whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

صرافی غیر متمرکز Maiar

1401/11/12 ساعت 03:23


Maiar یک پروتکل و صرافی غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین الروند ساخته شده است. این صرافی به کاربران امکان داد و ستد، مبادله، کشاورزی و تامین نقدینگی برای دارایی های دیجیتال و ارزهای دیجیتال را می دهد. Maiar از نه دارایی، از جمله توکن بومی خود (MEX) پشتیبانی می کند و همچنین شامل یک بخش تجزیه و تحلیل برای اطلاعات اضافی از جمله نمودارهای قیمت، نمودارهای حجم و موارد دیگر است. با مطالعه بررسی کامل Maiar ما دریابید که آیا این تبادل ارزش استفاده دارد یا خیر؟

یادآور می‌شویم با عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال پرشین الیت می‌توانید از مزایایی چون دریافت انواع سیگنال فیوچرز، سیگنال فارکس و سیگنال ارز دیجیتال برخوردار شوید. همچنین پرشین الیت ابرسایتی است برای انواع خدمات ارز دیجیتال از قبیل خرید تتر، فروش اندیکاتور vip، احراز هویت بایننس، اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه‌ای و عضویت در بهترین گروه ارز دیجیتال و مفتخر است با خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌تواند گامی موثر در سودآوری و موفقیت ایشان بردارد.

درباره مایارmaiar

Maiar یک پروتکل غیرمتمرکز مبتنی بر رومانی است که بر روی بلاک چین الروند ساخته شده است که به کاربران امکان داد و ستد، کشاورزی و تامین نقدینگی برای دارایی های دیجیتالی خاص را می دهد. Maiar یک پلت فرم غیر حضانت است و برای استفاده از خدمات خود به کیف پول دیجیتالی تحت پشتیبانی وب مانند کیف پول Maiar DeFi نیاز دارد. برای کسانی که به آن نیاز دارند، پلی در پلت فرم Maiar تعبیه شده است تا ERC-20 USDC را به معادل Elrond منتقل کند. Maiar همچنین دارای توکن بومی خود (MEX) است که به شدت مشوق های زیادی برای شرط بندی است، برای صدور جوایز استفاده می شود و برای حکومت بر روی پلت فرم استفاده می شود.

معاوضه مایارmaiar

معاوضه مایارmaiar

مبادله/تجارت Maiar مشابه اکثر پلتفرم‌های دیگر DeFi است، با زیبایی‌شناسی که به شدت یادآور Uniswap است. مانند اکثر صرافی‌های DeFi، هیچ نموداری در بخش مبادله قابل دسترسی نیست، اما پنل سفارش بسیار کاربرپسند است. در پانل سفارش، می‌توانید لغزش، هزینه و تأثیر قیمت را مشاهده کنید، اما متأسفانه، هیچ گزینه‌ای برای تنظیم هر یک از این موارد به دلخواه وجود ندارد. یکی دیگر از اشکالات مبادله Maiar این است که فقط از 9 دارایی پشتیبانی می کند: EGLD، MEX، USDC، RIDE، CRU، ZPAY، ISET AERO، و EFFORT، و همه این دارایی ها فقط با EGLD قابل مبادله هستند. این یک تفاوت عمده با تقریباً تمام پروتکل های DeFi دیگر است که از دارایی ها و جفت های به ظاهر بی شماری پشتیبانی می کنند.

نقدینگی 

نقدینگی 

کاربران در Maiar می‌توانند برای هشت استخر مختلف نقدینگی فراهم کنند—یکی برای هر دارایی غیر از EGLD (زیرا هر استخر دارایی جفت شده با EGLD است). اگرچه شما کاملاً محدود هستید، با توجه به اینکه هر استخری به EGLD نیاز دارد، بسیاری از پاداش‌های کارمزد تا دو رقمی بالا می‌روند.

کارمزد مایار

گفته می‌شود، حدود نیمی از پاداش‌های کارمزد کمتر از 2٪ است که در مقایسه با اکثر پلت‌فرم‌های دیگر ادغام، خواه 1 اینچ ، Uniswap، SushiSwap، Curve Finance یا مواردی از این دست، کمی ضعیف است. با این وجود، اگر شما دارنده EGLD هستید، استخرهای نقدینگی منبع خوبی برای شما خواهند بود.

