whatsapp
مشاوره رایگان در تلگرام
ثبت نام در صرافی بزرگ بینگ ایکس با کمترین کارمزد و امکانات حرفه ای (لینک ثبت نام)
همچنین برای مشاهده آخرین اخبار در کانال تلگرام عضو شوید (لینک کانال)
slide
< >

ارز دیجیتال دودو (DODO)

1401/06/23 ساعت 02:59


در این مقاله توضیحاتی درباره ی ارز دیجیتال دودو به شما می دهیم تا اطلاعات خود را در مورد این ارز تکمیل کنید و آشنایی کامل داشته باشید. این راهنمای مفید طراحی شده است تا هر آنچه را که باید در مورد دودو بدانید را به شما آموزش می دهد و تجربه تجاری شما را بالا می برد. 

بخش مالی غیر متمرکز در زمان های اخیر با ظهور مجموعه ای از محصولات و خدمات DeFi در بازار محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این خدمات اغلب دارای مزایایی نسبت به خدمات مالی سنتی هستند که ساختار متمرکز آن می تواند آن ها را برای مردم عادی آسیب پذیر و طرد کند. با این حال، DeFi با مشکلاتی مانند لغزش و از بین رفتن دائمی همراه است، در حالی که کاربران اغلب مجبورند برای رفع تمام نیازهای DeFi خود یا حتی برای یافتن بهترین قیمت، در بسیاری از برنامه های مختلف ثبت نام کنند. یکی از پروژه هایی که هدف آن مقابله با این مسائل است DODO دودو است.

دودو (DODO) چیست؟

دودو (DODO) چیست؟

DODO دودو یک صرافی غیرمتمرکز است که بر روی زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس ساخته شده است و هدف آن دسترسی بیشتر به نقدینگی DeFi است. برخلاف بسیاری از DEX های دیگر که از الگوریتم سازنده بازار خودکار استفاده می کنند، DODO از الگوریتم سازنده بازار فعال خود استفاده می کند. به گفته دودو DODO، مدل PMM آن نسبت به AMM DEX ثبات قیمت و نقدینگی بهتری را ارائه می دهد.

اسمارت ترید (smart trade)

محصول DODO شامل Smart Trade (اسمارت ترید) است که معاملات بین توکن ها را در همان شبکه آسان می کند. همچنین با یافتن هوشمندانه بهترین مسیریابی سفارش از منابع نقدینگی انبوه، بهترین قیمت ها را به معامله گران ارائه می دهد.

کراود پولینگ (crowd pooling)

ویژگی Crowd Pooling ( کراود پولینگ) پروژه ها را قادر می سازد تا بازارهای نقدینگی را راه اندازی کنند و توکن ها را با فرصت های برابر، بدون خطرات پیشروی یا تداخل ربات پخش کنند. پروژه های جدید همچنین می توانند با یک لیست رایگان از طریق ویژگی ارائه اولیه DODO دودو پلتفرم، سرمایه جمع آوری کنند. در همین حال، ارائه دهندگان نقدینگی به لطف ویژگی DODO’s Pools، انعطاف پذیری برای ایجاد و مدیریت استراتژی های بازارسازی خود را دارند. در نهایت، کاربران می توانند از طریق استخراج پاداش کسب کنند.

بنیانگذاران DODO چه کسانی هستند؟

 Dodo به طور رسمی در مرداد 1399 راه اندازی شد و توسط دایان دای، Radar Bear و یک تیم توسعه ناشناس تاسیس شد. در ابتدا یک دور بذر 600000 دلاری به رهبری Framework Ventures جذب شد.

این تیم در اواخر شهریور 1399 اعلام کرد که دور سرمایه گذاری فروش خصوصی 5 میلیون دلاری را با موفقیت به پایان رسانده است که توسط Pantera Capital، Binance Labs و Three Arrows Capital هدایت می شود.

دور فروش خصوصی همچنین باعث جذب سرمایه گذاری از چندین شرکت خطرپذیر، صرافی های ارزهای دیجیتال و شرکت های تجاری شد که شامل Coinbase Ventures، Galaxy Digital، CMS Holdings و Alameda Research می شود.

