whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

اندیکاتور cci

1401/08/06 ساعت 20:55


تا زمانی که تجارت وجود داشته است، اندیکاتور های معاملاتی به عنوان ابزار مفیدی که به معامله گران کمک می کند تا موقعیت های خود را آگاهانه پیش بینی کنند و توسعه دهند، این توسعه در کنار رشد کریپتو ادامه داشته است. به عنوان یک معامله گر، احتمالاً به دنبال راه هایی برای افزایش عملکرد معاملاتی خود با استفاده از بهترین اندیکاتورهای موجود هستید. درک اینکه چه شاخص هایی هستند، چگونه کار می کنند، و چه چیزی و چه زمانی باید از آنها استفاده کرد، پایه های ضروری برای شروع است. این مقاله که توسط متخصصان پرشین الیت نوشته شده است علاوه بر توضیح نحوه استفاده اندیکاتورها در معاملات ارزهای دیجیتال به برررسی و توضیح اندیکاتور کاربردی cci می‌پردازد.

بنابراین، اجازه دهید با درک اینکه شاخص های معاملاتی یا اندیکاتور چیست شروع کنیم.

شما میتوانید با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت از جدید ترین اخبار مرتبط با ارز دیجیتال مطلع شوید و همچنین با عضویت وی آی پی می توانید از اندیکاتور VIP نیز استفاده کنید.

اندیکاتور معاملاتی چیست؟

اندیکاتور معاملاتی یک ابزار فنی است که از نمودارها و فرمول های ریاضی برای نشان دادن جهت بازار استفاده می کند. معامله گران یا سرمایه گذاران ارز دیجیتال از یک اندیکاتور در کنار نمودار معاملاتی برای تجزیه و تحلیل شرایط بازار استفاده می کنند. ایده اصلی این است که حرکات بازار گذشته را مطالعه کرده و سپس از آنها برای پیش‌بینی روندها و الگوهای قیمت ارز دیجیتال در آینده استفاده کنید.

اگرچه اندیکاتورها باید شما را راهنمایی کنند که بازار به کجا می‌رود، اما ذکر این نکته مهم است که قیمت بیت‌کوین یا سایر دارایی‌های کریپتو را با اطمینان مطلق پیش‌بینی نمی‌کنند. هدف کلی این است که به شما کمک کند فرصت های معاملاتی را شناسایی کنید تا در عین حال ضرر را به حداقل برسانید.

اگرچه اندیکاتورهای معاملاتی مختلفی وجود دارد، اما به طور کلی در دو دسته مجزا قرار می گیرند: پیشرو و تأخیری. (Leading and Lagging)

 شما میتوانید به کمک پرشین الیت جدید ترین اندیکاتور Vip را برای معاملات خود در دنیای ارز دیجیتال به کار ببرید. همچنین اگر در احراز هویت بایننس دچار مشکل هستید متخصصان پرشین الیت میتوانند به شما کمک کنند.

اندیکاتورهای پیشرو در مقابل اندیکاتور های تاخیری 

اندیکاتور های پیشرو تمایل دارند بر پیش بینی نتیجه آتی اقدامات قیمت تمرکز کنند. آن را مانند نگاه کردن از شیشه جلوی اتومبیل خود برای دیدن جاده پیش روی خود در نظر بگیرید. از دید شما، پیش بینی آنچه باید انجام دهید بر اساس آنچه در آینده می بینید امکان پذیر است. به طور مشابه، یک اندیکاتور پیشرو می‌تواند سیگنالی را قبل از وقوع قیمت واقعی ارائه دهد و می‌تواند حرکت  قیمت را در هنگام کاهش یا افزایش سرعت ثبت کند.

از سوی دیگر، اندیکاتورهای عقب یا تاخیری بیشتر به این موضوع توجه می‌کنند که عملکرد قیمت در گذشته چگونه بوده است. مانند نگاه کردن به آینه عقب فکر کنید که می توانید از آن برای نگاه کردن به جاده ای که طی کرده اید استفاده کنید. اندیکاتورهای تاخیری سیگنال هایی را که برای تایید رفتار عمل قیمت نیاز دارید را ارائه می دهند.