مزارع ماریار Maiar

مزارع ماریار Maiar

مزارع در Maiar بازدهی را برای ارائه دهندگان نقدینگی ایجاد می کنند که توکن های LP را در اختیار دارند و با اعطای جریان درآمد اضافی به ارائه دهندگان، انگیزه نقدینگی بلندمدت را دارند. جوایز مزارع معمولاً در توکن‌های MEX ارائه می‌شوند، اما مزرعه‌های خاصی با پاداش‌های توکن دوگانه می‌توانند وجود داشته باشند. ویژگی جالبی که Maiar در مزرعه خود ارائه می دهد، گزینه قفل کردن پاداش های شما به مدت یک سال برای 2 برابر آوریل است تا انگیزه بیشتری برای نقدینگی بلندمدت ایجاد کند. در حال حاضر، یک مزرعه سهامداری و سه مزرعه LP با APR از 18٪ تا 44٪ یا 109٪ تا 121٪ اگر بخواهید توکن های خود را قفل کنید وجود دارد. کشاورزی Maiar در مقایسه با اکثر پلتفرم های کشاورزی دیگر مانند PancakeSwap یا SushiSwap بسیار توسعه نیافته است.و APRهای معمولی آنها تقریباً متوسط هستند، اما APRهای قفل شده آنها کاملاً فریبنده هستند و بسیاری از پلتفرم های دیگر را برای پول خود آماده می کنند.

تجزیه و تحلیل 

تجزیه و تحلیل 

بخش تجزیه و تحلیل Maiar اطلاعات اضافی در مورد صرافی و جفت توکن های آن، مانند نمودار قیمت، نمودار حجم و سایر اطلاعات مفید برای معامله گران ارائه می دهد. نمودارها، نمودارهای خطی هستند و فقط دارای بازه زمانی روز و هفته هستند، اما کل بخش به زیبایی چیده شده است و دارای دکمه های مفیدی است که شما را مستقیماً به بخش مبادله یا تأمین نقدینگی می برد.
اطلاعات ارائه شده در مقایسه با پلتفرمی مانند Curve Finance و بخش‌های آماری آن بسیار ساده است، و دیدن داده‌های بیشتر یا اطلاعات با بازه زمانی پایین‌تر بسیار خوب است، اما به‌طور استثنایی طراحی شده است و همچنان منبعی عالی برای هر کسی است که به دنبال نظارت بر حجم است. ، نقدینگی و قیمت.

هزینه های مایار Maiar

Maiar یک کارمزد ثابت 0.3٪ برای مبادله توکن ها دریافت می کند، و بخشی از این کارمزد (0.25٪) توسط ارائه دهندگان نقدینگی متناسب با سهم آنها در ذخایر نقدینگی تقسیم می شود. در مورد 0.05 درصد باقی مانده، هزینه های اجرای قرارداد هوشمند، MEX را از استخر EGLD/MEX خریداری کرده و آن را می سوزاند. این ساختار کارمزد نسبتاً استاندارد و تقریباً مشابه ساختار SushiSwap است که 0.30٪ کارمزد دریافت می کند، 0.25٪ به ارائه دهندگان نقدینگی جایزه می دهد و 0.5٪ باقی مانده را به دارندگان SUSHI اختصاص می دهد. همچنین کاملاً شبیه به Uniswap است، اگرچه Uniswap کل 0.3٪ کارمزد خود را به ارائه دهندگان نقدینگی اعطا می کند.

هزینه دیگری که باید در نظر بگیرید مربوط به قابلیت های پل زدن است که در نمای کلی به آن اشاره شده است. اگرچه می‌توانید USDC را از اتریوم به الروند متصل کنید، اما برای هر سوآپ 50 USDC برای شما هزینه خواهد داشت و حداقل به انتقال 2500 USDC نیاز دارد.

پشتیبانی مشتری 

اگر به پایین صفحه اصلی بروید، بخش «پشتیبانی انجمن» را خواهید دید، اما اگر روی آن کلیک کنید، می‌گوید «به‌زودی می‌آید»، بنابراین Maiar هنوز همه چیز را کاملاً منتشر نکرده است. گفته می‌شود، آنها یک صفحه پرسش‌های متداول عالی دارند و ممکن است یک مرکز راهنمایی در همان بخش باشد.

پشتیبانی مشتری 

آنها یک نمای کلی از پلتفرم، خدمات، فناوری، معماری و حتی راهنماهای آن دارند، همه پر از تصاویر و توضیحات/توضیحات به زیبایی سازماندهی شده که به جزئیات قابل توجهی در مورد هر چیزی مربوط به پروتکل می‌پردازد. آنها واقعاً کار شگفت انگیزی را با کل بخش انجام دادند، و اگر قصد دارید به طور جدی از این پلت فرم استفاده کنید، ارزش آن را دارد.

