whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین

1400/07/04 ساعت 00:34


بررسی نکات و عوامل موثر بر روند بیت کوین می تواند ریسک سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز را کاهش دهد و سود بیشتری را نصیب شما گرداند. البته بهتر است بدانید که داده های درون شبکه بیت کوین، با تحلیل تکنیکال سنتی این رمز بسیار متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت سیگنال ارز دیجیتال، با ما تا پایان همراه باشید.

پرشین الیت، چراغ‌هدایت شما در دنیای پیچیده مالی دیجیتال است! در میان سر و صدای بازارهای ارز دیجیتال، ما چون قطب‌نما هستیم که شما را به سمت فرصت‌های طلایی هدایت می‌کند. با استفاده از انواع سیگنال‌ فارکس که با دقت بالایی طراحی شده‌اند و با کشف فرصت‌های جذاب سیگنال فیوچرز، شما را به سمت افق‌های نو و درخشان مالی می‌بریم.

وارد دنیای پرشین الیت شوید و تجربه کنید که چگونه می‌توان با مشاوره‌های ما، با آگاهی از مشاوره تخصصی بازار های مالی و با استفاده از خدمات متمایز مانند احراز هویت بایننس و کوکوین و یا سبد ارز دیجیتال بهینه به قله‌های جدیدی از موفقیت دست یافت.

 

image

داده های درون شبکه بیت کوین

تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین به چه معناست؟

تحلیل آنچین یکی از جدیدترین و موثرترین روش‌های تحلیل و تصمیم‌گیری در بازار ارزهای دیجیتال است. این تحلیل با مطالعه و بررسی داده‌ها و اطلاعات ذخیره‌شده در بلاک‌چین (که قلب و مغز هر ارز دیجیتال است) به شناسایی رفتارها، تغییرات و جریان‌های پول می‌پردازد.

در حالی که تحلیل‌گران تکنیکال به نمودارها و الگوهای قیمت نگاه می‌کنند و تحلیل‌گران فاندامنتال به اصول و پایه‌های اقتصادی یک سهم، کالا یا ارز می‌پردازند، تحلیل‌گران آنچین با مطالعه‌ی دقیق رفتارهای واقعی کاربران بلاک‌چین، از جمله حجم معاملات، تعداد آدرس‌ها، جریان‌های ورودی و خروجی ارز و غیره، به پیش‌بینی رفتار بازار می‌پردازند.

همچنین با تحلیل این داده‌ها، می‌توان به فهم بهتری از حرکات نهنگ‌ها یا سرمایه‌گذاران بزرگ، وضعیت سلامت شبکه، و حتی استراتژی‌های تیم‌های توسعه‌دهنده رسید. این اطلاعات می‌تواند بسیار موثر برای تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت یا حتی کوتاه مدت باشد. آماده‌اید که به تحلیل آنچین بیت‌کوین ورود کنیم؟ دنیایی پر از داده‌ها و اطلاعات قابل تفسیر در انتظار شماست!

برای تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین، قدم اول آشنایی با معنی این جمله است. تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین، نوعی تحلیل تکنیکال است که برخلاف روش های سنتی و قدیمی بر اطلاعاتی که از شبکه بلاک چین میگیریم تمرکز می کنیم. در این نوع از تحلیل، داده های بسیاری از شبکه بلاک چین مورد بررسی قرار می گیرد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • اطلاعات هر بلاک که شامل کارمزد تراکنش ها، میزان درآمد و پاداش ماینر ها، وزن هر بلوک و کاربران آن بلاک می شود.
  • داده های موجود در هر تراکنش که تشکیل شده از: میزان هر تراکنش، آدرس مبدا و مقصد، زمان انجام تراکنش و دیگر داده ها.
  • تحلیل بر فراخوان ها قرارداد هوشمند و روش های استفاده از آن، این مورد بیشتر در بلاک چین اتریوم و توکن های زیر مجموعه آن صورت می‌گیرد.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که این اطلاعات چه ربطی به تحلیل بیت کوین دارد؟ لازم به ذکر است که بررسی تراکنش ها و آدرس های آن ها می تواند نشان از واقعیت استفاده از یک کوین باشد. در ثانی شناخت بازار هدف و افرادی که از یک رمز ارز استفاده می کنند، معیار بسیار خوبی برای سنجش ارزش آن خواهد بود.