چه چیزی DODO را منحصر به فرد می کند؟

چه چیزی DODO را منحصر به فرد می کند؟

DODO دودو خود را به عنوان یکی از رقابتی ترین ارائه دهندگان نقدینگی معرفی می کند که از طریق الگوریتم PMM خود که برای اولین بار در فروردین 1399 طراحی شد، کارمزدهای معاملاتی بسیار پایین و افت قیمت را ارائه می دهد.

این تیم ادعا می کند که الگوریتم PMM آن ها به دلیل منحنی قیمت صاف تر، قیمت گذاری برتری نسبت به Uniswap رقیب AMM ارائه می دهد.

PMM وجوهی را نزدیک به قیمت بازار جمع آوری می کند تا نقدینگی کافی ایجاد کند، که هر چه قیمت از قیمت بازار بیشتر شود، به سرعت کاهش می یابد.

DODO به طور خودکار قیمت های بازار را به منظور جذب آربیتراژ تنظیم می کند که به پایدار نگه داشتن پرتفوی ارائه دهندگان نقدینگی کمک می کند.

این امر قیمت گذاری مطلوب تر، استفاده بیشتر از صندوق و کاهش لغزش قیمت، قرار گرفتن در معرض ریسک واحد و عدم ضرر دائمی را تضمین می کند (در اینجا توضیح داده شده است).

کل عرضه DODO به شرح زیر توزیع می شود:

  •  15 درصد به تیم اصلی / استخدام های آینده / مشاوران
  •  16 درصد به سرمایه گذاران
  • 1 درصد به تامین نقدینگی اولیه (IDO)
  • 8 درصد به عملیات / بازاریابی / مشارکت
  • 60 درصد به مشوق های اجتماعی

چگونه شبکه DODO ایمن است؟

چگونه شبکه DODO ایمن است؟

دودو DODO یک پروتکل غیر متمرکز است به همین دلیل در برابر حملات و سایر خطر های متمرکز شبکه مقاوم است. قرارداد های هوشمند DODO توسط Peck Shield، یک شرکت امنیتی بلاک چین، در 10 تیر 1399 ممیزی شدند. گزارش حسابرسی آن در مورد DODO در اینجا قابل دسترسی است.

لطفاً توجه داشته باشید که پروتکل های DeFi پروژه های نوآورانه و پرخطری هستند و بنابراین در برابر اشکالات کد نویسی و مسائل امنیتی آسیب پذیر هستند که به همین خاطر ممکن است هکر ها از آن سو استفاده کنند و همه ی سرمایه شان از دستشان برود.

 Flash Swap (فلس اسواپ) چیست؟

 این ویژگی DODO اساساً کاربران را قادر می سازد تا به صورت اعتباری پرداخت کنند. آن ها ابتدا توکن ها را دریافت می کنند، کاری را که دوست دارند با آن ها انجام می دهند و بعداً پرداخت می کنند. این به لطف عدم اعتماد DeFi است که هزینه اعتبار را بسیار کم می کند.

چگونه دودو را بفروشیم؟

 اگر از قبل مالک DODO دودو هستید و آن را در کیف پول نگهداری می کنید، می توانید با پیمایش در رابط و انتخاب گزینه پرداخت مورد نظر خود، آن را به راحتی بفروشید.

 قیمت دودو

 قیمت DODO تحت تاثیر بسیاری از عوامل سنتی مانند اخبار پروژه و جزئیات توسعه، احساسات بازار، جریان ارزهای دیجیتال در صرافی ها و به طور کلی اقتصاد است.

قیمت DODO همچنین تحت تأثیر تقاضا برای ابزارهای مختلف و مزایای آن برای دارندگان و همچنین محبوبیت و رشد پروتکل DODO دودو است.