یکی از اندیکاتورهای کاربردی که در معاملات دنیای ارز دیجیتال استفاده میشوند میتوان به اندیکاتور cci اشاره کرد که در ادامه به بررسی این اندیکاتور حرفه ای خواهیم پرداخت.

اندیکاتور cci چیست؟

در حدود 40 سال پیش اندیکاتور CCI یا به عبارتی «شاخص کانال کالا»  که مخفف عبارت (Commodity Channel Indicator) میباشد توسط دونالد لمبرت به وجود آمد. دونالد لمبرت معامله گر کالا بود و از اندیکاتور ساخته شده برای تحلیل معامله های کالایی استفاده میکرد. در واقع این اندیکاتور یک نوع اسیلاتور یا اندیکاتور نوسان است که ابزاری برای تحلیل تکنیکال است که محدوده ای را بین دو حد بالا و حد پایین تعیین میکند و سپس یک اندیکاتور روندی ساخته میشوند که در میان این تو کران نوسان میکند.  درواقع اندیکاتور CCI یک نوسانگر مبتنی بر حرکت است که برای کمک به تعیین زمانی که سرمایه ‌گذار به وضعیت بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد می‌رسد، استفاده می‌شود.

اندیکاتور cci همانطور که گفتیم مبتنی بر حرکت و شتاب (Momentum)  است و به میزان قدرت نوسانات قیمت های پیشین را مورد بررسی قرار میدهد. در واقع این اندیکاتور شتاب نمایشگر میزان شتاب رویه است. زمانی که یک سرمایه گذار قصد معامله دارد با توجه به تغییر سرعت قیمت تصمیم به خرید یا فروش می‌گیرد.

اکثر معامله گران از اندیکاتور  CCI در دنیای ارز دیجیتال برای کشف روال تغییر قیمت و یافتن رویه جدید و همچنین به دست آوردن نقاط اشباع خرید و یا نقاط اشباع فروش و شناخت میزان ضعف در رویه، استفاده می‌کنند.

بیشتر معامله گران از CCI برای تعیین روند قیمت و پیدا کردن روند جدید و پیدا کردن ناحیه های اشباع خرید و فروش و همچنین تشخیص ضعف در رونده استفاده می کنند.

 منظور از نقاط اشباع خرید نقاطی است که یک سرمایه قیمتی بیشتر از ارزش واقعی خود دارد و در واقع قیمتی غیر واقعی دارد که میتواند سبب فروش توسط معامله گر شود. منظور از نقاط اشباع فروش زمانی است که سرمایه قیمتی پایین تر از ارزش ذاتی خود دارد و سبب خرید آن سرمایه توسط معامله گران می‌شود.

در واقع اندیکاتور CCI قیمت یک ارز دیجیتال یا سرمایه را با میانگین کلی قیمت در یک بازه ی زمانی معین مورد مقایسه قرار می‌دهد. 

این اندیکاتور در بازه ی پایین و بالای صفر تا مثبت و منفی 100 نوسان میکند و عدد آن با توجه به رفتار و روند قیمتی دارای میتواند منفی یا مثبت باشد. 

اندیکاتور CCI چگونه محسابه می شود؟

اجازه بدهید قبل از شفاف سازی از نحوه ی استفاده اندیکاتور  CCI در معاملات ارز دیجیتال، شما را با نحوه ی محاسبه ی اندیکاتور  cci آشنا کنیم.

برای محاسبه ی اندیکاتور  cci از قیمت های بالا و پایین و همچنین جدید ترین  معامله انجام گرفته شده و معدل متحرک حسابی و میزان اتحراف از میانگین کمک گرفته می‌شود.

فرمول محاسبه ی اندیکاتور  cci را در زیر مشاهده می‌کنید که در ادامه متخصصان پرشین الیت شما را با بخش های مختلف این فرمول آشنا خواهیم کرد.

  • در این فرمول  Typical price  در واقع قیمت نرمال یا معمول است.
  • MA نمایشگر (Moving Average) یا میانگین متحرک می‌باشد.
  • Mean Deviation نشانگر میانگین انحراف است.
  • High  بیانگر مقدار زیاد،  Lowمقدار کم و  close مقدار نزدیک است.
  • iP نیز نمایشگر تعداد دوره زمانی می‌باشد.

