. همچنین متاترید به شما اجازه میدهد ربات معاملاتی بسازید که به صورت اتوماتیک به معامله میپردازد و با استفاده از ابزار Trading Strategy Tester عملکرد ربات را میتوانید در گذشته بررسی کنید. 

3. در این پلتفرم شما شاهد انواع حساب معاملاتی هستید.

حساب های معاملاتی  حداقل سرمایه اهرم      کمترین حجم معاملات نوع ارز حساب
نانو 1 دلار یا معادل آن به تومان 1:500     0.01 لات نانو تومانی و دلاری
استاندارد 50 دلار یا معادل آن به تومان 1:300 0.01 لات استاندارد تومانی و دلاری
VIP 100 دلار یا معادل آن به تومان  1:200   0.01 لات استاندارد  تومانی و دلاری
نقدی 500 دلار یا معادل آن به تومان 0.001     دلاری: 1:1    تومانی: 1:2     تومانی و دلاری

همانطور که مشاهده کردید پلتفرم آرون گروپس طیف گسترده ای از حساب های معاملاتی موجود است و برای شروع فعالیت در این دنیا شما نیاز به دانش و آگاهی دارید یکی از بهترین راه ها عضویت در گروه ارز دیجیتال است.

4. آکادمی آموزشی برای مبتدیان در سایت موجوداست.

از منحصر به فرد ترین اقدامات آرون گروپس آکادمی آموزشی برای مبتدیان است که به مبتدیان کمک میکند با استفاده از ویدیوهای آموزشی برجسته ترین اساتید بتوانند بهتر به تحلیل بازار به پردازند و با آگاهی کامل تر به فعالیت در دنیای فارکس بپردازند. سیگنال فیوچرز به شما کمک میکند که بتوانید به راحتی قیمت ارز دیجیتال را پیش بینی و به معامله بپردازید.

5. معاملات آسان و سریع بدون کارمزد اتفاق می افتد.

همانطور که در مطالب پیشین گفتیم این پلتفرم طیف گسترده ای از روش های پرداخت و معامله را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که بسیاری از این روش های معاملاتی بدون کارمزد خواهند بود. تتر یکی از بهترین ارزهای دیجیتال است که به تازگی بسیار محبوب شده است برای اطلاع از قیمت خرید تتر میتوانید به وب سایت پرشین الیت مراجعه کنید.

کلام آخر 

اگرچه که سیگنال فارکس آرون گروپس توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دلیل کارمزد پایین جلب کند اما لازم به ذکر است که گلتفرم آرون گروپس بسیار کامنت ها و نظرات منفی را به خود جلب کرده است و حتی بسیاری از متخصصان معتقد هستند که بروکر آرون گروپس اسکم است و بهتر است برای استفاده از آن اطلاعات خود را کامل کنید و با بررسی جوانب مختلف به استفاده از آن بپردازید.

کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت یکی از بهترین کانال ها در دنیای ارز دیجیتال است و شما میتوانید با استفاده از عضویت در آن به دریافت جدیدترین سیگنال فارکس و جدیدترین اخبار مرتبط با قیمت ارز دیجیتال بپردازید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.