دودو چگونه کار می کند؟

دودو چگونه کار می کند؟

بازخورد خریداران و فروشندگان باعث تغییر وسیعی در بازار می شود. مهم ترین بیت های داده را می توان از طریق فرآیند فشرده سازی استخراج کرد و در مورد معاملات کریپتو، مهم ترین ویژگی نقدینگی است. فرمول معمولی بازارسازی تصریح می کند که با افزایش تعداد توکن های پایه ای که معامله شده اند، قیمت توکن پایه به صورت خطی افزایش می یابد. با این حال، مدل خطی محدودیت های خود را دارد. اولاً، بیش از حد ساده شده است زیرا پخش نابرابر نقدینگی ناشی از تمرکز نزدیک به قیمت متوسط را منعکس نمی کند. ثانیاً، هنگامی که قیمت از آستانه های معینی بالا یا پایین می رود، مدل خطی نقدینگی صفر را برمی گرداند حتی اگر هنوز نقدینگی در آن قیمت وجود دارد.

تیم DODO

دودو الگوریتم ساخت بازار فعال غیرخطی را کاملاً داخلی توسعه داد تا از طریق مکانیزمی که تجارت انسانی را تقلید می کند، بسیار انعطاف پذیر است، و برای معاملات درون زنجیره ای بهینه شده است، قیمت گذاری مطلوب تری ارائه دهد. از PMM می توانید بهترین و بهینه ترین استفاده را داشته باشید.

قیمت های متوسط از بازارهای خارجی با حجم بالاتر را می توان توسط الگوریتم PMM واکشی و به طور فعال تنظیم کرد تا کارایی سرمایه بالاتری نسبت به پلت فرم های AMM به دست آورد و ضررهای دائمی را به حداقل رساند. همچنین به این معنی است که ارائه دهندگان نقدینگی می توانند فقط یک توکن را مشارکت دهند، به جای اینکه نیاز به واریز هر دو توکن در جفت معاملاتی مانند AMM هایی مانند Uniswap داشته باشند. استفاده از PMM استخر کلاسیک DODO را ایجاد می کند.

تیم DODO

کار PMM

PMM همچنین مانع ورود پروژه های کوچک تر را کاهش می دهد، زیرا دارایی های تازه استخراج شده با نقدینگی اندک در سمت فروش نیازی به مقادیر زیادی سرمایه برای جفت شدن ندارند. به این دلیل است که تیم ها می توانند نقدینگی را در 100٪ توکن های خود و 0٪ استیبل کوین یا ETH هنگام انتشار توکن خود شروع کنند. این برنامه PMM ماشین فروش DODO را ایجاد می کند.

در نتیجه می توان الگوریتم PMM را با معاملات بازار آزاد کاملاً قابل تنظیم کرد تا استخر خصوصی DODO ایجاد شود، در حالی که مکانیک صدور دارایی را می توان برای تسهیل Crowd Pooling تغییر داد.

چه چیزی به دودو DODO ارزش می دهد؟

پلتفرم DODO به لطف الگوریتم نوآورانه PMM که مزایای مختلفی را نسبت به سایر DEX ها ارائه می دهد، پروژه ای ارزشمند است. معامله گران، سرمایه گذاران، ارائه دهندگان نقدینگی و صادرکنندگان توکن همگی می توانند از این پلتفرم بهره ببرند که نقدینگی پیشرو در بازار را فراهم می کند.

ارزش دودو DODO

ابزار های مختلفی که در این پلتفرم هستند بر ارزش ارز دیجیتال دودو DODO تاثیر به سزایی دارند. دارندگان DODO می توانند تغییرات پیشنهادی در پلتفرم را ایجاد کرده و به آن رأی دهند، در کمپین های Crowd Pooling و IDO شرکت کنند، تخفیف های کارمزد معامله را دریافت کنند، توکن های خود را به اشتراک بگذارند، و توکن های DODO را برای پاداش های اضافی برش دهند.

ارزش دودو DODO

همه این مزایا DODO را به یک توکن ارزشمند برای کاربران پلتفرم DODO تبدیل می کند. عرضه محدود آن همچنین به این معنی است که سکه از طریق تورم در معرض کاهش ارزش قرار نمی گیرد و بنابراین ممکن است در دراز مدت ذخیره خوبی از ارزش باشد. پیشرفت بسیار پلتفرم و جامعه ی DODO باعث ارزشمند تر شدن ارز دیجیتال و این پروژه ها شده است.