در این محاسبه مقدار 0.015 ثابتی است که توسط سازنده این ابزار تعریف شده است. استفاده از این مقدار ثابت، اکثر مقادیر CCI را در محدوده 100+ تا 100- نوسان نگه می‌دارد.

ساختار اندیکاتور CCI

کاری که CCI انجام می دهد این است که قیمت فعلی را با یک قیمت متوسط یا یک دوره زمانی مشخص مقایسه می کند. پیش فرض برای دوره زمانی معمولاً 14 دوره است، درست مانند اندیکاتور RSI و Stochastic. در اینجا، یک دوره زمانی به تعداد نوارهای قیمتی که در محاسبه اندیکاتور گنجانده شده است، اشاره دارد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه بازه زمانی کوتاه‌تر برای نشانگر استفاده شود، حساسیت بالاتری دارد. معامله گران ارز دیجیتال، درازمدت به احتمال زیاد از نمودارهای روزانه و هفتگی استفاده می کنند، در حالی که معامله گران ارز دیجیتال روزانه بازه های زمانی کوتاه تری را ترجیح می دهند.

اندیکاتور CCI معمولاً بین سطوح اصلی در نوسان است: -200، -100، 0، +100، +200 مانند سایر نوسان سازهای مبتنی بر مومنتوم، ارزش ها به بازاری اشاره دارد که یا بیش از حد فروش است یا بیش از حد خرید شده است که در آن خوانش بالای 100+ نشانه بازار صعودی و زیر 100- نشانه بازار نزولی است.

نحوه ی استفاده از اندیکاتور CCI در ارز دیجتال 

خرید و فروش ارزهای دیجیتال شده در یک محیط چالش برانگیز و نوسان هنگام استفاده از اندیکاتورها آسان تر می شود. این اندیکاتورها می توانند به معامله گران ارز دیجیتال کمک کنند تا تصمیمات معاملاتی بهتری بگیرند، زیرا دیدی بی طرفانه از ارز دیجیتال مورد نظر ارائه می دهند.

راز استفاده از اندیکاتورها برای درک تغییرات قیمت، ساده نگه داشتن آن است. همانطور که گفتیم یکی از ابزارهای موثر برای استفاده، اندیکاتور CCI است، که به شما کمک می‌کند دیدی کلی از عملکرد قیمت ارائه دهید. این یکی از اندیکاتورهای سودآور مبتنی بر حرکت است که نقاط معکوس بالقوه قیمت، از جمله قدرت روند را نشان می دهد.

انجام معاملات با استفاده از اندیکاتور CCI مستلزم درک نحوه عملکرد آن، همراه با دانش عملی معاملات است. نحوه عملکرد اندیکاتور CCI در بازار ارزهای دیجیتال و نحوه ایجاد یک استراتژی معاملاتی سودآور با ترکیب نوسانگر CCI با سایر اندیکاتورها را در ادامه ی این مطلب توضیح خواهیم داد.

شما میتوانید برای معاملات بهتر در ارز دیجیتال در کانال ارز دیجیتال پرشین الیت عضو شوید و از متخصصان ما برای معاملات بهتر کمک بگیرد.

راه اصلی برای معامله با استفاده از اندیکاتور CCI، یافتن مناطق بیش از حد خرید و فروش بیش از حد یک بازار محدود برای باز کردن موقعیت خرید از پایین و فروش از بالا است.

در حالت ایده آل، قیمت در طول روند بازار بیش از حد خرید احتمال کاهش بیشتری دارد. از سوی دیگر، در حالت فروش بیش از حد، افزایش قیمت بسیار محتمل است. در آن صورت، معامله‌گران می‌توانند زمانی که اندیکاتور CCI بالای 100 است، موقعیت‌های خرید داشته باشند. به طور مشابه، اگر سطح CCI به 200 برسد، که یک موقعیت بسیار صعودی است، می‌توانند موقعیت‌های خرید موجود خود را ببندند.

