whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال Ton

1401/02/02 ساعت 05:42


معرفی ارز دیجیتال Toncoin

Toncoin یک ارز دیجیتال جوان است که در سال 2021 به بازار معرفی شده است. روند گسترش بازار کریپتوکارنسی ها به قدری سریع است که به سادگی نمی توان همگام با آن پیش رفت. تقریبا هر روز شاهد ظهور سکه های جدیدی همچون تون کوین هستیم که از پتانسیل رشد مناسبی برخوردار هستند. سازندگان این سکه ها برای عرضه محصولات خود از نوآوری های فوق العاده ای استفاده می کنند. با این حال کاربران به یک راه ساده برای استفاده از همه این رمز ارزها نیاز دارند.

این همان هدفی است که Toncoin و سایر ارزهای دیجیتال می خواهند به آن دست یابند. شبکه سکه TON قصد دارد کاربران خود را به یک هاب آنلاین گسترده و منسجم متصل کند. در این مقاله چگونگی پیدایش Toncoin و کاربرد آن را بررسی می کنیم. سپس مزایا و خطرات احتمالی سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال را نیز بیان خواهیم کرد.

 

ارز دیجیتال تون کوین

 

مروری بر نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال

قبل از اینکه در مورد Toncoinو شبکه TON صحبت کنیم، اصول اولیه کریپتوها را با هم مرور می کنیم. اگرچه این روزها در بسیاری از کشورها از این ارزها استفاده می شود اما همچنان عده زیادی از نحوه عملکرد آنها بی اطلاع هستند. برای درک نحوه عملکرد رمز ارزهای خاصی مانند تون کوین به این اطلاعات نیاز دارید. اجازه دهید این اصول را به کمک بیت کوین، که با BTC نشان داده می شود بررسی کنیم.

BTC در سال 2009 با هدف ایجاد یک سیستم مالی غیر متمرکز که به بانک‌ها یا دولت‌ها متکی نیست، منتشر شد. در ازای دریافت این سکه، کاربران باید به وسیله کامپیوترهای خود به فعالیت و رشد شبکه کمک کنند. این افراد به عنوان ماینر شناخته می شوند و وظیفه تایید تراکنش های انجام شده با بیت کوین را بر عهده دارند. ماینرها یا استخراج کنندگان با کامپیوترها خود که این روزها بسیار پیشرفته و پر قدرت هستند، کدهایی را که از هر صرافی محافظت می کند، پیدا می کنند. به این ترتیب آنها می توانند یک بلاک جدید حاوی داده های تراکنش ها را به شبکه اضافه کنند. به مجموعه این بلاک ها در شبکه، بلاک چین می گویند. همچنین، آنها می توانند با استفاده از الگوریتم اجماع اثبات کار بیت کوین بیشتری کسب کنند.

 

بیت کوین و اتریوم

 

تمام معاملات و تراکنش های صورت گرفته در یک شبکه در دفتر کل عمومی آن ثبت می شود. این دفتر جزئیات مربوط به هر تراکنش را در خود ذخیره می کند، مانند آدرس بیت کوین فرستنده و گیرنده و تعداد کریپتوهای درگیر. بیت‌کوین به‌عنوان یک کد منبع باز به بازار عرضه شد، از این رو این امکان که کاربران آن را مطالعه و اصلاح کنند، را فراهم می کرد. به همین خاطر است که امروزه می توانید تعداد زیادی رمزارز را در بازار مشاهده کنید. حتی ارزهای دیجیتالی به وجود آمدند که از مدل های مختلفی استفاده می کنند. به عنوان مثال، اتریوم (ETH) دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار در زمان نگارش مقاله است. شبکه ETH از اثبات سهام به جای اثبات کار استفاده می کند. در شبکه اتر به جای استخراج ارزهای دیجیتال، فقط آنها را واریز می کنید. در واقع این شبکه است که انتخاب می کند کدام کامپیوتر یا گره تراکنش را تایید کند.

یک نکته کلی درباره Toncoin و تمام ارزهای دیجیتال دیگر وجود دارد. آن نکته این است که با قرار دادن سکه های بیشتر در سبد سرمایه گذاری خود می توانید موفقیت خود را افزایش دهید. هرچه سپرده شما بیشتر باشد، درآمد شما بیشتر می شود. استکینگ یا سهامداری مانند یک حساب پس انداز عمل می کند که پیوستن افراد به تجارت ارزهای دیجیتال را آسان تر می کند.

Toncoin چیست؟

Toncoin در عملکرد خود به یک پروتکل PoS متکی است که شبکه را دموکراتیک نگه می‌دارد و از کارکرد خوبی نیز برخوردار است. blockchain آن از طریق شبکه ای از تایید کننده ها کار می کند که مقدار زیادی تون کوین را به اشتراک می گذارند و با پردازش تراکنش ها در شبکه پاداش دریافت می کنند.

 

رسانه اجتماعی تلگرام

 

Toncoin توسط یک شرکت فناوری ایجاد شده که کمتر کسی انتظار آن را داشت. تلگرام یک رسانه اجتماعی با رویکرد پیام رسانی آنی است که شبیه به واتساپ و وایبر است و اهداف جاه طلبانه ای را دنبال می کند. این شرکت در گذشته قصد داشت با پروژه بلاک چین خود به نام TON که مخفف عبارت شبکه باز است، میزبان برنامه های غیر متمرکز و تراکنش های سریع باشد. اما با بررسی دقیق کمیسیون بورس و اوراق بهادار  مواجه شد و در ماه می 2020 این پروژه به اجبار تعطیل شد. خوشبختانه، این پروژه توانست مجددا با سرمایه گذاران خود مذاکره کند و توسعه دهندگان مستقلی را برای ادامه کار پیدا کند.