 چگونه کیف پول دودو را انتخاب کنیم؟

 مکان های زیادی وجود دارد که می توانید DODO خود را ذخیره کنید و کیف پولی که انتخاب می کنید به این بستگی دارد که می خواهید از آن برای نگهداری چه ارزی استفاده کنید.

آینده رمز ارز دودو (DODO)

آینده رمز ارز دودو(DODO)

جالب است بدانید که پروژه دودو (DODO) هفدهمین پروژه در سیستم لانچ پول بایننس(Binance Launchpool) است که قابلیت مبادله توکن‌های BNB، BUSD و BETH را در استخرهای بایننس به مدت چهارده روز فراهم می‌سازد. این رمز ارز در چین و کشورهایی که زبان انگلیسی دارند، بازاریابی می‌شود تا گسترش یابد. این ارز در کشور ژاپن نیز شناخته‌شده است. چشم انداز تیم دودو عرضه این پلتفرم در سراسر دنیا می‌باشد تا پروژه‌های دفای بتوانند دودو را به عنوان بستری برای فیدبک‌های سازنده در نظر بگیرند و با پشتیبانی از سیستم عامل‌های مختلف با این شبکه تعامل کنند.

کلام آخر

در این مقاله با ارز دیجیتال دودو و سمبل (DODO) آشنا شدیم. دودو یک صرافی غیرمتمرکز چینی می‌باشد که بر روی بلاکچین بایننس ایجاد شده است. این بلاکچین، بستر خوبی برای برنامه‌های نامتمرکز و ایجاد دارایی‌های جدید توسط توسعه‌دهندگان است. ارز رمز دودو کمک می‌کند تا در بلاکچین نقدینگی فراهم شود. امیدواریم در این مقاله اطلاعات مفیدی راجع به این رمز ارز در اختیارتان گذاشته باشیم.


 


جایزه 100 دلاری ثبت نام (پیشنهاد ویژه)

کاربران با ثبت نام از طریق لینک زیر و احراز هویت اکانت خود جایزه بونس ثبت نام 100 دلاری خود را دریافت خواهند کرد.

  • کمیسیون معاملات اسپات صفر
  • کمیسیون معاملات فیوچرز در صورت ثبت‌نام با لینک‌ اختصاصی مجموعه PersianElite به صورت مادام‌العمر به 50% کاهش خواهد یافت !
  • قابلیت اتصال به تریدینگ ویو
  • انجام معاملات کپی ترید
  • دارای زبان فارسی
  • بدون احتیاج به فیلترشکن با IP ثابت
  • انجام معاملات گرید اسپات
  • پشتیبانی از اکثر (تمامی) ارزهای دیجیتال در قسمت فیوچرز و اسپات
  • سرعت فوق‌العاده و حجم بسیار بالا معاملات فیوچرز و اسپات
  • بدون حتی یکبار گزارش هک شدن از زمان تاسیس
  • پشتیبانی از بازار فارکس و جفت ارز‌ها ، خرید و فروش سهام‌های بین‌المللی ، معاملات شاخص‌های بین‌المللی ، طلای جهانی (اُنس) ، خرید و فروش NFT و... که این مهم این صرافی را به یک بروکر نیز تبدیل کرده است

💠برای دریافت 100 تتر رایگان می تونید با لینک زیر ثبت نام بفرمایید 👇🏻

ثبت نام با تخفیف کارمزد

این جایزه شامل دو بخش میباشد

  • بونس 40 دلاری که پس از احراز هویت به حساب کاربر واریز میشود و نیاز به هیچ فعالیت دیگری نمیباشد.
  • بونس 60 دلاری که نیازمند انجام ترید و داشتن حجم معامله جهت فعال سازی آن میباشد.

اشتراک گذاری

دیدگاه شما

اولین دیدگاه را شما ارسال نمایید.