نمودار روزانه BTC/USD در بالا نشان می دهد که چگونه روند صعودی زمانی که اندیکاتور CCI به بالای 100 می رسد قوی تر می شود. بعداً، روند صعودی برای بیش از یک ماه ادامه می یابد و زمانی که سطح CCI به حداکثر 200 می رسد، معکوس می شود.

معامله در محدوده CCI

در یک بازار محدود به محدوده، سطح  100 اندیکاتور  cci به عنوان منطقه اشباع خرید در نظر گرفته می شود، در حالی که 100 نشان دهنده یک منطقه کاملاً بیش فروش است. بنابراین، معامله‌گران باید بالا و پایین یک محدوده را علامت‌گذاری کنند و سطح CCI را در آن منطقه بیابند تا فرصت‌های معاملاتی خود را پیدا کنند.


 
تصویر بالا نشان می‌دهد که نشانه‌های خرید بیش از حد و فروش بیش از حد در یک بازار محدود چگونه کار می‌کنند. اگر معامله‌گران بتوانند از سطوح CCI برای استفاده از روند اصلی بازار استفاده کنند، به احتمال زیاد منجر به سود می‌شود.

معاملات واگرایی CCI

قیمت یک ابزار معاملاتی مانند یک زیگزاگ حرکت می کند، با تشکیل نوسان اوج و نوسان پایین. شاخص‌های طبقه حرکت معمولاً از این سطوح نوسانی پیروی می‌کنند، اما در صورت واگرایی، سرمایه‌گذاران ممکن است قیمت را در یک جهت و اندیکاتور در جهت دیگر حرکت کنند. این یک نشانه قوی از برگشت قیمت است که در آن سرمایه گذاران می توانند به راحتی معاملات خرید یا فروش را با استفاده از واگرایی CCI باز کنند.

نمودار BTC/USDT درون روزی بالا نشان می‌دهد که قیمت به پایین‌ترین حد جدید رسیده است که نشان‌دهنده فشار نزولی است. در همین حال، اندیکاتور CCI نمی تواند یک پایین جدید ایجاد کند و در عوض یک پایین بالاتر را تشکیل می دهد. در نتیجه، قیمت از آن نوسان به سمت بالا حرکت می کند که نشان دهنده تغییر روند است.

معاملات ارز دیجیتال با اندیکاتورهای CCI 

وقتی CCI به زیر 100 می رسد، با خواندن بازار به عنوان فروش بیش از حد و نزولی، به این معنی است که قیمت دارایی کریپتو در حال ایجاد اوج و پایین تر است. این بسته به استراتژی معاملاتی شما سیگنال خرید یا فروش تولید می کند.به همین ترتیب، بازاری که برای مدتی در وضعیت فروش بیش از حد بوده و سپس شروع به تولید خوانش های CCI بالای 100 می کند، با یک سری شمع های بلند و سبز، شانس خوبی برای برگشت وجود دارد.

معامله گران ارز های دیجیتال پیشرفته تر ممکن است از شاخص CCI برای شناسایی روندهای کوتاه مدت قیمت برای شروع معاملات ضد روند استفاده کنند. برای مثال، اسکالپرها منتظر می‌مانند تا CCI در یک بازه زمانی کوتاه روزانه، زیر 100 را بخواند، و سپس مدت‌ها منتظر می‌مانند تا دارایی از حالت فروش بیش از حد خود بازگردد.

مانند هر اندیکاتور دیگری، CCI نیز می تواند سیگنال های غلط تولید کند و همیشه توصیه می شود از ترکیبی از اندیکاتورهای فنی برای ایجاد دید دقیق تری از شرایط بازار استفاده کنید. به همین علت متخصصان پرشین الیت به شما پیشنهاد میکنند که با عضویت در کانال ارز دیجیتال ما نسبت به استفاده از اندیکاتور های VIPو سیگنال های ارز دیجیتال اقدام کنید.