دو توسعه‌دهنده Toncoin با نام‌های EmelyanenkoK و Anatoliy Makosov، یک انجمن منبع باز به اسم نیوتن که به ایجاد پروژه TON کمک کرده است را راه‌اندازی کردند. امروزه، نیوتن با نام جدیدی به نام بنیاد TON شناخته می شود. این بنیاد یک گروه غیرانتفاعی است که هدف اصلی آن حمایت از شبکه TON است.

شبکه TON چه کاری انجام می دهد؟

با افزایش محبوبیت Toncoin تیم سازنده قصد داشت مطمئن شود که دارندگان این سكه بهترین روش ها و استراتژی ها را برای ذخیره ارز رمزنگاری خود آموزش می بینند. همانطور که قبلا ذکر شد، TON قصد دارد تمام ارزهای دیجیتال دیگر را به یک شبکه بزرگ متصل کند. اتصال تمام بلاک چین ها به یکدیگر می تواند یک چالش بزرگ باشد. این به معنای مدیریت حجم عظیمی از داده ها در هر ثانیه است.

 

ایجاد یک شبکه بزرگ از ارزهای دیجیتال توسط تون کوین

 

علاوه بر این، Toncoin قصد دارد با فراهم کردن شرایط لازم مطمئن شود که شبکه رو به رشد TON، سرعت خود را حفظ می کند. مشابه اتریوم، TON از مدل اثبات سهام استفاده می کند. با این حال، از قراردادهای هوشمند مختلف نیز به منظور اجرای سریعتر سیستم بهره می گیرد. قراردادهای هوشمند قراردادهایی هستند که پس از تحقق شرایط شان به اجرا در می آیند. یک قرارداد هوشمند برای انجام این کار به شخص ثالث نیاز ندارد. از این رو می تواند با سرعت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد. علاوه بر این، از sharding ، که روشی برای توزیع داده ها در بین شبکه های رمزنگاری است، استفاده می کند. به این وسیله به شبکه TON اجازه می‌دهد تا سرعت خود را حتی در زمانی که به بلاک چین های بیشتری متصل می شود، حفظ کند.

علاوه بر این، شبکه Toncoin از دفتر کل دوبعدی توزیع شده استفاده می کند. در نتیجه می تواند بلاک های جدیدی را بر روی بلاک های باطل شده ایجاد کند. در غیر این صورت، ممکن است به نسخه های جدیدی از خود به نام کریپتو فورک بسط داده شود. این امر می تواند به نوبه خود، بر کیفیت شبکه TON تاثیر بگذارد.

کاربرد ارز دیجیتال Toncoin

Toncoin پروژه خود را در فضای کریپتو به عنوان محصولی با یک نقشه راه پر از خدمات متمایز می کند. این خدمات برای ایجاد یک اینترنت کاملاً غیر متمرکز گرد هم می آیند.

ارزهای رمزنگاری شده شرایط لازم برای برآورده شدن اهداف شبکه را فراهم می کنند. Toncoin نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه برخی از کاربردهای این پروژه برای شبکه و کاربران آن را فهرست وار بیان می کنیم.

  • پرداخت هزینه پردازش قراردادها و تراکنش های هوشمند
  • کارمزد مبادلات بین شبکه های کریپتویی
  • هزینه خدمات برای برنامه های ساخته شده بر روی بلاک چین TON
  • هزینه ذخیره سازی داده ها
  • پرداخت هزینه ثبت کردن نام دامنه و وب سایت در شبکه
  • فراهم کردن شرایط کسب درآمد غیرفعال برای کاربران عادی
  • فراهم کردن شرایط رای دادن کاربران درباره تغییرات در شبکه TON

 

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال تون کوین

 

کلام آخر

اگر قصد دارید روی Toncoin سرمایه گذاری کنید، توجه داشته باشید که قیمت تن ممکن است در حال حاضر ارزان باشد، اما تضمینی برای اینکه ارزش آن در بلندمدت افزایش یابد، وجود ندارد. به علاوه می توانید سکه های دیگری با هدف مشابه پیدا کنید. به عنوان مثال، Polkadot (DOT) به کاربران اجازه می دهد زنجیره های بلوکی به نام پاراچین ایجاد کنند. همچنین Cosmos (ATOM) قصد دارد تمام شبکه های ارز دیجیتال را به هاب مرکزی خود متصل کند. البته این بدان معنی نیست که شما نباید در Toncoin سرمایه گذاری کنید. بلکه لازم است قبل از اتخاذ تصمیم نهایی در این رابطه بیشتر تحقیق کنید و از راهنمایی افراد با تجربه استفاده کنید.


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

Behrad
Behrad 1402/12/17
استفاده از یک مینی ولت پرکاربرد و آسان که تازگی ارز تن کوین را به مجموعه‌ی خود افزدوه است را پیشنهاد میدهم. https://tinyurl.com/2oq32aen