Maiar Exchange به عنوان یک پلت فرم سرمایه گذاری نسل بعدی 

Maiar Exchange توسط Elrond ساخته شد تا یک ابزار سرمایه گذاری قدرتمند DeFi بر اساس بلاک چین Elrond بسیار کارآمد و برتر از نظر تکنولوژیکی ارائه کند. این پلتفرم معامله گران و دارندگان توکن را به طور یکسان هدف قرار می دهد و از مزایای این فناوری سود می برد

  • سرعت بی سابقه
  • حداکثر امنیت
  • تجربه کاربری یکپارچه

Maiar Exchange سریع است

مبادلات در امور مالی سنتی اغلب باید با هزاران تراکنش در ثانیه سر و کار داشته باشند. در موارد شدید، کاربران به دلیل ترافیک سنگین آنلاین، با اختلالات سرویس مواجه می شوند. Maiar Exchange بر روی شبکه Elrond ساخته شده است که سرعت بی سابقه ای تا 250000 تراکنش در ثانیه (Testnet) را ارائه می دهد. بنابراین کاربران را قادر می سازد تا بدون وقفه یا تاخیر معامله کنند.

Maiar Exchange بسیار امن است 

امنیت دارایی یک پارامتر کلیدی یک صرافی است. پلتفرم های مبتنی بر وب سنتی در برابر حملات فنی آسیب پذیر هستند زیرا اطلاعات و داده های مشتری اغلب در مراکز داده متمرکز می شوند.

با استفاده از Maiar Exchange مبتنی بر بلاک چین، دارایی های کاربران به خوبی توسط الگوریتم های رمزنگاری پیشرفته و سایر مکانیسم های امنیتی جدید محافظت می شوند. در هسته خود، این پلتفرم امنیت خود را از شبکه غیرمتمرکز 3200 گره توزیع شده در سراسر جهان به دست می آورد. این کار دستکاری را بسیار دشوار می کند.

Maiar Exchange یک تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد

یک رابط کاربری حرفه ای طراحی شده (UI) پایه و اساس موفقیت برنامه های مبتنی بر وب است. توانایی تعامل آسان با پلتفرم، پیمایش یکپارچه و درک سریع مجموعه ویژگی ها برای دستیابی به پذیرش بالای کاربر بسیار مهم است.

Maiar Exchange از استانداردهای طراحی بالای تیم الروند و تجربه کاربری عالی که قبلاً از کیف پول Maiar می شناسیم بهره می برد. البته کیف پول Maiar و Maiar Exchange به طور یکپارچه با هم تعامل خواهند داشت.

Maiar Exchange برای چه کسانی است؟

Maiar Exchange با کاهش قابل توجه پیچیدگی کاربر، موانع ورود پلتفرم های معاملاتی DeFi را کاهش می دهد. بنابراین این پلتفرم برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران ارزهای دیجیتال بسیار مناسب است، حتی اگر هنوز در سطح ورودی باشند. دامنه عملکردی پلت فرم بدون دانش فنی یا مالی گسترده باز می شود

کلام آخر

Maiar یک پلتفرم صاف و با طراحی خوب است، اما به طور قابل توجهی در مورد دارایی هایی که کاربران می توانند مبادله کنند، استخر یا مزرعه کنند، محدود است. با در نظر گرفتن این ملاحظات، پلتفرم Maiar بهتر است در اختیار کسانی قرار گیرد که به خوبی به بلاک چین Elrond آشنایی دارند یا علاقه مند هستند. هرکسی که به Elrond یا EGLD علاقه‌ای نداشته باشد، از پروتکل استفاده چندانی نمی‌کند و مطمئناً اکثر (یا واقعاً هیچ‌کدام) دارایی‌های رمزنگاری محبوب در میان معامله‌گران را نخواهد یافت. با این حال، اگر از طرفداران بزرگ الروند هستید، احتمالاً پلتفرم بهتری برای شما وجود ندارد. رابط به همان اندازه که زیباست و بصری است، و هزینه‌های آن‌ها همتراز سایر پروتکل‌های محبوب DeFi است. و در حالی که آنها تعداد محدودی استخر و مزرعه دارند، برای یافتن رقابتی در اطراف استخرها و مزارع مخصوص EGLD سخت خواهید بود.

با در نظر گرفتن همه اینها، Maiar به وضوح یک پروتکل خاص است که به طور خاص برای بلاک چین Elrond ارائه می شود و بنابراین برای افرادی که درگیر اکوسیستم نیستند وحشتناک است و برای کسانی که درگیر هستند عالی است. اگر پلتفرم دارایی های پشتیبانی شده بیشتری داشت، من به راحتی آن را در همان اردوگاهی با برخی از محبوب ترین پروتکل ها مانند Uniswap قرار می دادم، اما این خیلی جا افتاده است که بتوان آن را به افرادی که عضو انجمن الروند یا EGLD نیستند توصیه کرد. با این وجود، این واقعا یک پلت فرم شگفت انگیز است که هر دارنده EGLD باید به آن بپیوندد.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.