CCI در مقابل سایر اندیکاتورهای نوسانی 

هنگام استفاده از تحلیل تکنیکال، معامله گران به دانش گسترده ای در مورد نحوه عملکرد برخی از شاخص های سطح بالا نیاز دارند تا بهترین را پیدا کنند. اندیکاتور CCI می تواند برای معاملات ارزهای دیجیتال سودآور باشد، اما این بدان معنا نیست که همه معامله گران باید از همین الان شروع به استفاده از آن کنند. هدف نهایی، ایجاد یک استراتژی معاملاتی خوب است – و برای انجام آن، دانش پایه از همه شاخص‌های سطح بالا الزامی است.

اندیکاتور CCI در مقابل اندیکاتور RSI

شاخص قدرت نسبی یا  (RSI) Relative Strength Index میانگین قیمت بسته شدن بالا و پایین برای یک زمان خاص، معمولا 14 روز است. این اندیکاتور در یک پنجره جداگانه نشان داده می شود و از 0 به 100 حرکت می کند، جایی که سطح بالای 70 بیش از حد خرید و زیر 30 بیش از حد فروخته می شود.

هر دو CCI و RSI نوسانگرهای حرکتی هستند و می توانند واگرایی های صعودی و نزولی ایجاد کنند که زمانی رخ می دهد که قله ها و دره های جدید در نمودارهای قیمت در جهت های متفاوت از اندیکاتورها حرکت کنند. این واگرایی ها سیگنال های معکوس روند قوی را نشان می دهد که در آنها RSI به دلیل کارایی و سادگی قابل اعتمادتر از اندیکاتور CCI است.

اندیکاتور CCI در مقابل نوسانگر تصادفی 

نوسانگر تصادفی اندیکاتور دیگری از کلاس حرکت است که بسته شدن خاص یک دارایی معاملاتی را در یک دوره معین مقایسه می کند. این یک نشانگر محدوده محدود است که از 0 تا 100 حرکت می کند. هر خوانش بالای 80 به عنوان بیش خرید تلقی می شود و زیر 20 بیش از حد فروش می شود. برجسته ترین نقطه ضعف این اندیکاتور این است که می تواند سیگنال های برگشت نادرست را در طول یک روند قوی تولید کند.هر دو اندیکاتور CCI و نوسانگر تصادفی می توانند سیگنال های صعودی و نزولی تولید کنند و CCI نسبت به قیمت ارز دیجیتال حساس تر است. بنابراین، معامله گران با دو یا چند تایید ممکن است سیگنال های قابل اعتمادتری از اندیکاتور CCI دریافت کنند.

اندیکاتور CCI  در مقابل اندیکاتور  MACD

MACD (یا واگرایی میانگین متحرک همگرایی) یک اندیکاتور حرکت است که در خطوط عمودی زیر و بالای خط خنثی (صفر) حرکت می کند. این شامل یک میانگین متحرک نمایی (EMA) است که جدیدترین تغییرات قیمت را دنبال می کند. MACD پیچیده تر از سایر اندیکاتور های مبتنی بر حرکت است و می تواند دقیق ترین واگرایی های منظم را ایجاد کند. علاوه بر این، معامله‌گران می‌توانند با مشاهده چگونگی ظهور هیستوگرام‌های MACD در بالا یا پایین خط خنثی، قدرت روند را پیش‌بینی کنند.


تصویر بالا هیستوگرام MACD را نشان می‌دهد که بالای خط صفر حرکت می‌کند در حالی که CCI بالای 100 است. در نتیجه، قیمت فشار صعودی شدیدی را احساس می‌کند و به سمت بالا حرکت می‌کند و یک ارتفاع بالاتر جدید ایجاد می‌کند.

بهترین جفت‌های اندیکاتور CCI یا شاخص کانال کالا

در تحلیل تکنیکال، استفاده از دو یا چند اندیکاتور راه اصلی برای یافتن جهت قیمت قابل اعتماد است. متأسفانه اندیکاتورها تا حدودی عقب هستند و بر اساس محاسبات ثابت هستند. بنابراین، تکیه بر یک شاخص واحد به معنای نگاه کردن به نمودار تنها از یک طرف است. معامله‌گران موفق دو یا چند شاخص را ترکیب می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد قیمت را حداقل از دو زاویه متفاوت ببینند.