 

image

داده های درون شبکه بیت کوین

مهم ترین متغیر ها در تحلیل درون شبکه بیت کوین

حال که حرف از معیار های تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین شد، زمان آن فرا رسیده تا متغیر های اصلی در این تحلیل را معرفی و به بررسی آن ها بپردازیم. 

اساسی ترین متغیر ها در تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین به شرح زیر اند:

1. آدرس ها: با بررسی آدرس ها نتایجی مانند، حجمی که از رمز ارز در یک آدرس نگهداری می شود، مدت زمان نگهداری از آن و همچنین اطلاعات رفتاری اشخاص حاصل می شود. 

2. تراکنش ها: در این متغیر، حجم تراکنش، مقدار و ارزشی که مبادله می شود و شمار تراکنش بررسی می شود. 

3. خروجی تراکنش خرج نشده: این متغیر میزان سود صاحبان رمز ارز و مجموع دارایی های آن ها را بررسی می کند. 

4. بلاک ها: در متغیر بلاک اطلاعاتی از قبیل، شماره پلاک، وزن بالک، اندازه کل بلاک چین یک رمز ارز محاسبه و مورد استفاده قرار می گیرد. 

استفاده از تمامی این اطلاعات در کنار یکدیگر و تحلیل آن ها به افراد کمک می کند تا تحلیل دقیقی از ارزش و آینده یک رمز ارز بدست آورند. 

لازم به ذکر است که سیگنال ارز دیجیتالی که بسیاری از بزرگان این صنعت در اختیار دیگر کاربران قرار می دهند، بر همین اساس است. 

 

image

داده های درون شبکه بیت کوین

از چه آدرس هایی می توان به داده های درون شبکه دسترسی پیدا کرد؟

حال که متغیر ها را شناختید، بهتر است بدانید که این اطلاعات به سادگی به دست نمی آیند و تنها چند وبسایت هستند که این اطلاعات را به طور دقیق در اختیار دیگر تحلیل کننده ها قرار می دهند. 

در ادامه برترین وبسایت و شرکت های ارائه کننده داده های درون شبکه بیت کوین را به شما معرفی می کنیم. 

  • شرکت کوین متریکس یکی از برترین شرکت ها در ارائه داده های رمزنگاری شده است و اطلاعات را به صورت دسته بندی در دسترس بسیار از افراد قرار می دهد.
  • وبسایت Looking to Bitcoin منبعی بسیار قدرت مند در ارائه اطلاعات و داده های درون شبکه بیت کوین است و این اطلاعات را رایگان در اختیار همگان قرار می دهد. 
  • در وب سایت گلس نود به آسانی امکان دسترسی به معیارهای مبتنی بر زنجیره وجود دارد. در این وبسایت برخی از اطلاعات رایگان نبوده و برای دسترسی بر برخی اطلاعات پیشرفته، باید هزینه آن را پرداخت نمایید. 
  • Into The Block وب سایتی است که در آن اطلاعات بسیار گسترده ای از داده های درون شبکه بیت کوین و دیگر رمز ارزها ارائه می شود. 
  • در وب سایت سانتیمنت، امکان دسترسی به معیار های زنجیره هر رمز ارز وجود دارد و در این وبسایت مانند بسیاری از وبسایت های دیگر، برای دسترسی به اطلاعات پیشرفته، باید هزینه آن را بپردازید. 
  • از مفید ترین و پرکاربرد ترین وبسایت ها در زمینه داده های درون شبکه بیت کوین، میتوان به CQ.Live اشاره کرد. این وبسایت داده های زنجیره ای بسیاری از رمز ارزها را به صورت کامل در اختیار کاربرد قرار می دهد و ابزاری بسیار با ارزش برای تحلیل داد های آماری رمز ارزها به شمار می رود. 

 

image 

داده های درون شبکه بیت کوین

مزایا و معایب استفاده از تحلیل های درون شبکه

تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین یکی از بهترین روش های برای یافتن مسیری قابل اطمینان در رمز ارزهاست. 

از مهمترین مزایای تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین می توان به امکان تحلیل اطلاعات در زمان درست و طبق اطلاعات واقعی اشاره نمود.

نکات و اطلاعات موجود در زنجیره های بلاک چین، اطلاعاتی کامل و دقیق از این زنجیره را بیان می کند که بر طبق آن معامله گر میتواند به آسانی وضعیت معاملات خود، در بازار و آینده پیش رو را پیش بینی نماید. 

با توجه به تمامی مزیت های تحلیل دادهای درون شبکه بیت کوین، محدود بودن اطلاعات مانع از آن می شود تا بتوان تحلیلی بسیار قدرتمند ارائه داد. 

لازم به ذکر است تحلیل داده های درون شبکه بیت کوین، نیاز به مسیری منظم و فنی دارد و این تحلیل ها به طور کامل از هرج و مرج و احساسات به دور است. 

 

image

داده های درون شبکه بیت کوین

بهترین روش برای یادگیری و دریافت سیگنال ارز دیجیتال

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال و معاملات آن به دنبال مسیری صحیح و آینده دار هستید، با ما در تماس باشید تا با آموزش کامل و دقیق روش های تحلیل و شناخت کامل بازار، بتوانید به بسیاری از اهداف خود دست پیدا کنید. 

تیم ما با بهره گیری از اطلاعات روز دنیا در زمینه رمز ارزها و همچنین ارائه بهترین سیگنال ارز دیجیتال، شما را تا رسیدن به هدفتان یاری می کند.

پرشین الیت انتخابی ایده‌آل برای هر سرمایه‌گذار یا علاقه‌مند به دنیای مالی دیجیتال است، زیرا:

  •  پرشین الیت با تیمی متخصص و کارآزموده مجهز است که برای شما آخرین تحلیل‌ها، آموزش‌ها و نکات مفیدی را در زمینه بازارهای مالی ارائه می‌دهد.
  • با استفاده از ابزارها و سرویس‌های متنوع مانند سیگنال‌ها، مشاوره‌ها و خدمات احراز هویت بایننس و کوکوین مسیر موفقیت شما را هموار می‌کنیم.
  • در دنیای سریع و تغییر پذیر مالی دیجیتال، بروز بودن بسیار مهم است. پرشین الیت با دنبال کردن اخبار، تحولات و نوآوری‌های بازار، شما را همواره در جریان وضعیت بازار قرار می‌دهد.
  • با پیوستن به پرشین الیت، شما بخشی از یک جامعه پویا و حرفه‌ای می‌شوید که در آن افراد با تجربیات مختلف و دیدگاه‌های جدید با هم به تبادل نظر و یادگیری مشترک می‌پردازند.
  • هر زمان که سوالی داشته باشید یا با مشکلی مواجه شوید، تیم پشتیبانی پرشین الیت به سرعت در خدمت شما خواهد بود.

پرشین الیت بیش از یک سایت است، یک همراه موثوق و همیشگی در مسیر پرچالش و هم‌زمان پرسود بازارهای مالی دیجیتال است. پس با اطمینان به جمع ما در کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی بپیوندید!


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

محمد عبدي
محمد عبدي 1400/08/27
باتشكر از اطلاعات مفيدي كه در اختيار افراد قرار ميدهيد موفق و پيروز باشيد