اندیکاتور CCI و Fibonacci Retracement

اعداد فیبوناچی و اندیکاتورهای CCI هر دو ابزارهای معاملاتی پیشرفته ای هستند که بسیاری از معامله گران متخصص در انبار خود گنجانده اند. اندیکاتور CCI شرایط خرید بیش از حد و فروش بیش از حد را با یک نقطه برگشت قیمت ممکن نشان می دهد. از سوی دیگر، اصلاح فیبوناچی می تواند بهترین نقطه خرید مناسب برای یک دارایی دیجیتال را نشان دهد. در بین اعداد مختلف اصلاحی فیبوناچی، 38.2٪، 50.0٪ و 61.8٪ موثرترین هستند.

در این روش معاملاتی، سرمایه گذاران پس از تکمیل نوسان اولیه به یک روند می پیوندند. پس از رسیدن به بالاترین حد جدید، قیمت باید نزدیک‌تر شود و هر رد صعودی از 38.2٪، 50.0٪ یا 61.8٪ یک نقطه خرید بالقوه در نظر گرفته شود. در همین حال، اندیکاتور CCI باید در منطقه اشباع فروش باقی بماند و به عنوان یک تایید اضافی برای تجارت خرید عمل کند.

اندیکاتور CCI و OBV

حجم در تعادل (OBV) مراحل انباشت و توزیع یک روند را با استفاده از حرکات حجم و قیمت اندازه گیری می کند. اگر قیمت بسته شدن روز جاری بالاتر از قیمت قبلی باشد، حجم روز به ماشین حساب OBV اضافه می شود. از طرف دیگر، اگر قیمت بسته شدن فعلی کمتر از قیمت بسته شدن روز گذشته باشد، حجم از OBV کسر می شود.

اندیکاتور CCI و Parabolic SAR

Parabolic SAR یک نشانگر پیروی از روند است که با قیمت در پنجره اصلی حرکت می کند. این به صورت مجموعه ای از نقاط زیر یا بالاتر از قیمت نشان داده می شود که به عنوان سطح حمایت یا مقاومت پویا عمل می کند. این اندیکاتور برای یافتن جدیدترین مناطق برگشت قیمت مناسب است که آن را برای معاملات روزانه موثر می کند.

شاخص CCI و  SAR هم برای اسکالپینگ و هم برای معاملات روزانه به خوبی کار می کنند، جایی که سرمایه گذاران باید جهت بازار را با روند کلی مطابقت دهند. در این صورت، شاخص دیگری، 20 EMA پویا، این استراتژی را کاملاً تکمیل می کند. اگر قیمت به زیر 20 EMA حرکت کند، جهت بازار نزولی و بالاتر از EMA 20 صعودی خواهد بود.

سخن پایانی 

در معاملات دنیای ارز دیجیتال موفقیت معامله گران بستگی به نحوه استفاده یک معامله گر از ابزارهای در اختیار دارد. این انددیکاتور هم همچون دیگر اندیکاتور ها دارای نقا قوت و نقاط ضعفی میباشد از جمله نقاط قوت اندیکاتور  cci میتوان به این نکته اشاره کرد که این اندیکاتور دید کلی از روند حرکتی قیمت ارز دیجیتال به شما میدهد. از طرف دیگرترکیب اندیکاتور CCI  با سایر شاخص های فنی برای تنظیم دقیق تصمیمات معاملاتی آسان است و همچنین واگرایی هایی را ایجاد می کند که به معامله گران کمک می کند نقاط معکوس را پیدا کنند. اما از آنجایی که اندیکاتور CCI یک نوسانگر غیرمحدود است، سطوح خرید بیش از حد و فروش بیش از حد نیاز به تأیید بیشتری دارند. معامله گران نباید دارایی رمزنگاری را صرفاً بر اساس سیگنال های ارائه شده توسط CCI بخرند یا بفروشند. هیچ راهی برای تعیین سطح بی اعتباری یک معامله با استفاده از اندیکاتور CCI وجود ندارد و در آخر لازم به ذکر است که اندیکاتور CCI ممکن است در طول سقوط بازار به خوبی کار نکند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز های دیجیتال و جدیدترین سیگنال ارز دیجیتال و حتی خرید تتر از متخصصان پرشین الیت کمک بگیرید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.